Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HEC Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1692
granturismo
Köszi! Megnézem.

Már meg is jelentek az elsö képek!

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1691
yOLORO
Tényleg beszéltünk rólad és megegyeztünk, hogy az őszi találkát valahol hozzád közel rendezzük. Úgyhogy nyugodtan fogj hozzá a készülődéshez. (futómű, kerekek, optika, szívórendszer, vezérmű, kipufogó, utólagos turbó, nitró... stb.:-)))

HEC
Megnéztem neked térképen. XIII. Tüzér u. Az Árpád híd felől a Róbert Károlyon jobbra tudsz ráfordulni és ott rögtön kereshetsz is parkolóhelyet. Az utca jobb oldalán a sarok egy üres telek utána jön egy irodaház-gyárépület itt menj be a portánál (a kutya nem fog törődni veled) és jobbra bent az udvarban már ki van írva. Az üvegajtón be és fel a lépcsőn.

tsc
Köszöntelek! Nekem is ugyanolyan gyorsan melegszik fel a hűtővíz mint neked. Hálaistennek. a chiptuningról már többször volt szó., bár konkrét tapasztalata senkinek sincs azért az eredmény kb. sejthető.

ujtulaj
Sajnos a skála nem teljesen lineáris elég ha egyszer alánézel a kocsinak és meglátod a tartály formáját megérted miért. A tankod pedig 50 literes.

nyanyi
A JBL tényleg állat! Az autód hátra is be van kábelezve.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1690
ujtulaj
Nagyon állat a Sony-d és tökéletesen illik a kocsiba. Az is tetszik benne, hogy ragyogó napsütésben is nagyon jól látható a kijelzője ami a Cameleon-ról éppen nem mondható el.

Rityifi
Nagyon jó a "feeling" a kocsidban, lehet hogy csak a fóliázás miatt de olyan "kis zárt világ" érzetem volt mikor beültem. Lehet, hogy én is megcsináltatom és mindenkinek ajánlanám.

stancy
A te géped állatul megy. Mikor előtted mentem előzéseknél majdnem letoltál néha az útról.

HEC
Dijazom az erőfeszítésedet, hogy azt a dinamizmust amit az 1.6 motor a váltó átalakításokor elvesztett azt most Te különböző tuning eszközökkel pótold. Ez a munkád még nem fejeződött be, de most már személyesen is ismerve szerintem ezt nem is bánod annyira és biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog.

És jó haverok klassz EMBEREK vagytok. Örülök hogy megismertelek benneteket és minden T.topictársat.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1689
Még néhány gondolat a találkozóval kapcsolatban.
Azért ne gondolja senki, hogy ez afféle kihaénnem eszelős száguldozás volt. Inkább fogalmazzunk úgy mindannyian merítettünk abból az érzésből ami az olaszok egyszerűen "Gran Turismo"- ként (mi is a nickem?) aposztrofálnak és ami igazából az autózás hőskorából származik amikor ez a tevékenység nem mindennapi estleg szükséges rossz és maga az autó sem mint egyszerű használati tárgy (mint mondjuk fogkefe-jó mi?) létezett. Itt a lényeg nem az A-ból B-be jutás hanem az autózás önmaga mint élvezeti cikk, örömforrás és különleges alkalom volt. Az meg a másik, hogy ezt egyedül tenni - abban nincs semmi különös. Ez igy jó ahogy mi tettük.
Csak példaként mikor visszafelé kacsáztunk az északi parti útra az addig egyenes szük út hirtelen erős emelkedőbe csapott jobb oldalon magas domboldallal nohát itt kettőt is visszapakoltam, hogy a megfelelő lendületet tartani tudjam. A 1.2 Fire felső fordulaton jellegzetes magas tónusú érces berregése melyet a partoldal is visszhangzott (ebben pld. verhetetlenek az olaszok-ilyen kis motorból) mellé hirtelen egy másik hang is vegyült: ÓÓÓÓÓÓÓÓÓAAAAAAAAAA!!!!!!
Mögöttem Rityifi is pakolt egyet! Na ez számomra a Gran Turismo!!
HEC Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1688
Üdv mindenkinek!

Elolvasva az élménybeszámolókat a kolegáim megzizzentnek néztek, mert hangosan fel-fel nevettem. Tetszik :-)) Szép túra volt. Szerintem ki lehetne tüzni az újabb találkozó idöpontját egy-másfél hónapra, hogy legyen idö kitalálni helyet, programot, útvonalat. De ettöl függetlenül is össze lehetne röffenni 1-1 este úgy 7-8 sör között megvitatni az élet értelmét :-)

Én ma adom be kidolgoztatni azt a pár képet. Kinél is volt a digit fényképezö?
Szeretnék az összes, bárki által készített képböl.

Rityify
Az "arizónai sziklás vidéket" nem vetted fel?
Egyébbként egy ilyen hosszabb túra során kiég a katalizátorból a városi sz@rakodás korma. Még öblösebb a hangja :-D

Szkapi
C:\ -röl nem lehet képet beszúrni csak ha a web-en már kint van valahol. Esetleg küld el nekem emilben kiteszem valahova (csak a file kiterjesztését írd át pl.: xxx-re), ahonnan be lehet linkelni.

granturismo
Mit is mondtál, hol vetted a hangládádat borító "kelengyét"?

yOROLO
Direktszürö, gyertya, kat. még maradt, de onnantól 2"-os saválló csövel újraépítve középdob, végdob.

Stancy
Fogyasztáson király! Most van ~370km az órában és benzinszintmérö a fél fölötti osztáson áll.

Shotgun Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1687
Tépem a hajam!
Miért találnak ki nekem ilyenkorra
más programot! Szivesen lettem volna
veletek! Mikor lesz a legközelebbi???
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1686
Hahó!

Örülök, hogy találkoztunk, remek volt az a nap! Csak azt sajnálom, hogy Fehérváron kettészakadtunk; a nagy olaszos tábor egyszerre csak felcihelődött, és nekem kellett (volna) felvezetnem őket Füredig. Ironikus, hogy ez nem jött össze, mert két 145-ös Alfa meg egy Lancia kupé elhúzott a mezőnytől, én hiába próbáltam követni őket, minek örömére az üldözés közben elszakadtam az olasztábortól is. Úgyhogy őket is a sarkon állva integettem be a megfelelő utcába.
APizzéria sajnos nem tudott megbirkózni a hirtelen leterheléssel, iszonyat homály volt a pincérek teljesítménye, lassúak is voltak, emiatt a későn jövők már nem találhattak helyet. Tényleg sajnálom, legközelebb már biztosan jobban megy a dolog.

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1685
III. rész.
Ezután már hazafelé vettük az irányt, a Bodajk, Csákvár, Bicske 100-as út vonalon. Keresztül Bakonyon-Vértesen szintén kanyargós dimbes dombos utak nagyon gyér forgalom. Ez a szakasz egyszerűen ÁLLATI JÓ volt. Nagy időt futottunk.
A végén még megálltunk Bicskén egy presszóban egy kicsit beszélgetni. Azután elbúcsúztunk, de persze azért továbbra is együtt maradtunk. Nos Kb. ennyi volt.
granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1684
Szia Szkapi.
Nem akarlak elkeseríteni, de SZVSZ nem fog menni ez a beszúrás. Fel kell tenned a képet valahová az internetre (pld a Tar.hu-ra) és oda hivatkozni.
Irom a III. részt.
Előzmény: Szkapi (1683)
Szkapi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1683
B@sszus, nem igaz, hogy nem bírok képet beszúrni! Nem jelenik meg a kép...

Mi a francot csinálok rosszul? Írja már le valaki, hogy kell képet beszúrni, ha a C:\-n van a file...

Köszi!

Szkapi Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1682
Nagyon szuper volt a találkozó!

Az alábbi kép azt hiszem kellemes emléket ébreszt azokban akik ott voltak, akik sajnos nem, azokban várakozás teli feszültséget... :-)))

granturismo Creative Commons License 2001.05.02 0 0 1681
Jó reggelt!
II. fejezet:
Visszaérve Füred belső részébe végre megpillantottuk a pizzériát és Utolsó Európait aki a sarkon integetett nekünk. Leparkoltunk és bementünk mi is. A pizzériában benn is és a kerti részen is fürtökben lögtak az olaszautósok. (szüretelni is lehetett volna) :-) Kis üröm az az örömben, hogy nekünk egy talpalattnyi hely sem jutott. Rövid tanácskozás után a szemközti étkezőhelyet választottuk. Itt "duplabakterburger", egy tál palacsinta és hasonló nyalánkságok társaságában töltöttük el kb. 2 órát. Jót beszélgettünk. Lehet, hogy szűklátókörültségem okán engem elsősorban a tasztaltársak autós múltja-jelene-jövője érdekelt, de azért természetesen más is szóba került. Mikor végül úgy döntöttünk, indulni kellene és visszamentünk az autókhoz, láttuk hogy az olaszautósosk találkozója véget is ért és többségük már nem is volt ott. Utolsó Európaiék is elmentek már amit kissé sajnáltunk, de miután Ő tevékenyen rész vett a másik találkozó szervezésében nyilván már nem hagyhatta magukra őket, ráadásul láttam, hogy ott több ismerőse is volt. Szóval az olaszautósok számára itt ért véget a tali, számunkra viszont tulképp csak most kezdődött. Szerénységem ötleteként Zircet jelöltük meg uticélként. Stancy pedig javasolta, hogy nézzük meg ott az arborétumot. Miután én emlékeztem erre az útra, tudtam, hogy egy kanyargós és jó minőségű út, ideális egy kis adrenalin kúrára. Asszem nem döntöttünk rosszul, nagy élmény volt ez a 35 km., bár nekem igencsak kezem lábam lefáradt. Az arborétum parkolójába Stancy vezényletével fordultunk be és jópáran megbámultak bennünket az ott tartózkodók közül.
A kapuhoz érve a táblán láthattuk hogy a nyitvatartási idő már letelt de a kapu még nyitva állt és egy népes német turistacsoport épp akkor szállingózott befelé. Miután a pénztár ablakán már rács volt, mi elvegyültünk a németek között igy bejutottunk. Itt aztán elszakadtunk tőlük és egy kis patak mellett egy kis pihenőpadon leültünk beszélgetni. Ekkor vettük észre, hogy a bokrok mögül hol itt-hol ott felbukkanva egy csősz figyel bennünket. Valszeg kiszúrták, hogy nem tartozunk a csoporthoz és nem fizettünk belépőt de odajönni nem akart vagy mert. Miután végigjártuk az arborétumot ismét felzárkóztunk a németekhez. A kijáratnál ott állt az emberünk. Stancy elsőként tökéletes nyugalommal kisétált a kapun és még egy "danke"-t is vetett a bácsinak aki ugy megdöbbent , hogy minket is simán kiengedett. Kinn nagyott vigadtunk ezen. Én is meglepődtem hogy Stancy szinte anyanyelvi szinten, ugyanakkor egy kis stájer dialektussal ejtette a Danke-t.
II. rész vége (bocs dolgozni is kell)
ig Creative Commons License 2001.05.01 0 0 1680
sziasztok

huu hat ez eleg jol hangzik, sajnalom hogy ilyen bulibol kimaradtam....
bar lehet hogy nem birtam volna a tempot az 1.6-os, 1.8-as geposztallyal
majd legkozelebb kiderul! :)

ig

ui: szep autoitok vannak :)))

ujtulaj Creative Commons License 2001.05.01 0 0 1679
Az üzemanyag kijelző lineárisnak tekinthető? (már volt róla szó szerintem, de most nincs kedvem megkeresni az egész diskurzust)

Azért kérdezem, mert én 330km-t mértem. Előtte már mentem kb. 20km-t, szóval akkor durván 350km.
Ez került 3 osztásba a 8-ból.
Akkor ez lineáris beosztással és 55 literrel (ha jól tudom) számolva nem több, mint 5.89 liter.
Ha ez így van, akkor nagyon jó.
1.6-os motorral és az én két-állású gázpedálommal (vagy tövig, vagy sehogy) franyák!

...vagy ez így nem igaz?

Rityifi Creative Commons License 2001.05.01 0 0 1678
Szia HEC!

Szerintem egy kicsi szenvedést megér a dolog, meg egyébként megszokja az ember egy idő után. (kipufogó)
Kívülről ütősen szól! :-)
Füred után elöttem mentél egy darabig, és mindíg hallottam amikor felbőgött, és kimentél előzni. Jó hangja van! Amikor meghallottam a tiédet, szinte mágnesként húztad a lábam a padlóra. (odalöktem neki én is, had forogjon az 1.8-as)
Üdv.

Rityifi Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1677
Sziasztok!!!!

Ez NAGYON KIRÁLY VOLT!!!!
Legalább kéthetente jó lenne egy ilyen! :-)
De én már most várom a következő túrát!
Granturismo! Mikor folytatod a 2. részt? Olyan jó olvasni! De ott lenni még jobb volt!
(csak a körforgalmakat kerüljük! :-)))
Már megnéztem a videofelvételt, és át is másoltam nagy kazira. De egy kicsit rövid lett. Többet kellett volna kamerázni. (majd legközelebb)
Majd a következő túrát is felveszem, és utánna mindenkinek adok egy másolatot. Remélem örültök neki!
Üdv Rityifi

stancy Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1676
Sziasztok!
Nyanyi.
Az elsö ajtoba a Pioneer gyárt hangszoro szettet,ami TS-575 tipusként szerepel náluk.Az enyémbe is ilyen van és szépen szol.Hátra bármilyen 13cm-es hangszoro jo.Ja még az ára lemaradt 17000.-
Yoloro.
Komolyan erröl volt szo,hogy feléd kéne menni,mert jok az utak,bár GT-nek sürün kapcsolgatni kell majd de ez remélem nem probléma.:)
HEC
Majd be irom a fogyasztásom literbe de különben én 60km mentem mielött a talira indultam igy lett fél tank.
Még annyit hogy beiratkozok egy felsöfoku nyelvtanfolyamra ha összedobjátok az árát.
Csá Stancy.
Előzmény: nyanyi (1670)
granturismo Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1675
Sziasztok!
Hát ez a tegnapi nap egyszerűen KIRÁLY volt!
Sajnálhatja aki nem volt ott.
Röviden összefoglalnám, hogy miről maradtatok le:
Végül is 6 járgány indult a túrára a Néró-tól. Utolsó Európai, HEC, stancy, Rityifi, ujtulaj és jómagam. Már az M7-en való haladás is hatalmas élmény volt, voltak akik integettek és általában fogták az autósok, hogy ez valami konvoj-szerűség és engedtek együtt haladni. Délre értünk Fehérvárra Tesco parkolójába ahol már ott gyülekeztek az olaszautósok. Ekkorra már rendesen megéheztünk ezért 4-en bementünk a Tesco-ba kajálni. Mire kijöttünk az egész társaság elindult a 70-es úton Füredre, egyedül Rityifi-ék vártak minket és őrizték az autókat. (Ezúton is köszönet érte). Rövid tanácskozás után úgy döntöttünk, hogy az M7-en megpróbálunk eléjük kerülni. Így is tettünk. Sajnos nem számoltunk azzal, hogy a felújítás miatt sokáig csak a félautópályán lehetett haladni kb. 80-as tempóval. Ezután sajnos kissé eltévedtünk, mert nem fordultunk le az északi parti útra. A "csonka" 7-esen az Agip kútnál leálltunk és HEC-t mint felderítőt előre küldtük, hogy nézze meg innen hogyan lehetne visszakeveredni az északi parti út irányába. HEC talált egy murvás utat amely bevezetett Siófok üdülőövezetébe. Így végülis sikerült visszatérni a helyes útra. Már itt éreztem, hogy a srácokat elkapja a hevület az élen haladó HEC egyre komolyabb tempót diktált. (A hivatalos sebességhatárokról inkább ne beszéljünk.) Az egész további útra vonatkozva igaz, hogy minden gyakorlatom ellenére néha igencsak kapaszkodnom és gépészkednem kellett, hogy az 1.2-vel lépést tartsak HEC tuningos, stancy rövid váltós 1.6-os gépeivel, Rityifi 1.8GT-jével és ujtulajjal aki egy Kawasakiról ült át a Bravo-ba úgyhogy számára sem ismeretlen a dolog a sebesség. Így érkeztünk meg Balatonfüredre ahol csak annyi tudtunk az olaszautósok egy pizzériában vannak. Persze elsőre nem vettük őket észre, úgyhogy végig mentünk a Főutcán majd a végén a körforgalmon vissza be Füredre. Itt érdekes volt, mert a körforgalomban valamilyen jármű tekintélyes olajfoltot hagyott hátra és ez néhányunkat "megtréfált". Ez volt az első rész most el kell mennem folyt.köv.
GT
ujtulaj Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1674
Ha sokat tudsz költeni, akkor a JBL cuccokat hallgasd meg a SatSystem-ben (azt mondták itt a fórumon nekem, hogy kapni ott JBL autó hangszórókat).
Az tuti, hogy szarrá ver mindent! (így látatlanban is megelőlegezem neki)
Előzmény: ujtulaj (1673)
ujtulaj Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1673
Én sokat meghallgattam MediaMarktban és a Pioneer vitte a pálmát. A Magnat volt a második helyezett (sokkal olcsóbb!), de több időt eltöltve az összehasonlítással, mégis a Pioneer bizonyult jobbnak.
Előzmény: nyanyi (1672)
nyanyi Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1672
És még: Melyik hangszorot ajánljátok? (hátra a kalaptartóba)
nyanyi Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1671
És még: Az alap rádióval be van kábelezve az autó hátul? 99 junius 1.6 sx. Kössz.
nyanyi Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1670
Sziasztok. Azt szeretném megtudni,hogy a bravo kalaptartoba belefér-e a nagy ovál hagszoró. Az elsö ajtoba milyen hangszórót érdemes rakni? Nem szoktam hozzászolni, de régota olvasom a topicot. A rádió pioneer deh 2330r. Köszi.
yOLORO Creative Commons License 2001.04.30 0 0 1669
HEC
Csak nem te is kipufogo tuningon estél át??
Ha igen mit cseréltél le???

stancy
Köszi hogy gondoltatok rám is.
Komolyan gondoltátok hogy legközelebb itt a Bükkben vagy a Mátrában lehetne találkozni?

ujtulaj Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1668
Danke :)))
Előzmény: stancy (1664)
HEC Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1667
Udv mindenkinek! (Bocs ezen a gepen nics ekezet.)

Szornyen nez ki a kis ararnyos. Tiszta bogar... Kezdhetem a vikszolast elorol. :-(( De jo tura volt!!!!!

A nagy tunigolasnak az az eredmenye, hogy alacsonyabb fordulatszamon nyomatekosabb, jobban ugrik, ritkabban kell visszakapcsolni, elismerest valt ki a HANGJA. DE megis csak bosszant, hogystancy rovid valtosat alig irtam kovetni, ujtulaj a gyari alap gepevel szinte mindig mogottem volt, a zajszint faraszto es midezert fizettem.

stancy
Igen hazaertunk mind a ketten!
Hova pocsekoltad azt a rengeteg benzint?
Meg 1-2 talalkozo es mehetsz a Rigo utcaba nyelvvizsgazni! :-))

ujtulaj
"Kentem neki, mint állat! De ki nem? ;)"
Hat egyutt mentunk! Helyenkent pianoban, helyenkent ami a csovon kifert. :-) Ilyen jo atlagfogyasztason reg nem volt.

Legkozelebb mi is ugy szervezzuk, hogy alapban benne legyen a tura es a magunk terve szerint!

Utolag ujra koszonom a fizeto-vendegeknek(adando alkalommal torlesztem) es orulok, hogy a kiruccanasra ra tudtatok szanni a "fel tank" benzint! Szep helyen jartunk, megkavartuk a levegot, elbeszelgettunk. Mar csak a kovetkezo idopontot es programot kell kituzni!

bodgab
Ne felj tole! Nem nagyon van benne olyasmi amit ha figyelmesem (nem samuval :-) szetszedsz, megbojgatsz, ne tudnad osszerakni. Nyugodtan, csak lassan, szepen, ahogy a csiga megy a jegen... Ez a bezinparolgas nem olyan merteku ami a fogyasztast befolyasolna. SZVSZ az AC hozza letre a tolnyomast a tankban, amit csak a levogobol tud nyerni. Ha tevednek GT kartars-sporttars remelem kijavit.

Na joejszakat!

Ui: DivX-nek utananezek.

kuna Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1666
Sziasztok!

Lehet, hogy a következ találkozóra tudok szervezni egy Ferrai-t Mikor indultunk haza, akkor szóltak rám telefonon, hogy lenn alszunk-e füreden, mert jönnének ök is, de sajnos már mindenki ment haza.
Szerintem tuti volt. Már várom a következt, ahol remélem még többen leszünk.

Üdv Kuna

Előzmény: stancy (1664)
tsc Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1665
Hello mindenkinek,

Tsc vagyok, pestrol (vagy eppen hodmezovasarhelyrol), es udvozlok minden kedves bravo/brava tulajt!
Mar legalabb 3-szor vegigolvastam ezt a topicot, es egesz sor hasznos infoval gazdagodtam, alig tobb mint 1 honapja pedig mar en is a bravosok taborat gyarapitom. 1.2sx, feher, masfel eves es 18e km-van benne.
Az elso 3e km alatt amit egyutt toltottunk nagyon megszerettem! Gyonyoru ;-) forma, szep hang, takarekos es nagyon megy (1.2-es motorhoz kepest persze). Eddig 6.3-tol 7.1-ig jottem ki fogyasztasilag, de ebben 1/3-ad budapest van, ami elegge megdobja, a maradek pedig m5-os autopalya szokott lenni 120-150-el. Gyorsulasi temahoz hozzaszolva: nekem eros szembeszelben ket emberrel 180, szelcsendes idoben egyedul autozva 190 es talan meg vitte volna de rendoroket jeleztek szembol. Semmi lejto... Igazan szep ettol a kis motortol! Ha tehetnem csak 3-asban autoznek vele mert nagyon szep hangja van ilyenkor :-) Marmint ugy 4500 felett... Alatta kicsit nyomatekszegeny, de hat Olasz auto - hadd porogjon! :)

Kerdeseim: Probalt mar vki 1.2-es motorral chiptuningot? Ha igen, milyen eredmennyel?
Hova erdemes 20e-es szervizre vinni az autot pesten? (markaszervizbe ha nem muszaj, nem mennek, mert draga...)
Nektek is ilyen hamar bemelegszik a motor? Par perc (2-3 perc) alatt eleri az uzemi homersekletet, es sziklaszilardan beall vizszintesre a mutato.. Ennek nagyon orulok, mert a Zafira, amit eddig vezettem kb 3-4 szer ennyi ideig melegedett, igy tovabb kellett varni amig odalephet az ember ;-)
No ennyi, tovabbi jo autozast mindenkinek!

stancy Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1664
Na csá!
Haza ért mindenki épségben?
Nekem fél tankom bánnya,de hát azért jo volt,föleg miota perfekt deutsch vagyok.
Yoloro.
Ne szomorkodj gondoltunk rád is,és azt beszéltük hogy a legközelebbi tali valahol feléd lesz.pl.Eger vagy Mátra oder Bükk.Ez persze vonatkozik mindenkire aki nem volt velünk és nem látta kotányos tölgy és társait.
Danke stancy.
Előzmény: ujtulaj (1663)
ujtulaj Creative Commons License 2001.04.29 0 0 1663
Na mevan? Jó volt, mi? ;)
330km, 3 osztás a full tankból.
Kentem neki, mint állat!
De ki nem? ;)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!