Keresés

Részletes keresés

Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 916
Igazad van, ennek következménye miatt a Nyugati pályaudvaron az aluljáróban a kiírás szerint lehet keresni a 26A és 60-as buszokat a felszínen.
Előzmény: Dr.V.ker. (915)
Dr.V.ker. Creative Commons License 2007.01.21 0 0 915

Igazság szerint nem,mert nyáron 1 hétig járt,az EB idején.

 

Előzmény: Szentendre (914)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 914

A 26A busz emlékeim szerin 1997.08.31-én közlekedett utoljára.

 

 

Előzmény: BPO-700 (517)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 913

A 19-es buszhoz is lenne egy apró megjegyzésem:

 

 

 

Előzmény: BPO-700 (332)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 912

Így van! Ez lemaradt...

Köszönöm észrevételedet!

Előzmény: Szentendre (911)
Szentendre Creative Commons License 2007.01.21 0 0 911
Halkan jegyezném meg, hogy az 1É busz útvonalát 2000.12.16-án az 1-es villamos meghosszabbításával egyidőben a Közvágóhídig hosszabbították meg ha jól emlékszem.
Előzmény: **BPO-700** (883)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 910

Nézegetem az 1978. július 1-től érvényes BKV-vonalhálózati térképet és a 143-as busz Római fürdőig közlekedett.

 

Tud valaki erről részletesebben?

 

143

Előzmény: BPO-700 (70)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 909

A 98-as autóbusz útvonala a 1978. július 1-től érvényes BKV-vonalhálózati térképen.

(4 térképrészletből állítottam össze)

 

98

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 908

Köszönöm a linket!

 

Lehet valami bővebbet tudni a kispesti 41-esről?

Előzmény: Törölt nick (906)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 907

Köszönöm az észrevételedet és a segítségedet! A hibákat korrigálni fogom!

 

:)

Előzmény: Peto (905)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 906

itt van szó egy 41-es ingajáratról:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekpest3.html#hofherr

 

de ez a Tétényi úti:

http://hampage.hu/kozlekedes/sinekbuda3.html#tetenyiut

 

nagyon király ez az elveszettsines oldal!

Előzmény: **BPO-700** (903)
Peto Creative Commons License 2007.01.21 0 0 905

A 98-ashoz.

Légy következetes: ha Micsurin út (nem utca!), akkor viszont nem a 13-14 éve használt Rákoskeresztúr, városközpont, hanem "Rákoskeresztúr, Ferihegyi úti elágazás" volt a végállomás (a köznyelvben a mai napig csak "elág" néven).

A korhoz alkalmazkodva egyébként a 98A Gyömrői úti végállomását is inkább Kőhídnak kéne nevezni. Ott lehetett átszállni a régi 117-es gyorsra.

 

1971-ig egyébként a 98-asnak vonalközben, az elágnál volt a végállomása; Hegy felé kb. a mai OTP előtt várakozott; akkor ott még kocsma volt.

 

Jelenleg nincsenek dátumaim, de Rákosligeten a 98-98Y-198 több ütemben változott. Először tolatással fordult az Ananász - Micsurin sarkon, utána kb. a 76-os 1970-es beindulása táján körforgalomban járt (Diadal u. - Micsurin út - Ananász utca), a 70-es években ez a kör bővült a Bártfai utca - Kasztelli András úttal (Szt. Imre herceg út), majd kb. 77-ben a körforgalomba iktatták a Tárcsás utca (mai Tarcsai út) kitérőt Tóalmás utcáig. 

Előzmény: **BPO-700** (904)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 904

A 98-AS AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1965-TŐL NAPJAINKIG:

 

1965.

A 98-as autóbuszok Rákoshegy és Rákosliget között közlekedtek.

 

1971.03.

A sok vasúti - szintbeli - átjárók 10-15 perces várakozásának csökkentése miatt az alábbi forgalmi változások történtek:

~ A 98-as autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Szarvas csárda tér között;

~ A 98A jelzésű autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Gyömrői út között;

~ A 98Y jelzésű autóbuszok Rákoskeresztúr, Városközpont és Rákosliget, Micsurin utca között közlekedtek.

 

1977.01.01.

A 98Y jelzésű autóbuszjárat viszonylatjelzése 198-asra módosult.

 

1977.12.01.

A 98A jelzésű autóbusz útvonalát Fedezék utcáig hosszabbították meg.

 

1980.03.30.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 98A jelzésű autóbuszjárat megszűnt;

~ A 98-as autóbuszok Rákoshegy, MÁV-állomás és Kőbánya-Kispest, MÁV-állomás között közlekedtek.

 

1996.03.01.

A 98-as autóbuszok Szarvas csárda tér helyett Kőbánya-Kispest, MÁV-állomásig közlekedtek.

/A kieső szakaszon 80-as autóbuszok közlekedtek tovább./

 

2005.09.01.

A 998-as jelzésű éjszakai autóbusz Rákoskeresztúr - Rákoscsaba, MÁV-állomás - Cinkota, Autóbuszüzem útvonalon közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 903

Már meg is találtam!

 

Villamosok.Hu weboldalon van találunk ilyen ingajáratot. :)

Előzmény: **BPO-700** (902)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 902

Biztosan, mert "ingajárat"-ban közlekedett...

 

Véletlenül valakinek erről képe? Igen érdekes járat lehetett. :)

Előzmény: Törölt nick (901)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.21 0 0 901
a háború elötti 41-es egyvágányú volt
Előzmény: **BPO-700** (890)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 900

Sajnálom!

 

Írtam, nem sok adatom volt erről a járatról... Ki tudja, lehet nem is volt "nagy" történelme.

 

Ha valaki tud valamit a 49-esről, akkor majd itt kiegészíti!

 

Természetesen ezt is megköszönném! :)

Előzmény: jázminapja (899)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 899
Én is kösz, volt benne új adat is. De azért egy kicsit elkeserítettél: ki tudja, ha Te nem....
Előzmény: **BPO-700** (898)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 898
Köszönöm! Korrigálni fogom!
Előzmény: jázminapja (897)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 897
Annyi tudok, hogy 1953. október 5-én indult, Rába TR 3,5 típusal kezdett, és a kezdetekkor a Gábor Áron utcánál vissza fordutt. 1963-tól (?) IK 620 járt már... kb ennyi, és, hogy én legalább 6000szer ültem rajta:)! Előre is kösz... 
Előzmény: **BPO-700** (895)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 896

A 49-ES AUTÓBUSZ-CSALÁD KÖZLEKEDÉSTÖRTÉNETE 1949-TŐL NAPJAINKIG:

 

1949.06.25.

A 49-es autóbuszok gyorsjáratként közlekedtek Széll Kálmán (Moszkva) tér és Ságváriliget között.

/Az autóbuszok csak vasárnap és ünnepnapokon közlekedtek, valamint Budagyöngyénél és Kuruclesi útnál álltak meg./

 

?

A 49-es (gyors)autóbuszjárat megszűnt.

 

1950-es évek második felében

A 49-es autóbuszok Moszkva tér /Dékán utca/ és Rókushegy között közlekedtek.

 

1992.05.01.

A 49-es autóbuszok a Moszkva téren fordultak meg.

 

1996.04.01.

A 49É jelzésű éjszakai autóbusz Moszkva tér - Krisztina körút - Bartók Béla út - Kelenföldi pályaudvar útvonalon közlekedett.

/Ezen a vonalon korábban az azonos jelzésű éjszakai villamosok közlekedtek./

 

2005.08.31.

A 49É - jelzésű éjszakai autóbuszjárat megszűnt.

/Pótlására részben az új 921-es, részben a 907-es jelzésű éjszakai autóbuszok közlekedtek./

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 895

Pont a 49-esről? :)

 

Arról nem sok adatom van, de ha vársz 10 percet, akkor olvashatsz! :))

Előzmény: jázminapja (893)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.21 0 0 894

Írtam: "ha jól tudom"

 

Köszönöm az észrevételedet! Korrigálni fogom! :))

Előzmény: névtelen (892)
jázminapja Creative Commons License 2007.01.21 0 0 893

Egyszer írhatnél nekem ilyet a 49 buszról:)

 

Előzmény: **BPO-700** (891)
névtelen Creative Commons License 2007.01.21 0 0 892
"A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

Úgy is van oda írva, hogy szünetel. (1983.11.30)"

De, a lényeg az, hogy a 43A hamarabb leállt, mint a 43-as!!!!!!!!



"A 43É jelzésű villamost // ami a történetben nem olvasható :( // ha jól tudom 3É jelű autóbusz vette át, ami ma 973-asként közlekedik Újpalota felől."

Tudtommal vala a 43É, amiből lett 47É villamos, majd 43É vagy 47É busz. Ebből lett utána a 3É, majd a 973-as..

http://villamosok.hu/villtort/villtort7079.html
Előzmény: **BPO-700** (890)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 891

A 30-AS VILLAMOS KÖZLEKEDÉS TÖRTÉNETE 1912-TŐL NAPJAINKIG:

 

1912.

A 30-as villamosok Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1920-as évek végén

A 30-as villamosok Boráros tér – Soroksári út – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1944.

A 30-as villamosjárat – Budapest ostroma miatt – megszűnt.

 

1945.05.21.

A 30-as villamosok ismét Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1945.07.05.

A 30-as villamosok ismét Boráros tér – Soroksári út – Gubacsi út – Erzsébetfalva, Nagy Sándor utca útvonalon közlekedtek.

 

1951.04.30.

A Csepeli gyorsvasút üzembehelyezése miatt a 30-as villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget útvonalon közlekedtek.

/A kieső szakaszon 4-es villamosok közlekedtek tovább./

 

1955.01.01.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget – Vajda Péter utca – Orczy tér – Népszínház utca – József körút útvonalon közlekedtek;

~ A 30A jelzésű villamosok Erzsébetfalva – Gubacsi út – Könyves Kálmán körút – Népliget – GANZ, Gépgyár útvonalon közlekedtek.

/A 30-as villamosnak a menetideje 37 perc volt./

 

1956.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok Erzsébetfalva – Népliget útvonalon közlekedtek.

~ A 30A jelzésű villamosjárat megszűnt.

 

1957.

Az alábbi forgalmi változás történt:

~ A 30-as villamosok ismét Erzsébetfalva – Népliget – József körút útvonalon közlekedtek.

~ A 30A jelzésű villamosok ismét Erzsébetfalva – GANZ, Gépgyár útvonalon közlekedtek.

 

1959.11.21.

A 30A jelzésű villamosjárat viszonylatjelzése 31A jelzésre módosult.

 

1959.11.29.

A 30-as villamosok ismét Ferenc körút – Mester utca – Gubacsi út – Szabótelep útvonalon közlekedtek.

 

1993.11.29.

A 30-as villamosjárat megszűnt.

 

1994.11.24.

A 30-as villamosok Ferenc körút és Pacsirtatelep között közlekedtek.

 

2000.12.18.

A 30A jelzésű villamosok Ferenc körút és Könyves Kálmán körút között közlekedtek.

 

---

 

Akinek pontosabb adata van, kérem, írja meg!

 

Köszönöm!

 

**BPO-700**

Előzmény: BPO-700 (378)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 890

Az egyvágányú villamoshoz: a háború előtti 41-es (Sósfürdő) egyágányos volt?

 

Erre nem tudok válaszolni, de elképzelhetőnek tartom.

A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

 

Úgy is van oda írva, hogy szünetel. (1983.11.30)

Éjszakai járatok történelmével foglalkozol? Pl, az 1000-es típusú villamos, ha jól emlékszem utoljára a 43É villamoson közlekedett.

 

Sajnos ezt sem tudom, hogy ezen a vonalon közlekedett-e utoljára az 1000-es villamos. Én személy szerint utoljára a 10-es utaztam..., anno...

A 43É jelzésű villamost // ami a történetben nem olvasható :( // ha jól tudom jelű autóbusz vette át, ami ma 973-asként közlekedik Újpalota felől.

Előzmény: névtelen (889)
névtelen Creative Commons License 2007.01.20 0 0 889
Az egyvágányú villamoshoz: a háború előtti 41-es (Sósfürdő) egyágányos volt?

A 43A villamos korábban megszűnt szünetel, mint a 43-as.

Éjszakai járatok történelmével foglalkozol? Pl, az 1000-es típusú villamos, ha jól emlékszem utoljára a 43É villamoson közlekedett.
Előzmény: **BPO-700** (885)
**BPO-700** Creative Commons License 2007.01.20 0 0 888

Mező üzemegység

 

Korányi Sándor utca X Diószegy Sámuel utca

 

 

 

 

 

 

 

 

Belváros üzemegység

exRécsei üzemegység ma Récsei lakópark

 

Thököly út X Dózsa György út

Előzmény: Törölt nick (887)
Törölt nick Creative Commons License 2007.01.20 0 0 887
"

Mező Autóbusz Üzemegység záróállománya.

"

ez a Mező hol volt? a Belváros is egy telephely volt?

Előzmény: **BPO-700** (885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!