Keresés

Részletes keresés

kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45636

Húúúú B+! Ez mekkora gányolda! :-(

Előzmény: MCA-001 (45632)
kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45635

Legyen 22:40, mert 23:00-kor már majdnem vége van! :-)

Előzmény: zoli07 (45628)
Dante001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45634

Most néztem hogy ezen még klíma sincs....anélkül érdekes elektromos hajtást tesztelni, amikor már az alapfelszereltség része.

Előzmény: MCA-001 (45632)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45633

Gyanítom az akkumulátorok vannak ott, tehát nem. Meg egyébként se nevezzük már motorsátornak, mert ez az aszinkronmotor kb akkora lehet, hint egy mosogépmotor (aztán lehet, hogy egy leselejtezett GVM motorja került ebbe is, nem tudom :))

 

Egyébként miféle próbarendszám ez? Olyan, mintha kamu lenne:

 

http://iho.hu/hir/bemutatkozott-az-uj-magyar-elektromos-busz-151124

Előzmény: MCA-001 (45632)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45632

Azt nem lehetett volna megoldani, hogy a motorsátort az egyik oldalra helyezik?

+ a VJSZ-es minőség is látszik:(((

MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45631

Bemutatták a szakmának az elektromos E91-t:)

 

http://iho.hu/hir/bemutatkozott-az-uj-magyar-elektromos-busz-151124

 

A most bemutatott villanybusz alapját egy Norvégiából hazatért használt Ikarus E91-es adja. A cég választása azért erre a típusra esett, mert egyrészt kiforrott típus, másrészt a felépítését tekintve megegyezik a Molitus S91-esekkel. A cél ugyanis a Molutis Kft.-vel együttműködve az elektromos S91-es kifejlesztése, így tulajdonképpen az E91-es csak egy tesztjármű.

 

kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45630

Az lehet, de nem nagyon vannak illuzióim az előadásokat tekintve. Nem hiszem, hogy sok újdonságot hallhatnánk.

Előzmény: norbee601 (45629)
norbee601 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45629
Gondolom tapasztalatból jött ki a 18 ezer:D

Voltam hasonló konferencián (építőipari, de pepitában hasonló) ahol a mindenféle sajtóst egyetlen dolog érdekelte, a svédasztal:D (nem holmi Tescosszendvicsek voltak... :D )
zoli07 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45628

Ma este az RTL-en a 21.század című műsor (23:00 kor) az Ikarusról fog szólni.

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45627
rezgaras Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45626

Aztán miért tartanák azért? A szakmai konferenciák 99%-án nincsenek újságírók. Szerencsére...

 

Előzmény: MCA-001 (45622)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 -1 0 45625
Adamisg Creative Commons License 2015.11.23 0 4 45624

Kedves Zahnrad!

Mondhatnám egyszerűen: Akinek nem inge ne vegye magára... :-) De inkább azt mondom, ha netán valaki úgy érzi ledorongoltam, hangulatot keltek, attól itt és most elnézést kérek.

Ettől függetlenül kollégáimmal együtt azt érezzük, hogy amióta az S91 létezik érzékelhető negatív irányú változás állt be a megítélésében. Nem a kocsi lett rosszabb, nem az állandó problémái miatt van vele a gond, de vannak, akik egyszerűen jobban örülnének, ha nem lenne... Akik rendszeresen itt vannak a fórumon, tudják, nem vagyok gyakori posztoló. Most azért szólaltam meg, mert úgy gondoltuk, hogy a posztban leírtak nem felelnek meg a valóságnak. Még akkor sem, ha a posztoló, tán legjobb szándékkal azt írta le, amit Svédországban hallott. Mivel nem szeretnénk "kabátlopási" ügybe keveredni ezért néztünk utána, miért áll ez a kocsi. Ha nem éreznénk egyfajta nyomást a kocsi ellen, vélhetően nem foglalkoztunk volna ezzel a poszttal... Azt gondolom, ha valakik, akkor az S91 alkotógárdája mindig nyíltan és őszintén állt a közvélemény elé. Ha simlizni, ködösíteni szeretnék, vélhetően én sem a saját nevem alatt jelentkeznék a fórumon. Nem egyszer elmagyaráztuk, mit miért tettünk. Nem egyszer szerveztünk "buszsimogatást". Ja és nem egyszer nyertünk tendert... Az egy más kérdés, hogy vajon itthon miért nem lett belőle sosem rendelés... Gondolom ez viszont, már nem műszaki, minőségi kérdés. Tán még csak nem is gazdasági...

(Akit érdekel erről a véleményem itt is olvashat róla és ezt már valamikor 2009 táján egy tv-interjúban is elmondtam) http://www.autopro.hu/gyartok/Adamis-Gabor-a-buszgyartas-maga-a-politika/7058/

Viszont nem becsülném le a járművel dolgozók véleményét, hiszen ők azok, akik a legjobban tudják mennyire jó egy szerkezet, vagy mennyire, nem az. Ők, akik nap mint nap, vele dolgoznak... Alapfilozófiánk, hogy őket meghallgatjuk, és a véleményüket figyelembe vesszük...

Amúgy meg azt hiszem, kevesen szeretnék jobban feltámasztani a magyar buszgyártást, mint én. Már csak a múltam miatt is, hiszem a jövőm –életkorom miatt- már eléggé korlátos.:-)

Szép estét Mindenkinek! AG

 

Előzmény: Zahnrad (45575)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45623

Hát úgy látszik nem így van... :-(

Előzmény: MCA-001 (45622)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45622

OFF

Az újságírást szakmaként művelők nem ingyen mennek az ilyen rendezvényekre?

Azt hittem ezeket a rendezvényeket azért is tartják, hogy a szakma mellett mások is értesülhessenek ezekről az információkról.

ON

Előzmény: kristoof (45621)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45621

Nem tudom, de szerintem ez még nekik is sok, mert azért valljuk be, olyan nagy hírértéke nincs a dolognak és nagyjából azt is ki lehet találni, hogy a felszólalók mit fognak mondani. :-(

Előzmény: MCA-001 (45620)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45620

Az Indexes újságírókkal nem tudnátok bemenni?

Előzmény: kristoof (45619)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45619

Mármint nem neked, hanem annak aki ezt kitalálta! Mert még ha 3 000 lenne, az ok, de 18 000? 

Előzmény: kristoof (45618)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 1 45618

Meghívó: 18 000 HUF. Meg az anyádat! :-)

Előzmény: MCA-001 (45615)
trizs77 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45617

Ezt az előadást az előadó, holnap kezdhetné azzal, hogy :

 - Ki hozta létre az Autóbusz Beszerző Bizottságot ?

 - Kinek a felhatalmazásával?

 - Mi a feladata a bizottságnak?

 - Ki nevezte ki tagjait?

 - Kinek tartozik felelősséggel, beszámolással ez a bizottság?

 - Milyen jogkörei vannak?

 - Ezeket a jogkoröket melyik jogszabály biztosítja számukra?

 - Mi az ülésezés rendje ?

- Hol jelennek meg határozataik?

 - Hogyan lehet jogi úton fellépni határozataik ellen?

 - Hogyan illeszkedik a magyar (gazdasági) jogrendbe a bizottság munkája ?

Előzmény: Dante001 (45616)
Dante001 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45616

"11.20 A Volán társaságok autóbusz beszerzéseit tulajdonosi szempontból befolyásoló feltételek."

 

Hát igen, ez a baj, hogy előadást tudnak róla tartani már évek óta, a gyakorlati megvalósítás meg 0. Mondjuk egyértelmű hogy ki kell véreztetni a volánokat, így lesz tiszta az út a haveroknak a zsíros járatokhoz..

Előzmény: MCA-001 (45615)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45615

Bemutatkozik az E91-E:)))

 

A többi program is jónak tűnik.

 

http://gteportal.eu/rendezveny.php?sub=reszlet&rid=45

 

 

Program:

A tervezett program:

10.00 Köszöntő a GTE és a MaBuSz részéről, a Magyar Örökség Díj bemutatása.
Takács János, a GTE elnöke és Vincze-Pap Sándor, a MaBuSZ elnöke

10.20 Egyeztetés alatt: Lepsényi István államtitkár – Nemzeti Gazdasági Minisztérium

10.50 Minőségi közösségi közlekedés – Budapest közlekedésszervezési eredményei és céljai.
Dabóczi Kálmán vezérigazgató, Budapesti Közlekedési Központ

11.20 A Volán társaságok autóbusz beszerzéseit tulajdonosi szempontból befolyásoló feltételek.
Fülöp Attila igazgatóhelyettes, Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zrt.

11.50 Az Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság stratégiája, járműépítési tapasztalatainak értékelése.
Szedlmajer László vezérigazgató-helyettes, BKV Zrt.

12.20 A kiállított autóbusz rövid bemutatása.

12.30 - 13.30 Ebéd

13.30 A Credo autóbuszok a legújabb fejlesztések tükrében.
Szombath Imre vezérigazgató helyettes, Credo Autóbuszgyár, Kravtex Kft.

13.50 Ötről hatra: küzdelem a tisztább levegőért. (Az Euro 6-os motor fokozott beépítési követelményeinek való megfelelés.)
Szabó Zoltán tervezőmérnök, MABI-BUS Kft.

14.10 Merre tovább magyar buszgyártás 2.
Mészáros Csaba vezérigazgató, EvoPro Holding Zrt.

14.30 A legújabb autóbusz-vizsgálatok tapasztalatai a TÜV-Rheinland – KTI Kft-nél.
Finszter Ferenc igazgató – Ferenczy Sándor, TÜV Rheinland – KTI Kft.
Kovács Gábor TÜV Rheinland InterCent Kft.

14.50 A Tüke Busz Zrt. autóbusz üzemeltetési tapasztalatai.
Schnell Gábor műszaki vezető, Tüke Busz Zrt.

15.10 - 15.30 Kávészünet

15.30 A földgázhajtás jelene és perspektívája a buszközlekedésben.
Domanovszky Henrik elnök, Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület

15.50 CNG hajtású autóbusz park a MVK-nál (a végleges cím egyeztetés alatt).
Singlár Zsolt vezérigazgató, MVK Zrt.

16.10 CNG és biometán üzemű autóbuszok Zalaegerszegen (a cím egyeztetés alatt).
Horváth Ferenc műszaki vezető, ÉNYKK Zrt.

16.30 Mercedes-Benz Citaro G BlueTec Hybrid autóbuszok üzemeltetési tapasztalatai.
Szabó Zoltán járműfenntartási és üzemeltetési csoportvezető, DAKK Zrt.

16.50 Volvo 7900 csuklós Hybrid autóbuszok Budapest utcáin.
Szitás Zoltán projektmenedzser, T & J Busz Projekt Kft.

17.10 Akkumulátoros táplálású elektromos meghajtó rendszer kifejlesztése az E91-es midibusz példáján.
Rónai Attila járműtervező - Nemes Péter ügyvezető, Sedulitas Pro Kft.

MCA-001 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45614

Ez még viccnek is rossz:(

Ráadásul április is.messze van még:)

 

Mit lehet ennyire szeretni a huszonéves technológiában?

Egy előnye van a troliban nem jelent majd problémát a javítása:)

 

 

Előzmény: kristoof (45613)
kristoof Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45613
Dante001 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45612

AP-ra gondolt

Előzmény: Törölt nick (45611)
Törölt nick Creative Commons License 2015.11.22 0 1 45611

Az Ekenyél City micsoda? :)

Előzmény: AegonT (45610)
AegonT Creative Commons License 2015.11.22 -1 0 45610

csuklóst

városi buszt

Előzmény: trizs77 (45607)
kristoof Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45609

Azóta titkolóznak rendesen. Aztán meg szerintem nem kellene senkinek még egy per. De a csuklósok továbbra is a béka feneke alatt teljesítenek, ahogy hallom.

Előzmény: MCA-001 (45608)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.22 0 0 45608

Kedves Olvasótársak!

 

Tavaly az Omnibusz feszegette azt a kérdést, hogy milyen nagyszerű a Pécsre szállított Credo buszok rendelkezésre állása.

Több mint 2,5 éve használják őket, most már csak bejáródtak.

 

Nincs kedve valakinek felmelegíteni a témát?

 

trizs77 Creative Commons License 2015.11.22 -1 0 45607

Ehelyett befejeződött a gyártás.......... Miért?

 

-------------------

 

Talán azért (?) mert a tulajdonos úgy ítélte meg, inkább nem gyárt több csuklóst.

 

Teheti.

Joga.

 

Előzmény: AegonT (45606)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!