Köszönöm a segítségetek és a tippeiteket,a trisós kezelést kipróbálom mindenképp.Vagy - vagy nem.Közben gyüjtöm a pénzt egy 15-ös 4ütemű Yamahára - remélem addig kitart a "halálraítélt".
Igen, össsszejött egy 18-as 4 ütemü Tohatsu. Hondára utaztam,de nem jött össze.
Megvettem a tohát,de nem tudom,mert itt az országban nem sokan forgalmazzák. Gyér a kiegészítő ellátása. Ellenben akinek van,dicséri.Majd meglátjuk. A föpróbát Kitzoli-hoz Marótra tervezem. De mivel karos,vagy sikerül vennem távszabályzót a passzdarabbal,vagy kénytelen leszek valami kompatibilis dolgot hozzá összehozni.
Ezt az oldalt ismerem,de sajnos nem ad megfelelő felvilágosítást,vagy én nem vettem észre valami ráutaló nyomot. Ha tudnál még valamit előhalászni, megköszönném.
Nem tudom mibe való, egy sima alkatrészüzletbe vettem.
Nekem kicsit szarakodik az alapjárat, de most már mindegy. Holnap teszt Maróton. Komoly technikai megoldások, a reszelőnyél a váltó karja, a kormánylapát is csúcstechnikát képvisel.
Gondom támadt nekem is. keresek 18-20 LE-s 4 ütemü Tohatsu-hoz gáz-irányváltó szektort a motorhoz tartozó paszdarabbal,vagy egy fényképet róla. Esetleges fellelhetőségét, beszerezhetőségét. Jólenne,ha nem kellene mókulnom.
- A kismotorból kidobtam a fordszabályzót.. Tökéletes..:o) Bár ez a karbi így nem ideális, lehet ,rábuherálok egy robogóét. Viszont fordszámmérő kell,hogy ellenőrizhető legyen.. Amúgy képes szétpörögnie magát. Jó lesz ez! :o)