Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ujtulaj Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1668
Danke :)))
Előzmény: stancy (1664)
HEC Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1667
Udv mindenkinek! (Bocs ezen a gepen nics ekezet.)

Szornyen nez ki a kis ararnyos. Tiszta bogar... Kezdhetem a vikszolast elorol. :-(( De jo tura volt!!!!!

A nagy tunigolasnak az az eredmenye, hogy alacsonyabb fordulatszamon nyomatekosabb, jobban ugrik, ritkabban kell visszakapcsolni, elismerest valt ki a HANGJA. DE megis csak bosszant, hogystancy rovid valtosat alig irtam kovetni, ujtulaj a gyari alap gepevel szinte mindig mogottem volt, a zajszint faraszto es midezert fizettem.

stancy
Igen hazaertunk mind a ketten!
Hova pocsekoltad azt a rengeteg benzint?
Meg 1-2 talalkozo es mehetsz a Rigo utcaba nyelvvizsgazni! :-))

ujtulaj
"Kentem neki, mint állat! De ki nem? ;)"
Hat egyutt mentunk! Helyenkent pianoban, helyenkent ami a csovon kifert. :-) Ilyen jo atlagfogyasztason reg nem volt.

Legkozelebb mi is ugy szervezzuk, hogy alapban benne legyen a tura es a magunk terve szerint!

Utolag ujra koszonom a fizeto-vendegeknek(adando alkalommal torlesztem) es orulok, hogy a kiruccanasra ra tudtatok szanni a "fel tank" benzint! Szep helyen jartunk, megkavartuk a levegot, elbeszelgettunk. Mar csak a kovetkezo idopontot es programot kell kituzni!

bodgab
Ne felj tole! Nem nagyon van benne olyasmi amit ha figyelmesem (nem samuval :-) szetszedsz, megbojgatsz, ne tudnad osszerakni. Nyugodtan, csak lassan, szepen, ahogy a csiga megy a jegen... Ez a bezinparolgas nem olyan merteku ami a fogyasztast befolyasolna. SZVSZ az AC hozza letre a tolnyomast a tankban, amit csak a levogobol tud nyerni. Ha tevednek GT kartars-sporttars remelem kijavit.

Na joejszakat!

Ui: DivX-nek utananezek.

kuna Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1666
Sziasztok!

Lehet, hogy a következ találkozóra tudok szervezni egy Ferrai-t Mikor indultunk haza, akkor szóltak rám telefonon, hogy lenn alszunk-e füreden, mert jönnének ök is, de sajnos már mindenki ment haza.
Szerintem tuti volt. Már várom a következt, ahol remélem még többen leszünk.

Üdv Kuna

Előzmény: stancy (1664)
tsc Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1665
Hello mindenkinek,

Tsc vagyok, pestrol (vagy eppen hodmezovasarhelyrol), es udvozlok minden kedves bravo/brava tulajt!
Mar legalabb 3-szor vegigolvastam ezt a topicot, es egesz sor hasznos infoval gazdagodtam, alig tobb mint 1 honapja pedig mar en is a bravosok taborat gyarapitom. 1.2sx, feher, masfel eves es 18e km-van benne.
Az elso 3e km alatt amit egyutt toltottunk nagyon megszerettem! Gyonyoru ;-) forma, szep hang, takarekos es nagyon megy (1.2-es motorhoz kepest persze). Eddig 6.3-tol 7.1-ig jottem ki fogyasztasilag, de ebben 1/3-ad budapest van, ami elegge megdobja, a maradek pedig m5-os autopalya szokott lenni 120-150-el. Gyorsulasi temahoz hozzaszolva: nekem eros szembeszelben ket emberrel 180, szelcsendes idoben egyedul autozva 190 es talan meg vitte volna de rendoroket jeleztek szembol. Semmi lejto... Igazan szep ettol a kis motortol! Ha tehetnem csak 3-asban autoznek vele mert nagyon szep hangja van ilyenkor :-) Marmint ugy 4500 felett... Alatta kicsit nyomatekszegeny, de hat Olasz auto - hadd porogjon! :)

Kerdeseim: Probalt mar vki 1.2-es motorral chiptuningot? Ha igen, milyen eredmennyel?
Hova erdemes 20e-es szervizre vinni az autot pesten? (markaszervizbe ha nem muszaj, nem mennek, mert draga...)
Nektek is ilyen hamar bemelegszik a motor? Par perc (2-3 perc) alatt eleri az uzemi homersekletet, es sziklaszilardan beall vizszintesre a mutato.. Ennek nagyon orulok, mert a Zafira, amit eddig vezettem kb 3-4 szer ennyi ideig melegedett, igy tovabb kellett varni amig odalephet az ember ;-)
No ennyi, tovabbi jo autozast mindenkinek!

stancy Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1664
Na csá!
Haza ért mindenki épségben?
Nekem fél tankom bánnya,de hát azért jo volt,föleg miota perfekt deutsch vagyok.
Yoloro.
Ne szomorkodj gondoltunk rád is,és azt beszéltük hogy a legközelebbi tali valahol feléd lesz.pl.Eger vagy Mátra oder Bükk.Ez persze vonatkozik mindenkire aki nem volt velünk és nem látta kotányos tölgy és társait.
Danke stancy.
Előzmény: ujtulaj (1663)
ujtulaj Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1663
Na mevan? Jó volt, mi? ;)
330km, 3 osztás a full tankból.
Kentem neki, mint állat!
De ki nem? ;)
Rityifi Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1662
Sziasztok!

Már csak órák kérdése és.....
Nagyon jó, hogy megyünk a többiek után!!
Király!!!

Szkapi Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1661
Holnap, holnap, holnap !!!!

Megjöttek az új felnik és a gumik, holnapra sikerült egy kicsit felöltöztetni a Gyönyörűségemet! :-))
Izgultam, hogy időben meglegyenek! Pfühh :-))

Csinált mindenki "adatlapot" a kocsihoz?

Subidubidúúúúúúúúúúú!!!

Világ Bravosai egyesüljetek!

bodgab Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1660
Köszönöm! Megnézem. Az biztos, hogy a benzinkútnál kinyitva a tanksapkát nem nagyon szokott szisszenni. És ez gondolom, a fogyasztást is növelheti, ha párolog a benzin, nem?

Bocs, ha hülyeséget kérdezek, de eddig egy 84-es Kadettem és egy 87-es Toyota Corollám volt, mindkettő olyan "egyszerű" motorral, hogy azokhoz még én is hozzá mertem nyúlni. Ezekhez a modern erőművekhez viszont már nem konyítok, félek, nagyob bajt csinálok, mint ha hagynám a fenébe...

Sziasztok!

bodgab

Előzmény: HEC (1653)
Leo 27 Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1659
Ha már a tapasztalatokat emlegetitek: Volt szerencsém kipróbálni egy Mitsubishi 3000 GT-t. Biturbo, 4 kerék meghajtás, -kormányzás, 3.0 l motor. Elég nehéz az autó, a gyári gyorsulása: 5,7s. Azért nekem nagy élmény volt. Ez tipikus turbo. 2500-3000 környékén felépült a turbonyomás (műszer is mutatta) és ott iszonyatosan megindul. Csak városban tudtam kipróbálni, de egy pillanat alatt 140-en van, ez a kettes vége. Még egy érdekes dolog: induláskor semmi kerékcsikorgás, hiába pörgeted fel a motort, csak megindul (4WD). Persze azért 6000-es fordulattal nem próbáltam meg elindulni:) A kanyarokba is nagyon messze volt még a határ, hiába fordultam 2-ben nagy gázzal. Mivel a tesztelésre kapott idő korlátozott volt és nem akartam nagyot hibázni, ezért ezt nem is nagyon erőltettem.

Mi lett a találkozó végleges helye és időpontja?

HEC Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1658
Mármint Fehérváron.
HEC Creative Commons License 2001.04.28 0 0 1657
Sziasztok!
Mar csak egy nap! :-) /01:25AM/

(1578)-ban osszeszamoltam, azota ujabb jelentkezo nem volt. 12-en lennenk az M5-nel, ebbol 5-en jelentkeztunk az "olaszokhoz".
"Vissza ketto, padlogaz, 3, 4, 5(Ivaneknal R-raketa:-)" es delre ott vagyunk.

stancy Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1656
Sziasztok!
Rityifi.
Szerintem aki feliratkozott az olaszokhoz, az jön velem Fehérvár és satöbbi.Eddig ugy van hogy elmegyünk a Bravos talira,utána 10-11 között indulunk utánuk.Megvárnak minket Fehérváron,Happy Hunter azt mondta hogy dél felé indulnak Balatonra,addig leérünk.
Más.
A Bravos talira mennyien vagyunk.Ide is kellene valami lista szerü.Aki jön jelezze.
Na csá,sziasztok Stancy.
Előzmény: Rityifi (1655)
Rityifi Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1655
Sziasztok!

Mi is megyünk az Olaszokkal? (Fehérvár meg ilyesmi?)
Mert ők 9:00-kor indúlnak!
Mi pedig 9:00-kor találkozunk.
kinek van kedve menni?
Szerintem jó lenne valamerre vonúlni egyet!! :-)

Aticus Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1654
Igen, úgy látom megegyeznek a vélemények, hogy csak a gyorsulás számít és az is csak! autóban ülve (típustól függetlenül), de szerintem nemcsak turbos géppel lehet jól gyorsulni.(pl. Omega vagy SenatorB 4.0 Liter)
De más az élmény mikor egy injektoros ca.360LE gépppel gyorsulsz és kb.4500 fordulaton adja le a max.nyomatékot, vagy egy 911turbo(1989) ülésében ülve mindenhol ugyanazt az "adrenalinbombát" érzed a gyomrodban, mint amikor legelső alkalommal tövig nyomtad a gázt.(Ezt érdemes kipróbálni!)

HEC Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1653
bodgab

Nézd már! Nem tudtam többet odacsépelni.
Szóval:
Ezek viszonylag közel vannak az utastéri levegö szívónyiláshoz. A benzigözszüröhöz elég macerás hozzáférni.
Én ezek nézném át. Valami hasonlókat keress a Mareanál.

Ui: A "szaglást" és a "szuszogást" hasonló tank telítettségnél teszteld.

Előzmény: HEC (1652)
HEC Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1652
bodgab

Pont 1/3 tanknál?
Gyanítom, hogy a Marea ezen a területen azonos a Bravoval, ezért megközelítési tippem van, próbáld ki: Hajtasz min.10-20km-t (ha több, jobb), majd kipattansz és lekapod a tanksapkát. Egy eröteljeset kell szusszania mint egy kiengedett lufi (mint egy rendes búcsús lufi :-) Összehasonlítás képpen jó lenne "meghallgatni" azonos körülmények között egy másikat.
Gyanúm, hogy ha gyengén szusszan vagy egyáltalán nem (nem túl tudományos módszer), akkor szelel a benzingöz kezelö rendszer. Ettöl függetlenül érdemes átnézni ennek alkatrészeit. A Bravonál az utastéri homloklemezen jön fel két csö. Az egyik megy a befecskendezökhöz, a másik egy ponttól világoskék müa. csöben folytatódik egészen a jobbelsö sárvédöben eldugott szüröig (útközben vagy egy visszacsapó szelepecske), majd jön vissza és a pillangószelep után (kb.20cm) csatlakozik a szívóágba.

Előzmény: bodgab (1635)
bodgab Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1651
Ja! És még egy nagy kérdés, ebben atlán több segítséget kapok.

Nem működik a szivargyújtóm. A biztosíték (látszólag) rendben van, ennek ellenére semmilyen áram nincs a gyújtóban (a diszkrét jelzőfénye sem világít.

Van valakinek valamilyen ötlete, mi lehet a baj?

Köszönöm előre is!

bodgab Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1650
Sziasztok!

Szóval az előzményben jelzett problémára (1637-s hozzászólás) nincs megoldás????

:-(((((((

Bármi ötletet szivesen fogadnék...

Előzmény: bodgab (1635)
Gpeti Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1649
HEC, ettól még lehet hibás az óra. Pont a százalékos csalást nem deríti fel a módszered. Bár amit írsz, azok az értékek másoknak is ennyik szoktak lenni a hosszú áttételekkel.
A legbiztosabb módszer az ellenőrzésre annak a megmérése, hogy mennyi idő alatt teszel meg egy (vagy több) km-t. 90-nél 40, 120-nál 30, 180-nál pedig 20 másodperc egy km. Biztos eredményt akkor kapsz, ha legalább 3 km-t tudsz egyhuzamban egyenletes sebességgel haladni, így az időmérési hiba csökkenthető. Feltételezem, hogy a km táblák pontosan vannak lerakva.
Előzmény: HEC (1647)
K.Trout szelleme Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1648
A Brava/Bravo modellfrissítés után javult a helyzet a lopásvédelem területén?

REKLÁM KÖVETKEZIK

A haverom tegnap járt nálunk az autójával, amibe egy Defend Lock nevő sebváltózár van szerelve. Ez a kardánboxra van rögzítve oldalt, és úgy műxik, hogy ha rükvercbe teszed az autót és bezárod a zárat, akkor egy hosszú zárnyelvvel blokkolja a fogaskerekeket, vagy valami ilyesmi. Vagyis csak úgy tudják ellopni az autót, ha trailerre emelik. Kibányászni a zárat csak úgy lehetne, ha felemeled az autót és nekiesel sikítóval meg lángvágóval, mert a kurva kemény ötvözetű ketyere vagy oda van hegesztve, vagy odacsavarozva, és a végén az anya eldolgozva úgy, hogy csak levágni lehet. Bezárt állapotban az autó a kerekein nem elmozdítható, maga a szerkezet pedig nem sokkal nagyobb, mint egy sima bejárati ajtónak a zárbetétje, és még nem is csúnya...

A TotalCar netes autósmagazinban is ajánlották, mint a leghatásosabb mechanikai védelmet. Van még egy Titán-Dipol nevű változat is, de a Defend Lock-ot a FIAT-nál is ajánlották, amikor vettük...

Üdv: Trout

Előzmény: berzol (1646)
HEC Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1647
Üdv mindenkinek!

Óracsalás 10%: az M0-on levö sebességmérö: A Pontiac LeMans-unkkal direkt figyeltem, hogy a mutató pontosan 80-on álljon. 93-at!!! mutatott. Tuti, hogy nem pontos a Pontiac órája, de ez egy kicsit sok lenne. Szerintem a ketyere a M0-on úgy van beállítva, hogy többet mutasson.
A Bravo órái elég pontosak lehetnek. Nekem szépen együtt fut a fordsz.mérövel, többször "ellenöriztem":
km/h - ford. 5.fokozatban
60 - 1500
80 - 2000
100 - 2500
120 - 3000
140 - 3500
160 - 4000 max.nyomaték
180 - 4500
eddig néztem, tovább kalkulálva:
200 - 5000
220 - 5500
(?? - 5750 gépkönyv szerint max.teljesítmény)

Más: Kinek van direktszüröje és a lába a hütörácsnál is szokott lenni???

berzol Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1646
A Brava/Bravo modellfrissítés után javult a helyzet a lopásvédelem területén?
Szkapi Creative Commons License 2001.04.27 0 0 1645
Már csak 2 nap!!
ECI TURBO Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1644
Az tuti auto lehet!Én legszivesebben egy rali autot probálnék ki(Pl.:Lancia Delta HF Integrale S type, 600 LE)Nem lehet semmi!Nekem az 1.6 motor emelkedön kicsit gyengének tünt a Bravoban.Az is lehet,hogy csak én vagyok nagyobbhoz szokva.A jelenlegi 1.4-esben meg kellemesen csalodtam,mert az also fordulat számokban elég jól húz.
Nektek mi a véleményetek?
azesz Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1643
abban egyetertunk hogy a gyorsulas az igazi, a legutolso elmenyem egy integra type r (200LE-800 kg) volt amit nehezen tudnek leirni de a lenyeg hogy negyesbe meg kiporog a kereke

a gyorsan menesnek is van szepsege par eve egy 7-es bmw-t vezettem eszak nemetorszag szep egyenes sztradajan tempomattal 240-el tobb mint egy oran at nem kellett lassitani, azert abban vagy egy nagy adag orulet

na csak ennyi

a.

Előzmény: ECI TURBO (1641)
ujtulaj Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1642
Egyetértek, gyorsulás RULEZ :)
Előzmény: ECI TURBO (1641)
ECI TURBO Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1641
Sziasztok!
Én a sebesség témához szolnék hozzá!Szerintem nincs semmi különössen jó érzés a nagy sebbességben.Ha csak nem azok a gondolatok,amik megfordulnak ilyenkor az ember fejében(PL:durrdefekt,mi van ha meg kell álni).
Szerintem az igazi vezetési élményt a nagy nyomatéku jármüvekkel lehet elérni.Iszonyuan jó amikor a turbo bekapcsol.Nekiszögez az ülésnek és legszívesebben órditanál az érzéstöl örömödben.
Én tehát a gyorsulás híve vagyok!SZVSZ az a legtutibb!
Rityifi Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1640
Sziasztok!

Most már megnyugodtam, mert ki van cserélve a szij!
Megvettem, a Vezérműszijat, generátorszijat, és a vezetőgörgőt. Ez volt, pont 20.000Ft
+ szerelés 8.000Ft. Így egész jól meguztam!
Persze nem a Boldizsárba vittem, csak egy szerelőhöz.
Már nincs sok hátra vasárnapig!!!

ujtulaj Creative Commons License 2001.04.26 0 0 1639
Aticus!

> Mi volt a max. amit mentetek (típus, seb.)?
> Milyen volt az érzés?!

Én a Bravo-val (1.6SX) még csak max. 190km/h-val mentem egyszer, de semmi különös érzés nem kerített hatalmába. Eddig motorom volt, azzal mentem sűrűn 200-akat. Na az durva. Autónál nem tudom, hogy mi lehet ilyen érzés, de lehet, hogy csak a 250-300.
Motorral milyen lehet a 300? Jézusom! :)

Előzmény: Aticus (1627)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!