Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

HEC Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2109
STANCY

Tudom nem vigasztal, csak megjegyzem. Tegnap vettem észre, hogy megadta magát a jobb elsö lengéscsillapítóm. Rendesen könnyezik.

Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2108
Szintén.
Előzmény: Szkapi (2107)
Szkapi Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2107
Részemről a 2092-re szavazok. Igaz, hogy a sárga háttér kicsit feltűnőbb, de a kék legalább "FIAT-kék" (-szerű)... :-))
Előzmény: HEC (2106)
HEC Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2106
Üdv mindenkinek!

A jelenlegi állás:

A hétvégén megideologizáltuk dolgot és mint legláthatóbb, feltünöbb, elég esztétikus és lefedi a 3 modellt talán ez lenne a legjobb:

granturismo Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2105
Gobe
Üdv jöhet ide minden! Lényeg az eszmecsere!:-))

marea
Olyan, hogy gyárilag gázos nincs! Még Olaszországban sem ahol pedig ott eléggé megy a gázozás. Sok kereskedő azonban vállalja hogy a vadiúj autót még az átvétel előtt alkalmassá teszi gázüzemre. De ez azért mégsem ugyanaz.
Mikori évjárat és honnan származik?
A lámpa lehet hogy egyszerű kontakthiba miatt világít. Először indenképp ajánlatos a hibakód kiolvasása. Ha itt nem látszik semmi akkor autovillamossági szerelővel kell átnézetni a hálózatot. Bizony az is előfordulhat, hogy a "gyári" gázszet szerelésekor egyszerűen valamely benzinellátó elem bénításával oldják meg az üzemmódváltást. Ebben az esetben ez nem hiba hanem a kettős üzemmód jellegzetessége. Mindenesetre ez akkor egy gyenge megoldás. Mivel a gázüzemmódú autó mindig benzines módban indul és csak utána vált át gázra (kb 30 sec) ha az indítás után kb ennyivel gyullad ki a lámpa akkor erről van szó.
Legnagyobb veszély a súlyosabb törésből helyreállított állapot. Ezt a szakavatott szem hamar észreveszi. Az ilyen sérülések az autó alján könnyebben észrevehetőek, érdemes alánézni. A másik a futásteljesítmény ellenőrzése. Nyilvánvaló hogy egy autót nem véletlenül alakítanak gázüzemmódra. Erre a legjobb módszer a komprassziómérés.

Gpeti Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2104
Rityifi,

Nekem 65-70.000 km-nél kellett kicserélni a hátsókat, az elsők akkor még majdnem tökéletesek voltak. Én LIP gázost vettem (11.000 Ft/db), sokkal jobb lett a rugózás, azóta nem akar lepattogni az útról a keresztbordás kanyarokban.
Mesélj még arról az olajteknőről! Mi lett vele, ki lett cserélve egy újra, vagy csak le kellett szedni, hogy rendesen megjavítsák? Alumíniumból vagy vaslamezből van? Az enyém is kicsit szivárog, és nem merem meghúzni, félek, hogy bennszakad a menet.

Előzmény: Rityifi (2095)
granturismo Creative Commons License 2001.06.11 0 0 2103
Halihó testvérek!

Felugrott újabb 10 kép!

Tegnap volt egy jó kis összeröffenéssünk Stancyval és HEC-el. Sajnos a Spedexpo nem jött be mert csak péntekig tartott a Babaexpora meg valamiért nem volt kedvünk bemenni.:-)) Végülis kitaláltuk, hogy menjünk ki a Nagykőrösi úti autópiacra nézelődni. Igy is tettünk. Nagyon klassz volt jót beszélgettünk megcsámcsogtuk a járgányokat. Különösen az olasz jószágokat figyeltük. Volt egy Fiat Coupe is. Nekem meg teljesen leégett a nyakam hátul:-)))

stancy Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2102
Sziasztok!
Rityifi.
Remélem össze rakod a géped Keddig?Különben mit fogok ott csinálni.Na jó ez csak vicc volt.
Hec is jön.

Marea.
Az autoval kapcsolatban ne legyenek elö itéleteid,de feltétlenül nézesd meg szervizben mielött megveszed.Amugy ez a motor nagyon jó a Bravo/aban.Bövebb infoért fordulj GT kartárshoz ö nagy spiller a témában.

Gobe.
Üdvözölünk a csapatban.A matricát(ha lesz?)mindenki oda rakja ahova akarja,de javasolt a szélvédö belsö fele.A sárga háttér azért jó,mert messziröl látható.
Sziasztok Stancy.

Gobe Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2101
A matricákkal kapcsoplatban - hova akarjátok feltenni őket?
Nekem mint egyenlőre külső szemlélődőnek az a véleményem, hogy a szévédő a legjobb hely erre. Ott nincs olyan gond, hogy esetleg későbbi levételnél a fényezést károsítaná, előröl, hátulról is időben észrevehető, és ott végülis nem zavaró sem a sárga sem a kék háttér sem. Mert a sárga -szerintem - néhány színnel nem igen mutat jól.
Rgyébként nekem a 2014-es és a 2045-ös kék verziója jön be leginkább.

Gobe

Attiska Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2100
Szia Zsolt!

Hasonló cipőben járunk, a következő autóm nekem is Marea lesz. :) Őszintén megmondom, én marhára idegenkedek a gázos autóktól. Mindenképp vidd el a kocsit megvásárlás előtt olyan helyre, ahol rá tudják aggatni a gépre a Fiat-tesztert. Ez kiolvassa a vezérlőelektronikában tárolt hibakódot. Valami hibakód biztos lesz, mert egyébként nem égne a lámpa. Persze hazudhat is a teszter, de kiindulási alapnak jó lesz. Ha a tulaj nem akarja, hogy elvigyétek egy ilyen helyre, el kell felejteni.

Valószínüleg a beremegés tényleg kiegyensúlyozatlanságból ered. Lehet, hogy valamelyik kerék felnije picit benyomódott.

Előzmény: marea (2099)
marea Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2099
Sziasztok!
Eloszor is elnezest kerek, ha olyan kerdest teszek fel, ami mar megvitatasra kerult, de a tobb,mint 2600 hozzaszolast nem volt modomban vegigolvasni.
Kocsivaltason torom a fejem, es az egyik lehetosegkent egy ket es fel eves Marea Weekend kerult szoba 1.8-as, 16 szelepes motorral, gyarilag gazos uzemmoddal HLX felszereltsegi fokozattal. A kocsit tegnap probaltam ki, 95000 km van benne, elso tulajtol, vezetett szervizkonyvvel rendelkezik. Nagyon szep a kocsi, de azert van 2 hibaja:
1. A muszerfalon az injektor visszajelzolampaja eg benzin uzemmodban. Ez mit jelent? Amugy nem erzek semmilyen problemat menet kozben. Gazos uzemmodban ez a lampa kialszik. De furdal a kerdes, vajon miert eg ez a lampa es fokent mennyibe kerulhet a megjavitasa?
2. Autopalyan, 130-140 korul az auto beremeg. A tulaj szerint egyszeru kerekkiegyensulyozasi problemarol van szo. Azt valaszoltam neki, hogy ha ez igy van, egyensulyoztassa ki a kerekeket, aztan ujra kiprobalom a kocsit. De azert jo lenne tudni, hogy lehet-e a hatterben mas problema, ismert-e a jelenseg, vagy valoban csak a kiegyensulyozasrol van-e szo.

Ez lenne az elso Fiatom, igy meg nem ismerem a tipus betegsegeit. Ha valaki tud tanacsot adni a fenti ket kerdessel kapcsolatban, vagy altalanossagban, hogy mit kell megnezni ennel a kocsinal, annak nagyon orulnek.
Sziasztok:
zsolt

Gobe Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2098
Sziasztok!

Végre találtam egy jó nekem való topicot.
Nálatok feltétel a Bravo, vagy Brava is jöhet? :o)
Mert 10 napja végre hozzám is tartozig egy... :o)

Gobe

GATEkrisz Creative Commons License 2001.06.10 0 0 2097
Akkor szavaznek: 2045. nekem az tecc.
Egyebkent par hete olvasgatlak Titeket, de meg nem sikerult az osszes hozzaszolast atolvasnom, ezert egyelore csendben maradok :)
Egyebkent Brava 1,6SX 99.11. tipusu gepjarmuvet vezetgetek, 45000 km van benne, s eddig 2* törtem meg picit :(
Előzmény: HEC (2091)
Rityifi Creative Commons License 2001.06.09 0 0 2096
Hali!

Sajna a gépemet tegnap szét kellett szedni, mert szivárgott az olaj az olajleeresztő csavarnál.
Kiderült hogy a menetnek már vége van. Ráadásúl a teknőben! A javítgatások nem segítettek, ugyhogy végleg elszállt a menet. Teknő le, (nem egyszerü!) kipufogót is le, és a váltóhoz is foglya jópár csavar.
Na mindegy, hétfőn kész lesz. Új menet, új csavar.
Bocs ha uncsi voltam

Rityifi Creative Commons License 2001.06.09 0 0 2095
Sziasztok!

HEC! Nekem tetszik a Bravos háromszög! (a kék)
De még nem írtad meg, hogy lenne e kedved jönni a keddi versenyre!
GPETI! Most látom hogy 90.000km van az autóban, és arra lennék kíváncsi, hogy a lengéscsillapítókat ki kellett e cserélned?
Ha igen, meddig bírta? (csak hogy mire számítsak, mert úgy tudom az sem bírja 100.000km-ig) köszi!

bodgab Creative Commons License 2001.06.09 0 0 2094
Sz'al ha csak a felsorolásból választunk, akkor én így a 2045-s mellett maradnék, az mindennél egyértelműbben mutatja, hogy milyen "klubról" van szó. Ha viszont még lehet választani, akkor bizony a 2092 is nagyon tetszik, sőt jobb mint a sárga verzió (2045)

Más vélemény?

Előzmény: HEC (2091)
granturismo Creative Commons License 2001.06.09 0 0 2093
Részemről OK.
Előzmény: stancy (2092)
stancy Creative Commons License 2001.06.09 0 0 2092
Sziasztok!

GT.
Vasárnap 10 BNV föbejárat,ha nem jó ird meg hogy hol és mikor.
Stancy.

HEC Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2091
Hogy elb@...am!

Ez lett volna a "Hogy ne legyen olyan egyszerü a döntés..."
Most már mindegy.

Akkor megpróbálom

HEC Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2090
Üdv mindenkinek!

A beigért összesítés:

(hozzászólás)
eddigi szavazatok (nem valami sok)

Bucko Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2089
Szevasz!

Állítólag típushiba a stabilizátos törés! Nekem egy alig 2 éves Bravo-m van 28e km-nél nekem is eltörött, én bontottat vettem 6e Ft-ért. Az Autórako-nál cseréltettem ki karácsony és szilveszter között. A törött darab vizsgálatakor derült ki hogy ahogy vége van a menetnek ott fáradt el az anyag. Elég húzos meló a csere mert le kell engedni az egész hajtásláncot hogy ki lehessen fűzni.

Üdv: Buci

Előzmény: Szkapi (2079)
Szkapi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2088
GT!

Csak most figyelem milyen diszkréten eltüntetted a rendszámokat a járgányokról! :-)))

Szkapi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2087
Az a gáz, hogy nem!

Igaz, hogy tempósan szeretek vezetni, de az úthibákat, kátyúkat, stb. mindig nagyon figyelem, és ha mégis beleszaladok egybe, az nálam kisebb lelki traumát okoz, úgyhogy - szinte - biztos vagyok benne, hogy emlékeznék rá!

Utólag már mindegy, megúsztam, de azért jól meg kell vizslatni időszakosan a futóművet, ha az embernek van lehetősége a szervizeken kívűl is felemeltetni az autóját, vagy rászánja az időt és esetlegesen a pénzt, hogy pl. egy gumisnál felliftezzék a járgányt.

Előzmény: granturismo (2085)
HEC Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2086
Üdv mindenkinek!

A tegnap estémet nem kívánom senkinek. Ha már hozzáfogtam be is fejezem elven... hajnal 2-re már sikerült is. Az összerohadt hátsóablaktörlövel bírkóztam. Cirka egy órai fárasztással jött ki a tengely, temészetesen a persellyel együtt. :-(((( Másfél éves :-(((

Be akartam szúrni a logó összefoglalót, de nem érem el az extramat.
Ahoz képest, hogy hányan keringünk itt a ringben, nem sok szavazat volt.

Szkapi
Jó lett volna csak az src után kell egy = jel.

granturismo Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2085
Itt van a nyavalyás!
Nem emlékszel valami komolyabb kátyúra a télen?:-((
Szkapi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2084
Ment a kép!
Előzmény: granturismo (2083)
granturismo Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2083
Küldd át a képet!
Előzmény: Szkapi (2081)
Gpeti Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2082
Már miért ne lenne érdemes megvárni, amíg kigyullad az a lámpa? Az azért van kitalálva. Szerintem 2-3 mm vastagságnál gyullad ki, akkor még van benne néhány km tartalék.
Az enyémben most 90.000 van, de még gyáriak a betétek és a tárcsák. Igaz, én az intenzív városi használat ellenére is eléggé fékkímélően vezetek (inkább a gázt nyomom :-)
Még van rajtuk kb 8 mm, lassan megérik a csere, a tárcsát meg felköszörültetem. A hátsókat szvsz nem kell megbontani 120.000 km alatt, ha egyébként jól fognak.
Előzmény: Koli (2077)
Szkapi Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2081
Mi a francért nem sikerült a képbeszúrás?
Fent van a kép a kep.tar.hu-n...
granturismo Creative Commons License 2001.06.08 0 0 2080
stancy
Vasárnap akkor hol találkozunk?
Többiek nem jönnek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!