Bocs a sok hibáért tehát azt akartam mondani nekem volt szerncsém a AGRIÁS jogelődhöz a Volán 4. sz. vállalathoz/7-8 évesen sose felejtem, láttam azt a szerkezetátlakaítást ami pozítívum.
Az hogy Neveket említettem nos Molnár György valamikor a 70 es évek vége a 80 évek eleje felé kezdett. Nagyon jól csinálták, ügyesek voltak távolsági vonalakon a semmiből kellett csinálni mindent.
1983 Eger Szomolya Mezőkövesd Miskolc
1985 Bükkszék Budapest
1987 Eger Budapest III 8.45->11.00 13.15->15.30
1989-1990 3 uj pesti járat Egerből Bpre 10.45 11.30 15.45 /ma 11.15,11.45/
vissza BNS: 14.45 18.30 + 1 átalakítás: 9.45 és 10.15 "is"
1990 Eger Bogács Mezőkövesd Miskolc
Sorolhatnám ha érdekel valakit folytatom.
Beszélgettem vele /Molnár Gy./egyet agódott hogy a sok járaton lesz-e utas?
lett szerencsére.
Belevágtak és sikerült.
Szerintem a megye Volánjai nem szégyenkezhetnek egy pillnatig se sőt ha mások is így tettek volna...
Sikeres háttérüzletágak.
Járművek nagy részben tiszták , megfelelőek.
Elég sok a jó karban tartott kocsi.
Mátra Volán egy dolgozói tulajdonban is levő cég.
Alapvetően nem megy rosszul nekik bár ment már ettől jobban a szekér. Mártai erőmű meg ezek még mindig fontosak.
Alapvetően Gyöngyösön van egy rejtett munkanélküliség egy pestre ingázás amit sűrün látok.
A pesti forgalomból a MÁTRA csak kiegészítő szerepet kap.
Hatvanit egyértelműen a BOSCH meg az iparcégek húzták fel.
HA nem lenne akkor a sok szép távolsági járat se lenne.
A dolgozók előre kifizetik a bérletet az biztos bevételforrás a 3 műszak.
Lefénymásoltattam pár éve menetrendeket de sajna már nincsenek meg csak ugy fejből
Hatvani
1986 Első hatvani üzemegységes pesti járat
Gyöngyös 9.30 BNS 11.20
Vissza 1986 ban csak Hatvanig 13.45 munkanap!
1987 Balassagyarmati járat
7.40-9.40 14.00 16.00
/akkor/
1988 Salgótarján Hatvani járat
6.50-8.40 11.20-13.10
Megyén belül második Egeri járat ugy 1988 körül 8.25-10.0 10.30 /akkor 1988!/
Hatvan 12.10
1989-90
90
Apc Budapest
Jászárokszállás Budapest
Hatvanon át.
1991 6 új busz megvétele.
Nagy József szerint 3 IKARUS alfa darabonként 1991 ben 6 MFT /db
2 db IKarus 350 darabonként 8 MFT
1 386 ? MFT
nem tudom.
1992 Ecséd/Szücsi/ Hatvan Budapest
2 járatpár
1993 3. járatpár ezen a vonalon.
1994-96 Pesti járatok
4.50 -5.50
7.00-8.00
9.05-10.05
12.05-13.20
95 Szolnoki járat eredetileg 3620 vonal/ma 1467 es vonal/
5.45 Hatvan 7.50 Szolnok
9.35 /később 9.40/
11.45 Hatvan
Lassan befejezem a kronológiát
Adatatokat a hivatalos menetrendköny 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 stb vettem