Nem tudom melyik évjáratod van így mind a hármat megnéztem az eperben.
95-96:
60608720 (korábban 60608719) hátsó ajtó kábelköteg
60606963 hátsó ajtó kábelköteg (valószínűleg az elektromos ablakkal szereltek mert "L" jelölésű vagy T.I)
97-99:
60606963 hátsó ajtó kábelköteg
60606769 hátsó ajtó kábelköteg elektromos ablakkal
My'99 azaz kétezertől:
60608720 hátsó ajtó kábelköteg
60606963 hátsó ajtó kábelköteg elektromos ablakkal
Némi zavart okoz, hogy a 97-99ben a 6963 végű mint sima ajtóköteg jelenik meg viszont a 6769 végű szerepel a 99-esben is de mint a középkonzol kábele hátsó elektromos ablak esetén. Az biztos hogy az utolsó két verzióban mindig szerepel az E023 kód (REAR POWER WINDOW)
Szerintetek jól érzem, hogy a 46 kábelkötegében mindben benne vannak a hátsó elektromos ablakok vezetékei? Nézegettem eper-ben, és csak egy fajta kábelköteget látok.
egy lehetseges alternativa: kiveszed mind a 4 befecskendezot (jelolod,magad,hogy melyik szelep ,melyik hengerhez volt), majd goto BmS mesterhez , az egesz kollekcioval
Jut eszembe, azon is törpöltem, hogy akár az egyik motortartó bakom is lehet hogy nem áll a helyzet magaslatán és ezért nincs helyén az egész hóbelevanc. Mert ha nem nyomom a gázt, akkor nem érződik ötödikben azt a fura rezgés a váltókaron, ha meg nyomom, akkor igen, és ez egyébként a régi rudakkal fokozottan érezhető volt. Most is ha picit magam felé húzom a váltókart, akkor elmúlik ez a darálás.
Nem tudom, hogy hogyan állnak. Szépen építgetik újjá, lemezről-lemezre a gépet. Ezt biztosan nem viszem mert ránézésre pont ugyanazon részei kehesek mint ami az enyémen is . ;)
Kerestem képeket, találtam ilyet is meg olyat is :)
Keresgélnék a kormánymű felé, de nem nagyon találtam semmit, amihez nem kell leszedni az egész hóbelevancot bölcsőstül, ahhoz meg megint kéne egy jó pár óra, meg mühely, stb, egyelőre tolnám. Amennyire látom, minden rendben, és a bizbaszok cseréje tényleg javított a helyzeten, de még mindig nem az igazi.
"Ezek vajon gyárilag teljesen egyenesek voltak, vagy van bennük hajlítás?"
Keress párat az ebayen fényképpel és nézd meg.
"Szerintetek a 146 1.8TS rudazatos váltó működtetését át tudom alakítani bovdenesre?"
Nem vagyok biztos benne, hogy váltócsere nélkül menni fog, vagy, hogy ugyanott maradnak a fokozatok. Amúgy meg ha kormányműcsere után jött elő a bibi, miért nem arrafelé keresgélsz? Nem emlékszem ennek rá kell ülnie a tüskére? Ha igen akkor a tüske pontosan ugyanott van? A kormánymű nem ül pár millimétert lejjebb, feljebb mint kellene? Stb....
Az jo esellyel tenyleg nem uzemszeru. Igazabol a boxere is eleg tragya, de jo kezzel tokeletesen kapcsolhato, csak hidegen nem szabad siettetni a kettest. De a kapcsolasi erzes az tenyleg eleg borzalmas.
Annyira nem tökéletes, hogy nehezen veszi a sebességeket, olyan érezni hogy nehezen mozog, feszül, és ötödikben nincs is teljesen a helyén és folyamatosan picit húzza az egyik kapcsolóvillát, főleg terhelés alatt, ami annyira nem büfé. Jobb lett azzal a készlettel, amit vettem hozzá, de ez sem százas.
Szerintetek a 146 1.8TS rudazatos váltó működtetését át tudom alakítani bovdenesre?
Kicseréltem azt a 3 csoda rudat, ami a váltót kapcsolgatja, de még mindig nem tökéletes. Ezek vajon gyárilag teljesen egyenesek voltak, vagy van bennük hajlítás?
Ja iggen ..., iggen (!) ... x:D:D (nem is vontam kétségbe a szellemi higéniádat) :D ...az az xDD ,-)) Ha a "nyakadon marad"a klumpedli , akkor nincs kizárva ,hogy alkú nélkül sorba állok még érte . Csak a korábbí "zsinagógás" hivatkozás miatt sikeredett olyanra a válaszom , amilyenre aztán . Hát megtörtént ami megtörtént ... :D (!)Próbál az ember alkalmazkodni azért ,így a bőven hat X után is .
Már áttöltöttem a kék kannát is ,egy aranyszínű ádzsipposba . ,-)) Mit kellet érte kukkázni az ÁFORT kúton(?)... az maradjon titok . A 10-40 fél szintetikum azért maradt beltartalmílag . ,-))
Ha tényleg minden rajta van (klíma kivételével, de szívósorral együtt) akkor ötvenért egész jó az ár ha nincs szétkopva. Viszint nekem van 3 blokk/hengerfej készletem, és két sallankészletem- amelyekből csak egyet szeretnék összerakni, és azt is úgy, hogy egy csomó mindenből új kerül bele.