Azt tudja valaki, hogy a Fiat Magyarország miért csak SX Bravákat forgalmaz? Régebben lehetett kapni ELX-et is, de msot már csak SX van a kínálatban. Érthetetlen.
Látom megmozdúlt az élet! :-)
Van egy új jelenség: Egyik napról a másikra, úgy indúlt a verdám, hogy embertelen szelepcsattogásra lettem figyelmes! Nem értem miért? 60.000km van benne, rendszeres olajcsere, és jó minőségű olajat használok! (MOBIL1 5w-50)
Ja, és teljesen eltünik a hang, ha rendesen, bemelegszik a motor. Ki mit tud erről??
Most majd figyelem a következő napokban, hogy mit csinál, azután meg még nem tudom.....
Lehet hogy lecserélem az olajat! (ötezer km van az olajban)
Üdv
SZiasztok!
Végre van valami mozgás a neten,mult héten nagyon halott volt.
Tankoltam,ezennel közhirré tétetik 660 km-48lityi,vagyis 7,2.ez nem is olyan rossz full légkondi+padlogáz.330 km vidék,330 km város.De lehet hogy ez senkit nem érdekel de sajnos az én automon minden jó. :-)
GT.
Volt arrol szó hogy matricát veszünk az autónkra (sárga háromszög benne felkiáltó jel),ezzel mivan?
Ujtulaj.
A talira irtad hogy két napos legyen?Én benne vagyok EGER nagyon jó hely,még ismerem is.
Maradok hű olvasótok,csá Stancy.
Igazatok van, az 1,4-esből volt 12 szelepes, összekevertem a dolgokat. De az már fölöttébb érdekes, hogy ezt a motort a Mareába is beledobták, na az a nem semmi. :)
Most nálunk is "havazik", de ezeket idegyömöszöltem.
Én csak ennyit katintottam. Formailag nem a végleges, legalább elérhetö. (Én is alig várom a többiek termését.)
Ui: Ugy néz ki, hogy lehet valami a DivX-böl. Nincs elfelejtve. Ha többet tudok jelentkeznék a kazettákért. Addig is össze kellene szedni, hogy milyen tipusok voltak. (Egyet tudok: Rityifi - HI8.)
OFF
ha éppen nincs lefagyva a gép, akkor felteheted anonymous ftp-vel az ff1.elte.hu címre, ott http://ff1.elte.hu/public alatt browserrel is nézhetôk a képek
ON
Mondjatok már egy olyan e-mail címet amelyik képes 4,3 MB képet fogadni, mert GT-nek és Barnamacinak is elküldtem már, de mind a kettő visszapattant. Már lassan két hete volt a találka, és még mindig ülök a képeken... :-))
Most megpróbálom HEC-nek elküldeni, de nem tudom, hogy a freemail-es tárterület engedi-e ennyi cucc beérkezését...
Igen, elsősorban egy 1,6-os ELX Mareára fáj a fogam légkondival. :) De ha nem találok, ki tudok békülni egy Brava ELX-es is. :) Majd meglátjuk, hogy mi lesz.
12 szelepes 1.2-es valóban nem volt, csak 16 szelepes, amit voltaképp a Punto Sportingból származtattak. Ez a motor került a Punto II generációba is, a tisztább üzem érdekében 86 helyett 80 lóval.
Egyébként hallom, Mareát akarsz venni. Apámnak 100 16V Mareája van, most múlt 2 éves, 75 ezer km van benne, és hibátlanul teljesít. Átlagfogyija bőven 8 alatt van, igaz nemigen jár vele városban. Én állatira irigylem tőle a gépet a kényelmes ülések meg a nagy csomagtér miatt, ez utóbbit egyre inkább hiányolom a Bravóból...
Ökrös Csabi! Nálam is így van! A befecskendezés lámpa nem világít, a vízhőfok mérő pedig csak egy hajszálnyit mozdul el.
Szerintem ez nem normális dolog. Eddig ez nem volt így!!!!!!!
koszi, en ehhez huje vagyok :)) viszont a gond az, h nalam nem vilagit a befecskendezeslapmpa, es allandoan maszkal az alapjarat, fel -le, a viz homersekletetol fuggetlenul.
Köszi az infót 1,2 ügyben. Ugye a régi 1,4-est, meg a 12 szelepes 1,2-őt hanyagoljam? Valamint mennyire fogja le a fogja le a klíma a 16 szelepes 1,2-őt?
Sziasztok!
Kicsit zsúfoltak voltak a napjaim a találkozó óta.
Koli
Ha tényleg érdekel, akkor szerintem magas a meghirdetett irányár. 1996-os Bravo-ért nem szoktak ennyit kérni, bár az ABS és az el. tető nem szokványos extrák. Én ezzel együtt is az 1,8-at érzem reálisnak. Az általad meghirdetett áron 98-asok szoktak elkelni (persze őket valamivel többért hirdetik).
A termosztát vezérli a motor melegedését, amennyiben ez belül tönkre megy, végállás határoló eltörik (mert müanyagból volt az egész első széria), akkor nem zár rendesen és még teljesen hideg motornál is kering az egész rendszerben a víz, nem tud melegedni a motor, így a keverék képzés sem megfelelő, amely befolyásolja a lambda szonda működését, ezek együtt idézik elő az alapjárat ingadozását.
Amikor az alapjárat ingadozás észlelhető a műszerfalon vílágít a befecskendezés visszajelzője.
Ha víz hőfoka ca.40-50C közé ér az ingadozás megszünik.
A jelenséget úgy lehet látni, hogy a hidegen beindított motornál a víz folymatosan folyik a kiegyenlitő tartályon felül lévő kis csővön. Itt csak akkor folyhat, ha nyitva a termosztát
(normál álapotban: vízhömérséklet 70-80C).
Segítsetek, hogy lehet ledugózni a hátsó üvegen az ablaktörlő helyét! Fiatnál nem tudnak segíteni, és autóüvegesek sem!
Mondjatok valamit!!
Újtulaj! Vidd a szervízkönyvet, és úgy tudom , hogy mehetsz bármelyik márkaszervízbe.
(használd ki amíg garis!!)
Koli! A hirdetésedet olvastam. Én nem nézem minden nap az árakat, de szerintem egy kicsit magas. De az is igaz, hogy jól felszerelt.
Szkapi! Mit észlelsz a kuplungon??
Igen, egyszer 2 naposat kéne. Sőt, úgy is mondhatnám, hogy mostmár csak 2 naposat kéne.
Este aztán szúrnánk (figyelsz GT? ;) egy igénytelen alkohol kúrát is ;)
Garanciális, igen.
Hova kell vinnem? Tatabányán vettem az autót, de oda nehézkes lenne vinni. (szabit kéne kivenni...)
Elvihetem pl. az SPQR-hez is nyugodtan?
Milyen papírok kellenek? (úúútálom a bürokráciát :)
Hallottam olyat, hogy a lambda szonda problemas lehet a Bravo/Brava parosban. Egy hibas visszajelzes felborithatja az alapjaratot (is).
Senki nem reagalt a Fiatom eladasi arat firtato levelemre :-(
1726-os hozzaszolas.
Sehol nem vagy :) az enyem hetek ota ugral 850-1300 kozott alapjaraton, a szervizben azt mondtak, hogy a computer nem jelez hibat az alapjaratot vezerlo elektronikaban, nincs mit tenni. En is kerdeztem mar nehany oldallal alabb itt a tobbiektol, nem nagyon tudott senki semmit mit mondani, volt valaki, aki a termosztat-hibat josolt, de oszinten, en nem nagyon ertem az osszefuggest. Mondjuk az biztos, h nekem amikor a ventillator mukodik, szinte mindig fentebb megy a fordulat.