Tudod! Csak ameddig a takaró. Ez is minimum benne lenne 1,5m ba , ha mindent én csinálnék.
Újra van bőrözve de a parton áll 2 éve. Fényezés matt Ponyvák a tönkremenetel előtt készültek. Motor indul olajat nem ette. Valami körmös tengely szállt el a motor és a hajtás között. Szerintem csináltatni lehet egy ilyet. Vagy átalakítani újabb típusra.
A futó csak tárolókocsi :(
Ma meg akartam nézni de mivel a tulaj is pesti így most nem rohanunk le sarudra.
kicsi semmire sem alkalmas, kompromisszumok sorozata... egy év mulva megbánod mertn ez is kicsi lesz
:) mint tuggy'uk egy hajó soha sem elég nagy... ha pénzt költesz akkor 2-3 számmal nagyobbat vegyél mint az éppen akkori igényed, hosszabb távon kevesebbet bux...
háááát?? ezt észrevettük, de egyben örülünk is neki... külön üdvözlet a melodrámának:) drámai változást vélek felfedezni... emléxel mikor a dunán a parlamentnél hangoskodtunk:)))) de nem jött ki az a személy(szemét) akit fennhangon hívtunk:)))
Szia! Légyszíves nézz már át a túratopikba, mert fent van egy táblázat az idei túratervezetekkel, és ki kellene töltened, hogy melyikre tudsz jönni. Köszi.
Végiggondolva, nem is olyan rosszak a fogyasztási adatok-persze Ft-ban nem is kevés- de a hajózás nem tartozik az olcsóságok közé. Valóban, - irányban nem oly sok lehet az eltérés, de +ban bezzeg annál inkább. BB capt. számitási metodikájával számolva kb. 1liter/1 km, siklásban, normál körülmények között, ami igen jó adat, figyelembevéve a hajó nagyságát, motort. Azért 5700 köbcentit azt táplálni kell. Kicsivel nagyobb, 26 lábas Bay... van az egyik barátnak , de annak a motorja -ugy emlékszem -300 Le körüli, hasonló ürtartalom mellett, közös utakon a Adrián 20 csomós átlagos sebességnél, siklásban, jó időjárási körülmények között 40 liter körül szokott lenni a fogyasztás óránként, ami arányosan egyezik a Te adataiddal. Akkor a Quicksilver 540 CabinCruiser adatai, 115 Le Suzuki külmotorral (4 üt. 2000cm3) A hajó felszerelve kb 1.2 tonna,+ a személyek ford/min sebesség fogyasztás (jó körülmények!) 1200-1300 6-7 km/h 3 l
1500-1600 8-10 " 4.5 "
3600 30-32 " 12-13 " siklás
4000 35-37 " 14-15 "
5700-5900 52-55 " 22-23 " kb a végsebesség!
Hangsulyozva a hullámmentes vizet, jó időjárási körülményeket 4-6 személyt, Normál utazósebesség: 18-20 csomó, ez 3800-4000 fordulatszámnál realizálódik, 21-es csigával. Azért mentem én már jóval 20 liter felett is 18-20 csomóval!! na de a hullámok!! Viszonylag széles (2.47m) stabil túrahajó,az elérhető végsebesség nem is magas. Vizisi, banán vontatáshoz gyors csigacsere célszerű (19-es) ami 5 perc, pláne ha öten hatan vagyunk a hajón. üdv,,,,ede
a fogyi a körülményekhez képest minuszban sajna kevesett pluszban többet változhatna.
amig uszik természetesen kevesebbet eszik, ha turja a vizet akkor jaj. a kulcs kérdés mikor megy siklásba a hajó milyen fordulaton mert ortt megint kedvezőbb au érték itt számit sokat a sulyeosztás a trimelés stb. de sajna csodák nincsenek
A számokból kiindulva a hajó olyan 25 lábas körüli lehet, saját tapasztalataim szerint a fogyasztási adatokat + - 10-20 % -kal , szélsőséges esetben akár 30-al is befolyásolhatják a túl kedvező, vagy kedvezőtlen hullám és szél viszonyok. üdv,,ede
Köszönöm az adatokat!!! Nagyon korrekt fogyasztási mérések, ennyi egy ilyen hajó üza igénye vizen!!! Kb. ilyen számokra gondoltam előzetesen én is, az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy -számomra érthetetlenül- láttunk már itt a topikban "mesébe illő" fogyasztási adatokat is!!! üdv,,,ede