Hiába váltasz vissza négyesbe, a nyomatékod nem lesz több tőle. A fordulatszám lesz csak magasabb, ami azt jelenti, hogy üveghangon tudod azt a teljesítményt hozni, amit a TD lazán pörögve teljesít.
Az a Pug HDi lenyeli keresztben az 1.6-osokat, szvsz az 1.8-nak is meggyűlne a baja vele normál körülmények között.
Mi az, hogy nincs a helyzet magaslatán az 1.8-as motor??? (Biztos hallottad valahol) Szerintem jobb motor, mint a többi Fiat motor, amiket vezettem. Semmi gond vele, és ilyen alapjárat ingadozások meg hasonló problémák sincsenek. Nem fogyaszt többet, mint az 1.6-os, de jobban megy. Kevésbé pörgős, elöbb tilt, de addig jobban húz.
Mellesleg én úgy tudom, hogy ugyanez a motor, csak más hengerfej van az 1.8TS-ben és a Barchettában is. Javítsatok ki, ha rosszul tudom (köbcentire, furat-löketre u.a.). Bár a végeredmény számít, és tény, hogy a Le az kevesebb, mint az Alfáé. Nézd meg a többi 1.8-as autót, a sport(os) modelleken kívül mindegyik 115 Ló körül mozog, úgyhogy ez átlagos.
Ez az egész előzés egyébként egy laza kikerülésként indult, csak bunkózott a Passat-os. Ötödikben nyolcvanról nem lehet gyorsulni, akkor meg már nem kapcsoltam vissza, igazából nem akartam versenyezni. Mondom, lehet, hogy ő visszakapcsolt, vagy elöbb kezdte a gázt nyomni, lendületből jött, meg ilyesmi. Versenyeztem már TDi-vel, nulláról nem gyorsul jobban, csak rugalmasabb, de ezt már mindnyájan tudjuk. Csak az elég meggyőző volt, amikor kitakarodtam előle, mennyire könnyedén gyorsult tovább. Ekkor persze én már nem nyomtam a gázt, csak egyenletesen haladtam.
U.i.: Neked 2.0TS van? Nem? Akkor meg minek példálozol vele. Ezer autó van, ami lenyomja az überautó übermotorját, most nem erről van szó. És hidd el, az érdi emelkedőn még nem kellett visszaváltanom ötösből. Egyrészt mert nekem rövid váltóm van, másrészt eddig mindig én toltam fel (persze csak szerényen) az önbizalomtól duzzadó mellű auósokat.
Bocsi, úgy emlékeztem, hogy 1,6-osa van. Sajna az 1,8a-as Fiat motor nincs a helyzet magaslatán. De, az 1,8 TS legyűri a kályhát. Az oké, hogy a dízel alacsonyan leadja a forgatónyomatékát (egyetlen pozítívum a dízelben, már akinek az, engem pl. rohadtul nem érdekel, szeretek váltogatni, meg a fogyasztás sem). Az érdi emelkedőn meg tessék benzinessel visszaváltani négyesbe (a Brava ötödikje amúgy is hosszú), plána, ha pörgős a motor.
Az meg a másik, hogy ne a Te 1,6-osodhoz hasonlítsd a 1,9-es TD-t, hanem azonos lökettérfogatú benzineshez, vagy kissebb benzines turbohoz! Így megint más a helyzet!
Nem lehet, hogy csak cégautót kapott? Azért az az olajkályha nem akármilyen kályha, lehet, hogy odaverne a Gt-nek :-(
Én tegnap előtt kiálltam előzni 80 körül ötödikben, mödöttem egy 1.9 PDTDI Passat. Hát majdnem letolt az útról, majd engem is megelőzött. Nem tudom, hogy visszaváltott-e, de én úgy érzem, hogy harmadikban sem lett volna esélyem legyorsulni.
Nekünk nem lesz olyan kis logo képecskénk, mint a többieknek? Nem majmolunk, vagy lusták vagyunk?
Én azt javasolom, hogy mindenképpen az 1.6-os modellt válaszd. Motorikusan ezek a gépek szvsz igen megbízhatóak, persze a szokásos haverszererlővel való átnézetés nem árt...
Rityifinek föltettem a keresztkérdést a 406-os topicban, eddig nem érkezett reakció. Én is kíváncsi vagyok.
Sziasztok. Kérdés !!!
Autovásárlás elött állok. Nagyon tetszenek ezek a tipusok. A 97-es évjáratú autók között 70-110 e Km.- es futasteljesítmény az átlagos. Én félek egy kicsit, mert a 3,5 év az nem nagy idő ugyan, de a megtett kilométerek száma aggaszt. Mennyit bírnak ezek az autók ??? Vagy inkább attól függ, hogy ki és hogy vezette ?
Srácok, baj van. Rityifi elhagyott bennünket? Nézzétek meg a "Peugeot (406)" topicot, ahol azt állította, hogy újdonsült 406 tulaj. Most akkor mi van? Eladta a jó kis egynyolcast?
Rityifi, szólalj meg!
A műbizonylat nem engedély és nem érsz vele semmit.
Én folyamatosan jártam a Merkantiltól lizingelt autóval külföldön, mindenféle engedély nélkül.
Az okmányokon a tulajdonos és üzemben tartó neve szerepel és ezt ellenőrzik igazoltatás esetén!
Én úgy tudom, ha megfelelő műbizonylatot lobogtatsz a fóliáról, akkor azt el kell fogadnia a rend éber őrének.
Más.
Az agyam eldurran.
A Merkantil-Car-al van szerződésünk a kocsira, tőlük lízingeljük.
Ki akarunk menni a nyáron külföldre.
Ehhez engedélyt kell kérnünk tőlük, amihez a következők kellenek: alvázszám, motorszám, szerződésszám, útleveleink száma, külföldre utazási kérelem, útvonalterv az érinteni kívánt országokról, valamint, mivel a kedvesem tulajdona az autó, de én fogom nagyrészt vezetni, egy meghatalmazás, miszerint vezethetem az autót.
Akkor is kellenek ezek, ha a szerződésben az áll, hogy ha van CASCO-nk - ami érvényes egész Európára - akkor nem kell ezt külön kérni.
Az általam felvetett fólia témához néhány fontos info.
Kis hazánkban (KPM)engedély a fóliával történő sötétítésre nincs, ha mégis valaki ilyet ad ki, az nem jogszerű és az első KPM-s ellenőrzés alkalmával vizsgára küldik az autót!
A rend éber őrei is csak akkor nem vitáznak, ha a vezető látóterébe nem eső üvegfelületek vannak lefóliázva!
ca. 2 és fél évig a legnagyobb fólia importőr cégnél voltam munkatárs.
Nekem S*L Llumar 20-as fényáteresztésű fólia van fent körben az autón. Alul pedig egy biztonsági fólia van, amely megakadályozza, hogy parkolóban az üveget beütve kivegyenek valamit is az autóból.
Az összes fólia felülete karcálló felülettel rendelkezik, így csak szándékosan lehet felsérteni.
Sziasztok!
UJtulaj!
Ez a bolt Békásmegyeren van a Himző utca 12. szám alatt.Egy nagy sárga Bosch tábla alapján könnyen oda találsz.De szerintem találsz máshol is.HELLO!
Sziasztok!
Szkapi.
A rádiodnak semmi baja mert nálunk nincs ilyen jellegü szolgáltatás egyik adonak sem.
Rityifi.
Megkaptam az SMS.-ed köszönöm majd szolok.Ha kell még cucc szolj elöre.A szombat részemröl rendben.
GT.
Mi van veled? mostanában eltüntél HECcel együtt.
Hol lehet matricát venni?
sziasztok Stancy.
Sziasztok!
Szkapi!
Ez az áruház (autófelszerelési bolt), a Fehérvári út, és az Andor utca kereszteződésében található.
(ha a körtér felől jössz a Fehérvárin, akkor az Etele út utáni kereszteződés) jobbról lesz.
A fóliát a 3M-nél csináltattam, 26.000Ft volt körbe az egész, engedéllyel együtt.
Cziráki utca.
Ha érdekel, akkor majd írd meg, és előkaparom a számukat, meg a pontos címet!
Szerintem nem olyan sérülékeny, de nálam miért is lenne, én nem szállitok semmit. (Ami esetleg megsértené)
Na, ez nagyon jó hír. Szóval akkor nem baj, ha kinyírom a bigyókat? Így már hozzá merek nyúlni.
Melyik boltban kaptál ilyet? (ha esetleg sehol nem kapnék utána)
a Fiat Riegler a győri szalon neve.Ha megvették a tbányait akkor szerintem jól jártatok.én meg vagyok velük elégedve.Nekem a zörgés a bal oldalról jött elő.2-szer is voltam benn.Mindkétszer elháritották,de csak rövid időre.3.-ra a dönthető ülésnél huztak meg egy csavart azóta nem nagyon hallani.Ma is megyek hozzájuk,mivel megjött a vizlepergető diszcsik vagy hogy hivják a jobb hátsó ajtóhoz.ugyanis a napon áltam és szerintem a hőtágulás miatt meg azért mert nem volt rendesen a helyén az anyós ülés ajtaját nyitva az hozzáért és elrepesztette.
2 nappal a gari lejárta elött rendelték meg.
Sziasztok!
Csak annyit szeretnék hozzáfüzni,hogy nekem hiányzott néhány ilyen patent a csomagtartó részröl.Kivettem belöle egyet mintának és bementem vele az első kis autos boltba,ahol ilyen patentet 10Ft/db áron adtak hozzá.Ezek egyébként elég nehezen jönnek ki sérülés nélkül és,ha kijön akkor már nem fogja úgy a kárpitot ahogy kell.
Én is találtam most egy helyet ahol zörgött a BRAVOM.A féklámpa fölött belül egy kemény müanyag hozzáér a fémhez.Majd a héten orvosolni is fogom. Hello!
Rityifi: hol csináltattad és mennyiért? Mennyire sérülékeny?
A találkozón mondtatok egy céget, ahol mindenféle kiegészítő cuccokat lehet venni, azt hiszem Homasita vagy valami hasonló volt a neve... Bocsi, ha helytelenül írtam! :-))
Ha lenne valaki oly szíves és megírná a címét esetleg telefonszámát, netán web- vagy e-mail címét az említett társaságnak, azt megköszönném!
A következő téma kicsit OFF, de hol máshol kérdezném meg: nekem Low rádióm van - sajnos - a járgányomban, amelyen van egy TP (traffic programm) jelű gomb, mely ha benyomásra kerül, figyeli az aktuális rádióadót, hogyha az közlekedési információt sugároz, akkor pl. kazetta hallgatása esetén át- majd visszakapcsol a rádió adására. Ha az az adó nem sugároz közlekedési infót, akkor automatikusan addig hangol míg egy ilyet nem talál.
Nos, az általam nagyobb százalékban hallgatott országos adó - többnyire régebbi slágereket játszik - a cucc "szerint" nem sugároz közlekedési híreket, de a nagy folyónkról elnevezett "Dunabajusz" rádió a berendezés szerint úgy cselekszik...
Ronggyá hallgatam már X számú kazettát minden napszakban a kocsiban - csak kíváncsiságból - de még semmilyen adóm nem sikerült elérnem, hogy a cucc hatalmas ovációm kíséretében, interaktív módon tájékoztasson engem az amúgy viszonylag érdektelen hírekről... Most akkor hogy van ez? Van egyáltalán Mo.-on olyan adó mely megfelelő jelet sugároz?
Hűha, kicsit elszaladtam! Bocs! És előre is köszi a választ! :-)))
A jobb o. C oszlop felől nagyon ritkán nekem is van valami halovány zörgés, amire a szervízben (AutóRákó) azt mondták, típushiba, a dönthető hátsó ülés rögzítése csinálja.
Jelentőseége csak annyiban van, hogy zavaró lehet. Pár ezer Ft-ért kicserélik, de én nem foglalkoztam vele, tényleg csak ritkán jelentkezik.
Kipucoltattam kézi mosóban, azóta sokkal enyhébb a szag, bár érezhető egy kicsit.
Kiszedni nem merem, mert (mint már említettem) az egyik bigyó fejét már csak a lélek tartja az előző próbálkozásom miatt. Félig kipattant, de onnantól csak szakadt.
Ha nem enyhül pár hét alatt még jobban, akkor minden félelmem ellenére neki kell essek újból.
Most beszéltem egy volt Fiat márkaszervíz vezetöjével és megkérdeztem az alapjárati fordulatszámingadozást. Szerencsére nekem még nem volt részem benne, de engem is kíváncsivá tett.
Szal, ö mesélte, hogy elsö körben a lambda-szonda cseréje elmulasztja a problémát. Ha mégse, akkor a potenciométert kell megvizslatni, mert szoros összefüggés van a lambda-szonda-potenciométer-injektor között, amik együttesen felelösek az alapjáratért.
Ez hihetö is egy kicsit, mert a városi üzem sokkal jobban igénybe veszi a katalizátort és ez okozhatja, hogy legtöbbeteknek városi használat után jelentkezik.
Ez így egyszerünek tünik, de szvsz nem sok mühely rendelkezik olyan szakembergárdával, akik fitten értenének hozzá.
Szerintem, ha még nem múlt el a problémás autó 3 éves, esély van a szavatossági javításra, de sajna a lambda-szonda nem tartozik bele, csak a potenciométer.