A gél egyszerüen polirozható!! a tengely cserélhetö!! van itt a forumon néhány igen profi csavarozó aki egy korekkt árért megcsinálja vagy segit megcsinálni.
A kormány se tuti rossz. Nem csak a kortól függ.
Nekem az elmúlt 20 évben a hajóim átlagban 20 évnél idösebbek voltak. (Mind Európai gyártmány) Persze, hogy van sokszor mit buherálni rajta de nincs panaszkodni valóm!! hozzátartozik a hajózáshoz.
Nem láttam csak a képeket arról itélni nehéz, de ha nincs nagyobb baja ezt az árat megérheti. kezdj el mégegyszer kalkulálni. a Jeaneau egy jó hajó szokott lenni. Hakának is van egy kicsitt fiatalabb.
Tudod! Csak ameddig a takaró. Ez is minimum benne lenne 1,5m ba , ha mindent én csinálnék.
Újra van bőrözve de a parton áll 2 éve. Fényezés matt Ponyvák a tönkremenetel előtt készültek. Motor indul olajat nem ette. Valami körmös tengely szállt el a motor és a hajtás között. Szerintem csináltatni lehet egy ilyet. Vagy átalakítani újabb típusra.
A futó csak tárolókocsi :(
Ma meg akartam nézni de mivel a tulaj is pesti így most nem rohanunk le sarudra.
kicsi semmire sem alkalmas, kompromisszumok sorozata... egy év mulva megbánod mertn ez is kicsi lesz
:) mint tuggy'uk egy hajó soha sem elég nagy... ha pénzt költesz akkor 2-3 számmal nagyobbat vegyél mint az éppen akkori igényed, hosszabb távon kevesebbet bux...
háááát?? ezt észrevettük, de egyben örülünk is neki... külön üdvözlet a melodrámának:) drámai változást vélek felfedezni... emléxel mikor a dunán a parlamentnél hangoskodtunk:)))) de nem jött ki az a személy(szemét) akit fennhangon hívtunk:)))
Szia! Légyszíves nézz már át a túratopikba, mert fent van egy táblázat az idei túratervezetekkel, és ki kellene töltened, hogy melyikre tudsz jönni. Köszi.
Végiggondolva, nem is olyan rosszak a fogyasztási adatok-persze Ft-ban nem is kevés- de a hajózás nem tartozik az olcsóságok közé. Valóban, - irányban nem oly sok lehet az eltérés, de +ban bezzeg annál inkább. BB capt. számitási metodikájával számolva kb. 1liter/1 km, siklásban, normál körülmények között, ami igen jó adat, figyelembevéve a hajó nagyságát, motort. Azért 5700 köbcentit azt táplálni kell. Kicsivel nagyobb, 26 lábas Bay... van az egyik barátnak , de annak a motorja -ugy emlékszem -300 Le körüli, hasonló ürtartalom mellett, közös utakon a Adrián 20 csomós átlagos sebességnél, siklásban, jó időjárási körülmények között 40 liter körül szokott lenni a fogyasztás óránként, ami arányosan egyezik a Te adataiddal. Akkor a Quicksilver 540 CabinCruiser adatai, 115 Le Suzuki külmotorral (4 üt. 2000cm3) A hajó felszerelve kb 1.2 tonna,+ a személyek ford/min sebesség fogyasztás (jó körülmények!) 1200-1300 6-7 km/h 3 l
1500-1600 8-10 " 4.5 "
3600 30-32 " 12-13 " siklás
4000 35-37 " 14-15 "
5700-5900 52-55 " 22-23 " kb a végsebesség!
Hangsulyozva a hullámmentes vizet, jó időjárási körülményeket 4-6 személyt, Normál utazósebesség: 18-20 csomó, ez 3800-4000 fordulatszámnál realizálódik, 21-es csigával. Azért mentem én már jóval 20 liter felett is 18-20 csomóval!! na de a hullámok!! Viszonylag széles (2.47m) stabil túrahajó,az elérhető végsebesség nem is magas. Vizisi, banán vontatáshoz gyors csigacsere célszerű (19-es) ami 5 perc, pláne ha öten hatan vagyunk a hajón. üdv,,,,ede
a fogyi a körülményekhez képest minuszban sajna kevesett pluszban többet változhatna.
amig uszik természetesen kevesebbet eszik, ha turja a vizet akkor jaj. a kulcs kérdés mikor megy siklásba a hajó milyen fordulaton mert ortt megint kedvezőbb au érték itt számit sokat a sulyeosztás a trimelés stb. de sajna csodák nincsenek