A matricákkal kapcsoplatban - hova akarjátok feltenni őket?
Nekem mint egyenlőre külső szemlélődőnek az a véleményem, hogy a szévédő a legjobb hely erre. Ott nincs olyan gond, hogy esetleg későbbi levételnél a fényezést károsítaná, előröl, hátulról is időben észrevehető, és ott végülis nem zavaró sem a sárga sem a kék háttér sem. Mert a sárga -szerintem - néhány színnel nem igen mutat jól.
Rgyébként nekem a 2014-es és a 2045-ös kék verziója jön be leginkább.
Hasonló cipőben járunk, a következő autóm nekem is Marea lesz. :) Őszintén megmondom, én marhára idegenkedek a gázos autóktól. Mindenképp vidd el a kocsit megvásárlás előtt olyan helyre, ahol rá tudják aggatni a gépre a Fiat-tesztert. Ez kiolvassa a vezérlőelektronikában tárolt hibakódot. Valami hibakód biztos lesz, mert egyébként nem égne a lámpa. Persze hazudhat is a teszter, de kiindulási alapnak jó lesz. Ha a tulaj nem akarja, hogy elvigyétek egy ilyen helyre, el kell felejteni.
Valószínüleg a beremegés tényleg kiegyensúlyozatlanságból ered. Lehet, hogy valamelyik kerék felnije picit benyomódott.
Sziasztok!
Eloszor is elnezest kerek, ha olyan kerdest teszek fel, ami mar megvitatasra kerult, de a tobb,mint 2600 hozzaszolast nem volt modomban vegigolvasni.
Kocsivaltason torom a fejem, es az egyik lehetosegkent egy ket es fel eves Marea Weekend kerult szoba 1.8-as, 16 szelepes motorral, gyarilag gazos uzemmoddal HLX felszereltsegi fokozattal. A kocsit tegnap probaltam ki, 95000 km van benne, elso tulajtol, vezetett szervizkonyvvel rendelkezik. Nagyon szep a kocsi, de azert van 2 hibaja:
1. A muszerfalon az injektor visszajelzolampaja eg benzin uzemmodban. Ez mit jelent? Amugy nem erzek semmilyen problemat menet kozben. Gazos uzemmodban ez a lampa kialszik. De furdal a kerdes, vajon miert eg ez a lampa es fokent mennyibe kerulhet a megjavitasa?
2. Autopalyan, 130-140 korul az auto beremeg. A tulaj szerint egyszeru kerekkiegyensulyozasi problemarol van szo. Azt valaszoltam neki, hogy ha ez igy van, egyensulyoztassa ki a kerekeket, aztan ujra kiprobalom a kocsit. De azert jo lenne tudni, hogy lehet-e a hatterben mas problema, ismert-e a jelenseg, vagy valoban csak a kiegyensulyozasrol van-e szo.
Ez lenne az elso Fiatom, igy meg nem ismerem a tipus betegsegeit. Ha valaki tud tanacsot adni a fenti ket kerdessel kapcsolatban, vagy altalanossagban, hogy mit kell megnezni ennel a kocsinal, annak nagyon orulnek.
Sziasztok:
zsolt
Akkor szavaznek: 2045. nekem az tecc.
Egyebkent par hete olvasgatlak Titeket, de meg nem sikerult az osszes hozzaszolast atolvasnom, ezert egyelore csendben maradok :)
Egyebkent Brava 1,6SX 99.11. tipusu gepjarmuvet vezetgetek, 45000 km van benne, s eddig 2* törtem meg picit :(
Sajna a gépemet tegnap szét kellett szedni, mert szivárgott az olaj az olajleeresztő csavarnál.
Kiderült hogy a menetnek már vége van. Ráadásúl a teknőben! A javítgatások nem segítettek, ugyhogy végleg elszállt a menet. Teknő le, (nem egyszerü!) kipufogót is le, és a váltóhoz is foglya jópár csavar.
Na mindegy, hétfőn kész lesz. Új menet, új csavar.
Bocs ha uncsi voltam
HEC! Nekem tetszik a Bravos háromszög! (a kék)
De még nem írtad meg, hogy lenne e kedved jönni a keddi versenyre!
GPETI! Most látom hogy 90.000km van az autóban, és arra lennék kíváncsi, hogy a lengéscsillapítókat ki kellett e cserélned?
Ha igen, meddig bírta? (csak hogy mire számítsak, mert úgy tudom az sem bírja 100.000km-ig) köszi!
Sz'al ha csak a felsorolásból választunk, akkor én így a 2045-s mellett maradnék, az mindennél egyértelműbben mutatja, hogy milyen "klubról" van szó. Ha viszont még lehet választani, akkor bizony a 2092 is nagyon tetszik, sőt jobb mint a sárga verzió (2045)
Állítólag típushiba a stabilizátos törés! Nekem egy alig 2 éves Bravo-m van 28e km-nél nekem is eltörött, én bontottat vettem 6e Ft-ért. Az Autórako-nál cseréltettem ki karácsony és szilveszter között. A törött darab vizsgálatakor derült ki hogy ahogy vége van a menetnek ott fáradt el az anyag. Elég húzos meló a csere mert le kell engedni az egész hajtásláncot hogy ki lehessen fűzni.
Igaz, hogy tempósan szeretek vezetni, de az úthibákat, kátyúkat, stb. mindig nagyon figyelem, és ha mégis beleszaladok egybe, az nálam kisebb lelki traumát okoz, úgyhogy - szinte - biztos vagyok benne, hogy emlékeznék rá!
Utólag már mindegy, megúsztam, de azért jól meg kell vizslatni időszakosan a futóművet, ha az embernek van lehetősége a szervizeken kívűl is felemeltetni az autóját, vagy rászánja az időt és esetlegesen a pénzt, hogy pl. egy gumisnál felliftezzék a járgányt.
A tegnap estémet nem kívánom senkinek. Ha már hozzáfogtam be is fejezem elven... hajnal 2-re már sikerült is. Az összerohadt hátsóablaktörlövel bírkóztam. Cirka egy órai fárasztással jött ki a tengely, temészetesen a persellyel együtt. :-(((( Másfél éves :-(((
Be akartam szúrni a logó összefoglalót, de nem érem el az extramat.
Ahoz képest, hogy hányan keringünk itt a ringben, nem sok szavazat volt.
Szkapi
Jó lett volna csak az src után kell egy = jel.
Már miért ne lenne érdemes megvárni, amíg kigyullad az a lámpa? Az azért van kitalálva. Szerintem 2-3 mm vastagságnál gyullad ki, akkor még van benne néhány km tartalék.
Az enyémben most 90.000 van, de még gyáriak a betétek és a tárcsák. Igaz, én az intenzív városi használat ellenére is eléggé fékkímélően vezetek (inkább a gázt nyomom :-)
Még van rajtuk kb 8 mm, lassan megérik a csere, a tárcsát meg felköszörültetem. A hátsókat szvsz nem kell megbontani 120.000 km alatt, ha egyébként jól fognak.
47e km-nel voltam szervizben (a kocsit 24e km-rel vettem, es 47e km-nel volt a 20e km-enkenti szerviz), es azt mondtak, hogy kb. egyszerre fognak elkopni a fekpofak, es meg kb 5-7 e km-t fognak kibirni (a szerviz a listan ajanlott AutoRako a nyockerben).
Sem elol, sem hatul nem voltak meg cserelve a pofak ill. betetek.
En ugy hallottam, hogy az elso fekpofakat kb. ketszer gyakrabban kell cserelni mint a hatsokat.
Most 53e km van a kocsiban. Meg nem gyulladt ki a fekbetetek kopottsagat jelzo lampa, de azt hallottam, hogy nem erdemes ezt megvarni, mert akkor mar keso.
Ugy tunik erdemes leszednem a kerekeket, es ket sajat szememmel meggyozodni az allapotukrol :-)
Én lehet , hogy megyek STANCY! :-)
Remélem a HEC is jön, mert most ez az utolsó.
(ez után szünet lesz)
Persze a többiek is jöhetnének!!!!
(de eddig sajna hiába erölködtünk)
Sziasztok!
Az automnak semmi baja a klima vezérli a ventillátort.Azért köszönöm a sok fáradozást.
GT.
Mi van vasárnap?
Irtó jó ez a só.azaz jók a képek köszike.:-)
Hec.
Mail ment.
Állj a sarkadra és legyen már matricánk.Az utolso a legjobb mert az legalább Bravo/a,Marea.Igy azonosithato,esetleg kiirhatjuk a nickket és vagy,a Forum elérhetöséget.Ezzel uj Bravo/asokra tehetünk szert.
Más.
Valaki nem akar kijönni a ringre kedden?Rád számitunk HEC!!!!
Sajnos nagyon kevés időm volt ma. Azért ha hevenyészve is, de valamennyit haladtam a website készítésével.
Az első 10 kép megtekinthető a "http://users.freestart.hu/granturismo/bravomania.html" oldalon. A többit naponta folyamatosan töltöm. (Így van valami izgalmas is a dologban.)
Fékjavítással óvatosan! Többet holnap.
Sziasztok
GT