Keresés

Részletes keresés

Ivoa Creative Commons License 2015.11.28 0 0 45650

Lehet, hogy már nemcsak egy matrica lesz hátul, hanem tesznek egyet előre is? Megdupláznák azonnal a Rába hozzáadott értékét. :D

Előzmény: kristoof (45649)
kristoof Creative Commons License 2015.11.28 -1 0 45649

Idén nem sok buszt adtak el. 

 

Mondjuk ez a mondat mindent visz: 

 

További bővítésre is sor kerülhet

Előzmény: MCA-001 (45647)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.28 0 0 45648

És mennyit dobna rajta, ha végre lehagynák róla azt az anakronisztikus fekete csíkot...

Előzmény: Dante001 (45646)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.28 -1 0 45647

Mégsem ért véget a Rába-Volvo együttműködés?

 

Kocsis Sándor, a Rába Futómű Kft. operációs és minőségügyi igazgatója elmondta, hogy a fejlesztéssel a futóműgyártást erősítették, így magasabb színvonalon képesek kielégíteni a megnövekedett partnerigényeket. Ennek keretében eszközöket, köztük tíz darab egyedi gépet szereztek be, fejlesztették szoftvereiket és korszerűsítették az alkatrész-szereldét. Utóbbiban úgynevezett tiszta-szereldét alakítottak ki 8600 négyzetméteren.

Torma János, a Rába Jármű Kft. ügyvezető igazgatója elmondta, hogy a beruházás keretében többek között lemeztechnológiai CNC vezérlésű lézervágó és plazmavágó gépekkel, robothegesztő berendezésekkel és híddarukkal bővült az eszközállomány, felújították 28 ezer négyzetméteres üzemcsarnokukat.

 

További bővítésre is sor kerülhet

A bővüléssel a Volvóval közös buszprogramot erősítve a megállapodásban szereplő autóbuszok szállításának mennyiségét is növelhetik, megteremtve ezzel a bővítés lehetőségét - hangsúlyozta.

 

http://www.napi.hu/magyar_vallalatok/negymilliardos_fejlesztes_zarult_az_ipar_egyik_zaszloshajojanal.606562.html

Dante001 Creative Commons License 2015.11.28 0 0 45646
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.27 0 0 45645
trizs77 Creative Commons License 2015.11.25 0 0 45644

A,Gábor olvtárs és más topiktársak mostanában véleményt cserélnek itt a topikon a Moiltus midi buszairól.

Ez hasznos dololog.

 

 

Magam úgy voltam, hogy sem ......az elájulok mindjárt elélvezek a Moiltustól....sem pedig fújolók csoportját nem gyarapítottam.

 

Visszakereshető ódon már évek óta azt mondom a Moiltus kis kocsik jó buszok.

Érdekes színfoltjai lesznek a magyar autóbusz gyártásnak.

 

Szememben a Moiltus (eddigi tevékenységével) kb. egyforma szinten áll a Hungarobusz eredményeivel.

Mindketten tizenszámú autóbuszt készítettek több(sok) év alatt.

Tízen alul, vagy tízen fülöl.

 

Nem, nem egyformák, csak hasonlók.

Minőségben a Moiltus talán azért van előbb, mert egyfajta típusból jött össze 6-7 év () alatt az a 10 db** busz.

 

A magyar busztörténetben mindkét próbálkozás valahol az 58. és 59. helyen szerepel majd.

Akinek szimpatikus írhat 48. és 49. helyet vagy 68. és 69. helyet is.

 

 

 

** = A történet szempontjából teljesen mindegy, hogy az a tizen busz az egyik gyártónál épp 9 buszt jelent a másiknál 14 buszt jelent vagy fordítva.

 

 

Előzmény: Törölt nick (45627)
AegonT Creative Commons License 2015.11.24 -3 0 45643

megtehetné

szándékában állna
vagy más hasonló jelentésű szó.

A magyar bsuzgyárak nem akarnak minőséget alkotni.  Azt akarják, hogy a haver miatt az ő gányukat vegye az állam. Minek ebbe több pénz a szükséges minimumnál?

Előzmény: torqmatic (45642)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45642

LOL... Lehet, hogy ezzel újat mondok, de egyik mérnök sem fog elmenni számolgatni meg rajzolgatni társadalmi munkában egyik hazai buszgyárhoz se, ha pedig az adott buszgyár megtehetné, hogy ilyen profi cégeket alkalmazzon, akkor már rég megtették volna.

Előzmény: MCA-001 (45641)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45641

Hogy kicsivel igényesebb legyen a belső tér, műszerfal:)

Előzmény: torqmatic (45640)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45640

Miért kéne tudniuk?

Előzmény: MCA-001 (45639)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45639

Azt vajon tudják a magyar buszt gyártó vállalkozások, hogy sok prémium autó belső terét Magyarországon tervezik?

http://www.autoszektor.hu/hu/content/szucs-laszlo-draxlmaier-hungaria-kft-ugyvezeto-igazgatoja

kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45638

LOL! :-) :-D

Előzmény: vrobee (45637)
vrobee Creative Commons License 2015.11.24 0 3 45637

Ha MAN lenne, felpattintottak volna az akksik tetejére plusz egy üléssort :)

Előzmény: kristoof (45636)
kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45636

Húúúú B+! Ez mekkora gányolda! :-(

Előzmény: MCA-001 (45632)
kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45635

Legyen 22:40, mert 23:00-kor már majdnem vége van! :-)

Előzmény: zoli07 (45628)
Dante001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45634

Most néztem hogy ezen még klíma sincs....anélkül érdekes elektromos hajtást tesztelni, amikor már az alapfelszereltség része.

Előzmény: MCA-001 (45632)
torqmatic Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45633

Gyanítom az akkumulátorok vannak ott, tehát nem. Meg egyébként se nevezzük már motorsátornak, mert ez az aszinkronmotor kb akkora lehet, hint egy mosogépmotor (aztán lehet, hogy egy leselejtezett GVM motorja került ebbe is, nem tudom :))

 

Egyébként miféle próbarendszám ez? Olyan, mintha kamu lenne:

 

http://iho.hu/hir/bemutatkozott-az-uj-magyar-elektromos-busz-151124

Előzmény: MCA-001 (45632)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45632

Azt nem lehetett volna megoldani, hogy a motorsátort az egyik oldalra helyezik?

+ a VJSZ-es minőség is látszik:(((

MCA-001 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45631

Bemutatták a szakmának az elektromos E91-t:)

 

http://iho.hu/hir/bemutatkozott-az-uj-magyar-elektromos-busz-151124

 

A most bemutatott villanybusz alapját egy Norvégiából hazatért használt Ikarus E91-es adja. A cég választása azért erre a típusra esett, mert egyrészt kiforrott típus, másrészt a felépítését tekintve megegyezik a Molitus S91-esekkel. A cél ugyanis a Molutis Kft.-vel együttműködve az elektromos S91-es kifejlesztése, így tulajdonképpen az E91-es csak egy tesztjármű.

 

kristoof Creative Commons License 2015.11.24 -1 0 45630

Az lehet, de nem nagyon vannak illuzióim az előadásokat tekintve. Nem hiszem, hogy sok újdonságot hallhatnánk.

Előzmény: norbee601 (45629)
norbee601 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45629
Gondolom tapasztalatból jött ki a 18 ezer:D

Voltam hasonló konferencián (építőipari, de pepitában hasonló) ahol a mindenféle sajtóst egyetlen dolog érdekelte, a svédasztal:D (nem holmi Tescosszendvicsek voltak... :D )
zoli07 Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45628

Ma este az RTL-en a 21.század című műsor (23:00 kor) az Ikarusról fog szólni.

Törölt nick Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45627
rezgaras Creative Commons License 2015.11.24 0 0 45626

Aztán miért tartanák azért? A szakmai konferenciák 99%-án nincsenek újságírók. Szerencsére...

 

Előzmény: MCA-001 (45622)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 -1 0 45625
Adamisg Creative Commons License 2015.11.23 0 4 45624

Kedves Zahnrad!

Mondhatnám egyszerűen: Akinek nem inge ne vegye magára... :-) De inkább azt mondom, ha netán valaki úgy érzi ledorongoltam, hangulatot keltek, attól itt és most elnézést kérek.

Ettől függetlenül kollégáimmal együtt azt érezzük, hogy amióta az S91 létezik érzékelhető negatív irányú változás állt be a megítélésében. Nem a kocsi lett rosszabb, nem az állandó problémái miatt van vele a gond, de vannak, akik egyszerűen jobban örülnének, ha nem lenne... Akik rendszeresen itt vannak a fórumon, tudják, nem vagyok gyakori posztoló. Most azért szólaltam meg, mert úgy gondoltuk, hogy a posztban leírtak nem felelnek meg a valóságnak. Még akkor sem, ha a posztoló, tán legjobb szándékkal azt írta le, amit Svédországban hallott. Mivel nem szeretnénk "kabátlopási" ügybe keveredni ezért néztünk utána, miért áll ez a kocsi. Ha nem éreznénk egyfajta nyomást a kocsi ellen, vélhetően nem foglalkoztunk volna ezzel a poszttal... Azt gondolom, ha valakik, akkor az S91 alkotógárdája mindig nyíltan és őszintén állt a közvélemény elé. Ha simlizni, ködösíteni szeretnék, vélhetően én sem a saját nevem alatt jelentkeznék a fórumon. Nem egyszer elmagyaráztuk, mit miért tettünk. Nem egyszer szerveztünk "buszsimogatást". Ja és nem egyszer nyertünk tendert... Az egy más kérdés, hogy vajon itthon miért nem lett belőle sosem rendelés... Gondolom ez viszont, már nem műszaki, minőségi kérdés. Tán még csak nem is gazdasági...

(Akit érdekel erről a véleményem itt is olvashat róla és ezt már valamikor 2009 táján egy tv-interjúban is elmondtam) http://www.autopro.hu/gyartok/Adamis-Gabor-a-buszgyartas-maga-a-politika/7058/

Viszont nem becsülném le a járművel dolgozók véleményét, hiszen ők azok, akik a legjobban tudják mennyire jó egy szerkezet, vagy mennyire, nem az. Ők, akik nap mint nap, vele dolgoznak... Alapfilozófiánk, hogy őket meghallgatjuk, és a véleményüket figyelembe vesszük...

Amúgy meg azt hiszem, kevesen szeretnék jobban feltámasztani a magyar buszgyártást, mint én. Már csak a múltam miatt is, hiszem a jövőm –életkorom miatt- már eléggé korlátos.:-)

Szép estét Mindenkinek! AG

 

Előzmény: Zahnrad (45575)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45623

Hát úgy látszik nem így van... :-(

Előzmény: MCA-001 (45622)
MCA-001 Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45622

OFF

Az újságírást szakmaként művelők nem ingyen mennek az ilyen rendezvényekre?

Azt hittem ezeket a rendezvényeket azért is tartják, hogy a szakma mellett mások is értesülhessenek ezekről az információkról.

ON

Előzmény: kristoof (45621)
kristoof Creative Commons License 2015.11.23 0 0 45621

Nem tudom, de szerintem ez még nekik is sok, mert azért valljuk be, olyan nagy hírértéke nincs a dolognak és nagyjából azt is ki lehet találni, hogy a felszólalók mit fognak mondani. :-(

Előzmény: MCA-001 (45620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!