Keresés

Részletes keresés

Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77776

Az se rossz. Van jó pálinkád, vagy vigyek?

 

Előzmény: hamvasat (77775)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77775

Na...már teljesen meg is nyugodtam ettől :-)

 

Inkább vírusirtok én is pálesszel :-) 

Előzmény: Molnar_Nobby (77774)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.29 0 2 77774

Húsvétkor nem jó ámen motorozni. A magyar, mint olyan, szeret hidratálni különleges folyadékokkal, melyek adott esetben túlmutatnak az egyszerű málnaszörp alkohol tartalmán. Húsvétkor ez a késztetés nagyobb, bizonyára vírusvédelmi okokból.Sok honfitársunk meggyőződése, hogy az 1 üveg jó bor után (vagy egyéb, ki-ki ízlése szerint) le tudná taszítani a trónról a finn nemzet rally üdvöskéit, és ezt a tudását feltétlenül meg kell mutatni a közúton is. Ennek a versenyző jelölt jogosítványa, adott esetben szabad mozgása (sajnos kevés esetben), a puhatestűek testi épsége és/vagy élete látja kárát. Különösen, ha kicsiny hazánk rendkívül potens egyenruhásai közleményben tudatják, hogy kiemelten ellenőrzik a biztonsági öv használatát húsvétkor (ellentétben a delíriumos vezetés üldözésével).

Úgyhogy lehet, a gondviselés keze van a dologban, amikor nem enged húsvétkor motorra ülni. Menj inkább pecázni.  :)

Előzmény: hamvasat (77773)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77773

De az igazság az, hogy pont tavaszi szünet jön, úgyse lenne időm motorozni, csak enne a penész, hogy ott áll a "dög" a garázsban én meg nem mehetek vele :-)

 

Pont jó lesz ez így...így kő' ezt felfogni :-)

Előzmény: zöld_I (77771)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77772

Volt náluk szervízen az XR...legyen annyi elég, hogy inkább ne :-)

 

Majd inkább ráveszem Eko-t, vagy ha ez gari problémát vet fel, akkor Kelemen Feriékre bízom az ügyletet.

Előzmény: zöld_I (77771)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77771

Akkor kérd meg őket, hogy cserébe már a nullrevízióban kenjék meg a kardánt. És legyen róla

videó is

:DDDDD

Előzmény: hamvasat (77767)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77770

:-)))))

Előzmény: kiss_atti (77768)
ronson Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77769

Piff, ez ütött :-DDD

Előzmény: kiss_atti (77768)
kiss_atti Creative Commons License 2021.03.29 0 1 77768

Ne bánkódj,

 

ennyivel később kell majd vinni a kardán széthúzására és zsírzására...

.-)))

 

( Azért együttérzek, nyugi)

Előzmény: hamvasat (77767)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77767

Pfff...nem lesz Húsvétra motorom...csak jövő héten érkezik Győrbe...bosszús vagyok....

Mortoff Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77766

Első körben én is a nyakamban hordtam, de zavart, úgyhogy a lentebb vázolt megoldásnál kötöttem ki.

A jelzéssel nekem nincs bajom, szerintem jól látható.

Előzmény: stenmark (77763)
SzJosi Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77765

Én tavaly szeptemberben, ami még erős szezon, a Hungáriás Wallis-ban 3 hétre kaptam időpontot a 20 ezres szervizre, ami azért egy kicsit nagyobb meló, mint az ezres. 

Viszont amikor elhoztam, az irodába bejött egy fazon, hogy most vette át az új GSA-ját, ja és péntek volt és hétfőn hozná a kötelezőre. Kelemen Feri 2 hetet mondott neki, amire azt mondta, hogy az nemOKé, mert egy hét múlva indul egy európai túrára. Végül csak beszorították hétfőre.

Előzmény: T1OK3 (77735)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.29 0 0 77764

Én azóta hordom nyakban, mióta egy túrán a hayabusával megálltunk egy benzinkúton, tankolás, majd üléspúp kulccsal le, "trabantostáska" iratokkal, pénztárcával ki, fizetés, közben kulcs berak "trabantostáskába", majd táska berak ülés alá, majd üléspúp rárak. Kopp.

 

A benzinkutas felajánlott egy kisflexet :-)

 

Végül az első ülés leszerelése, némi idombontás után benyúltam egy hosszú csőrös fogóval, nagy nehezen kizipzároztam a táskát és addig kotorásztam, míg a kulcsot a fogóval ki tudtam szedni. Cirka 1 óra volt :-)

 

Azóta nyakban lóg a motorkulcs.

Előzmény: stenmark (77763)
stenmark Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77763

Én az első héten hagytam el a kulcsot, de megéreztem előre, mégis megtörtént. Most már tudom mi az a kulcs jel a műszerfalon, persze sikerült ösztönszerűen leállítani a motort, amikor visszamentem keresni. Hát szép nap volt :)

70 e + ÁFA bánta, azóta nyakban hordom egy kulcstartón. Egyébként az 1250-en annyit javítottak, hogy a kulcs nélküli jelzés kiveri a szemed.

Előzmény: Mortoff (77749)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77762

Muta :-)

Előzmény: szelvesz (77758)
hamvasat Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77761

Igen. Ősszel csinálták meg. Motorral még nem is mentem rajta.

Előzmény: T1OK3 (77755)
Lbx Creative Commons License 2021.03.28 0 1 77760

Ha valaki még emlékszik a hátsó kardáncsukló-gumiharang mizériámra... Tegnap kicsit játszadoztam vele, mert azt a tippet kaptam, hogy a levegő lehet az oka. Megpiszkáltam, szisszent egy harmatosat, máris kicsit jobban állt. Ma mentem egy karikát, és örömmel tapasztaltam, helyrebillent az univerzum rendje, szépen álltak az ívek. Öröm és boldogság. Estére a hűvösben megint be van horpadva.

A végén az lesz, hogy az első csuklónál bedugok egy vékonyka szondát és felpumpálom :-) De ezek szerint jól zárnak a harangok.

Lbx Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77759

Megnézném :-)

Előzmény: szelvesz (77758)
szelvesz Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77758

10 év alatt annyira megszoktam a V-Strom tükröket, hogy fel is tettem a GS LC-re. Igaz, h egy picit növeli a légellenállást, de bírja a gép. :) Ja, és nagyon jól látni benne. 

Előzmény: Lbx (77750)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77757

Nekem egy Sachs Hercules 50-es motor volt az első. Legyező hengerfej (talán nem ez a jó szakszó), tárcsafék, 5 sebesség... 14 évesen szétrúgtam a váltóját, és elcseréltem egy jó Simsonra. Az kibírt.  :)

Előzmény: zöld_I (77756)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77756

Hijj, első motorom egy Laverda LZ 125 volt, kb ugyanilyen Zündapp blokkal, meg ilyen Grimeca felnikkel.

Előzmény: R100 (77752)
T1OK3 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77755

Hamvasat!

 

Ma motoroztunk Paks környékén is, egész jó út lett Cece irányába. 

Molnar_Nobby Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77754

Sajnos erről beszéltem. Elkeserítő.

A kis járgány viszont király.

 

Előzmény: R100 (77752)
mica-r Creative Commons License 2021.03.28 0 2 77753

Hogyan vitted oda azt a sok szemetet ilyen kis motorral?

Előzmény: R100 (77752)
R100 Creative Commons License 2021.03.28 0 1 77752

Ma kis motorral kis utakon berregtem. Elkeserítő, hogy amerre a szem ellát szemét mindenhol. 

Mindez Budapesten ahol rendszeres a szemét szállítás, az Unió megfinanszírozta a házhoz menő szelektív gyűjtést, évente van lomtalanítás. 

Többek között ezért is hiányzik Ausztria, hogy az ember a szemét, a lelkét pihentesse, kiszabadulva a koszból.

 

Előzmény: Molnar_Nobby (77729)
zöld_I Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77751

Az út szélén maradva Kupecet kell tárcsázni.

Előzmény: Lbx (77748)
Lbx Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77750

Rizoma honlapja talán ez: https://rizoma.com/en/motorcycle/mirrors.html

Őszintén megmondom, ennyit nem szánok a tükör-kérdésre. Néha nézelődök, hogy mi lenne jó, de egyre inkább úgy néz ki, az lesz a vége, hogy megszokom a mostanit.

Előzmény: hamvasat (77717)
Mortoff Creative Commons License 2021.03.28 0 3 77749

Ahhoz azért nem kell egy szerszámkészlet. ;)

2 torx és egy -talán- 19-es kulcs elég.

 

Ha nagyobb túrára megyek ezeket én is viszem, de nem rónám fel hibának, hogy nem adták a motoromhoz.

Szerintem az új BMW-t birtoklók zöme nem áll neki az út szélén kiszedni a kereket, akkor

meg minek tegye bele a gyár? Aki meg nekiáll, annak általában amúgy is van szerszáma és viszi

magával a számára szükségeseket.

 

Mondjuk nekem a 2. kulcs sem hiányzik. Jól elvagyok a sima kulccsal, ha messze megyünk elviszem a

műanyagot is, meg max. egy elemet a távirányítós kulcsba. Ha lenne még egy kulcsom, akkor az a széfben

élvezné a többi második kulcs társaságát élete 99.99%-ban. Lehet, hogy szerencsés vagyok, de nekem

kulcsom még nem ment tönkre soha.

Ami zavart, hogy az enyém kulcsnélküli és folyton vert a víz, hogy rendesen elraktam-e a kulcsot, vagy valahol

elhagyom menet közben. Csináltattam hozzá egy sima kulcsot nyitni-zárni a dobozokat, a gps-t és az ülést.

A rendes kulcsot berakom a kabátom belső zsebébe, ráhúzom a cipzárt és elő se veszem amíg haza nem

értem. Ha nyitni-zárni kell valamit, akkor ott a sima kulcs, azért nem kár, ha elhagyom.

 

Előzmény: ekowob (77744)
Lbx Creative Commons License 2021.03.28 0 0 77748

Minek szerszám, mikor ott az assintance, minden másra meg a másztörkárd :-)

Az 1150Rt-hez még volt egy komolynak mondható szerszámcsomag, a V-Stromhoz sem volt sokkal gyérebb a pakk, az új GS-hez meg kb annyi, hogy az akksifedelet leszedje az ember. Ami az ülés aljára be van pattintva, az valójában csak arra jó, hogy ki legyen pipálva a szerszámkészlet rubrikája. De az is igaz, hogy nem nagyon tudom, mit tudnék ezen a motoron az út szélén pimpelni...

(És igazán reménykedem, hogy nem is fog kiderülni.)

hamvasat Creative Commons License 2021.03.28 0 1 77747

Már nem emlékszem pontosan, de asszem az 1200GS LC-n 50-es torx a hátsó kerék és tán 17-es imbusz az elsö kerék tengely. Vettem egy hosszított 50-es torxot, amivel le tudom lazítani a hátsó kereket és meg is tudom húzni 60Nm-rel (nyomatékkulccsal visszaellenőrizve. Az első kerék tengelyhez meg vettem egy toldó anyát, ami kívűl 17mm-es laptávú és kb 30mm magas. Ennek átfúrtam az oldalát, hogy átmenjen rajta az 50-es hosszított torx, így azzal tudom az első kereket is húzni-lazítani. Ez nem volt 1000Ft. Ezen kívül még pár villáskulcs, egy kicsi fogó, kábelkötegelő és szigszalag, szike. Imbusz és torx bitfejek mini hajtószárral.

Előzmény: ekowob (77744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!