Keresés

Részletes keresés

Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 51

FGM-698

 

FGM-698
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 50

Én se tudok szuperet fényképezni a mobillal sajna, de Nekem megteszi.

Nagyon jó ha vannak képek mert az feldobja egy topic életét.

Ezeket mind Salgótarjánban fotóztad?

Előzmény: Fahya (48)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 49

Te a cégnél dolgozol?

Olyan sokat tudsz!

Van mailcímed? Nem nyilvánosra van állítva!

 

Ha tudnál segíteni kaptam egy kis feladatotés ahhoz (is) kellene.

 

Amugy elég érdekes ez a 1979nem 1978 as a Bercsényi úti telep?

Előtte talán Petőfibánya volt?

Előzmény: Porond (45)
Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 48

Sajnos a HOG-ról csak ilyen rossz képem van. :I

HOG-545

HOG-545
Előzmény: Fahya (47)
Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 47

HFF-916

HFF-916

Előzmény: Törölt nick (44)
Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 46

Igen,igen.:)

IPJ-445

IPJ-445
Előzmény: Törölt nick (44)
Porond Creative Commons License 2005.06.28 0 0 45
"Az igaz hogy 1990 ben csak négy IK 256 volt?"

Biztosan nem, az első 256-os 1979-ben érkezett, középen kék, kétszárnyú ajtós, majd jöttek a középen piros, egyszárnyú ajtós kocsik először csak felül volt ablakuk, később alul is.
1985-ben jött 3 db ezüst alapon Mátra Volán csíkos, 1986-tól 1989-ig pedig ugyanez a csíkozás vajszín alapon. (a csíkozás a gyöngyösi kocsikon ma is látható)
1990-ben érkezett az utolsó 256-os az AAI-727, sok honlapon van róla fénykép, az első Hatvani-csíkos autó.
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 44
Köszi, remélem lesznek még képek!
Előzmény: Fahya (43)
Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 43

Köszönöm a meghívást!Nem áll távol ez tőlünk,hiszen tarjáni vagyok.Mindjárt szétnézek még a képeim között.;)

HOD-434

 HOD-434

Előzmény: Törölt nick (41)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 42

Én beszéltem anno Német vezetéknevü emberkével Ő valamikor mertoépítőket hozott vitt Gyöngyös-Bp viszonylatban

Nem tudom mennyivel olcsóbbak ezek az Indi Car stb os cégek?

 

 

 

Előzmény: Porond (39)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 41

Köszi a képeket!

 Gyere máskor ide ebbe a topicba szerettel várunk!

 

Előzmény: Fahya (38)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 40

Köszi az infókat!

 

Ha akarod akkor szívesen venném, ha mailban is küldenél egy két infót!

publikus vagyok!

 

Nagyon precíz voltál!

Az az igazság az infókat én N Józseftől a Volán Irodán kaptam anno 1994 ben

Azt lehett látni hogy igen sok az új járat meg az új(szerü) busz.

Az igaz hogy 1990 ben csak négy IK 256 volt?

Előzmény: Porond (37)
Porond Creative Commons License 2005.06.28 0 0 39
Néhány gondolat:

A Hatvani Volánnál tényleg dicséretre méltó, hogy sok új járat indult be az elmúlt 15 évben. Hatvannak nincs számottevő idegenforgalma, sem főiskolája (Gyöngyös és Eger mindekettővel rendelkezik), felségterületén számos Volán sok járata halad keresztül, tehát nincs könnyű helyzetben.
Előny, hogy nem aprófalvas a településszerkezet, jelentős az ingázás a fővárosba.
Az ipari park csak az utóbbi 5 évben hozott jelentősebb munkát.

De azért van fejleszteni való, lásd járműpark (pl. más volánoktól átvett öreg 200-asok beszerzése szinte szokássá vált új autók beszerzése helyett - na jó mellett)

A másik dolog. hogy keveslem a szerződéses járatokat. A 70-es években a vezetők megkeresték a a különböző vállalatokat, fuvarkapacitást ajánlva. Most ilyet nem tapasztalok. Helyette sok magáncég (Color-Tours, Indi-Car stb.) hordja a Samsung, a Sony, a Lear dolgozóit (oké, ezek nem Hatvanban, de a környező településeken vannak) cégenként akár 15-20 kocsival. (jellemzően Ik 256-osok, de a fiatal MAN-tól az emeletes Neoplanig sokminden előfordul)
Előzmény: Törölt nick (26)
Fahya Creative Commons License 2005.06.28 0 0 38

Sziasztok!

2 Hatvanis képet hoztam:

CXF-134

CXF-134

DEV-045

DEV-045

Üdv!Fahya

Porond Creative Commons License 2005.06.28 0 0 37
Szia M38!
Örülök ennek a topicnak!

Kis pontosítás:
"1991 6 új busz megvétele."

1991 december Ik 350 1 db (CJZ-950)
1992 április Ik Alfa 2 db (CXF134 és 136)
1993 február Ik 386 1 db (DEV-045)
1993 talán tavasszal CXF-135 (használtan)
1993 nyara IK 350 (CCC-636) (használtan, eredetileg vajszín alapon sárga-barna csíkos volt később lett fehér)

tényleg igaz, hogy rövid idő alatt történt 6 turistabusz beszerzés

aztán 1994 őszétől jönnek a 395-ök...
Előzmény: Törölt nick (26)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.28 0 0 36

Vasutállomás Bocsh

9 es

5.35 6.40 munkanapokon!

 

 

további képek:

 

 

whoa Creative Commons License 2005.06.21 0 0 35
miskolc
Előzmény: Törölt nick (34)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.21 0 0 34
Honnan utazol?
Előzmény: whoa (33)
whoa Creative Commons License 2005.06.21 0 0 33
csak az volt a problémám hogy neten néztem hatvan város térképet és azon nem találtam meg a ring kálmán utat :-S
Előzmény: whoa (32)
whoa Creative Commons License 2005.06.21 0 0 32

óó, nagyon köszönöm! :-))

 

épp ehhez a céghez megyek majd :-)

Előzmény: Törölt nick (31)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.21 0 0 31

Ring Kálmán a BOSCH környékén van aszthiszem.

A vasútállomásról célszerü kigyalogolni a cukorgyárig van egy körforgalom át a zebrán a Pest felé menő oldaltól mennek buszok.

csak a vasutra betérő 1 es 4 es nem jó a illetve az ami körforgalomba jár a Bajcsy uton és visszajön a cél előtt.

 

A kerekharaszti járatok jók oda meg a meghosszabított 7 es busz.

 

 

helyköziekre nem kell felszállni azok nem használhatók helyben.

 

bemásolom ide.

 

Helyijárati menetrend

Érvényes: 2004. 12. 12.-2005. 12. 10.-ig

Hatvan  << 3. helyijárat >>

Autóbuszállomás - Bajcsy-Zs. út - Hatvan külső

A részletes útvonal megtekintéséhez klikkeljen az időpontra!

Lekérdezés időpontja: 2005 június 21. 12:01

Indító megálló Indulási időpontok Autóbuszállomás 05:00   M 06:55   z 08:40 13:10   M 13:35   M 15:40 16:10   18:25   19:35 Jelmagyarázat

Indító megálló Indulási időpontok Szolnoki útelágazás o 08:30   o 09:50   Jelmagyarázat

Színjelzések A mai napon nem közlekedik. A járat a lekérdezés időpontjában már elment. A lekérdezés időpontjához legközelebbi induló járat. A járat a lekérdezés időpontjában még nem indult el.
  • A járat nem a szokott útvonalon közlekedik.
  •  

    Hatvan 6. helyijárat

    Lekérdezés időpontja: 2005 június 21. 12:05

    21 óra 35 perckor "Autóbuszállomás" megállóhelyről induló járat részletes útvonala:

    Sorszám Megállóhely Idő 1 Autóbuszállomás 21:35 2 Cukorgyár 21:37 3 Bezerédi út 21:40 4 Zöldfa 21:41 5 Rákóczi út 21:43 6 DAI DONG üzem 21:44 7 BOSCH üzem 21:45 8 Orgona út 21:48 9 Hatvan külső 21:50

    Hatvan 6. helyijárat

    Lekérdezés időpontja: 2005 június 21. 12:06

    22 óra 5 perckor "Hatvan külső" megállóhelyről induló járat részletes útvonala:

    Sorszám Megállóhely Idő 0 Hatvan külső 22:05 1 Orgona út 22:06 2 DAI DONG üzem 22:09 3 Rákóczi út 22:10 4 Zöldfa 22:12 5 Bezerédi út 22:13 6 Cukorgyár 22:16 7 Autóbuszállomás 22:18

     

     

    ha nem tér be a BOSCH-hoz akkor célszerü a DAI DONG-nál leszállni.

     

    továbbá a 9 es helyijárat is jó oda és vissza

     

    Hatvan 9. helyijárat

    Lekérdezés időpontja: 2005 június 21. 12:08

    14 óra 15 perckor "BOSCH üzem" megállóhelyről induló járat részletes útvonala:

    Sorszám Megállóhely Idő 1 BOSCH üzem 14:15 2 DAI DONG üzem 14:16 3 Rákóczi út 14:17 4 Zöldfa 14:18 5 Bezerédi út 14:19 6 Cukorgyár 14:22 7 Kossuth tér 14:24 8 Farkas Imre út 14:27 9 Sárga Csikó vendéglő 14:28 10 Temető 14:29 11 Szolnoki útelágazás 14:30

    a 7 es ritkán de kimegy a Ring Kálmán utra a Boschoz

     

    Hatvan 7. helyijárat

    Lekérdezés időpontja: 2005 június 21. 12:10

    9 óra 0 perckor "Autóbuszállomás" megállóhelyről induló járat részletes útvonala:

    Sorszám Megállóhely Idő 1 Autóbuszállomás 09:00 2 Cukorgyár 09:02 3 Mászáros Lázár út 09:04 4 Mészáros Lázár út óvoda 09:05 5 Kiss E. út 09:06 6 Kölcsey út 09:08 7 Radnóti út 09:10 8 Esze Tamás út 09:11 9 BOSCH üzem 09:14

      de nem mindegyik!

     

    vissza a BOCHTÓL:

    BOSCH üzem z 07:45   M 09:20   M 17:15 M 18:05  

     

    röviden ennyi.

    A HATVANI közlekedés kicsit bonyolult, de meg lehet szokni.

    a bsuzmegállókban jellemzően a BOSCH ki van írva.

    Ha nem megy akkor járat akkor célszerü a 3 as főuthoz kimenni esteleg van olyan busz ami nem tér be de használható.

    végig nem célszerü gyalogolni.

    VAsuthoz LEGKÖZELEBBI HASZNÁLHATÓ BUSZMEGÁLLÓ A CUKORGYÁRI

    A VASUTI FELÜLJÁRÓTÓL KISSÉ VISSZAFELÉ  A VÁROS FELÉ KB 800 M

     

    Előzmény: whoa (25)
    whoa Creative Commons License 2005.06.21 0 0 30
    senki semmi 5let? :-)
    Előzmény: whoa (25)
    Törölt nick Creative Commons License 2005.06.21 0 0 29
    Én tudom és én is  :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
    Előzmény: Irisbus (27)
    Irisbus Creative Commons License 2005.06.21 0 0 27
    De MIért röhögsz?
    :-P
    Előzmény: Törölt nick (23)
    Törölt nick Creative Commons License 2005.06.21 0 0 26

    Bocs a sok hibáért tehát azt akartam mondani nekem volt szerncsém a AGRIÁS jogelődhöz a Volán 4. sz. vállalathoz/7-8 évesen sose felejtem, láttam azt a szerkezetátlakaítást ami pozítívum.

    Az hogy Neveket említettem nos Molnár György valamikor a 70 es évek vége a 80 évek eleje felé kezdett. Nagyon jól csinálták, ügyesek voltak távolsági vonalakon a semmiből kellett csinálni mindent.

     

    1983 Eger Szomolya Mezőkövesd Miskolc

    1985 Bükkszék Budapest

    1987 Eger Budapest III 8.45->11.00 13.15->15.30

    1989-1990 3 uj pesti járat Egerből Bpre 10.45 11.30 15.45 /ma 11.15,11.45/

    vissza BNS: 14.45 18.30 + 1 átalakítás: 9.45 és 10.15 "is"

    1990 Eger Bogács Mezőkövesd Miskolc

     

    Sorolhatnám ha érdekel valakit folytatom.

     

    Beszélgettem vele /Molnár Gy./egyet agódott hogy a sok járaton lesz-e utas?

    lett szerencsére.

    Belevágtak és sikerült.

    Szerintem a megye Volánjai nem szégyenkezhetnek egy pillnatig se sőt ha mások is így tettek volna...

    Sikeres háttérüzletágak.

    Járművek nagy részben tiszták , megfelelőek.

    Elég sok a jó karban tartott kocsi.

     

    Mátra Volán egy dolgozói tulajdonban is levő cég.

    Alapvetően nem megy rosszul nekik bár ment már ettől jobban a szekér. Mártai erőmű meg ezek még mindig fontosak.

    Alapvetően Gyöngyösön van egy rejtett munkanélküliség egy pestre ingázás amit sűrün látok.

    A pesti forgalomból a MÁTRA csak kiegészítő szerepet kap.

     

    Hatvanit egyértelműen a BOSCH meg az iparcégek húzták fel.

    HA nem lenne akkor a sok szép távolsági járat se lenne.

    A dolgozók előre kifizetik a bérletet az biztos bevételforrás a 3 műszak.

     

    Lefénymásoltattam pár éve menetrendeket de sajna már nincsenek meg csak ugy fejből

    Hatvani

    1986 Első hatvani üzemegységes pesti járat

    Gyöngyös 9.30 BNS  11.20

    Vissza 1986 ban csak Hatvanig 13.45 munkanap!

     

    1987 Balassagyarmati járat

    7.40-9.40 14.00 16.00

    /akkor/

    1988 Salgótarján Hatvani járat

    6.50-8.40 11.20-13.10

     

    Megyén belül második Egeri járat ugy 1988 körül 8.25-10.0 10.30  /akkor 1988!/

    Hatvan 12.10

    1989-90

    90

    Apc Budapest

    Jászárokszállás Budapest

    Hatvanon át.

     

    1991 6 új busz megvétele.

    Nagy József szerint 3 IKARUS alfa darabonként 1991 ben 6 MFT /db

    2 db IKarus 350 darabonként 8 MFT

    1 386 ? MFT

    nem tudom.

    1992 Ecséd/Szücsi/ Hatvan Budapest

    2 járatpár

    1993 3. járatpár ezen a vonalon.

    1994-96 Pesti járatok

    4.50 -5.50

    7.00-8.00

    9.05-10.05

    12.05-13.20

    95 Szolnoki járat eredetileg 3620 vonal/ma 1467 es vonal/

    5.45 Hatvan 7.50 Szolnok

    9.35 /később 9.40/

    11.45 Hatvan

     

    Lassan befejezem a kronológiát

    Adatatokat a hivatalos menetrendköny 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 stb vettem

     

     

     

     

     

    Előzmény: Törölt nick (24)
    whoa Creative Commons License 2005.06.21 0 0 25

    halli all!

     

    egy kicsit OFF leszek de lenne egy közlekedéssel kapcsolatos kérdésem :-)

    mivel nem hatvani vagyok de nemsokára lesz egy kis intéznivalóm ott ezért szeretném megkérdezni hogy a vonatpályaudvarról hogy tudok eljutni a Ring Kálmán útra? gyalog? tömegközlekedéssel? :-)

    Törölt nick Creative Commons License 2005.06.21 0 0 24

    Ez szerinted összejön?

    Az az érzésem hogy a AGRIÁS Pintér Lajos üzletágvezető

    Molnár György valamilyen veteő a háttérben építették ilyenné a AGRIÁt talán más is lehett volna.

    Márta is nagy egyéniségek a Hatvani meg a "semmiből" jött ügyesen lett menedzselve sokszorosát hozta ki magából.

    Az utóbbi időkben volt új járat járategyztetés, de az az érzésem hogy bizonyos időszakokban egy cég pl Volánbusz akart egy járatot akkor egy járatért egy Agriás meg egy Mártát kellett felengedni Pestre

    Hatvani azt a politikát is csinálta ide uj már ne jöjjön de mi akarunk menni a Ti területekre elv.

     

    Ezeket a kényszer szülte , de nekem van viszonyítási alapom és bizton mondhatom más térségekbe feleannyi busz jár mint Hevesbe.

    Ennek györekei vannak.

    Vasuton a 80 fővonal erős, de a 82 nem forgalmas de mióta felujjították full.

    Szerintem baranya nehezebb helyzetben van , messze mindentől hegyi város /170 ezres / tömegközlekedése.

    Az is szép azért hogy a hegyek között csak jó műszaki állapotú kocsiknak van helye, az öreg járgányok pl 256 is szépen megszerelik jó ez a törekvés.

    A megyébe elég sok " társ cég" jön.

    Heves megyének van idegenforgalma felsőoktatási intézményei az is érdekes hogy generálódott egy forgalom.

    Egyszer összehasonlítottam ami nállunk 35-50 járat az más hasonló mnegyében 15-25, de egyes esetekben ott csuklós is járhat.

     

    Szerintem Mi leginkább Veszprém megyéhez hasonlítunk hasonló tulajdonságaink vannak.

    Megjegyzem ott is 3 cég van.

     

    Üdv  Mindenkinek.

     

    Előzmény: Törölt nick (22)
    Törölt nick Creative Commons License 2005.06.20 0 0 23
    :DDD
    Előzmény: Irisbus (17)
    Törölt nick Creative Commons License 2005.06.20 0 0 22

    Szerintem belátható időn belül egy közlekdési cég lesz Heves megyében, és utána egy pár évvel kialakulnak majd a regionális "Volán" társaságok is, de ez utóbbi, még "messze" van.

     

    Irisbus Creative Commons License 2005.06.19 0 0 21

    Amit szólni akartam leírtam.

     

    Ha tudok vmi újat beírom ide feltétlenül.

    Előzmény: Törölt nick (20)

    Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!