Keresés

Részletes keresés

Thibi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 263
Értem. Így nem csoda,hogy nem kell a kerületnek az út
Előzmény: PriceJ (262)
PriceJ Creative Commons License 2007.10.31 0 0 262

Szia!

 

A Nagykőrösi út (kerület egyik széle) a kezdet, Ipacsfa utcai a szennyvíz-iszap lerakodó csatlakozása lesz, a Nefelejcs utcai az, amit én Gyömrői úti csatlakozásnak hívtam (a kerület csaknem másik határa), a Ferihegyi út pedig már jócskán 17. kerület. Az Ipacsfa és a Gyömrői/Nefelejcs fekszik van a kerület legnagyobb része.

 

Ez kb. olyan, mintha az Üllői útra felmehetnél a Szarvas csárda téren, a Lakatos utcánál, meg mondjuk a Lajosmizsei sorompónál, máshol nem..

 

Üdv.:

 

JPrice

Előzmény: Thibi (260)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 261
Szia!

Gyakorlatilag saját magad válaszoltad meg:

- az Üllőire - mint az egyik leglényegesebb kerületi út - nincsen csatlakozás
- az Ipacsfa és a Nefelejcs között sincsen, csak felette áthajtás. A távolság itt elég nagy, ráadásul szerintem az a Nefelejcs téves, mert elvileg az épülő Aucahnnál lesz, az meg nem a Nefelejcs.

Jan
Előzmény: Thibi (260)
Thibi Creative Commons License 2007.10.31 0 0 260
Ez a "nem tudnak csatlakozni" nekem nem világos.
Lentebb ez szerepelt:
" * Áthajtás az út felett a Halomi, Sallai utaknál lesz.
felcsatlakozási pontok listája.
* Nagykőrösi út
* Ipacsfa utca
* Nefelejcs út
* Ferihegyi út
"
Ez a négy utca nem a 18. kerületben van?
Az Üllői úttal mi lesz?
Előzmény: PriceJ (259)
PriceJ Creative Commons License 2007.10.31 0 0 259

Sziasztok!

 

Laci, azt hiszem - a hozzászólásaid olvasva -, hogy te a lényeget nem érted a KKK-val kapcsolatban: ez az út egy országos jelentőségű természetvédelmi övezeten, valamint zöldövezeti lakóövezeten menne keresztül, úgy, hogy a kerületi lakók szempontjából igazán előnye nem lesz, hiszen nem tudnak becsatlakozni, csak valahol az M5-ösnél, illetve a Gömrői útnál. Ez az út nem fogja megoldani érdemben a most meglevő dugókat (Ráday, Baross u. - ezeket említette az alpolgármeser), mivel azokat a szakaszokat nem váltja majd ki jobban, mint most az M0-ás újabb szakasza. Ellenben az M0-ás forgalmának jó része átterelődik majd ide, hiszen hamarabb elérheted majd vele a 2254-ben megépülő M0-ás most még nem létező vonalát. Tehát a főváros egésze szempontjából lehetne akár hasznos is, de a kerületi vezetők helyében én azért nem engedélyezném, mert ez az egyik legjobban terhelt kerület (repülő, vasút, gyorsforgalmi, szennyvízlerakó, stb), és ezt a most még élhető településrészt a végletekig ellehetetlenítik majd. Miközben gyakorlati haszna nem lesz az itt élőknek. A Levegő Munkacsoportos srác jól mondta a tájékoztatón: az embereknek akarunk jót, vagy az autóknak? Én nyilván a tömegközlekedést fejleszteném, s ha már kéreg alatt megyünk, miért is nem csinálunk metróvonalat a nyomvonal alá? (ne válaszolj, nem komoly a kérdés..:))

 

A lényeg: nyilván megállapodtak az Auchannal, s ezért nyilván sokba kerülne az önkormányzatnak, ha vétózna, úgyhogy út szerintem mindenképpen lesz, mégha ketté is vágják vele a fokozottan védett tájvédelmi körzetet (amerre én pl erdőn keresztül gyalog viszem az oviba a gyermeket, s ehelyett majd átkelünk a 2x2 sávos úton), s megszüntetik a kerület egyik zöldövezeti részét. Lelkük rajta, de a 18. kerületiek ettől hasznot nem remélhetnek.

 

Azt gondolom, hogy előbb építsük végig az M0-ást, bővítsük 3x3 sávosra a dél-délkeleti vonalat, s utána ötleteljünk, hogy kell-e ez az út.

 

Üdv.:

 

JPrice

Előzmény: Törölt nick (255)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.31 0 0 258
Szia!

Ezt a 4-4 házat milyen információra alapozod?? Én a másodikban lakom. :-((

Jan
Előzmény: marshal (257)
marshal Creative Commons License 2007.10.31 0 0 257
Kedves Cs.Adri!

Ahogy én tudom, a vasútra párhuzamos utcákban a vasúttól számított 8 ingatlan kerül veszélybe közvetlenül, tehát egy utca minkét oldalán 4-4 ingatlan (telek). A mi utcánkban legalábbis a mienk lenne az első, ami megmarad. Így sem tudom, hogy pl. mi milyen módon tudnánk eladni, mennyiért?

Szép, szép a forgalom elterelése egy másik 2x2 sávos útra, de ehhez - szerény becslésem szerint - közel 100 házat kell lebontani, rengeteg fát kell kivágni, megszűnik a zöldövezet, a csend és a nyugalom (legalábbis városi viszonylatban csend és nyugalom). A mi házunkat még nagyszüleim építették és csak a mi utcánkban 3 olyan ingatlan érintett a lebontással, amelyben az 1960-as évek óta ugyanaz lakik!!! Az utcában ezen kívül 4 hasonló ingatlan van (amik elvileg megmaradnának). Néhányban már az újabb generáció lakik, de mindvégig egy család tulajdonában volt az ingatlan!

Örömmel olvastam a legutóbbi bejegyzést. Ennek ellenére megírom tiltakozó leveleimet és elküldöm az illetékeseknek. arra buzdítok mindenkit, hogy tegyen így. Ne csak a képviselőinkre bízzuk, mi is lépjünk fel!
Előzmény: cs.adri (252)
keletikorut Creative Commons License 2007.10.30 0 0 256

Végre...

 

Végre eljött ez a nap is.
Végre összejöttek a XVIII. kerület képviselői, hogy döntsenek. Vagy mellettünk, vagy ellenünk, de dönteniük kellett...


És végre döntöttek a képviselő urak. Az SzDSz-es képviselők tartózkodása a szavazástól is döntés volt. Nem lehet elegánsnak nevezni tettüket, de tőlük nem is vártunk mást...


Végre bebizonyították a kerület lakói, hogy egy fontos ügy érdekében nem csak egy pillanatnyi fellángolás erejéig tudnak összefogni. Ha kell, néhány naponta is összejönnek, hogy kétségbeesett, és nem kevésbé dühös tekintetüket megmutassák.


Végre a képviselőink megértették, hogy egy akármilyen összetákolt "tervet" semmilyen magasabb cél érdekében sem lehet lenyomni a lakosság torkán. Büntetlenül legalábbis többé már nem. És kell-e annál nagyobb büntetés egy politikusnak, mint a teljes bizalom vesztés? Föleg egy ilyen kiélezett helyzetben, amikor sorban állnak az önjelölt újabb reménységek egy-egy jobb székért? (Ez költői kérdés volt...).


Végre egybehangzóan tudtak dönteni a képviselők. Ugyan utólag kellett pár sort javítani az előre megírt(!) jegyzőkönyv szövegén (pl.: hány ellenszavazat volt; hát a végén egy sem akadt, pedig a jegyzőköny szerint hétnek kellett volna lennie!!!), de végül - a két SzDSz-es képviselő tartózkodása mellett - megszületett az egyhangú döntés: ezt a tervet nem fogadja el a kerület.

 

Végre kisimulhatnak a ráncaink a homlokunkon. Vagy talán mégsem? Hát nem! Most már minden elhangzott szóra ügyelni kell. A polgárMester úr ragaszkodott az "EZT NEM" terminushoz. Akkor hát mit igen? Még nem tudjuk, de szintén a kerület első emberének szájából hangzott el, hogy teljes elutasítással nem mehet a Főváros elé. Pedig ezt nem is kérte tőle egyik képviselő sem. Csupán azt, hogy előbb várjuk meg, hogy elkészüljön (végre!) az M0 autóút az M3-ig, kerüljön át erre az új M0 szakaszra (végre!) a tranzit forgalom, ekkor valósuljon meg (végre!) az a bizonyos ominózus átmenő-forgalom számlálás a kerületek között, és ennek eredménye alapján legyen meghatározva a következő lépés. Túl nagy kérés mindez? Nem tűnik annak...

 

Nagyon lényeges dolog, hogy végre tanultunk valamit mi is. Mégpedig azt, hogy nem lehet többé másra várni, hogy az majd segít a bajunkban. Végre rájöttünk, hogy a világ más lett, keményebb lett. Végre megízlelhettük a közös akarat, az összefogás nagyszerű ízét. Végre elértünk valamit. Még nem mindent, de valamit már igen.
Végre!!!

Törölt nick Creative Commons License 2007.10.30 0 0 255

hát ha ott, akkor biztos úgy van...

 

mellesleg ez is csak azt bizonyítja, hogy nem várható nagy forgalom, különben rögtön 2x2-re építenék...

 

egyszerűen a meglévő forgalom kap egy normális utat, (ami most 1xűen nem létezik)különszintű kereszteződésekkel, vasúti felül/aluljárókkal, amin ezáltal akadálytalanul lehet haladni...

 

(pl.: egyetlen szaros lámpa is baromira meg tudja fogni a forgalmat:

1etlen sávon akadály nélkül óránként simán elmegy 1800 autó.

de egy lámpás kereszteződéssel ez leesik kb. 5-600-ra.

vagyis ha 700 autó érkezik óránként, akkor a 100-200 többlet egyszerűen feltorlódik...

pedig ugyanaz ez 1etlen sáv lámpa nélkül több, mint a 2xesét is elbírná...

 

az már csak hab a tortán, hogy a fékezős-ácsorgós-gyorsítós vánszorgásnál mennyivel több kipufogógáz keletkezik, mint az egyenletes 50-60as haladásnál...)

 

(menj végig a gyorsforgalmi, aztán az üllőin vissza...)

 

 

kár hogy ezeket a forgalmi elemzéseket nem teszik közzé, így csak találgat az ember össze vissza, ami a legrosszabb opció...

 

jó lenne tudni, hogy a térségbeli utakon pontosan mekkora a forgalom, és hol mekkora csökkenésre, átrendeződésre számítanak a KKKval.

 

nekem van egy teljes budapestet ábrázoló forgalmi grafikonom, de elég gyenge a felbontása, abból nem lehet pontos értékeket leolvasni csak durván saccolni...

 

Előzmény: paca664 (254)
paca664 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 254

ezt hol olvastad?

 

A műszaki leírásban. 2021-re tervezik a másik (bal) útpályát megépíteni.

Előzmény: Törölt nick (253)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.30 0 0 253

ezt hol olvastad?

 

(ráadásul pont a vitatott körösúti kéregalagutas szakaszon nem ésszerű félpályán csinálni, mert annak elég drága lenne a bővítése...)

 

de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy attól, hogy (rögtön vagy csak később) 2x2es utat építenek nem telik meg fullra autókkal (ez napi 50-60e-nél kezdődne), ettől még maradna az elenyésző forgalom, ami most csak a nem erre való mellékutakon csörtet, és ahol tényleg több a kelleténél...

 

de hogy legyen összehasonlítási alapod:

 

- az M0 déli hídon úgy napi 70e a forgalom, itt már ki lehet rakni a megtelt táblát...

 

- az M0 2 éve átadott szakaszán (M5-M4 között) meg kb. napi 11e.

menj ki, nézd meg, szinte kihaltnak tűnik az út...

Előzmény: paca664 (251)
cs.adri Creative Commons License 2007.10.30 0 0 252

Sziasztok!

Valaki segítsen az iparvasút nyomvonalán épülő úttal kapcsolatban. Én az üllői úttól egy utcával beljebb lakom, a második ház vagyunk a vasúttól. Most költöztünk ide pár hónapja. Egyáltalán miért adtak építési engedélyt ide? Retteghetünk nemcsak a forgalomtól, hanem az építkezéssel járó kosztól, teherautórengetegtől, zajtól stb....

Nem a madarak csicsergésére fogunk ébredni, hanem erre. Ennyi erővel a Keletihez is költözhettem volna.

Előzmény: paca664 (251)
paca664 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 251

egy 2x2es főúton fel sem tűnne...

 

Kár, hogy a KKK csak távlatban lenne 2x2 sávos, addig 2X1 sávosként épül.

Előzmény: Törölt nick (249)
paca664 Creative Commons License 2007.10.30 0 0 250

Félreértesz.

 

Nem vonom kétségbe a KKK létjogosultságát.

 

Csupán arra hívtam fel a figyelmet, hogy a kérdéses két szakasz mind más beruházás keretében épül meg (gyakorlatilag). Te ezt demagógiának tartod. Így jártál.

 

a csérytelep úgy jön a képbe, hogy az a nyamvadt 25 kamion nem mehet a métán (...) lehet, hogy csak azért ez az előírás, hogy erre hivatkozva könnyebb legyen elfogadtatni a KKK-t,

 

Pontosan. Valahogy sikerült a kulaszállító kamionok útvonalát az I. ütem tervezési határával lefedni. Valahogy sikerült mind a komposztálóra és az I. ütemre is 2009-es határidőt adni. Valahogy sikerült a kamionok útvonalát a KKK-n kijelölni. Ezekeből nekem úgy tűnik, hogy a komposztáló feltételezi a KKK I. ütemét. Ez lehet, hogy összeesküvés-elmélet, de az ellenkezőjéről még senki sem tudott meggyőzni.

 

az osan meg úgy, hogy egy ekkora áruháznak nyilván érdeke a jó megközelíthetőség.

esetleg azt sem tartom kizártnak, hogy ELŐ VAN ÍRVA hatóságilag, hogy az áruház csak akkor helyezhető üzembe, ha a környék úthálózata bővítésre kerül, konkrétan a KKK-val, (lásd M0x31 csp. auchan esete, ahol az M0 átadáshoz kötik az üzembehelyezést...)

 

Ez viszont tiszta sor. Hatóságilag ugyan nincs előírva, de bevett szokás, hogy az engedélyeket a csatlakozó úthálózaton felül egyéb beruházásokhoz is kötik (rendszerint olyanokhoz, amik a beruházó érdekében is állnak).

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (245)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.30 0 0 249

a képeket azért raktam be, hogy lássátok (feleim szümtükkel), hogy máshol SOKKAL durvább eszközöket alkalmaznak az infrastruktúra fejlesztésére.

 

ehhez képest a KKK kérekalagútban vezetése rendkívül lakosságbarát megoldás...

(mert erre megvan a szaban nyomvonal)

 

 

az az idézőjeles "hatalmas" forgalom szerintem is idézőjeles/relatív.

csak a lakott területeken átvezető 2x1 sávos utakon meg a temérdek lámpás kereszteződésnél és sorompónál tűnik soknak, egy 2x2es főúton fel sem tűnne...

 

persze néhány sorompó felüljáróval kiváltásával lehetne javítani a helyzeten, de az továbbra is probléma lenne, hogy lakott területeken és lámpás kereszteződéseken kell átcsörtetnie... 

 

esetleg meg kéne kérdezni ezen csörtetőutak lakosait, hogy mit szólnának ahhoz, ha a forgalom ezeken az utakon a felére, harmadára csökkenne??

 

természetesen a jobb közlekedés miatt többletforgalmat is fog generálni, de mi ezzel a probléma?

ez nem unatkozó autósok céltalan les-föl autókázását jelenti, hanem azt, hogy áruházak/üzemek épülnek, ami munkalehetőséget és adóbevételt jelent...

 

nem gondolod, hogy egy nagyvárosban azért teljesen irreális elvárás az, hogy minden nagyforgalmú úttól több km-re lakjon a pógár?

közben meg önző módon elvárja, hogy ő könnyen és gyorsan tudjon közlekedni...

Előzmény: compó (247)
keletikorut Creative Commons License 2007.10.29 0 0 248

Kedves Érintettek!

 

Csak emlékeztetőül, a XVIII. kerületi Polgármesteri Hivatal tanácstermében 2007. október 30-án (holnap kedden) 16 órai kezdettel képviselőink szavaznak nyílt testületi ülésen a KKK kérdésében. A pénteki lakossági fórumon az alpolgármester úr minden érdeklődőt szeretettel meghívott az ülésre. Jó érzés, hogy akár egyszerre több százan ilyen közelről szemlélhetjük meg, hogy a képviselőink hogyan dolgoznak az érdekünkben. Jelenlétünkkel kifejezhetjük az ügy fontosságát, hiszen nem mindennapi dolog a lakosság ekkora érdeklődése egy ilyen kérdésben. Bár az is igaz, hogy az érdektelenség egy ekkora horderejű témában általában a nem megfelelő tájékoztatásból fakad... Na, ezt az "apró" hiányosságot a jelen esetben sikerült kiküszöbölni.

compó Creative Commons License 2007.10.29 0 0 247

Kössz a képeket.

Szerintem pont ettől az idilltől nagy az ellenállás a KKK-val szemben.

A dózer dologra nem kell válaszoljak, mert tisztáztad a félreértést.

 

Egyébként a tervezett út, mely arra hivatott, hogy tehermentesítse a "hatalmas" keresztirányú forgalmat néhány vasúti felüljáróval megoldható lenne. Sokat járok a 16., 17. felé és a jelenlegi forgalom egyáltalán nem nagy. Egyedül a sorompók miatt van fennakadás, de forgalmi dugóról beszélni egy kicsit túlzás.

 

Az elmúlt években a kerületünkben nagyon elszaporodtak a nagyobbnál nagyobb áruházak. Ezeknek csupán sok sok vásárló kell. Nem nehéz elképzelni, hogy ha a megközelíthetőségük jelentősen javul az meghozza a kívánt vevőáradatot.

A magasabb forgalom pedig szükségszerűen a szállítandó áruk mennyiségének növekedését is eredményezi. Ezzel megnövekszik a teherforgalom.

 

Szóval a hivatkozott nagy forgalmat a megépítendő út fogja generálni és semmi köze nincs az "előrelátó" tervezéshez.

A kerület valódi közlekedési gondjainak a megoldásával kellene foglalkozni és nem elszórni a (lehet hogy nincs is) pénzt Mester-ségesen keltett szükségletek megalomán kielégítésére.

A kakát meg szállítsák vasúttal! (ha lehet máshová)

Előzmény: Törölt nick (246)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 246

berakok néhány képet, hogy lássátok hogy működik ez a NAGYVILÁGBAN:

(a képek párban vannak: 1 légifotó - 1 satimage)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



...ésígy tovább vagy 20km-en keresztül a városon át... (meg még további 20km ki az vadiúj reptérig)

...és ez nem egy nyamvadt 2x2es városi út, ez egy 2x3+1 sávos autópálya, középen egy kétvágányos gyorsvasúttal....

...és ezt nem egy iparvágány helyére építették, ezt BEDÓZEROLTÁK a városba...

 

és most lehet tippelni melyik városról van szó...

 

(kicsit segítek: nemrég olimpiát rendezett, és ez az útépítés az olimpiai infrastruktúra fejlesztés legfontosabb projektje volt...

Előzmény: Törölt nick (245)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 245

csak kötitek az ebet a karóhoz, a cséry teleppel, meg az osannal...

 

- az egész azzal kezdődött, hogy van egy 30-40éves terv erre a főútvonalra.

 

- aztán (a 90es években) felvetődött, hogy menjen erre az M0 keleti szektora, ami el lett vetve (szerintem nagyon helyesen)

 

- de a helyi (kerületközi) igények kiszolgálására (ami jó lenne tudni, hogy valójában mekkora, de szerintem nem sok, csak a helyi dűlőutakon az, amiknek a forgalmát természetesen jelentősen csökkentené) továbbra is kellene egy főút...

 

 

- a csérytelep úgy jön a képbe, hogy az a nyamvadt 25 kamion nem mehet a métán...

 

(lehet, hogy csak azért ez az előírás, hogy erre hivatkozva könnyebb legyen elfogadtatni a KKK-t, de ez a kavarás - az összeesküvés elmélet gyártóknak hála - úgy tűnik fordítva sült el...)

 

- az osan meg úgy, hogy egy ekkora áruháznak nyilván érdeke a jó megközelíthetőség.

esetleg azt sem tartom kizártnak, hogy ELŐ VAN ÍRVA hatóságilag, hogy az áruház csak akkor helyezhető üzembe, ha a környék úthálózata bővítésre kerül, konkrétan a KKK-val, (lásd M0x31 csp. auchan esete, ahol az M0 átadáshoz kötik az üzembehelyezést...)

 

 

aztán még ott van az a nem elhanyagolható szempont, hogy a város tele van gyárromokkal, rozsdatemetőkkel, rendezetlen területekkel, ahova hasznos lenne, ha termelő üzemek települnének, amelyek 1részt munkahelyet biztosítanak, másrészt rendezik a városképet csúfító területeket.

hogy pl. ne a városhatárban lévő zöldterületekbe telepedjenek az M0 mellé...

 

ennek azonban feltétele a megfelelő kapacitású úthálózat....

 

 

amimeg lakossági fórum címen ment - a blogban leírtak alapján - az egy vicc...

Pr-ilag dilettáns hivatali emberek kontra tájékozatlan, demagóg, kompromisszumra képtelen lakosok.

 

persze ebben is felmerül a tyúk-tojás problemma:

- vajon azért bizalmatlanok az emberek a hivatallal, mert azok sumákolnak, vagy azért sumákol a hivatal (és igyexik neminformálni), mert korábban már többször tapasztalta a pógárok merev elutasító és demagóg viselkedését?

 

 

 

 

paca664 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 244

Napi 25 kamion miatt és sem építenék utat. Mégis erre hivatkozva épülne a szakasz. A kamionoknak - az általad említett szigorú környezetvédelmi előírások miatt - útvonalengedéllyel kell rendelkezniük. Amint tudom, az útvonal valami ilyen (...) - KKK - Ipacsfa utca* - Cséry telep.

 

*Az Ipacsfa utca is megnyitásra kerülne ezzel.

Előzmény: Törölt nick (241)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 243

De viszont arról még semmi nem derül ki hogy az iparvasutat hogy akarják megoldani. Arról sincs semmi hogy a HM odaadná a KKK miatt, azt meg nem tudom elképzelni, hogy úgy rakjanak "alá" 6M-re egy 2*2 utat hogy az meg is maradjon. (felszedi-építenek-újrarakják, és tényleg felette megy??? de akkor hogy lehet majd az utat "felülről" megközelíten, ahogy az már vki írta??)

Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 242
 

na, akkor mielőtt hüjeségeket beszélsz a fekáliával, meg annak lötyögtetésével kapcsolatban, előbb olvasd el EZT

 

elolvastam - szép szines meg minden -  de azt nem írja hogy hol fogják ártalmatlanítani a cuccot .... nem én találtam ki, hogy a Cséry telepen csinálják, és azt sem én találtam ki, hogy az I. szakasz megépülésének fontosságát a két telep közti "szabad" út biztosítása adja.

 

(nem is értem, hogy gondolhatod komolyan, hogy a mostani rendkívül szigorú környezetvédelmi előírások mellett egy úniós projek eredményeképpen bármiféle fertőzésveszélyt jelentő módon híg fekáliát lögybölnek az utakon???)

 

Nem gondoltam komolyan, de meggyőztek róla...:( (helyi önk, főv. önk. környvéd min.)

 

(azon kívül, hogy valamelyik okos előírta, hogy nem lehet a métát ezzel a teherforgalommal terhelni.

Ez most az a forgalom amit "hogy gondolhatod komolyan"???

 

de a fő probléma, hogy ennek semmi köze a KKK-hoz

Az a köze hogy az I. szakasza (bizony isten nem érdekelne ha nem ezen akarnák a városba behozni az iszapot, és nem ennek az útnak a folytatásával akarnák átszelni a nappalinkat)

 

Dumálhatunk, téged a mi nyomorunkról meggyőzni úgyse lehet! Vagy nem jól gondolom ;)

Előzmény: Törölt nick (240)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 241

ja, azt benéztem... :-( (qrva hálózati térkép nem ábrázolja az iparvágányokat...)

 

ok. én azt hittem, hogy ez a csérytelepizé északabbra van és emiatt lakott területi vágányra is szükség lenne. így sztornó az egész...

 

25kamion.... ez duplán vicc...

1részt ez semmi, nuku, fel sem tűnik. ez simán mehetne a métán, és akkor nem lenne ez a hüje kifogás...

másrészt ezután meg végképp komolytalan azt feltételezni, hogy emiatt kell az út.

Előzmény: paca664 (239)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 240

na, akkor mielőtt hüjeségeket beszélsz a fekáliával, meg annak lötyögtetésével kapcsolatban, előbb olvasd el EZT

 

(nem is értem, hogy gondolhatod komolyan, hogy a mostani rendkívül szigorú környezetvédelmi előírások mellett egy úniós projek eredményeképpen bármiféle fertőzésveszélyt jelentő módon híg fekáliát lögybölnek az utakon???)

 

 

de a fő probléma, hogy ennek semmi köze a KKK-hoz

(azon kívül, hogy valamelyik okos előírta, hogy nem lehet a métát ezzel a teherforgalommal terhelni.

aztán hogy ez mekkora forgalom, és mennyire indokolt a méta elkerültetése, azt nem tudom...)

 

pl. az épülő M0 31es úti csp-jánál áruházak épülnek.

 

de ezek csak akkor kaphatnak használatba vételi engedélyt, ha az M0 elkészül.

(többék-evésbé jogosan, hisz az áruházi forgalom a környékbeli utakon az M0 nélkül nagy többletforgalmat generálna)

 

de ugye meglehetősen nagy baromság lenne azt mondani, hogy az M0 CSAK az áruházak miatt épül...

(pedig az áruházosoknak sürgős a dolog...)

 

 

nem. a KKK-ra a hiányzó harántirányú főúti kapcsolat miatt van szükség.

a szakaszokra meg azért, mert ezekből a szakaszokból áll össze a KKK...

Előzmény: Yoral (238)
paca664 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 239

de az biztos, hogy a csepelszigetre nem megy vasút,

 

Akkor szerinted hogy jut el az a napi 10 konténervonat Ferencvárosból a Szabadkikötőbe? A Csepel-sziget északi csücskén elég kiterjedt iparvágány-hálózatot lehet találni, és nagy részét használják is. A Szennyvíztisztítóhoz a legközelebbi iparvágány kb. 700 méterre van (volt Merkur rakodó).

 

ráadásul a meglévő vasúti pálya a tervezett KKK nyomvonalán van,

 

A meglévő vasúti pálya tervek szerint megmarad a Nagykőrösi útig. Ezáltal  a Cséry-telep vasúti kapcsolat is megmarad.

 

szerinted ez lenne a jobb megoldás?

 

Nem tudom, mindenesetre megfontoladnó lenne. Naponta 25 kamionról, meg KKK első szakasz építésről beszélnek. Azt 700 méter új vágány a Csepel-szigeten és napi egy tehervonat kiváltja.

 

(mertugye az útra NEM a komposztos autók miatt van szükség...

 

A komposztos autókat erőltetők szerint viszont igen. Erre írtam valahol, hogy a KKK mostanában megépíteni tervezett két szakasza mind más beruházás keretében épülne meg (Auchan, Szennyvíztisztító), jóllehet, már ősidők óta papíron van a teljes nyomvonal.

Előzmény: Törölt nick (227)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 238

Abba mi a demagógia hogy nem tetszik hogy a város belseje felé hozzák a kihalászott cuccot teherautókon egy kb 150 mrd-os beruházás kapcsán????? (amit meg írtam a lötyögtetésre inkább előitélet mint demagógia -  de gondolom van egy tuti megoldásod a közúton szállított fekália masszájával meg levével kapcsolatban)

 

"kevered az okot, az okozattal: az, hogy előírták, hogy a trutyi ne a métán menjen, az még nem jelenti, hogy csak emiatt épül az út." - sajnos nem keverek semmit, le is írták az okosok hogy miért olyan sürgős az első szakasz, de több helyen szóban is megerősítették hogy tojnának rá ha tudnák hova rakni az iszapot, de nem tudják (vagy nálad van még hely?  :) )

 

"az I.szakasz azért fontos, mert enélkül a többi szakasz csak lógna a levegőben.

ez érvényes a többi szakaszra is..."

Tehát az I. szakaszra a többi szakasz miatt van szükség, a többi szakaszra meg az I. szakasz miatt! - közigazgatásba dolgozól???? :)

Előzmény: Törölt nick (236)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 237

Kedves Janicsár(ka)

 

úgy látom ez a ráérősség kölcsönös...

 

(azért az jó alternatíva lenne a vasútra, ha leraknák kéregalagútba a lakott területi szakaszon, és akkor ismét egyesülhetnének a vasút által kettévágott települések...

de még arra sem képesek, hogy zajvédő falat telepítsenek...)

 

 

az M0 meg nem alternatíva, mert az kint megy a városhatáron túl.

a KKK meg városi főút lenne, ami nem arra szolgál, hogy egyik végétől a másikig menjenek rajta (az ilyen forgalmat valóban elviszi az M0), hanem a kerületek közötti forgalom kiszolgálására szolgál.

 

 

amúgy 2 alapvető ellentmondás van a viszonylag racionális aggályok között

 

aggály1: van-e akkora forgalom a kerületek között, ami új városi főutat igényel?

aggály2: nem lesz-e túl nagy forgalom? (ami elviselhetetlen légszennyezést okoz)

 

- akkor talán el kéne dönteni, hogy most nagy-e, vagy nem-e?

 

(amúgy a blogban elhangzott 9000/óra, inkább 9000/nap, ami egy városi főúton nem jelentős forgalom...)

 

aggály3: miért menjen át rajtunk egy olyan út, amiből semmi hasznunk, hisz nem épül csatlakozás a kerület közepén?

 

 

- a kérdés nyilvánvalóan sugallja, hogy lenne ennek haszna, ha épülne csatlakozás...

 

- akkor erre talán nem az a megoldás, hogy kérni kell csatlakozás kiépítését?

 

 

miért kell állandóan végletekben gondolkodni? vagy mindent vagy semmit...

 

ha csak részlegesen akarják befedni, akkor nem az lenne az ésszerű reakció, hogy: teljesen fedjék be?

 

amúgy polgármester felkészületlensége, meg érvelésének ellentmondásossága télleg nevetséges, de ez a ti belügyetek, ti választottátok őket...

Előzmény: Törölt nick (233)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 236

demagógia rulez!

 

biztos lötyögtetni-potyogtatni fogják...

 

kevered az okot, az okozattal: az, hogy előírták, hogy a trutyi ne a métán menjen, az még nem jelenti, hogy csak emiatt épül az út.

(amúgy nem értem miért ne mehetne a métán, meg egyáltalán: miért nem csepelen akarják feldolgozni, de a téma szempontjából ez mellékes)

 

az I.szakasz azért fontos, mert enélkül a többi szakasz csak lógna a levegőben.

ez érvényes a többi szakaszra is...

Előzmény: Yoral (234)
Törölt nick Creative Commons License 2007.10.29 0 0 235
Ebben azért ott van alogikai bukfenc ugye, hogy mit nyernek azzal, ha a soroksári Auchan körforgalomtól új utat építenek az Ipacsfáig, azért, hogy a Métán nem menjenek a teherautók.

És Csepelről hogyan jutnak el az Auchan körforgalomig?? Mert akkor onnan bizony a meglévő utakon jönnek.

A szennyvíz iszapot ott kell komposztálni, ahol keletkezik. Csepel csücskében, az ipari területen miért nincsen jó helyen?? Az EU-ban példa nélküli a lakott terület közepén való komposztálás! Iskola, óvoda, böcsőde, erdő és lakótelep párszáz méterre!!

Jan
Előzmény: Yoral (234)
Yoral Creative Commons License 2007.10.29 0 0 234
A szarkuppacnak meg néz utána nyugottan, tényleg azért fontos a  KKK első szakasza hogy a kihalászot kulát csepelről a Cséry telepre hozzák feldogozásra, közúton lötyögtetve, potyogtatva(amiről azt se tudják hogy elbírja e a feldogozandó mennyiséget - írtam már csak senki nem foglalkozott vele)
Előzmény: Törölt nick (232)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!