Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bodgab Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1635
Sziasztok!

Ne haragudjatok, elkezdtem elolvasni a hozzászólásokat az elsőnél, de sajnos a topic felénél nem voltam képes tovább jutni.

Marea Weekendem van 12V, 1,4, ennek megfelelő fogyasztással (sajnos). Fél éve kaptam, félig-meddig ajándékba (kellett egy nagy autó mert a harmadik gyerekem párban érkezett -ikrek-, így hirtelen hatan lettünk), 100.000 km-rel, 3 évesen. Mivel az eleje a Bravo-é ezért merem feltenni a kérdést, hátha van valakinek valami hasonló tapasztalata: 1/3 tele tank, erős gázadás (előzés), minden rendben, de onnantól kezdve 1/2 órán át kifejezett benzinszag jön be a szellőzőkön a motortér felől. Természetes ez, vagy valami bajt jelent? Ha igen mi a baj és mit tudok csinálni? Szakszervízbe nem nagyon vinném, mert ott csak az, hogy szóba állnak velem, már 10 ezer, nekem erre most nincs keretem.

Előre is kössz!

bodgab

Smallprince Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1634
Udv!
Latom ez a sebesseg tema feldobta a topicot. Hat akkor kicsit reszletesebben:
"Mezei" 1.6 16V SX Brava. Harmasban en is kb 150-re emlekszem.
Negyesben max terhelessel (kozel 1600 kg osszsuly)+legkondi+ eros hegymenet (Alpok) siman tartottam a 190-et orakig. Igaz, hogy igy evett vagy 14 litert :-)), de az ereszkedesnel mar csak het liter volt, tehat az atlag igy sem volt tul rossz, foleg negy emberre.
Mellesleg ugy 190-ig lazan megy, utana kicsit lassabban felkuszik 200-ra, de mindig megvan sik terepen, ha nagyon kell.
200-nal meg "boven" nem szabalyoz le, a 220 tenyleg lejton volt, de a fordulatszamra nem emlekszem, nem azt figyeltem, mellesleg az ora lefekudt, tehat akar tobb is lehetett, nem tudom. Viszont a hatso ablaktorlo "felugrott" a helyerol, eleg mokas latvany lehetett...
Szerintem 180 korul meg nagyon jol autozhato, a 200 mar tenyleg nem neki valo.Eros hozza
a szervo, meg pl. az M7 sem az igazi.
Persze nem vagyok amokfuto, ezek csak "kiserleti adatok", bekes 130-140-es vagyok palyan.
Egyebkent a fekeknek is inkabb ez valo, ebben egyetertek.
Ja, ugye majus 1-tol 130 km/h a limit palyan, tehat gyakorlatilag 143 (10 % tures...) Egyebkent szerintem ezt a Mol lobbizta ki, mert ebben a taromanyban + 10 km/h mar kb +1 liter fogyasztas.

Gtanturismo, kosz az JR-infot, iktattam!

Na, urak jo szorakozast a talalkozora, en sajnos nem mehetek, mert Gorogorszagba megyek, remelema beszamolokat azert kinnt is meg tudom majd nezni.
Jo bulizast!

SP

Gpeti Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1633
Bizony Aticus-nak nagyon igaza van a 200 feletti (vagy inkább körüli) autózásról. Nekem kellett már megállni (illetve 80-ra lass1tani, de az már majdnem ugyanaz) 180-ról, és mondhatom, hogy azok a fékek, amik százról biztonságosan lassítják az autót, ilyen sebességnél igenis gyengén muzsikálnak. Óriási mozgási energiát kell hirtelen elnyelniük, és gondolom, gyorsabban melegszik a súrlódó felület, mint ahogy a tárcsa és a betét el tudja vezetni a hőt, ezért gyengébb a fékhatás. Azt is észrevettem, hogy többször egymásután fékezve csökkent a fékhatás. Szóval tényleg veszélyes. Figyelni kell arra, hogy egész nagy szebességkülömbség lehet az autók között (akár 120 km/h), ilyenkor nagyon gyorsan csökken a távolság. Szóval nagyon kell vigyázni.

Hogy milyen érzés 200 felett autózni? Alapjában véve nem más, mint mondjuk 140-el, csak egy kicsit gyorsabban szaladnak a vonalak. Én eddig csak kihalt fizetős pályákon próbálkoztam vele, a legtöbb hátszéllel 210 volt. Tombol az adneralin, az ember tudja, hogy őrültség, de csak nyomja neki. Tudja, hogy ha ilyenkor elkapják, ugrik a jogsi egy időre, tudja, hogy a gumi sebességindexe 100%-ig van kihasználva, tudja, hogy egy elékerülő szarvas, kutya, róka, nyúl, vagy madár elütése tragédiához vezethet. Mégis nyomja neki, mint az ökör. De hülyék az emberek, velem az élen...

Előzmény: Aticus (1627)
Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1632
Rityifi,
en most csereltettem, az en 1.6-os Bravamban 80.000 van, es nemreg vettem hasznaltan, igy azt ajanlottak az AutoRakonal, hogy csereljem ki. Azt mondtak, hogy a "Nagy" Fiatbol szoltak ki a markakereskedoknek, hogy mivel tobb szakadas volt a Bravo/akon 80-90 kornyeken - ok azt mondtak, hogy talalkoztak 78-nal szakadtal is!), ajanljak mindenkinek, hogy a 80-as szervizen csereljek ki. (Az eredetileg leirt 120-as csere finoman szolva is kesoi idopont - mondtak ok.) Persze nyilvanvalo, h egy szerviz sajat erdekeben ezt mondja, de az a helyzet, h a Rakosok tenyleg nagyon rendesek, es en hiszek nekik. Masreszt ha szakad, akkor 200 alatt nem uszom meg. Mivek en eleve hasznaltan vettem, kicsereltettem. (Az egy masik szal, h NEHOGY a Fiat Boldizsarhoz vidd, mert nekem ott totalisan elszurtak, szorosra allitottak, es allitolag emiatt ugral az alapjaratom.) EGybeknet a munkadijjal egyutt kb. 35-40.000 FT.
Előzmény: Rityifi (1616)
azesz Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1631
udv mindenkinek,

ezennel megvalnek nagyrabecsult automtol,a parameterek:

Fiat Bravo 1. 6. SX 103 LE, 1996 aug- i, 70. 000 km, delfinkek, torve nem volt es 3 evet garazsban allt, elektromos ablak es tukor (kozponti zar riaszto stb), legkondi, Pioneer 6xCD (plusz a gyari radio is) + 4 gyari hangfal, 4 konnyufem felni + 4 nyari gumi, 4 lemezfelni + 4 teli gumi hatso spoiler, elso spoilerlampa, nokia 2110 telefonkihangosito, tetocsomagtarto, vezetett szervizkonyv

a kepet sajnos nem tudtam ide berakni ugyhogy itt erheto el:

http://kep.tar.hu/azesz/index.phtml?aid=27501393

az ara alkukepesen 1.79 millio

udv

a.

trikó Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1630
Figyelem, én nem általánosítok!!!!! Ez egy hálózat egyik kereskedése. Egyelőre most csak ennyit írnék róla.
Előzmény: K.Trout (1628)
trikó Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1629
Tudod a szomorú az, hogy bizonyos hiányosságok már vásárláskor látszottak, és én szóltam is a lánynak, nem is egyszer. Ő viszont már döntött. Beleszeretett az autóba, hiszen mást nem is tehetett szakértelem híján, plusz bízott a márkánál dolgozó "barát" szavában is...

Előzmény: granturismo (1626)
K.Trout Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1628
lássátok, milyen szinten lehet egy márka hitelét rontani a vásárlói körben:

Erre csak azt tudom mondani, hogy a FIAT SPQR-nél annyira korrekt elbánásban részesültünk, hogy ha váltok egy 147-es Alfára :-))), akkor 10 000%, hogy újra őket fogom keresni.

Annyi a sztori, hogy szept.28-án foglalóztuk le az autót, méghozzá kamatmentes részletre. Viszont szept.30-án megszűnt a kamatmentes részlet. A vételárat viszont ez után fizettük ki.

Hívott a fickó, aki az ügyet intézte, és mondta, hogy az a helyzet, hogy most már csak 14% kamatozású részletre tudja adni, de mivel szóban már megállapodtunk, ezért az autó árából engedtek annyit, hogy a végösszeg úgy jön ki a 14%-os kamattal, mint előtte a 0 %-ossal.

Pedig mondhatta volna, hogy ez van és kész, a foglalóról szóló papírban ugyanis még nincs szó kamatokról meg ilyesmiről, mondhatta volna, hogy nem tehet a bank miatt semmit.
De nem mondta.

A továbbiakban is nagyon segítőkész volt, tényleg egy rossz szavunk nem lehet az egész ügyintézésre. Egyszerűen érződött, hogy nekik tényleg fontos a vevő elégedettsége.
Ja, és az ügyintéző is K.Zoltán...:-)))) (De egy másik...)

Trout

Előzmény: trikó (1619)
Aticus Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1627
Hello!

Egy kis megjegyzés a 200 feletti autózáshoz.

1., Véleményem szerint nem az számit, hogy mennyit megy a gép maximumon (210-260), csak az ha váratlanul külsö okok miatt meg kell állnod erről a temporól.
100-ról 43-48 méter kell opt. körülmények között a megálláshoz, ez 200-nál 190-220 méter közt van, és reakció időt nem számoltam.
Sokan ezt nem tudják felmérni és az utat úgy figyelik, mint 100-nál.
Na ők csak egyszer mennek(mentek) így!

2., Elég sűrűn járok Ausztriába és Németországba, s kint tankolt benzinnel érezhetően jobban mennek a gépek, a Bravom előtt jó néhány saját gépet hajtottam, s mindnél ez volt a tapasztalatom, szerintem itthon nem elég tiszta a benzin.

Mi volt a max. amit mentetek (típus, seb.)?
Milyen volt az érzés?!

granturismo Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1626
Üdv mindenkinek!

Asszem 3color írása megmutatja, hogy biztonságosabb-e a márkakereskedőknél vásárolt használt autó vagy sem. Hozzátenném, ha lett volna állapotfelmérő lap a helyzeten az sem változtat, hiszen valszeg azon sem szerepelt volna semmi hiba. Ezért mondom mindig: NEM UTÓLAG KELL KESEREGNI! Sokan mondják: a használt autóvásárlás lutri. Ezzel én nem értek egyet, hiszen vásárlás előtt meg lehet nézni a kiválasztott járgányt. A legtöbben a "szerelem első látásra" hibájába esnek. Tudomásul kell venni: a használt autó vásárlásához nem kis szakértelemre van szükség és ha ezzel nem rendelkezünk SZVSZ nem szégyen egy hozzáértő segítségét kérni. Bár hozzáteszem néha a laikus is, ha jobban kinyitja a szemét, észrevehet egyértelműen gyanús jeleket. DE NE UTÓLAG!

Rityifi sporttárs!
A vezéműszijcsere akkor nem árthat, ha szakszerűen végzik el, de mint Ökrös Csaba leírása bizonyítja ezzel is lehet kárt tenni. Ha én cserélnék valszeg magam szerzném be a szijat és igyekeznék a drágábbak közül választani.

K.Trout Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1625
Hehe...:-)))
Savanyú a szőlő, mi? Kéne az a +26 LE mi?:-))
Az lehet, hogy az én lábam az izgalomtól remeg 60 felett, de neked meg a járgányod az erőlködéstől! :-))))))))

Arra gondoltam, hogy eltekintek én is a találkára, utána úgyis egyirányba megyünk, viszem az asszonyt meg KisTravit is, lássanak világot, meg rendes autókat...:-)

Trout

Előzmény: Szkapi (1621)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1624
GPeti,

Az első két fokozat áttétele tudomásom szerint nem változott az 1.6-os Bravón a régihez képest, sőt, mintha úgy emlékeznék, hogy az 1.8-asokkal is megegyezik az áttétel.
A változás a 3-4-5. fokozatban történt, ezek nyúltak, különösen az ötödik. Mindez nekem azt jelenti, hogy a gép KEVÉSBÉ dinamikus, mint elődje, pláne mint egy 1.8-as, ám ha a körülmények segítenek, nagyobb sebesség érhető el vele és takarékosabb meg csendesebb.
Normál körülmények között szvsz kár csodát várni az 1.6-tól.

Előzmény: Gpeti (1622)
warum Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1623
Sziasztok!

Ugyan nem vagyok Bravo tulaj hanem PuntoII de úgy gondolom nem haraptok meg ha ide pofátlankodom.
A sebességhez hozzászólva az én autóm 1.2 8V .
3-ban 145-nél szabályoz le a vége pedig 165-170 között van óra szerint , na jó ezt csak pályán de 160-at bármikor.

Gpeti Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1622
Rityifi,

A vezérműszíjat már többször is kitárgyaltuk, ha nem is 60-nál, de 80-90 felé már érdemes cseréltetni. Én holnap megyek, mert már régóta halogatom a dolgot. Már több, mint 90 van az autóban, tovább nem várok. Majd írd meg, mennyibe került, én is megírom.

Isten bizony kipróbálnék egy 1.6-ost, még sosem vezettem, de nagyon kiváncsi vagyok ezekután rá. Megnézném azt a 150-et harmadikban. Nem modnom, hogy hihetetlen, de elég furcsa. Akkor talán kettesben megvan a száz? Nekem csak 90-ig megy.

Szkapi Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1621
OFF

K.Trout!

Nem is megy annyival a járgányod, és 60km/h felett már remeg a lábad az izgalomtól!!!
Ne vetíts! :-)))

ON

Már csak 2 nap!!! Meg egy kicsi... :-)))

Tegnap "megszerkesztettem" az ablakra kiragasztandó "autó-névjegykártyát"... Nem volt túl jó ötlet, mert úgy éreztem, hogy sosem lesz már vasárnap.

Ha a nagyobb motorok ennyire pörögnek, hogy lehet, hogy az 1.2-esek "csak" 5.300-at pörögnek 180-as végsebességnél?

Előzmény: K.Trout (1620)
K.Trout Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1620
Óracsalás 10% SZVSZ.

Az M0-n Budatétényi lehajtója után van egy automata sebességmérő, aminek a kijelzője a felüljáróra van függesztve, és kiírja a sebességedet, ha elhaladsz. Amikor az órám hajszál pontosan a 90 km/h-n állt, akkor a radar 97 km/h-t jelzett ki.

1.6 SX.

Trout

Előzmény: Gpeti (1606)
trikó Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1619
Szasztok!

Bár én inkább az északi típusok híve vagyok, most csak okulásul írok Nektek egy sztorit, hogy lássátok, milyen szinten lehet egy márka hitelét rontani a vásárlói körben:

Tündéri ismerősöm vásárolt egy -modjuk így: olasz kisautót év elején, haveri ajánlatra, haveri alapon "csak neked" 1.4 milláért, márkakereskedőnél.

Az előző gazdi szintén a márka itthoni színeiben dolgozik , és mindent "előzékenyen" intézett is.

A sértetlennek hitt autóról (melynek szervízkönyve is patyolattiszta, csak a kötelező szervizek vannak benne) most kiderült, hogy a gép árának jó felét érő töréskár lett kifizetve az előző gazdinál, csak ezt elfelejtette mondani.

A leányzó két napig sírdogált, mire megkért, hogy segítsek. Elballagtunk egy szereldébe, felemeltük a gépet, és nagyfelbontású kamerával felvettük a látványt:

-Gusztustalanul gyér kókányolásnyomok, rozsdafoltok láthatók a gép elején alulról, fűszerezve egy csomó utólagos fényezésnyommal az autó szinte minden zugában. Egyébként szépen dolgoztak, mert "amatőr" szemmel ezek a nyomok nem láthatók.

Kerítettem egy ügyvédet a lánynak, és nekimegyünk a cégnek, amelynek ugye legalábbis kötelessége lett volna tájékoztatni az új gazdit, aki persze így lehet, hogy nem vette volna meg a gépet 1.4-ért. Gondolom persze, hogy "elfelejtették" megnézni az autót, amikor átvették az előző tulajtól. Érdekes módon műszaki állapotfelmérő lapot sem mellékeltek a géphez, pedig a hitelhez és a Casco-kötéshez kell. Igaz az autónak 15,000 km után még tökéletesnek kéne lennie, de sajna közel sem az.
Az már csak hab az egészen, hogy a gép reggelenként nem indul (ezt is felvettük). Áttítólag cserélték benne a kompit, de sajnos ezt is elfelejtették beleírni a szervízkönyvbe.
Szép?

Egyelőre nem írok többet az ügyről, mert várom a folytatást. Kíváncsi vagyok, milyen vastag bőr tud lenni még ezek után egy ilyen banda orczáján...

jumi Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1618
Hali

Happy Hunter
A fehérvári megálló hol lesz ? Ha tudnátok valamit konkrétat mondani én is szivesen csatlakoznék .
Üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1617
Olasz Autós Találkozó 2001. április 29. vasárnap (Ez nem _csak_ Bravo-s, de Bravo/Brava-val is lehet csatlakozni lásd lent)

Ide is beteszem a legutóbbi körmélt, hátha vki nem nézi a free postaládáját:
Sziasztok!

Először is köszönöm az eddig elhangzott véleményeket, a Budapesti találkozó helyszínével kapcsolatban.

Ezzel kapcsolatban beollóznék név nélkül pár észrevételt:

-------------------------

Műcsarnok:

"A hely nekem mindegy amit a többség akar de ha a Bravo/a sokkal is akarunk találkozni akkor talán öket kéne elcsábitania Néro-tol mert szerintem ott nincs elég hely de ha ugy gondoljátok ott is találkozhatunk."

"Szerintem a megbeszelt varosligeti helyen kellene talalkoznunk, a Bravos talibol aki meg akar, az jojjon utanunk. Azert lenne igy jo szerintem, mert igy is sokan vagyunk, aztan teljesen osszekeveredunk. :) Talakozzunk az
eredetileg megbeszelt helyen a sajat kis csapatunkal."

"Én a Mûcsarnoknál csatlakoznék hozzátok."

"Jojjenek utanunk a Bravosok, ugy is utol tudnak erni. :) Ezert ne kelljen a fel varoson atautozni, plusz idot veszteni."

Néro M5:

"Én támogatom ezt a verziót:
1. Részrehajló vagyok a Bravos találkozó miatt.
2. A "kimutatás" szerint arányaiban kevesen indulnánk Peströl."

"Nagyon klassz lenne, ha az olasz sereg az M5 Néró felé jönne (az Mo-áson is ki lehet jutni a városból), így a Bravósokkal is tölthetnénk némi időt, és becsatlakoznánk a menetbe. Jónak tartom az ötletet, ha szavazatra van szükség, én erre voksolnék."

---------------------------------

Idézetek bezárva. Jelenleg ennyi hozzászólás érkezett. Szerintem jobb lenne ha Fehérváron várnánk be a Bravo-Brava-s csapatot, már csak azért is, mert ha 9-kor kezdenek
gyülekezni, (amikor mi már elindulunk) akkor gyakorlatilag majd' mindenkiről lemaradnak, (többi Bravo-ról) ha velünk akarnak tartani. (Gondolom lesz olyan Bravo-s aki csak 10-
kor ér ki a Néró-hoz.)
Viszont mi így nyugodtan leautózhatunk a 70-es úton, a Bravo-s csapat meg pillanatok alatt leér Fehérvárra az M0-M7 útvonalon. Ott leszünk kb 12-ig (így a Bravo-tulajdonosoknak akár tizenegyig sokkal több idejük lesz megcsodálni a többi Bravo-t) csak ezután indulunk el Füredre.

Mit gondoltok jó lesz ez a verzió? A másik amiért már nem akarok "keverni" hogy nincs már túl sok idő a szervezkedésre.
Mindenesetre örülnék a véleményeknek.

Lenne egy kérésem azokhoz is, akik Füred környékén laknak vagy dolgoznak.
Tényleg, tudni kellene, mekkora kapacitású a pizzás, egyáltalán nyitva van-e, vagy legalább a Pizzéria nevét és pontos címét, vagy a telefonszámát (esetleg mindet :)

Szóval feladatok vannak, egyrészt a "pestiek" véleménye a találkozási pontról, másrészt a Füred-Fehérvár környékieké a Pizzéria elérhetőségéről.

Előre is kösz minden segítséget.
Üdv:
Hunter

Rityifi Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1616
Sziasztok!

Gpeti! Amiket írtál, az teljesen megegyezik az enyémmel is. 200-nál 6000ford. ...
(mivel ugyanaz a motor) :-)
De látom jól pörögnek az 1.6-osok!
1.8 kevésbé pörgős, de nyomatékosabb.
Szerintem fúrcsa hogy 220-nál egy 1.6-os 5500-at pörög! Az enyém 210-nél 6300-körül van.
Nem Ír senki a vezérmüszíj szakadással kapcsolatban? Vártam a válaszokat.
Én megijedtem és holnap már cseréltetem is!!

Leo 27 Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1615
Gpeti
A 220 az nyilván lejtő, de szélcsendben vízszintes úton mennek az 1.6-osok 200-at (óra szerint 185/60R14 gumival). A 150-est kihúzatást viszont komolyan mondtam. Nekem 160-nál szabályoz le. Ha 4-be előzök 110-120-al, és hirtelen feltűnik valami, akkor én visszalököm 3-ba, sokkal jobban megindul a gép. Leszabályzásig húz, nem erőlködik a végén sem. Mivel előzés közben nem szeretek felváltani, gyakran előfordul, hogy 150-ig felpörög.
Fogyasztás 7,5-8
Előzmény: Gpeti (1606)
granturismo Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1614
T. UE
Mindenesetre nagyon sok szerencsés körülmény kell ahhoz, hogy a 220 220 legyen.
Előzmény: Az Utolsó Európai (1611)
Gpeti Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1613
A hosszú áttétel mondjuk valamelyest magyarázat, nekem 200-nál már 6000-et pörög, tehát már túlvan a telj. maximumon, ezért nem is akar nagyon tovább menni. Meg azt is észrevettem, hogy emelkedőn jól megy a gép felfelé, egy kicsit nagyobb gázt nyomok, és változatlan sebességgel megy fel. 140 (nyomaték max) és 190 (telj. max) között ötödikben nagyon megy, soha nem kell visszaváltani.
Odafelé az ellenszélben volt egy érdekes jelenség. Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek rajta: 160 fölött elkezdtek mocorogni az ablaktörlő lapátok, ám 190-nél a hátsó lapát egyszerűen felugrott, és kiegyenesedett. Kicsit hülyén nézett ki a dolog, néhány km-t égbemeredő ablaktörlővel tettem meg. Mondjuk volt nagy szélsebesség, kb 190+50=240 km/h, de azért lehetett volna erősebb is az a rugó.
Előzmény: Az Utolsó Európai (1611)
granturismo Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1612
Ja tényleg a McDonalds után még van egy Renault szalon is.
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1611
Szia GPeti!

Nem tudom, ki és miért írta, amit írt, én egy magyarázatot tudok elépzelni: a hosszú áttételt. Ezt is persze csak akkor, ha valami segíti a menetet, szél vagy lejtő - esetleg mindkettő.
180-nál a fordulat 4500-on leledzik, 200-nál 5000, 220-nál az elvi fordulatszám 5500. Mi volna ezen lehetetlen? Sík úton a motor persze nem bírja kiforgatni ezeket a fordulatszámokat, ám megfelelő segítséggel nekem nem tűnik irrealitásnak.
Hátszélben én magam is mentem 200-at óra szerint, még nem volt padlógáz. Szembeszélben azonban 170 fölé nem ment az óra, és megjelent a tankban az örvény.

Előzmény: Gpeti (1606)
granturismo Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1610
Bocs az első nagyon slendrián lett.
granturismo Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1609
Sziasztok!

ig
Az M0-ról ráfordulsz az M5 bevezetőjére és egyenesen befelé. Az első felüljárón át az autópiac felett a második a Határ út felett utána van egy kis jobb-bal ív az útban, az már Gyáli út néven. Jobbra egy AGIP kút, utána McDonalds és utána a Nero-Fiat vele szemben az ALFA szalon. Egyszerű.

Nekem az 1.2-nél 175 a vége.

Smallprince
A JR-re a Bontexnek kizárólagossága van MO-n.

granturismo Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1608
Sziasztok!

ig
Az M0-ról ráfordulsz az M5 bevezetőjére és egyenesen befelé. Az első felüljárón át az autópiac felett a második a Határ út felett utáma van egy ki jobb-bal ív az útban, az már gyáli út néven Jobbra egy AGIP kút utána McDonalds és utána a Nero Fiat vele szemben az ALFA szalon. Egyszerű.

Nekem az 1.2-nél 175 a vége.

Smallprince
A JR-re a Bontexnek kizárólagossága van MO-n.

Leo 27 Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1607
Nem tudom szoktátok-e forgatni az autós újságokat (én szinte mindet veszem). Megjelent mostanában egy hirdetés, amely különböző színű felragasztható műszerfalbetéteket reklámoz. A reklámban famintázatúak vannak lefényképezve. Engem az alu szinű érdekelne (tetszik a Punto Sporting középkonzolja). Megkérdeztem, egy szett ára Bravora (azt hiszem középkonzol+ szellőzőrostélyok) 19240. Én egy kicsit sokallom. Ha valakit érdekel, akkor megadom a címet, telefonszámot.

ig
Biztos szolgál valaki pontosabb leírással. Kétféleképp jöhetsz. M7-M0-M5. Az M5 bevezető szakaszán a belső sávban kell menni, egy felüljáró, egy benzinkút és egy Renault szalon után jobb oldalt van a Fiat Néró.
A másik esetben továbbjössz a pályán, de mielőtt még beérsz Pestre lemész jobbra a Lágymányosi híd felé. A híd után a Könyves Kálmán körútról az M5 táblánál megint jobbra rá az M5 felé. A sok kiállított Bravo miatt nem lehet eltéveszteni.

Gpeti Creative Commons License 2001.04.25 0 0 1606
Ne bosszantsatok már ezzel a 220-al. Éppen tegnap mentem az M1-esen, eléggé fújt a szembeszél, visszafelé hátszél. Odafelé padlógáznál 190 volt a max, visszafelé 205. A kicsit nagyobb gumi miatt a km órám teljesen pontos, ezt már többször is bemértem.
Most akkor hogy is van ez?
1. Az 1.6-os Bravo/a-kat hatátozottan nyomom le minden sebességtartományban. Nem mondom, hogy megeszem őket, de érezhető a külömbség.
2. Az én autóm csak 200 körül bír menni.
3. Az 1.6-osok mégis elmennek 220-at.
4. Harmadikba 150-ig húzatod, amikor az enyém 140-nél már semmit sem gyorsul, és kezd leszabályozni. 120-ig érdemes húzatni, utána már a negyedik jobb neki.

Óracsalás 10% SZVSZ. Ha nem, akkor cseréljünk már autót. Ugye mindezt 8 Liter benzinnel tudja a gép? :-/

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!