A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Ma kis nógrádi kört nyomtunk a csajommal. Elszomorító a tengernyi szemét az utak mellett. Csak ne akarjuk különbözni a román-albán népektől, mert tök ugyanolyanok vagyunk. Akinek nem inge...
Majd elfelejtettem. A XVII. kerületben egy Csiga becenevű kolléga szeretett pályázni. Rendelt egy új R1-est, dél körül átvette, majd másnap reggel 9re bejelentette szervizbe (mondjuk a gyors időponthoz kellett egy kapcsolatteremtő húszezres). Járatós motorral mégse megy az ember a Hringre. :)
2004 egyik augusztus végi péntekének délutánján a XVIII. Gilice téren átvettem a vadi új Hayabusát. Vasárnap délután már nem mehettem vele, így is 1048km-rel ment kedden a szervizbe.
Off: Ehhez képest úgy tűnik, a főváros ivóvízellátása tök mindegy, hogy megy-e, a kollegák meg szépen lassan szóródnak ki. Lesz itt meg jajveszékelés...
Még ha lesz időm, rákeresek a Rizoma tükrökre. A CBR-t azzal vettem és az is nagyon igényes cucc. Hátha gyártanak GS-re is.
A HP tükröt meg én is egy kiállított darabon láttam és tényleg igazi igényes darab, szemet gyönyörködtető.
A BMW egész biztosan úgy állította be az árat, hogy azért fogyjon is belőle, de tuxnak igaza van abban, hogy nem a magyar pénztárcához igazították.
A Covid oltással kapcsolatosan elég sok ismerős van, aki megkapta és jellemzően két napig rosszul voltak. Anyum pl. két napig fel sem bírt kelni, beszélni is alig tudott és utána még 5 napig nagyon gyenge volt. Apum meg kicsit érezte az oltás helyét, de más baja nem volt.
A cégünk, mint kritikus infrastruktúra, most kapott csak soron kívül oltóanyagot, de ideje volt már, mert tőlünk jön az ország villanyának jó része, ha eljutnánk oda, hogy kiesik a személyzet annyira, hogy nem lesz meg a minimum létszám, akkor nem tudunk üzemelni, villanyt termelni. Az elmúlt hetekben itt is esnek ki a kollégák sorra, sajnos halnak is meg, de elég jó forgatókönyvünk van a megelőzésre, úgyhogy nincs baj egyelőre. Nem is lesz valószínűleg.
Szóval én két nap paffra készülök oltás kapcsán, legfeljebb kellemes meglepetés lesz, ha elmarad :-)
Murphy meg tudja a dolgát, ha akar, úgyis megviccel :-)
Én meg is vettem :) 2005-ben, az utolsó karbis verziót, három éves volt, 7e km, sógoroktól. Már az üzletben eresztette a benzint, ezt új tűszelepekkel lehetett orvosolni. 12 évig volt meg, sokat küszködtünk, így is nagyon szerettem. Utolsó dobásaként menet közben elhagyta az első fogaskerekét, mert elfáradhatott a zégerje. Na, azt még pótoltam, de elváltak útjaink. Ugye sokan csak egy átmatricázott F650-nek gondolják, ráadásul sokáig ugyanazon a gyártósoron készültek, azonban ez így nem igaz. Eleve teljesen más a hengerfej, a beállítások, meg egy csomó minden is. Jó kis gép volt időnként hiányzik.
Az a tükör szerintem nagyon szép, már-már ékszer, és a formája alapján úgy tűnik, hogy jól is látni benne. De az ára több, mint állonvágás.
Az átvetel meg legtöbbször olyan, hogy mikor készre jelentik a masinát, az ember nem tud ugrani érte azonnal. Többek kaptak oltást a környezetemben, keveseknek okozott panaszt.
Oltás ida,vagy oda, egy egészséges lámpalázad biztos lesz, mikor meglátod ŐT :-)
A többi HP kiegészítő nem tetszik. Csak ez a tükör. De ez se létszükség :-)
Remélem jövő héten már átvehetem a vasat.
Hétfőn megkapom az első oltásomat, remélem nem pont akkor szólnak, hogy itt van, amikor paffon leszek az oltástól :-) Eléggé kiüti egy-két napra az ismerösi kör nagy részét.
Én csak pár németet ismerek, azok takarékosabbak mint az átlagmagyar. De pénzük az van és jó minőségű dolgokra nem sajnálják, szóval biztos meg van a vásárlórétege.
Német fizetéssel átértékelődnek a dolgok. Képzeld el, hogy a szolgáltatások kb. ugyan annyiba kerülnek, van ami kicsit drágább, de jobb a minőség. A műszaki cikkek pedig fele, harmada annyiba kerülnek. Kb. ezek az arányok. Pl. GS-be való Varta akksi kb. 2 órányi nettó fizetés, nem kell sokat gyűjtögetni rá.