Üdv újra itt, a legtöbb üzenetemre ne válaszolj, a teljesítménycsökkenés valóban vákumcsö szerelési hiba volt (turbo szolenoidon fordítva volt bekötve -> wastegate végig nyitott volt), az izzító gyertya áramköri hibáját pedig az elromlott relé okozta.
Ami még hátra van, hogy rájöjjek miért írja hogy a légkondicionáló hibás sebesség, külsö hömérséklet, nyomás értékeket kap...
Mai kérdés a TC-n a becsületesguruhoz, vagy kihez. Zárójelben: elég szánalmas a faszi szerintem, három autó létezik neki, Honda Jazz, Honda Accord és az E46 BMW. De nem az a lényeg, hanem a mai kérdező:
"A tanácsát szeretném kérni. Van egy 1,6-os Ford Focus II Ghia-m (2005, 185.000 km), meg vagyok vele elégedve. Az utóbbi télen pár helyen megjelentek apró rozsdafoltok..."
Az enyém 2004 gyártású, de egy halvány kanyi, légyfignyi, mikroszkópikus rozsda sincs a karosszérián. Igazából alul is csak annyira, amennyire barnának kell lenni ennyi idős korban. De komolyan, sehol egy barna folt.
Megmondom őszintén, néha elkalandozok, hogy esetleg le kéne a verdát cserélni, de mindig oda jutok, hogy józan paraszti ésszel ismét Pugot vennék. 308/508/5008. Nézegettem VW Tourant. Hát, belül hozzá képest egy 5008-as egy szalon.
Egy ideje kivontam magam nem csak innen hanem minden honnan, nem voltam olyan állapotban hogy maximálisan hely tudjak állni a munkámban és a nyílt fórumokon, legyűrtek a magánéleti problémák, és az agy mint olyan nem dolgozik vezényszóra.
Telefonon eddig is elérhető voltam ezután is . Próbálok visszaolvasni és ha van mit megválaszolgatni.
Üdv, Nekem is pont ez a bajom valszín nekem is a hűtővíz fog lenni mert nehezen száradt meg a szőnyeg . A box középen van a sebváltónál azt vetted le az egészet vagy le lehet venni kevesebb részét is hogy hozzá férjek a csatlakozáshoz . Köszi ..
Leszedtem az oldalboxot, megnéztem a tömítésnél a cső összetételét, nem volt egyáltalán vizes, vmikor cserélhették, mert volt egy minimális folt. Az autó 3 hónapja van nálam, lehet az előző gazdája nem szárította ki a filcet. Én most kivettem és fullra kiszárítom, bízom benne nem fog ismét ázni. Egyébként a szélvédő ki van cserélve benne, arra gondoltam esetleg ott szivaroghat be a víz. Köszi a tippeket.
2007-es 1,6os kocsinkhoz szeretnék kérni egy kis segítséget. A motortérből(talán a jobb kerék irányából) furcsa susogó,sivító hang jön ha jár a motor. Nem vészes(még),de azért zavaró.
Azt vettem észre a kormány forgatásánál ez a hang változik(erősödik). Valami ABS hiba lesz esetleg? Valaki tapasztalt már ilyet? Van ötletetek?
Megnéztem másnap délelőtt a dolgot. Szerintem (is) lehetett a ludas, hogy az akksi negatív pólusán illetve a sarun vastagon rajta volt valami savas trutyi. Ez illetve akkor már a másik csati is szépen letakarításra került, aztán nekiálltunk mérni. A tisztogatás előtt mértünk 11 volt körül. Ez még beindítás előtt volt. Aztán a takarítás után beindítottuk, és rámértünk, hogy hogy áll a töltés.. Alapjáraton mutatott a műszer 14,1-14,2 V között. ( nem tudom ez sok-e) Aztán kis járatás után leállítottuk, és így leállítás után is 13 Volt-ot mért a mérőműszer az akksiban. Bár ezt furcsálom, hogy jön ki egy 12 V-os akksiból. :) ( ha, most ezzel esetleg baromságot írtam volna, akkor nézzétek el nekem, baromira nem vagyok "ampervadász" :) )
Megnéztem ma egy autót. 1.6Hdi. Minden rendben volt, de tényleg. Egészen a turbóig, ahol a felső üreges csavar környékén totál korom volt minden. A muksónak természetesen még annyi fogalma sem volt az egészről, mint nekem. Viszont váltig állította, hogy valami tömítések lettek ott cserélve és már nem áll fenn a hiba. Kérdem én, hogyan lehet ez. Ha egyszer meg lett javítva, akkor miért nem lett legalább letörölve. Van ilyen???
Ez a fajta index villogás nekem is volt. Indítás után leszivhatta az akksit kicsit és nem tolthetettrá eleget mert max 3km-t mentem es bezarasnal vagy kinyitasnal villogott az index. Az volt az erdekes hogy mindig Elindult aztán jött a tél. Minusz 8 foknál már nem indult. Egyet fordított és megállt se kép se hang. Utána feltöltöttem. Még 1 évig mentem de lett pár érdekes jelenség az autón. Kicseréltem az akksit és azóta megszűntek azok a hibák. Bár nekem kimérték hogy a generatorom jó tutira.
akkor nem csak az akksi... lehet feszszabályzó is. mindenesetre rá kéne méri az akksira, vagy akár egy donorral kipróbálni, mi változik. de az alapjáraton villoódzó tompított a töltés hibájára, vagy a feszültségszabályzás hibájára mutathat.