Sziasztok. paromnak van egy 2002 Suzuki swiftje. Kevés km van benne csaladon belüli vásárlás volt. azt produkalta h melegen nem indult. Aztán leállt onnan sehova. gyertyakat csereltek rotort meg a gyújtás elosztott. Akkor jó volt indult jött ment. Pár nap megint megállt. Akkor allitolag a tank sapkát leteperték durrant egyet. Össze szívta. 4 napig megint jó volt. Ma megint megállt. 35-40km után megállt. 5-6 újraindítás utal feldocogott a melohelyre. Mi a bánatos bubanat lehet a kehe?
Kicsit ül a hátulja a kocsinak, kicsit vágva is van. Van különbség az egyes verziók rugói között, van amelyik jobban tart, vagy egyszerűen tegyek be egy jó állapotú teljes méretűt?
Jó helyre tetted ,csak ez a fajta szűrő nem minden esetben bírja az üzemanyagnyomást . Ha minden áron vezetékszűrőt szeretnél akkor az Opel B Corsa , F Astra szűrő megfelelő választás lehet .
Sziasztok! Fel tudná vázolni részemre valaki hozzáértő, hogy egy 98-as 1.0 Swift műszerfalában a fényszóró visszajelző izzó cseréje milyen és mekkora macerával járhat?
El kellene valami alapján döntenem, hogy hozzáfogjak saját magam vagy jobban járok , ha szakemberre bízom. Köszönöm!
- cseréltem az első lengéscsillapítókat, futőműállításra nicns szükség ilyenkor? De van szükség rá. - Leszedetik a szélvédő tetejéről az első árnyékolófóliát Ez attól függ hogy mennyire lóg lefelé. Lehajtott napellenzőnél lejjebb van a fólia akkor szólnak érte
- cseréltem féktárcsát/betétet, elviekben nem kell légteleníteni ugye? Beesett a pedál első fékezésnél, de aztán szépen fogott.
- cseréltem az első lengéscsillapítókat, futőműállításra nicns szükség ilyenkor?
- műszakira összeírtak az előzetes vizsgálatkor pár dolgot:
-- kicsit lógnak az első ajtók, cseréljek zsanért
-- bal első ajtón a belső kárpit átalakítását nem fejeztem be (kb. 10 éve...), cseréljem vagy fejezzem be
Ezek komoly érvek műszaki vizsgán, vagy keressek másik helyet, ahol nem kekeckednek ennyire?
Szélvédőt mennyire indokolt cserélni, ha az utas oldalon van összekarcolva? Egyszer kiugrott az ablaktörlőgumi, mire észrevettem, lett egy kis nyoma. Vezető előtt semmi zavaró nincs.
Leszedetik a szélvédő tetejéről az első árnyékolófóliát, ami eddig jó volt. Állítólag már nem lehet, vagy csak műbizonylattal. Amikor feltetettem, ide nem rakták be az azonosítókat, mint a többi üvegnél.
Szerintem a műszer biztosítéka ment ki. A 20 A-es tartomány nincs biztosítva, de a kisebbik igen. Az a 10 mA körüli érték az oké, az teljesen jó. Ettől függetlenül ahibát mégis meg kellene keresni, mert ott valami kontakthiba van. Tudom, ez a legutálatosabb hiba, mert nem lehet produkálni és rohadt nehéz rajta kapni.
Ott nem mér sajnos semmit. Nem is szikrázik a mérővezeték, amikor odaérintem. A-es tartományban szikrázik és mér is 0,01-et. Gondolom a műszernek az a foglalata lehet rossz.
Most próbáltam megint, sajnos a milliamperes tartományokban valamiért nem akar mérni a műszer. 20A-es tartományban jelenleg 0,01-et mér, ami ha jól tippelek 5-15mA között lehet.
A tegnapi matatás úgy látszik megtette a hatását, éjszaka nem merült semmit az akksi. Jobban örülnék, ha megtalálnám a hibát, így gondolom bármikor előállhat ismét, garantáltan a legrosszabb időpontban...
Nem tudom,hogy hány W-os izzók vannak a felsorolt helyeken,de ha 5,már akkor is kb 1 A az áramerősség.(3*5=15/12=~1,2 A) Biztos,hogy nem jól mérsz,vagy rossz a műszer. Nyugodtan kapcsold a műszert egyen 20 A-os méréshatárra,dugd át a piros mérőzsinórt
a 20 A-os aljzatba,kösd be sorosan fixre a műszert,és próbálj különböző fogyasztókat be-és kikapcsolni.Látnod kell az áramfelvétel változását. Pl.: tompított fényszóró :kb-8 A,ezt lekapcsolva a belső világítás 0,5-1 A,ha minden ki van kapcsolva,kulcsa zsebben,ajtók csukva,a műszer nem mutathat néhány tized A-nál többet,de ez sem kötelező,az óra,ha digitális,szinte nem is mérhető.
A skálán bal oldalon a fehér színűre kell állítani. De ne a 2 mA-es tartományba, mert ennél mindenképpen többnek kell lennie. Legyen a 200 mA. A piros mérőzsinórt is dugd át balról a második lyukba.
Az egyenáram mérési tartományba állítottad? Mert ami értéket írtál, az olyan kicsi, hogy ki sem lehet ejteni. Talán 3 mikroamper? De ennyi nem lehet. Ennél tuti többnek kell lennie.
1.3 sedan. Kulcs nincs bent, úgy merült le, hogy be se zártam.
A mérés alapján ilyenkor nem is vesz fel semmi más áramot, csak a belső térhez tartozó dolgok, óra, belső világítás, csomagtér. Persze az ecu, riasztó is gondolom eszik valamennyit.
Leírhatnád annak aa műszernek a típusát,számát.Vagy legalább egy fotót róla.Ha a saru visszatételénél relé kattogását hallod,ez gyanús.Milyen autó?A kulcs ilyenkor ki van húzva?
Először áramerősséget kellene mérni, hogy mennyi szökik. Ha 10 A-t tud mérni a multiméter, az már elég, nem lesz ott annyi áramfelvétel. Ha megvan, utána egyesével ki kellene szedegetni a biztosítékokat és nézni, melyiknél van az, hogy leesik az áramfelvétel. Na, az arra a biztosítékra kötött fogyasztók közül lesz valamelyik a bűnös. Így lehet szűkíteni a kört. Nyugalmi helyzetben 50 mA-nél nem nagyon kéne több áramfelvételnek lennie.
A kamera biztos nem kap áramot, mert szövegel, hogy mikor indul meg áll le a felvétel, tehát ki- és bekapcsol ha az indítókulcsot elforgatom. De azért holnap mérek ott is feszültséget.
Valami olyasmit írtak, hogy az esetleges töltött kondenzátorork miattt nem szerencsés így mérni. De nem igazán tudok vele áramot mérni, vagy nem értek hozzá eléggé, vagy gagyi az eszköz.
Ha fel van töltve az akksi, és teszem vissza a sarut, a motortérből hallatszik relékattogás-szerű hang, de ez máskor is megvan.
Lehet zárlat, de annak ilyen fogyasztásnál jelentős meleget kellene csinálnia, nem?
Most úgy közlekedek, hogy amikor leállok, leveszem az sarut. Így riasztó, meg központi zár nincs, de legalább indul a kocsi.
Az akksi áprilisi, és elvileg műszerrel bemérték, hogy jó.