Sziasztok
Gpeti
SZVSZ nem ugyanarról beszélünk.
K.Trout
Indulj el nyugodtan. A folyadékszinteket ellenőrizd. Az akksiban is!
Stancy
Köszi megnyugodtam.
Matrica ügy. Sajnos a Bajcsy-Zs.-n lévő munkavédelmi boltban még mindig nincs öntapadós matrica, csak tábla az meg azért kicsit durva lenne.:-) Speedexpora valszeg megyek! Megyünk együtt?
Nemtudom, hogy az olaszautósokkal vagy nélkülük nekem mindegy, csak mi találkozzunk!:-)
HEC
Mail ment tegnap.
ujtulaj
Hol vagy?
Sziasztok. Lehet, hogy hülye kérdés, de azért megkérdem.
Tavaly októberben vettük a gépet használtan 7000km-el(1.6 SX 16V, 100LE) most van benne azóta +6000 km. A vételkor teljesen átnézték.
Mához két hétre indulnánk vele egy összesen 4000 km-es útra Ny.Európába.
Átnézessem e újra a kocsit, ha igen, mit nézessek meg rajta, mennyibe fog ez kerülni?
Vigyek e valamit, ami fontos lehet a szokásoson kívül az autónak? A terv napi 450-500 km, esetleg 100-120 km-es kitérők közbeiktatásával.
Szerintem nemigen lehet gond ilyen rövid szakaszokon egy ilyen fiatal autóval jó minőségű nyugati autópályákon, de hátha mégis van valami jó tanácsotok.
Stancy.
A matrica jó ötlet, esetleg egy weboldalt is keszithetnenk. Egyszerűet, de izléseset, minden tudomány és látványos nyavaja nélkül. A tagok autóinak fotóival, amiben szívesen közreműködnék. Fel lehetne rakni a különböző eseményeket, eredményeket. Vagy szervíztapasztalatokat, mit hol találunk meg, praktikus tanácsokat. Satöbb satöbb.
Kössz a ki/meg-hívást, ugyan a te Bravod az eselyesebb, de ki tudja, egyszer a kapanyél is elsülhet. :)
Én tudok szerezni Rieger hátsó szárnyat 25000 ft.
Nekem is ez van ,sokkal szebb mint a gyári.
Nekem ragasztva van,de van azért rajta két kis központosító csavar is a biztonságért.
Ha érdekel megnézheted a rieger-tuning.de oldalon.Válaszd a katalogot és a modellshow-t,ott pedig a fiat-ot.
Ha érdekel dobj egy mailt ,vagy hívj fel 06/20-3347-950
Sziasztok!
Yoloro.
Nekem speciál a 9-10 nem jo,mert speedexpora szeretnék kimenni.Tényleg nem jön ki valaki?
GT.
Ne aggodj mehetünk Eger,Miskolc felé szeptemberben is.Az Olaszokkal gondoltad,vagy csak mi?Mert oda már jelentkeztem ök szeptember közöpe felé akarnak menni.
Szanett,GTF.
Bocsánatot kérek,a legközelebbi futamon megyek ellenetek is.
Más.
Látom nagy egyetértés van közöttetek hogy felesleges a hivatalos Klub.Akkor elöször csináljunk valamit csak ugy pl:matrica,vagy csak elhivatotság alapján.Ötleteket várunk. (GT. mégmindig nem tudom hol lehet azt a matricát venni!!!)
Na csá stancy.
Még mindig leragadtam a spoilernél, a kecskeméti szalon azt a tájékoztatást adta, hogy még a torinoi raktárbázison sincs, igy várnom kell pár hetet. De a srác mutatott egy robbantott ábrát a Bravo GT gyári spoileréröl és nem tudom elképzelni, hogy hogyan kell felszerelni, illetve hogy néz ki az egész. Mi látszik, mi nem, mert a rajzon csavarok lógnak ki a spoilerböl.
Van köztetek valaki, akinek GT Bravoja van? Megköszönném, ha leirná, hogyan is néz ki, ill. hogyan van rögzitve, nem e valami kókány kinézetü lesz.
Azon csodálkozom, hogy az 1.2es Bravohoz nincs leirás. Az elsö Bravot én is 99ben vettem, de már akkor a kezelési útmutatóban ott voltak az 1.2 motor adatai is. A mostanihoz is ilyet kaptam, úgy hogyha kell infó, mindent meg tudok nézni nektek, még a HGT-t is, ha érdekel valakit. (Váltóáttétel, motoradatok, belevaló löttyök)
Nehányotokkal már találkoztam (Múlt hét kedd, piros Brava, Hungaroring, Szanett párja), Rityifi, és akik még ott voltak. Nektek külön üdvözlet.
Már régen írni akartam, de a jelszót mindig elfeledtem.
Rityifi
A képeket beszkennelem és elküldöm, amikről múlt hét kedden beszéltem a ringen, csak eléggé feledékeny vagyok ilyen téren. Azért meglesz.
ZOLIKA, az édesapádat megertem.
A klubról: Támogatnám, de valóban, nagyon sok teher szakadna ránk, ha hivatalossá tennénk (Lásd egy régi, hozzászólást egyik Puno II. társunktól). Első körben szerintem elég lenne egy valamiféle közösség, alapszabállyal. Egy afféle "gentleman agreement" szerződéssel. Viszont ebbe a klubba akár beletartozhatnának a Tipok, mint a Brava/o-k atyja, sőt, a Ritmok mint nagypapák. Nem tudom.
Egyenlőre ennyi. Bocs az ékezetekért, de nagyon megszoktam, hogy anélkül írok.
Két dolog:
- Nekem mindig sikerült FIAMM szűrőket vennem, általában egy vidéki kis autósboltban.
- Az én autómban csavaros rögzítésűek azok a műanyagok. Változtattak rajta?
maranello,
A III. kerületben van a Fiat Óbuda. Szerencsétlen idióták gyülekezete, de árulnak alkatrészt is. Ha egy kicsit kimész a városból, akkor ott van a Fiat Budakalász. Bár ugyanaz a cég, mégis sokkal normálisabbak.
"ha 100-at mutat az órád, csak 98,861-el mész" :-))) Igen, ezért tartok én is egy számológépet a kocsimban, hogy mindig tudjam, ténylegesen mennyivel is megyek.
Bocsi hibáztam. Az olajszűrőt nem a Birner, hanem a Bárdi forgalmazza. Érdekes hogy olajszűrőben a gyári beszállító a Fiamm, annak pedig a Birner a forgalmazója mégsem kapható náluk utángyártott szűrő.
Gpeti
OFF bocsánat!
A bejelentkezés tényleg nem nagy dolog, csak tudnám, miért kellett a jelszó megérkezése után 3 órát várnom, hogy írhassak?
ON
Azért nem igazán váltóméret a 195/50*15, mert kisebb az átmérője, így ha 100-at mutat az órád, csak 98,861-el mész.
Bravo!!! ld. topic cím :^)
(Fényre változó, talán aranybarna, de okkersárga néven fut.)
granturismo
köszi, küldöm a mailt.
Az alkatrészvásárlásról még annyit, hogy bp-i vagyok. Ismertek FIAT autósboltot a XIII, III. ker környékén?
Egy apró kérdésem lenne. Ha jól emlékszem az áprilisi talin először arról beszéltünk, hogy az őszi találkozón (amire már akkor bejelentkezem) megyünk Eger- Miskolc felé. Sajnos a mostani talira nem tudok menni. Rityifi-stancy sporttársak ha ti most elhasználjátok ezt a célt akkor hová mennénk ősszel? Nyilatkozzatok ez ügyben!
A szélvédő alatti műanyag elemeket műanyag bepattanó elemek tartják. Ezeknek sajátosságuk, hogy egy szétszedés után csak megfelelő technikával teljes kiszedés, először a bepattintó műanyagra rögzítése, majd a megfelelő pontokon határozott nyomással lehet visszaszerelni. Bár SZVSZ ilyenkór már érdemes a pár ft-os pattintókat kicserélni. Az "ez ilyen" vélekedést nem tudom elfogadni, még ha szerviz mondja is.
Ha ismerik a helyes szerelési fogásokat és időt is szánnak erre akkor kifogástalanul meg lehet javítani. (A köv. talin szivesen bemutatom a módját.)
Egy jó hír az 1.2 tulajoknak. Többször beszéltünk az olajszűrő problémájáról. Most végre megjelent egy megfelelő minőségű utángyártott szűrő igy már nem kell a méregdrága gyárit venni.
Gyártó: Technocar (olasz)
Kód: R304
Ár: 1690Ft (Birner)
Ez egy jó minőségű, 15 mikronos szűrő.
Maranello
Üdvözöllek
Sajnos az 1.2 SX modell forgalmazásának kezdetén a FAM elkövette azt a hibát, hogy nem adott megfelelő kezelési utasítást. Ezt sajnos automatikusan nem pótolta, csak külön kérésre. Sajnos az előző tulaj ezt nem kérte. Azóta sok idő eltelt és ráadásul nem is te vagy az első tulajdonos. Dobj egy mailt benne a neveddel-címeddel és az autó adataival (alváz-motorszám) és megpróbálom még elintézni.
Addig néhány hasznos adat:
Olajcsere: kb. 2.8l (Szűrő+olajteknő). A szűrőről fentebb irtam. Olaj SAE 10W40 API SH,EC Gyári ajánlás: FL (Fiat Lurificanti) Selenia 20K "Energy Conserving".
Ennél egyszerűbb bejelentkezést nehéz elképzelni, bár a jelszó könnyen felejthető. Ti sem próbáltátok még az lx.hu-t.
1. Bontex gyertyát könyörgöm ne!
2. Vegyél egy négy lityis flakont, az biztos elég lesz, három úgyis kevés. Általában kevesebb kell, mint ami le van írva. Nekem egyszer sikerült úgy kicsorgatnom, hogy este föléálltam az aknának, és reggel eresztettem ki. Na, akkor kijött az összes.
3. Milyen adatok kellenek? Granturismo biztos tud segíteni.
4. Alkatrészt én ritkán a Fiatnál, inkább Bárdi, Unix.
Már 37 napja én is ebbe a táborba tartozom. :-)
1.2SX, 99. márc.
A bejelentkezés tényleg macerás.
Átrágtam magam kb 1100 hozzászóláson, és van néhány problémám, kérlek Titeket segítsetek! (a többit is elolvasom :))
1. milyen gyertyát vegyek (Bontex-?-Fiat)
2. pontosan hány liter olaj kell a gépbe, és milyen?
3. hol szerezhetek be pontos adatokat erről a típusról, mert a gyári könyvben nincs semmi. csak 1.4, 1.6, 1.8...
4. hol vásároljak alkatrészt? (majd ha kell)
Az eddigi tanácsaitok, hozzászólásaitok alapján kapok a héten felnit és gumit. 195/50 15, 5 küllő. nem váltóméret, de nekem jó lesz.
stancy
Jaja én is igy gondoltam, csak már lenne vmi fix időpont. Mit szoltok a jun. 9-10 szombat vasárnaphoz???
Azért 5-6 embertöl csak többen lennénk nem?
Sziasztok!
Megvagyok még csak balcsin voltam a hétvégén.Látom elég kihalt volt itt nálunk.
A tali csak rajtunk mulik de nem nagy érdeklödés volt iránta.Ha akarjátok mehetünk Egerbe.Szállás nem lehet gond 5-6 embernek gond nélkül találunk.
Idöpont nekem mindegy,1 vagy 2 nap csak autozzunk ki ebböl a büdös városbol a természetbe.
Yoloro.
Gondolom te át jössz Egerbe és ott csatlakozol hozzánk (már feltéve hogy megyünk).
Na irjátok sokat.
csá Stancy.
De ha már írok, akkor írok magamról pár szót:a jogsimat a nyáron szerzem meg, 17 éves vagyok. A családban van egy 1.6-os 99-es Brava, amit az én tanácsomra vettünk. Megjegyzem, hogy Apukámat a Corolláról és a Renault Megane-ról sikerült lebeszélnem. Azóta Ő is Fiat-őrült lett. Aki eddig halálnyugodtan vezetett, most a piros mezőig pörgeti a motort, csakhogy hallja az autó gyönyörű hangját, huszonév után most kezdte el élvezni igazán az autóvezetést...
Az autó szerencsére mentes minden apró hibától, zörgés is csak a csomagtartóban levő műanyag rekesz felől jön,illetve a már említett bal első hangszóró tájékán rezonál valami.
Bocs a hosszú írásért!
Kedves JRx!
A család Bravájának is volt/van ilyen gondja.A szervízben kicserélték minden zokszó nélkül, ez a kötelességük(mi is mentünk minden aprósággal, megéri). A gond az, hogy az egyik oldalon, havonta még így is vissza kell tologatni.
Nekem is lenne egy kérdésem:nektek a gyári audio bal első hangszórója nem rezonál? ÁLLÍTÓLAG már kicserélték, de Édesapám nem nézte végig, úgyhogy a szervízeket ismerve ez nem 100%.
Egyébként már december óta mindennapos olvasója vagyok a topiknak, csak azért nem írtam-pedig tudtam volna mit-, mert túl macerásnak találom a bejelentkezési procedúrát.
Üdv Mindenkinek!
3.5 milla? Hogy-hogy ilyen sok? Ezek az autók most ennyibe kerülnek?
Nekem még nem volt garanciális autóm (egy darabig nem is lesz, használtakban utazom), ebben nem tudok segíteni, bár én bepróbálnám (Saját tapasztalat (igaz, hogy más területen), hogy a vásárlók könyvének az említése meg tudja változtatni a hozzáállást. Jó még a Fiat M.o., illetve a Fogy.védelem szavak kiejtése is).
Köszi a megnyugtató szavakat.
Különösebben nem zavar, bár nem szimpi, hogy egy 3és fél milkós autónál ez normális.
de ez van.
egyébként a garira vonatkozólag szerinted ilyen " kukacoskodó " problémákkal érdemes felkeresni a szervízt ???
Azért nem kell izgulni, az úgy van kitalálva, hogy a mögé becsorgó vizet kivezesse a szabadba. Nehéz ezt így elmagyarázni, de ha egyszer leszeded, láthatod, hogy meg van oldva a vízkivezetés. Ha esztétikailag nem zavar, akkor ne aggódj.
Az ujjnyi hézag azért durva, nekem csak akkora a hézag, hogy a falevelek szépen beférjenek, majd beszoruljanak.
Nálam melegben az alábbi dolog történik: napsütésben kicsit kitágul a hátsó ajtón a vízlehúzó csík (az a műanyag védő az üveg és az ajtólemez határán). Majd visszahűl-tágul-hűl...
Eközben valamiért egy kicsit mindig elöre mozdul. Egy idő után rámászik teljesen az első ajtó csíkjára. Ha ilyenkor nagy lendülettel nyitod az ajtót, könnyen letépheted a hátsót. Időnként vissza kell lökdösni a helyére. Ezek a Fiatok már csak ilyenek...
Ismét a méreg esz, hogy nem leszek szabad a tali időpontján, de előbb utóbb majd csak összejön nekem is.
Egy kérdésem lenne.
A szélvédő (Brava 1.6SX, 2001) alján lévő két darabból álló műanyag lemez, ami ha jól sejtem, az esővizet hivatott a levezető vályatok felé terelni, nos, hogy finoman fogalmazzak, nem fekszik fel az üvegre. Egy tíz centis helyen pl az ujjam is befér alá.
Így aztán, ugye, funkcióját sem igazán tölti be szegény.
Még nem estem neki, hagynám ezt inkább a szervízre.
De:
Megcsinálják-e ezt nekem garanciában?
(Megcsinálnak bármit is garanciában?)
Lehet, hogy a melegtől van?
(És akkor a következő meddig fog tartani vajh ????)
A becsorgó víz vajon merre lel magának utat?
( Melyik alkatrész fog ettől megnyekkenni?)
Nos csak ennyi kérdésem lenne, hátha valakinek volt már ilyen baja.
Megköszönném, ha reagálnátok!
Én is a tali után erdeklődnék!!
Remélem nem fog elmaradni kellő érdeklödö hiányában! Ugy emlékszem hogy jun. elsö heteiről volt szó, de javítsatok ki ha tévedek.
Stancy! Mi van a köv. talival? (Eger)
Mikor? (jövöhét hétvége?)
Ki megy?
szállással kapcs. Írj valamit részletesebben.
(van e hely foglalva, mennyi, milyen hely....?)
Köszi!
Szanett!
Én multkor már mentem veled, kettőt is, ugyhogy nem haragudhatsz. :-)
Kösz, hogy gondoltál rám, de idöközben én is körbetelcsiztem és a kecskeméti szervízben is adnak 29800,-ért. A haverok meg kispénzbe lefényezik és felragasztják.
Remélem a jövö héten kész lesz.
Ki szeretném takarítani a klíma elpárologtatóját, meg le is akarom fertőtleníteni. Veszek majd spray-t (még nem tudom, hogy hol), de azt hová fújjam? Tudja valaki, hogy honnan kell a radiátort megtámadni? Jó lenne hozzáférni, és mechanikusan kitisztítani, állítólag ettől javul a hűtési teljesítménye. Valaki szedte már szét ezt a részét az autójának?
POKERS !!!!!!
Voltam bent a szervízben, és az ár annyi amennyit mondtam, mindennel együtt. Szabó Szilárdot hívd fel, Ő ott valami szervízvezető féle, a száma : 20/9868-397. Mondtam Neki, hogy fogod keresni, hivatkozz arra a srácra, akinek alapjárati motort fog cserélni(ez vagyok én). Szerintem ez az Ő magán biznisze lehet, mert nagyon köszönte, hogy hozzá küldelek.
Olajszint ügyben annyit mondott, hogy a Bravoba kb 4 liter megy, de ha sokat mutat a nívó akkor leszívnak belőle.