Az ajtód zörög vagy nyikorog?
Ha zörög lehet ,hogy nem az ajto,hanem az ajtóban lévó kilincs pánt zörög.Ha ez ezt könnyen orvosolhatod,ragasz mögé vékony szivacsot(ablakszigetelő).Ha az ajtó akkor nézd meg a zsanérokat,de szerintem a zörgés az ajtóból jöhet.
Kéthetente kend be műanyagápolóval körbe az ajtó kédergumiját, a műszerfal ajtó felőli részét meg mindenhol, ahol az ajtó érintkezhet a kasztnival.
Talán így nem nyekereg annyira.
Nekem is tele a t@k@m a zörgésekkel, pláne hogy ilyenkor, hideg-meleg időjárásváltozáskor mindig előjön valami régebbi, egyszer már orvosolt(nak hitt) zörej.
Az időpont és a program nagyrészt kialakult már a punto2hu levelezőlistán.
Ideje: 2001. június 4-e.
A tervezett program:
Találkozó 10.00-kor a Pólus Center parkolójában
10.00-11.30 Mustra, mustra, mustra! :-)
11.30- elindulunk Videgrádra
12.30 - kaja, alkoholmentes pia
13.00 - örömautózás
14.00 - elégedettséggel és jóllakottan go home
Kérek mindenkit, aki jönne velünk - és még nem jelentkezett a levlistán -, hogy az adamax@relax.hu cimre irjon.
Akinek esetleg van puntós ismerőse és az szívesen jönne, szeretettel várjuk!!!
Mindenkit szeretettel várunk!
Legyen egy nap, amikor csakis a szenvedély vezessen minket!!!
:-)
Pokers, a Fiatokban az alapfelszereltség része a zörgés. Nem nagyon tudsz ellene tenni, ha megcsinálod itt, elkezdi ott. És ez az idő előrehaladtával csak rosszabbodik. Egy ideig én is küzdöttem ellene, de jobb, ha megszokod :-(
Légyszi segítsetek abban, hogy hogyan lehet úgy beállítani a Bravo viszonylag nagy oldalajtaját úgy beállítani, hogy ne zörögjön.
Már az elsö Bravomon is ugyan úgy zörgött, mint a mostanin. Ez valami típushiba, vagy csak én fogtam ki pont két olyan Bravot, aminek zörög az ajtaja.
Próbáltam már állítani a B-oszlopon lévö kis bizbaszt amibe az ajtó csukódik, de vagy alig bírtam kinyitni, vagy továbbra is zörgött, vagy lógott az ajtó.
Help me pls. Már nagyon kezd idegesíteni, pedig még az autó most lesz 3 hónapos.
Attiska,
Ha jól emlékszem, a Bravo gépkönyve ezt a fajta müszerfalat az automata váltós verziónál említi, csak ezért kérdeztem.
A képen egy Brava műszefalat látunk (szerintem). A Bravo-ba kör alakú, a Brava-ban félkör alakú műszerek vannak. Ha jól tudom a '99-es facelift óta a Brava-ba is Bravo műszerfalat tesznek. Egyébként még a Marea-ban van ilyen formájú műszer.
Nekem is ugyan ezek voltak a jelenségeim. Hideg motornál kopogott a motor, majd bemelegedés után úgy járt, mint a Doxa. Felhívtam a szervízet, hogy kopog a motor. A poén az volt, hogy nem tudták megmondani, hogy van-e hidrotöke az 1.6os motorban. Az egyik szervíz szerint van, a másik szerint nincs, így totál összekavartak.
A végén bejelentettem idöpontra az autót és hosszas tanakodás után lecserélték a vezérmüszíjjat és a feszítögörgöt. És lám elmúlt az egész, azóta az eladásig úgy járt hidegen is a motor, mint az említett óra.
Valami olyat magyaráztak a szervízben, hogy silány minöségü az a csapágy, ami a görgöben van, emiatt általános jelenségnek számít.
Attika,
Milyen motorral szerelt ez az ELX? Mert az én Bravomnak két kör a müszerfala (sebesség+fordulat)
Sajna nem bírtam felfedezni semmi eltérést a középkonzolban. A kép akár az én autómról is készülhetett volna (leszámítva néhány apró eltérést: rádió, bőrkormány, klíma)
A középkonzol alja ugyanaz!
sziasztok!
Rityifi.
Örülök hogy semmi problémád nem volt reggel,lehet hogy tényleg kosz.Jössz 2 napra is Egerbe? remélem igen.
Ujtulaj.
Super lesz nagy bulit csapunk remélem nem csak ketten?
Ezuton hivnák meg minden kedves topik lakot.Aki jön legyenszives jelezze,mert szállást kell foglalni,még van mindenkinek ideje hogy ugy intézze az dolgait hogy eltudjon jönni.
sziasztok Stancy.
Köszi a hozzászólást! De 1000km -et már elfutott az autó a vezérmüszij csere óta! Ma indítottam, és nagyon szép hangja volt! Semmi! Nem értem.
Majd kíváncsi leszek a következő napokban előjön e újra. (remélem nem) Lehet hogy valami kosz került a hidrotőkéhez? Most meg magátol megtisztúlt?
Miért lehetne ilyenkor a feszítőgörgővel a baj? POKERS?? Erre kíváncsi vagyok! Írd meg légyszi!
üdv
Ködfény széria, de mit értesz a normális középkonzol alatt?
Az a baj, hogy nem ismerem az SX kivitelt, ezért nem tudom, hogy mi az, ami plussz. Talán ezek:
- Csomagtérvilágítás
- Fűthető tükrök
- Manuális klíma
- Központizár
- 15-ös alufelni (ez lehet, hogy feláras volt, de gyári)
- Ködfény
- Elektromos mozgatású belső levegő keringető (gombnyomásra vált(ana), de el van romolva)
- Osztottan dönthető hátsó háttámla és ülőlap
- Kulcsra zárható, világításos kesztyütartó
- Plüss üléshuzat
- High rádió
- Hat hangszóró
- 60 Literes tank (bár talán ez a nagyobb motor miatt van)
Nem vagyok biztos benne, de általában ezeken a dolgokon szoktak az autógyártók spórolni. Az enyém az akkoriban kapható ELX + semmi extra, így történhetett, hogy nincs benne ABS és utaslégzsák, és ez nagyon fáj. (Akkoriban még nem volt széria)
A terminálos társaságot részben megtalálod a http://forum.netmania.hu/ címen. Én Litván Zongora néven írok oda. Mongoose és Agassi is felbukkan időnként.
Régóta olvasgatom ezt a fórumot és örömmel tapasztalom, hogy egy pár régi ismerös név is megtalálható a volt terminál fórumról. Engem ott poke nick-kel olvashattatok, de itt valaki már használja ezt a nevet.
Szal, immár a második Bravot nyúzom. Az elözö is egy ABS-Kondi akciós 1.6os volt és a mostani is az. Az elsöt 66e km-rel adtam le a szalonba másfél évesen.
Most örömmel olvastam Rityifi új jelenségét, ami nálam 55e-nél jelentkezett egyik reggelröl a másikra.
A megoldás kulcsa a vezérmüszíj feszítögörgöjének cseréje. Érdekes, mert elöször én is olajat akartam cserélni.
Mongoose és Agassi nincs a csapatban???