Szerintem be lehet kerülni az LMS-ből...főleg az LMP1 kategóriából...az amúgy is tele van jelenlegi és volt F1-sekkel...Klien, Bourdais, Salo (ő asszem GT2-es), Sarrazin, McNish, Panis, Johanson (asszem GT1-es)...stb és stb.
Tavaly óta a főszezont nem adja...csak az Ázsiát...mert az angol ITV megvette a közvetítési jogokat, így az angolok láthatják...európa (gyengébbik fele) meg nem...
Én is!...nekem már túl merev (mármint az egész F1:), túl sok a technika és kevés az ember, uncsik a versenyek (a kevés kivételtől eltekintve), idióták a szabályok (legalábbis jó részük), kevés az autó (20 helyett 30-at is el bírnék viselni), kevés a verseny és sok (volt) a teszt...évi 25 verseny simán lehetne...DE...már én is olyan régóta nézem, hogy mindezek ellenére amiket felsoroltam minden egyes versenyt megnézek...én hülye!:P Ja és még valami...én pl. kapásból kitiltanám az autógyártókat a sorozatból és csak motorszállítóként engedném vissza őket...a többi cuccot mind a csapatoknak kellene a kis műhelyeikben előállítaniuk és megépíteniük...
Az pedig teljesen egyértelmű, hogy pl. egy Zanardit (aki kétszeres CART bajnok, WTCC futamgyőztes...asszem 3-szor is nyert) ezerszer többre tartok a jelenlegi F1-es pilóták jó részénél...vagy egy Montoyát (CART és Indy 500 bajnok, Daytona 24 órás többszörös bajnok, F1 futam győztes, Nascar pole-os, stb.) mint mondjuk egy Schumachert, aki bár nyert 7 vb címet (ami azért szép eredmény), de ezen kívül nem sokat tett le a motorsportok asztalára...
Aha...de nem volt egy nagy durranás ez a mai verseny...egy-két megmozdulástól eltekintve...sima ír győzelem és bajnokság...Mondanom sem kell ez a Carroll gyerek sem kapott lehetőséget az F1-es bemutatkozásra...pedig nem rossz pilóta...habár most éppen összefüggésbe hozták a Lola esetleges F1-es csapatával:)