Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szanett Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1916
Hellócska

Akkor mi is bejelentkezünk a Bravo mellé mint Bravasok.Kicsit rosszul esett, hogy a keddi gyorsulásin nem állt ki velem egyik Bravo sem.Kicsit zokon is vettem!!!De majd 3 hét mulva!
Meddig maradtatok?

Akkor indul a klub?Ugye tudjátok, hogy nagy felelősséget vesztek a nyakatokba!

Eddig hány Brava-s van a jelentkezők között?

Szia

Szanett

Előzmény: Rityifi (1909)
Attiska Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1915
Ja, az ellaposított felső vége a max., az alja a min.
Előzmény: cspetike (1914)
cspetike Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1914
Na hát ezt nem tudom én sem? Pedig hideg motornál néztem(3 napot állt a kocsi), vízszintes talajon állt a kocsi. Tehát még egyszer a félreértések elkerülése végett, ugye a nívópálca végén van az az ellaposított rész. Ez hivatott mutatni az optimális szintet, vagyis ezen laposított részen belül kell lennie a szintnek? Ugye?
Hát most beletetted a bogarat a fülembe. Utoljára 20e km-nél volt olajcsere, akkor kereken 4 litert öntöttek bele. Neketek mennyit szoktak vagy egyáltalán mennyit kell?
Na ma rákérdezek a szervízben, ugyis megyek be.
Előzmény: Attiska (1913)
Attiska Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1913
Gpetike!

A max. nívó fölött van? Az nem tesz jót a katalizátornak ugyanis az égéstérbe olaj kerülhet.

Hogy került a szint a max. fölé?

Előzmény: cspetike (1912)
cspetike Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1912
Sziasztok! Szerintetek az normális-e, hogy a nívópálcán az olajszint, jóval a beosztás fölé mutat. Én még úgy tudtam, hogy az a jó ha a kb a beosztás közepénél van. Nos nekem jóval a maximum fölött.
yellow boy Creative Commons License 2001.05.24 0 0 1911
Shotgun

Hívd fel ezt a számot 06/20-9130134 .Az embernek van egy totálkáros bravo-ja ,hátha van neki,biztos olcsón megszámitja.

A club ötletét én is támogatom.+1 fő.

Előzmény: Shotgun (1907)
stancy Creative Commons License 2001.05.23 0 0 1910
Sziasztok!
Rityifi.
Haza értem,szuper volt,föleg igy hogy elvertétek az arcom:))) lásd Hec agyon tuningolt gépét!
AMC.
Köszi az infot lehet hogy FIAT klubot kellene csinálni? Amugy Bravo,Brava,Marea klub volt az elsö nekifutásra a terv,éppen a tagok csekély száma miatt.
Pokers.
Az enyémbe is van klima,de nem zörög semmi.Nézd meg lehet hogy valami vibrácios zaj.
Hec.
Készül az uj autod a legközelebbi futamra?

Sziasztok Stancy.

Rityifi Creative Commons License 2001.05.23 0 0 1909
Sziasztok!

yOLORÓ!
MÁr csak 6 ember kell! Stancy
HEC
YOLORÓ
Rityifi
Stancy, HEC!
Minden ok? :-))
Jól hazaértetek...
Remélem nem bántátok meg, hogy kijöttetek.
(a buli vége nem volt rossz :-) Fogyasztásom kb 11,5L)
Üdv

Attiska Creative Commons License 2001.05.23 0 0 1908
Shotgun!

Ha pesti, ill. Pest környéki vagy, próbáld meg az üllői Fiat bontót, hátha.

Előzmény: Shotgun (1907)
Shotgun Creative Commons License 2001.05.23 0 0 1907
Üdv!

Eljutottam végre szervízbe, a kálvária
útra, amit javasoltatok. Megnézték
a lámpát és a kapcsolót, természetesen
a lehető legrosszabb! Ki kell cserélni
az egész kormánykapcsolót, potom 60ezer
forintért. Természetesen elkeseredésemben
magam alá roskadtam, mire a srácok
áthidaló megoldásként megdrótozták nekem
1600forintért, úgyhogy most se reflektor,
se helyzetjelző, hanem alapból a tompított.
Ezzel nem is volna baj, de júni 26.án
mennem kell vizsgáztatásra, mert
lejár a forgalmi, és ott biztos kiszúrják.
Szóval baj van! Kellene nekem valahonnan
egy Fiat Bravo légzsákos kormánykapcsoló.
Nem tud valaki valamilyen megoldást?!

Előre is köszönve:
Shot

(shotgun7@egon.gyaloglo.hu)

pokers Creative Commons License 2001.05.23 0 0 1906
Sziasztok,

Van olyan topiclakó, akinek légkondis Bravo/a-ja van és alapjáraton bekapcsolt légkondival valósággal zörög a motor?
Ha viszont benyomod a kuplungot, minden zörgés abbamarad. A szervízben azzal magyarázzák, hogy típushiba, minden 1.6os légkondis zörög. A kuplungtárcsába lévö rugók keltik ezt a zörgést.
Ezt nem akarom bevenni, mert kiprobáltam egy Hondát is és annak egyáltalán nem változik a motor hangja.

Üdv,
poke

adamax Creative Commons License 2001.05.22 0 0 1905
Stancy és a többiek!

Együtt autókáztunk - mégha röviden is - az olasz autóstalin. Egyébként a PuntoII-sök táborát képviselem, most organizálunk pl. egy típustalálkozót.

Mint jogvégzett - és az egyesületi jogban nem ismeretlenül mozgó - emberke alaposabb megfontolást javasolnék nektek, mielőtt belevágnátok egy egyesület létrehozásába.

Bizonyos létszám, illetve formációig teljesen felesleges! Ha tudjátok, hogy pl. max 20 ember lesz, és nem fogtok bővülni, akkor esetleg célszerűbb egy öntevékeny csoportot felállítanotok, mindeni által aláírt szabályzattal és kész. Jól meg lehet lenni így is. Igaz, hogy nem vagytok így bejegyezve hivatalosan...

A bírósági bejegyzéssel egy sor kötelezettség jár, APEH, KSH és sorolhatnám tovább, tenger űrlap etc. Adózni kell és folyton beszámolni...

Mi a PuntoII-nél is gondolkozunk ezen, de alaposan megfontoljuk. Esetleg egy FIAT klubnak van nagyobb értelme, mint egy típusspecifikált egyesületnek?

Mindenesetre drukkolok nektek, kedvelem nagyon a típusotokat!

Amc

Előzmény: stancy (1899)
Attiska Creative Commons License 2001.05.22 0 0 1904
Az ADAC hibastatisztikáról.

Ennyire azért nem rossz a helyzet. Én nem olyan rég még az Autóklubban melóztam, és a munkám miatt kapcsolatba kerültem néhány ADAC-s csókával. Ők mondták, hogy ez a hibastatisztika úgy készül, hogy az összes hívást regisztrálják, tehát az értékben benne van a kamu hívás, a kerékcsere, a baleseti elszállítás, stb. Pl. a német egyszerűen nem, hajlandó kereket cserélni, ezért kihívja a sárga angyalt. Persze ezáltal csökken a többi felsorolt autó hibaszázaléla is, de az a 42,1et nem kell annyiar komolyan venni.

Előzmény: Leo 27 (1898)
cspetike Creative Commons License 2001.05.22 0 0 1903
Pokers!

Én a napokban be fogok menni a szalonba, ugyanis várom a telefonjukat, hogy mikor érkezik az alapjárati motorom, amit cserélni fognak. Ekkor megígérem rákérdezek még egyszer, és azonnal adom az infót. Ha nekem megint ennyit mond, akkor nincs akadálya a boltolásnak. De hidd el nem kamuztam, amikor ezt írtam!!

Előzmény: pokers (1897)
yOLORO Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1902
Rityifi
Bocs neharagudj, téged nem számoltalak az elöbb.
Már csak 7db jelentkezö kell.

yOLORO Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1901
Szerintem nem rossz ötlet ez a klub dolog. Én támogatásomról biztosítalak az ügyben.
Tehát már csak 8db jelentkezö kell!!!
Előzmény: stancy (1899)
Rityifi Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1900
Hali!

Stancy! Szerintem vágjunk bele a klub dologba!!
Remélem a többiek is csatlakoznak!!
(legalább is kifejtik véleményüket!)
Örülök hogy jönn HEC is!!
Holnap telefonon kellene megbeszélni valami időpontot és helyet, ahol taliznánk!
Szerintem olyan 6:30 és 7 óra körül kellene találkoznunk. Nem tudom hol jó a HEC-nek, de javaslom az ETELE TERET (kelenföld 11 ker. buszvégállomás) ott van egy nagy salakos autóparkoló!

stancy Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1899
Sziasztok!
Megkérdeztem a klub alakitást.
Ugy nézki a dolog hogy az ügyvéd ismerösöm 20k- ért megcsinálná a papir munkát ebben minden benne van (biroság,ügyvédi költség)hogy hivatalos klub lehetnénk.Feltétel még 10 tag legalább.
Mit szoltok hozzá,csináljuk vagy ne?
Csá Stancy.
Leo 27 Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1898
Olvasom az Auto5-öt
http://auto5.hu/cgi-bin/sys/cikk.cgi?rovat=am-hirek&cikk=rovatok/am-hirek/20010520-adacteszt.txt

Elég elkeserítő az ADAC hibastatisztikája (42,1/1000 db). Csak a Renault Espace rosszabb a Bravo-nál.

Mivel az adatok a 2000-ben 4-6 éves korú autók eredményeit mutatják, ezért remélem, hogy ez a gyenge eredmény csak a legelső széria gyerekbetegségei miatt van.

pokers Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1897
cspetike,

Felhívtam a tatabányai szalont, 37e csak az anyagára a hátsó gyári spoilernek.
Te ismerös vagy ott, hogy olcsóbban számítják neked, mert akkor bótolnunk kellene egyet ez ügyben.

Üdv,
poke

Előzmény: cspetike (1815)
granturismo Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1896
Sziasztok!

Nagyon sajnálom, hogy nem lehettem veletek, de nálam most "sűrű az élet". Ezért előre mondom, hogy az őszi találkozó az amin legközelebb részt tudok venni azon viszont feltétlen.;-)
HEC, stancy
Az 1.6-os ok szívócső rezonátoráról már beszéltünk az áprilisi talin is.
A szerelő srácok is leragadnak a "nekünk azt mondták" szintjén holott végiggondolhatnák a saját eszükkel, hogy vajon hogyan működik az egész.
Láthatjuk, hogy ezek a dobozkák nem mások mint Helmholtz-féle üregrezonátorok és abszolút semmi közük a szívászajcsökkentéshez.
Középiskolai fizika tananyag, hogy a
légoszlopok, üregek a saját frekvenciájukkal megegyező frekvenciájú hangra rezonálnak és sok frekvenciából "összekevert" hangból felerősítik (kiemelik) a sajátfrekvenciájú hangot. Mindenki emlékszik gyermekkorából mikor a füledhez emelt csigaházban hallotta a "tenger zúgását " holott nem történt más mint a csigaház a környezeti hang bizonyos zúgó tónusű ferekvenciájára rezonálva kiemelte azt. A Bravo motor sem tesz másként.
Ezért felesleges azt a bizonyos krómozott rezonátorcsövet beépíteni, minek mikor az olaszok már gyárilag hangolják az 1.6 szívórendszerét!
Az új blokkon (pl.:HEC) két rezonanciafrekvenciára méretezett a rendszer, ezért két doboz van.

HEC Creative Commons License 2001.05.21 0 0 1895
Üdv mindenkinek!

Ugy látom nagyon hétvége van :-)

Rityifi
22-e kompromisszum-mentesen eldöntve! Megyek! Az illetö - akit említettem - "hát, hogy akkor ö is és biztos és különbenis és feltétlenül..." szóval jön velem. STANCY ? Még valaki?

Motor "lélegeztetés" (csak okoskodok magamban).
Mindegyikönk pillangó szelepe és légszürö háza között van egy müa. vagy gumi csö, egy vagy két tartályocskával plusz egy kartervisszavezetés becsatlakozó csonkkal. A Tbányai szerelö srác azt mondta ök sem tudják mik azok a tartályok, de nekik azt mondták, hogy szívás-zaj csökkentö. Ha az utólag hangolható kipufogókra gondolok (amiken vagy egy csavarral állítható hosszúságú "féregnyúlvány", amivel hangolni lehet) igazuk lehet. Van ilyen hatása is. De az is belátható, hogy ha befolyásolja az áramló levegö zaját akkor az csak a levegö áramlásának befolyásolásával lehet. Jó kérdés melyik cél volt elöbb kitüzve. SZVSZ a kütyünk egyenes szakasza megfelel a már emlegetett tuning rezonátor csönek. Megfelelö légsebességnél csak ez a rész funkcionál. A levegö tehetetlenségénél fogva nem fogja bejárni a tartályocskákat (puffereket). Más fordulatszámokon olyan levegölengések jönnek létre, hogy ezek a pufferek periodikusan adott nyomásra töltödnek, majd kiürülnek. Kvázi pumpáják a levegöt de nem dugatyú segíts
gével hanem magával a szívott levegövel. Ha ennek a közdarab-együttesnek semmi jelentösége sem lenne vagy csak szívás-zaj csökkentés céljából bigyesztették oda akkor a STANCY korábbi verziójú 1.6-osához képest az enyémben miért van egy kisebb dobozkával több és miért lett venturi csö alakú, kemény falú müanyaggal helyettesítve az egyenes, eredetileg gumicsö??? Biztos nem azért van ott, hogy toldás legyen a légszüröházig, hiszen a csö helyén elférne maga a légszürö. Az olasz designer-eknek annyi fölös energiájuk volt, hogy motortéri csöformákat tervezgettek?
STANCY; Igy se, úgy se az igazi.
Ha levesszük: oda a lengések, pumpálás, alacson fordulati rásegítés. Padlógáznál, nagy fordulaton optimálisabb. Lsd. ahogy dragsztereken csupaszon vigyorognak a légszürök. Ha fenthagyjuk: a cubehör nem a sportlégszürövel megnövelt légmennyiséghez van hangolva. Felsöbb kategóriájú autók motorjainál hallottam a jó megoldásról. Menet közben, terhelés fügvényében változtatható hosszúságú szívórendszer.
Lezárva hosszúra nyúl agymenésemet: én még mindig jobbnak látom rajta hagyni. Ki fog állandóan padlógázzal, 4500f/perc felett járni??? Bár empírikus tipus vagyok, ha kitalálom, hogy hová dugjam a karter-visszavezetést (na nem oda!:-) akkor kipróbálom.

stancy Creative Commons License 2001.05.20 0 0 1894
Még valami...
Beszéltünk arrol hogy klubbot kellene csinálni.Persze nem anyagi vonzatok miatt!!!!
csak hogy legyen valami amibe elmondhatjuk hogy tartozunk.Ha benne lennétek jelezzétek vagy bármilyen jellegü hozzászolást szivesen fogadunk.
Addig én konkrét infot szerzek az alapitás mikéntjéröl.
Stancy.
stancy Creative Commons License 2001.05.20 0 0 1893
Sziasztok!
A szerelö srác a tatabányai FIAT szervizben dolgozik esetleg ha valaki jár hozzájuk akkor egy telefon szám erejéig felkeresheti,ugy lehet meg találni hogy ök direkt szürö szereléssel foglalkoznak.
HEC.
Én megyek.
U.I.Köszönöm hogy szétberhelted a kocsim.
Amugy mi a lényege a levegö keringtetö csönek?
Érdemes ugy felszerelni ahogy a srác mondta?vagy inkább ugy ahogy a tiéd van.
GT.
Eltüntél mint (szürke)szamár a ködben.Töled is kérdezem hogy a légszürö és a pillangoszelep közötti müanyag csönek mi a szerepe és ha kiiktatom miben változik a dolog?
Rityifi.
Akkor majd kedden megyünk.
Bocs hogy hosszu voltam
Ennyi sziasztok Stancy.
Rityifi Creative Commons License 2001.05.20 0 0 1892
Szia Hec!

Nem tudom ki volt az a szerelő, de a Stancy megkérdezte tőle, hogy szokott e irogatni a fórumban. A válasz NEM volt.
(nem NET-ezik)
Lehet hogy már nem is tudjuk meg soha!

HEC Creative Commons License 2001.05.19 0 0 1891
Bocs mar megint en vagyok!

Rityifi, STANCY
Ki volt az a szerelo fe'le srac aki a direktszuro "aplikaciojat" ecsetelte? Lenne hozza egy kerdesem. Nyakig STANCY gepeben jutott eszembe: mit csinalnak a karter-visszavezetessel?

HEC Creative Commons License 2001.05.19 0 0 1890
Udv mindenkinek! /Ez megint az aposztrofless gep :-(/

3+1+1 -en kepviseltuk a FIAT Bravo/a-sok taborat. :-((
Az egyik ujdonsult "taborlako" kitett magaert a szlalompalyan! (En meg a teli gumikkal mint gyongytyuk a langyos t@konyon :-( Remelem a tisztes csaladapat viszont latjuk a forumon.)
Levezetes keppen kiberheltem STANCY verdajat. Nyugodtan csinaltam nem az enyem :-D) /Labjegyzet: millio1 elteres van az autoink kozott./

Tamogatom a telefonszam cseret! A gyujtesre ajanlom magamat vagy Rityifit. Nick - telefon - esetleg nev.

Jun. 2-3.? Matra?

granturismo
Hogy lehet TurboLadat "benfektesebben" elerni? Egyszer mar hivtam a boltot egy par alkatresz miatt, de akkor nem voltak olyan megnyeroek az arak mint tobben emlegettek.

STANCY te jossz!

Ui: valaki segithetne megszakerteni, behatarolni mitol van a hideg motorom "visitasa" es 6000 kornyeken egy berezonalas szeru hang.
"Legyete jok ha tudtok!"

Előzmény: Rityifi (1889)
Rityifi Creative Commons License 2001.05.19 0 0 1889
Hali!

Ismét egy pici FIGYELMET kérnék!

Május 22.-én kedden este, GYORSULÁSI verseny lesz.
Valószínű hogy egy páran megnéznénk a versenyt. Akinek lenne kedve eljönni, az jelezze, és megbeszéljük a találkozót!
Üdv

Rityifi Creative Commons License 2001.05.19 0 0 1888
Sziasztok!

Örömmel újságolom, hogy ma voltunk a Tesco parkolóban a márka klubok találkozóján!
Stancy, Hec , és én.
A fórumban jeleztem, hogy mehetnénk, de más nem jelentkezett, hogy szívesen jönne! :-(
Pedig jó volt!!
Volt szlalom verseny is, amin tettünk egy pár kört közösen. (3 Bravo egymás után)
Budaörsi úton felvonulás, és sasoltuk a verdákat.
Egy arra tévedt Bravos is csatlakozott hozzánk!
Arra gondoltam, ha a fórum nem elég hatásos, akkor telefonszámokat is cserélhetnénk, hogy az ilyen talikra tudjuk egymást értesíteni.
Üdv

ig Creative Commons License 2001.05.18 0 0 1887
bocs ha mar lattatok:

www.fiatstilo.com

udv!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!