Szélvédőn elől-hátul? Az is jó. Onnan könnyebb nyom nélkül eltávolítani. Bár SZVSZ a másik hely dögösebb. Mindenki tegy oda ahova akarja csak előre észrevehető legyen.
Ez a jel egy szabványos munkavédelmi jelzés azt jelenti: Egyéb baleseti veszély. Sajnos a FIAT-hoz semmi köze. Nem lehet úgy megideologizálni mint az Alfánál a lóherét. Viszont SZVSZ mutatós és feltünő.
A matrica, ugy latom, mindenkinek tetszik. Az én javaslatom, hogy az ablakba tegyük, egyrészt ott könnyebben észrevesszük egymást, akkor is, ha kisebb mint 8-10 centi (szerintem ez a méret picit nagy). Én nem túlságosan szeretem, ha az autón matrica van, vagy bármi más, persze ez csak az én véleményem. Ha az első és a hátsó szélvédőn helyeznénk el, akkor minden irányból könnyen azonosítani lehetne az autót.
Viszont engem is érdekelne, hogy honnan ered ez az ábra? Lehet, hogy valahol megtalálom, de eddig nem bukkantam rá.
No jó.
Máris meggyőztél.
Ezesetben szerintem elég lenne a 8 cm-es egyenlő oldalú háromszög.
És akkor én is bejelentkeznék 2 stükkre !!!
Az már 4 !!
A mintát meg kinyomtatom, és elnyargalok vele a bótba, hogy pörögjenek az események.
Holnap meg beszámolok a tárgyalás eredményéről.
Tegyük fel, hogy mész az úton és szembe jön veled egy Bravo. Miután elmentetek egymás mellett a visszapillantóban sasolva feltünik, hogy ott a martica a hátulján. Ekkor jössz rá hogy egy topictárs mellett mentél el. EMBER ÚGY NEM LEHET INTEGETNI!!! Mert itt az integetésen van a hangsúly!:-)))))
És azért ez egy leszedhető matrica lenne, nem? :-) Az újraeladásra gondolok, amikor a leendő vevő esetleg nem díjazza a díszítést...:-))
Amúgy eléggé ódzkodom a jármű bármiféle díszítésétől, feltűnőbbé tételétől, mégis mekkora méretű lenne ez a dolog?
Nekem jó, csak nem tudom az előzményeket, mitől esett erre a választás?
Egyébként kaptam már egy mobilszámot, aki ilyesmit csinál, fel fogom hívni.
Milyen mennyiségről kéne beszélni, és mekkora méretűre gondoltatok?
Gondolom a színén ragadós volna jó????
Ez a matrica téma tetszik.
Állandóan stírölöm a Bravokat, hogy vajon aki benne ül épp valamilyikünk ???
Buli lenne, ha fel is lehetne ismerni az utcán, hogy épp előttem megy valaki a topicból.
Szóval ráélezem magam a matrica kérdésre, hol lehetne ilyet csináltatni.
A kép az lenne, amit itt feldobott már valaki?
Sárga háromszög felkiáltójellel ???
Sziasztok
Gpeti
SZVSZ nem ugyanarról beszélünk.
K.Trout
Indulj el nyugodtan. A folyadékszinteket ellenőrizd. Az akksiban is!
Stancy
Köszi megnyugodtam.
Matrica ügy. Sajnos a Bajcsy-Zs.-n lévő munkavédelmi boltban még mindig nincs öntapadós matrica, csak tábla az meg azért kicsit durva lenne.:-) Speedexpora valszeg megyek! Megyünk együtt?
Nemtudom, hogy az olaszautósokkal vagy nélkülük nekem mindegy, csak mi találkozzunk!:-)
HEC
Mail ment tegnap.
ujtulaj
Hol vagy?
Sziasztok. Lehet, hogy hülye kérdés, de azért megkérdem.
Tavaly októberben vettük a gépet használtan 7000km-el(1.6 SX 16V, 100LE) most van benne azóta +6000 km. A vételkor teljesen átnézték.
Mához két hétre indulnánk vele egy összesen 4000 km-es útra Ny.Európába.
Átnézessem e újra a kocsit, ha igen, mit nézessek meg rajta, mennyibe fog ez kerülni?
Vigyek e valamit, ami fontos lehet a szokásoson kívül az autónak? A terv napi 450-500 km, esetleg 100-120 km-es kitérők közbeiktatásával.
Szerintem nemigen lehet gond ilyen rövid szakaszokon egy ilyen fiatal autóval jó minőségű nyugati autópályákon, de hátha mégis van valami jó tanácsotok.
Stancy.
A matrica jó ötlet, esetleg egy weboldalt is keszithetnenk. Egyszerűet, de izléseset, minden tudomány és látványos nyavaja nélkül. A tagok autóinak fotóival, amiben szívesen közreműködnék. Fel lehetne rakni a különböző eseményeket, eredményeket. Vagy szervíztapasztalatokat, mit hol találunk meg, praktikus tanácsokat. Satöbb satöbb.
Kössz a ki/meg-hívást, ugyan a te Bravod az eselyesebb, de ki tudja, egyszer a kapanyél is elsülhet. :)
Én tudok szerezni Rieger hátsó szárnyat 25000 ft.
Nekem is ez van ,sokkal szebb mint a gyári.
Nekem ragasztva van,de van azért rajta két kis központosító csavar is a biztonságért.
Ha érdekel megnézheted a rieger-tuning.de oldalon.Válaszd a katalogot és a modellshow-t,ott pedig a fiat-ot.
Ha érdekel dobj egy mailt ,vagy hívj fel 06/20-3347-950
Sziasztok!
Yoloro.
Nekem speciál a 9-10 nem jo,mert speedexpora szeretnék kimenni.Tényleg nem jön ki valaki?
GT.
Ne aggodj mehetünk Eger,Miskolc felé szeptemberben is.Az Olaszokkal gondoltad,vagy csak mi?Mert oda már jelentkeztem ök szeptember közöpe felé akarnak menni.
Szanett,GTF.
Bocsánatot kérek,a legközelebbi futamon megyek ellenetek is.
Más.
Látom nagy egyetértés van közöttetek hogy felesleges a hivatalos Klub.Akkor elöször csináljunk valamit csak ugy pl:matrica,vagy csak elhivatotság alapján.Ötleteket várunk. (GT. mégmindig nem tudom hol lehet azt a matricát venni!!!)
Na csá stancy.
Még mindig leragadtam a spoilernél, a kecskeméti szalon azt a tájékoztatást adta, hogy még a torinoi raktárbázison sincs, igy várnom kell pár hetet. De a srác mutatott egy robbantott ábrát a Bravo GT gyári spoileréröl és nem tudom elképzelni, hogy hogyan kell felszerelni, illetve hogy néz ki az egész. Mi látszik, mi nem, mert a rajzon csavarok lógnak ki a spoilerböl.
Van köztetek valaki, akinek GT Bravoja van? Megköszönném, ha leirná, hogyan is néz ki, ill. hogyan van rögzitve, nem e valami kókány kinézetü lesz.
Azon csodálkozom, hogy az 1.2es Bravohoz nincs leirás. Az elsö Bravot én is 99ben vettem, de már akkor a kezelési útmutatóban ott voltak az 1.2 motor adatai is. A mostanihoz is ilyet kaptam, úgy hogyha kell infó, mindent meg tudok nézni nektek, még a HGT-t is, ha érdekel valakit. (Váltóáttétel, motoradatok, belevaló löttyök)
Nehányotokkal már találkoztam (Múlt hét kedd, piros Brava, Hungaroring, Szanett párja), Rityifi, és akik még ott voltak. Nektek külön üdvözlet.
Már régen írni akartam, de a jelszót mindig elfeledtem.
Rityifi
A képeket beszkennelem és elküldöm, amikről múlt hét kedden beszéltem a ringen, csak eléggé feledékeny vagyok ilyen téren. Azért meglesz.
ZOLIKA, az édesapádat megertem.
A klubról: Támogatnám, de valóban, nagyon sok teher szakadna ránk, ha hivatalossá tennénk (Lásd egy régi, hozzászólást egyik Puno II. társunktól). Első körben szerintem elég lenne egy valamiféle közösség, alapszabállyal. Egy afféle "gentleman agreement" szerződéssel. Viszont ebbe a klubba akár beletartozhatnának a Tipok, mint a Brava/o-k atyja, sőt, a Ritmok mint nagypapák. Nem tudom.
Egyenlőre ennyi. Bocs az ékezetekért, de nagyon megszoktam, hogy anélkül írok.
Két dolog:
- Nekem mindig sikerült FIAMM szűrőket vennem, általában egy vidéki kis autósboltban.
- Az én autómban csavaros rögzítésűek azok a műanyagok. Változtattak rajta?
maranello,
A III. kerületben van a Fiat Óbuda. Szerencsétlen idióták gyülekezete, de árulnak alkatrészt is. Ha egy kicsit kimész a városból, akkor ott van a Fiat Budakalász. Bár ugyanaz a cég, mégis sokkal normálisabbak.
"ha 100-at mutat az órád, csak 98,861-el mész" :-))) Igen, ezért tartok én is egy számológépet a kocsimban, hogy mindig tudjam, ténylegesen mennyivel is megyek.
Bocsi hibáztam. Az olajszűrőt nem a Birner, hanem a Bárdi forgalmazza. Érdekes hogy olajszűrőben a gyári beszállító a Fiamm, annak pedig a Birner a forgalmazója mégsem kapható náluk utángyártott szűrő.
Gpeti
OFF bocsánat!
A bejelentkezés tényleg nem nagy dolog, csak tudnám, miért kellett a jelszó megérkezése után 3 órát várnom, hogy írhassak?
ON
Azért nem igazán váltóméret a 195/50*15, mert kisebb az átmérője, így ha 100-at mutat az órád, csak 98,861-el mész.
Bravo!!! ld. topic cím :^)
(Fényre változó, talán aranybarna, de okkersárga néven fut.)
granturismo
köszi, küldöm a mailt.
Az alkatrészvásárlásról még annyit, hogy bp-i vagyok. Ismertek FIAT autósboltot a XIII, III. ker környékén?
Egy apró kérdésem lenne. Ha jól emlékszem az áprilisi talin először arról beszéltünk, hogy az őszi találkozón (amire már akkor bejelentkezem) megyünk Eger- Miskolc felé. Sajnos a mostani talira nem tudok menni. Rityifi-stancy sporttársak ha ti most elhasználjátok ezt a célt akkor hová mennénk ősszel? Nyilatkozzatok ez ügyben!
A szélvédő alatti műanyag elemeket műanyag bepattanó elemek tartják. Ezeknek sajátosságuk, hogy egy szétszedés után csak megfelelő technikával teljes kiszedés, először a bepattintó műanyagra rögzítése, majd a megfelelő pontokon határozott nyomással lehet visszaszerelni. Bár SZVSZ ilyenkór már érdemes a pár ft-os pattintókat kicserélni. Az "ez ilyen" vélekedést nem tudom elfogadni, még ha szerviz mondja is.
Ha ismerik a helyes szerelési fogásokat és időt is szánnak erre akkor kifogástalanul meg lehet javítani. (A köv. talin szivesen bemutatom a módját.)
Egy jó hír az 1.2 tulajoknak. Többször beszéltünk az olajszűrő problémájáról. Most végre megjelent egy megfelelő minőségű utángyártott szűrő igy már nem kell a méregdrága gyárit venni.
Gyártó: Technocar (olasz)
Kód: R304
Ár: 1690Ft (Birner)
Ez egy jó minőségű, 15 mikronos szűrő.
Maranello
Üdvözöllek
Sajnos az 1.2 SX modell forgalmazásának kezdetén a FAM elkövette azt a hibát, hogy nem adott megfelelő kezelési utasítást. Ezt sajnos automatikusan nem pótolta, csak külön kérésre. Sajnos az előző tulaj ezt nem kérte. Azóta sok idő eltelt és ráadásul nem is te vagy az első tulajdonos. Dobj egy mailt benne a neveddel-címeddel és az autó adataival (alváz-motorszám) és megpróbálom még elintézni.
Addig néhány hasznos adat:
Olajcsere: kb. 2.8l (Szűrő+olajteknő). A szűrőről fentebb irtam. Olaj SAE 10W40 API SH,EC Gyári ajánlás: FL (Fiat Lurificanti) Selenia 20K "Energy Conserving".
Ennél egyszerűbb bejelentkezést nehéz elképzelni, bár a jelszó könnyen felejthető. Ti sem próbáltátok még az lx.hu-t.
1. Bontex gyertyát könyörgöm ne!
2. Vegyél egy négy lityis flakont, az biztos elég lesz, három úgyis kevés. Általában kevesebb kell, mint ami le van írva. Nekem egyszer sikerült úgy kicsorgatnom, hogy este föléálltam az aknának, és reggel eresztettem ki. Na, akkor kijött az összes.
3. Milyen adatok kellenek? Granturismo biztos tud segíteni.
4. Alkatrészt én ritkán a Fiatnál, inkább Bárdi, Unix.