Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Aticus Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1752
Hidegen van vízmozgás a kiegyenlítő tartályban?
Előzmény: Ökrös Csaba (1745)
Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1751
na, ha rajossz, vagy egy szervizben rajonnek a hiba okara, kozold velem is :))
Előzmény: cspetike (1748)
Attiska Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1750
UAE!

Igen, elsősorban egy 1,6-os ELX Mareára fáj a fogam légkondival. :) De ha nem találok, ki tudok békülni egy Brava ELX-es is. :) Majd meglátjuk, hogy mi lesz.

Előzmény: Az Utolsó Európai (1749)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1749
Attiska!

12 szelepes 1.2-es valóban nem volt, csak 16 szelepes, amit voltaképp a Punto Sportingból származtattak. Ez a motor került a Punto II generációba is, a tisztább üzem érdekében 86 helyett 80 lóval.

Egyébként hallom, Mareát akarsz venni. Apámnak 100 16V Mareája van, most múlt 2 éves, 75 ezer km van benne, és hibátlanul teljesít. Átlagfogyija bőven 8 alatt van, igaz nemigen jár vele városban. Én állatira irigylem tőle a gépet a kényelmes ülések meg a nagy csomagtér miatt, ez utóbbit egyre inkább hiányolom a Bravóból...

Előzmény: Attiska (1747)
cspetike Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1748
Ökrös Csabi! Nálam is így van! A befecskendezés lámpa nem világít, a vízhőfok mérő pedig csak egy hajszálnyit mozdul el.
Szerintem ez nem normális dolog. Eddig ez nem volt így!!!!!!!
Attiska Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1747
Barnamaci!

Pedig, mintha az váltotta volna fel a régi 1,4-est. Este megnézem valamelyik régebbi Automobil Revue katalógusban.

Előzmény: Barnamaci (1746)
Barnamaci Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1746
"Ugye a régi 1,4-est, meg a 12 szelepes 1,2-őt hanyagoljam?"

hát a 12 selepest mindenképp, mert olyan nincs:-)

Előzmény: Attiska (1744)
Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1745
koszi, en ehhez huje vagyok :)) viszont a gond az, h nalam nem vilagit a befecskendezeslapmpa, es allandoan maszkal az alapjarat, fel -le, a viz homersekletetol fuggetlenul.
Előzmény: Aticus (1741)
Attiska Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1744
Yellow boy, Barnamaci!

Köszi az infót 1,2 ügyben. Ugye a régi 1,4-est, meg a 12 szelepes 1,2-őt hanyagoljam? Valamint mennyire fogja le a fogja le a klíma a 16 szelepes 1,2-őt?

Előzmény: yellow boy (1730)
cspetike Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1743
Köszi az infót! Azt hiszem most még egy ideig a megfigyelésre helyezem a hangsúlyt.

Ujtulaj! Nehogy Tatabányára hozd az autódat. Messze kerüld őket!!!!!!

Leo 27 Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1742
Sziasztok!
Kicsit zsúfoltak voltak a napjaim a találkozó óta.

Koli
Ha tényleg érdekel, akkor szerintem magas a meghirdetett irányár. 1996-os Bravo-ért nem szoktak ennyit kérni, bár az ABS és az el. tető nem szokványos extrák. Én ezzel együtt is az 1,8-at érzem reálisnak. Az általad meghirdetett áron 98-asok szoktak elkelni (persze őket valamivel többért hirdetik).

Előzmény: Koli (1737)
Aticus Creative Commons License 2001.05.08 0 0 1741
hello!

A termosztát vezérli a motor melegedését, amennyiben ez belül tönkre megy, végállás határoló eltörik (mert müanyagból volt az egész első széria), akkor nem zár rendesen és még teljesen hideg motornál is kering az egész rendszerben a víz, nem tud melegedni a motor, így a keverék képzés sem megfelelő, amely befolyásolja a lambda szonda működését, ezek együtt idézik elő az alapjárat ingadozását.
Amikor az alapjárat ingadozás észlelhető a műszerfalon vílágít a befecskendezés visszajelzője.
Ha víz hőfoka ca.40-50C közé ér az ingadozás megszünik.

A jelenséget úgy lehet látni, hogy a hidegen beindított motornál a víz folymatosan folyik a kiegyenlitő tartályon felül lévő kis csővön. Itt csak akkor folyhat, ha nyitva a termosztát
(normál álapotban: vízhömérséklet 70-80C).

Segítsetek, hogy lehet ledugózni a hátsó üvegen az ablaktörlő helyét! Fiatnál nem tudnak segíteni, és autóüvegesek sem!
Mondjatok valamit!!


Előzmény: Ökrös Csaba (1736)
Rityifi Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1740
Halihó!

Újtulaj! Vidd a szervízkönyvet, és úgy tudom , hogy mehetsz bármelyik márkaszervízbe.
(használd ki amíg garis!!)
Koli! A hirdetésedet olvastam. Én nem nézem minden nap az árakat, de szerintem egy kicsit magas. De az is igaz, hogy jól felszerelt.
Szkapi! Mit észlelsz a kuplungon??

Hol VANNAK A TÖBBIEK? Sok a meló mi?

ujtulaj Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1739
Igen, egyszer 2 naposat kéne. Sőt, úgy is mondhatnám, hogy mostmár csak 2 naposat kéne.
Este aztán szúrnánk (figyelsz GT? ;) egy igénytelen alkohol kúrát is ;)
Előzmény: Rityifi (1729)
ujtulaj Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1738
Garanciális, igen.
Hova kell vinnem? Tatabányán vettem az autót, de oda nehézkes lenne vinni. (szabit kéne kivenni...)
Elvihetem pl. az SPQR-hez is nyugodtan?
Milyen papírok kellenek? (úúútálom a bürokráciát :)
Előzmény: Rityifi (1728)
Koli Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1737
Hallottam olyat, hogy a lambda szonda problemas lehet a Bravo/Brava parosban. Egy hibas visszajelzes felborithatja az alapjaratot (is).
Senki nem reagalt a Fiatom eladasi arat firtato levelemre :-(
1726-os hozzaszolas.

Koli

Előzmény: Ökrös Csaba (1736)
Ökrös Csaba Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1736
Sehol nem vagy :) az enyem hetek ota ugral 850-1300 kozott alapjaraton, a szervizben azt mondtak, hogy a computer nem jelez hibat az alapjaratot vezerlo elektronikaban, nincs mit tenni. En is kerdeztem mar nehany oldallal alabb itt a tobbiektol, nem nagyon tudott senki semmit mit mondani, volt valaki, aki a termosztat-hibat josolt, de oszinten, en nem nagyon ertem az osszefuggest. Mondjuk az biztos, h nekem amikor a ventillator mukodik, szinte mindig fentebb megy a fordulat.
Előzmény: cspetike (1735)
cspetike Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1735
Sziasztok!

A következő problémát észleltem az 1,6-osomon a hétvégén: nyugodt tempóban haladok, enyhe városi forgalom, majd piros lámpát kapok, autó megáll, de a fordulatszám fent marad 1400-on. Hiába léptem oda egy picit, csak akkor állt vissza a normálisra, ha leállítottam motort. Ezt később még egyszer eljátszotta, de akkor parkoló helyet kerestem vagy negyed óráig, így sok volt a döcögés. Ezt követően én is elő tudtam "állítani" a problémát, mégpedig úgy egyszerűen egy parkolóban állva folyamatosan járattam a motort amíg el nem kezdett melegedni, ekkor vízhőfok mérő kicsit kimozdult, hűtő bekapcsolt és fordulatszám felugrott 1400-ra. Szerintetek ez normális vagy nem, én eddig még ilyet nem tapasztaltam akar milyen kánikulában is mentem.
Köszi szépen.

Barnamaci Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1734
Szkapi:
Ugye nekem is elküldöd a képeket?!
Előzmény: Szkapi (1732)
Aticus Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1733
Helló!

Ki tudja hol lehet jó áron hátsó ablaktörlőhöz motort venni, az enyém teljesen szétégett.

De érdekel az a variáció is, hogyan lehet ledugozni az üveget, ha megszüntetem az ablaktörlőt!

Szkapi Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1732
GT!

Ma küldöm a képeket, csak sajna a melóm miatt egyáltalán nem volt időm még a topic-ot sem nagyon olvasgatni!

Rityifi:
Nekem van a kuplunggal némi bajom...

Barnamaci Creative Commons License 2001.05.07 0 0 1731
Attiska:
yellow boy-nak igaza van, de kérdem én mennyire szeretsz hajtani és zömében hányan ültök majd az autóban. 3-4 emberrel leterhelve már nem vmi virgonc a gép.

Granturismo:
Köszi a felajánlást:-) Viszont lenne még egy kérdésem ezzel kapcsolatosan: nálad üzemmeleg állapotban (a lényeg hogy épp ne dúsítson) mennyit mutat a fordulatszámmérő? Nálam kb 750-et, ami szvsz kevés. Ennél a fordulatszámnál kicsit remeg a kormánykerék is (na nem úgy mint vmi olajkályhásé:-)) Próbáltam picit növelni a fordulatszámot (gázpedállal) akkor volt javulás. Sz'al lehet itt lesz a problem. Hogy lehet ezeknél a gépeknél az alapjárati fordulatot növelni? És mennyire pontos a fordulatszámmérő?

yellow boy Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1730
Attiska

Nem azért mert nekem 1.2-van,de én bátran ajánlom.azért a az a 80Le nem olyan rossz és emelett rendkívűl takarékos.Egy kis kiegészítőkkel még javítani is lehet a tejesítményen.Mindenesetre azt mondják ,hogy 98 után gyártott bravo,brava-nal sokat javúlt az összeszerelés minősége.

Előzmény: Attiska (1726)
Rityifi Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1729
Sziasztok!
Stancy!
Én benne vagyok amit írtál! Juni 2-3 Eger....
Király!
Jó ötlet! Beszéljünk róla, mintha már fix, lenne, hátha így a többiek is rákattannak! :-)
Egyébkén egyszer majd, szervezhetnénk egy 2 naposat is. Biztos nagyon buli lenne!
Üdv
Rityifi Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1728
Sziasztok!

Újtulaj! Garanciális a verdád! Vidd be nyugodtan, és nézzék meg. (szerintem)
Nagy a csend emberek!
Kinéztem egy felnit, hogy szebb legyek! :-)
De sajna csak kicsit veszek, mert gumikra nincs zseton. 14-es Alessio Monza 21000Ft /db
akciósan. Még gondolkozom rajta, de biztos sokat dobna az autón!

ujtulaj Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1727
Tök sima úton is csinálja. Folyamatosan nyikorog, nincs mese...
Kell félnem valamiért, vagy hagyhatom a francba, amíg más miatt nem megyek szervízbe?
Előzmény: granturismo (1725)
Attiska Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1726
Sziasztok!

Erősen gondolkodom egy Bravan. Az 1,2-es motor nem pici bele? Én min. 1,6-osat szeretnék, de hát a pénz beszél... Ha látok jó gépet, amiben 1,2-es motor van meg merjem venni?

granturismo Creative Commons License 2001.05.06 0 0 1725
Sziasztok.
ujtulaj
Ha rázkódik a hátsó futómű akkor nyekereg? Mert akkor ajánlom próbáld meg amit HEC írt a 1716-ban. Az általában segít. Ha viszont tök sima úton guruláskor nyikorog akkor két dolog lehet vagy a kerékcsapágyat gyárilag rosszul szerelték és emiatt ilyen rövid idő altt elkopott (sajnos ez is előfordul), vagy a hátsó fékpofa valami miatt nem húzódik rendesen vissza és az adja ezt a hangot. Ha ez utóbbi a hiba akkor a rossz oldalon hosszabb út után sokkal melegebb a keréktárcsa mint a másik oldalon.
Koli Creative Commons License 2001.05.05 0 0 1724
Sziasztok,

ugy nez ki, megvalok a Bravamtol.
1.6 SX, metal teglavoros, ABS-sel, elektromos napfenytetovel, utasoldali legzsakkal, RDS-es gyari radioval, riasztoval, tavir. kp-i zarral, rendesen szervizelve (Auto-Rako), toresmentesen, uj teligumi garnituraval (meg persze nyarival is), 53e km-rel.
1996. 10 havi (en 1999 12.-ben vettem az SPQR-nel, egy evi garanciaval), es azota sem volt vele semmi baj. 47e km-nel volt az utolso garancialis szervize (gyertyacsere, olajcsere stb).
1.95 M Ft-os iranyaron szeretnem meghirdetni.

Realis ez az ar?
Lattam ujsaghirdetest, hogy az Bravat legkondival, ABS-sel, elektromos tukrokkel stb. adjak akcioban.

Koli

Előzmény: ujtulaj (1723)
ujtulaj Creative Commons License 2001.05.05 0 0 1723
Ja, és mintha a hátsó kerekektől jönne.
Előzmény: ujtulaj (1722)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!