Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rage. Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125936

Üdv. Van egy a6 c5 1.9tdi afn-em. Mostanában azt csinálja,hogy indításnál felpörög a motor. Néha nem áll vissza alapra az alapjárat hanem 1100-on marad. Tegnap viszont némi ingadozás is volt.

Van valami alapvető tapasztalat erre a tényre?

Köszönöm a segítséget.

Yocoooka Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125935

Sziasztok! Van egy 99-es mk2 Mondeo turnier-em, 1,8 TD. Ezen szeretnék egy kis teljesítménynövekedést elérni, mert nem igazán vagyok megelégedve vele. Ha már 4-en ülünk benne, elég gyenge és ha még a klímát is benyomom, katasztrófa. Mivel lehetne javítani ezen? Nem szándékozom egyelőre még lecserélni az autót és a klímára is szükségem van, úgyhogy ennek a kiiktatása sem megoldás :) Esetleg nem-e tud valaki debrecen környékén egy jó adagolóst, hogy megnézessem ott minden rendben-e. Szádékozom nagyobb turbót felrakni a mostani helyére, ehhez mit szóltok, vagy mit javasoltok?

Neo515 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125934

Ezek szerint a Japánok a 80as években erre is gondoltak.

 

Öreg 90es Mitsu Lancer 1,8GTI-t anyós 50el járja szinte alapjáraton a városban.

Amikor dadog akkor vált gyorsan vissza 4be vagy 3ba attól függ mikor mi jut az eszébe.

 

Olajra rendszerint 20-25000km van rágyúrva mire eszükbe jut, hogy olajat is kéne cserélni mert világít 1 lámpa :-)

Na ez a mitsu eddig több mint 140 000km-t ment így.

Előző első tulaja cca 200 000km rakott bele pályán. Ezután következett vele ez a 140 000km szépen járás és mai napig hibátlanul megy a kocsi.

Nem is értem, hogy hogyan.

Igaz, hogy 8-10litert zabál de megy.

2500as fordulat felett max reggelente van mikor elindul vele az anyós. Az is csak 1esben.

 

Tudnak ezek a japánok úgy tűnik :-) Vagy csak nagyon pontosan illeszkedő és minőségi alkatrészt használtak akkoriban?

Előzmény: JettaTDI (125933)
JettaTDI Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125933
Neo515 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125932

Ne újíttasd a kéttömegűt mert nem lehet. A többi megoldás meg csak pénzkidobás.

Én újítattam 2 tömegűt. Semit sem ér.

130-140ből van egy új lendkereked( Sachs made in Slovakia) felújított tárcsa új anyaggal felütve és új kinyomószerkezet.

 A fókuszautós rendelés ezeket küldte már párszor.

Vagyis a lényeg az új. 1 a tárcsa az ami felújított-ott van rajta a jel is és látod a festést is.

 

Ha jót akarsz akkor újat vegyél. 1x kell megvenned és kész.

 

1 tömegű sok komfort vesztéssel jár. Én is gondolkodok egy új 2 tömegű szetten.

Versenyre jó az 1 tömegű de utcára nekem nem szimpatikus.

Előzmény: Faterson (125930)
gabo011 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125931

Ehhez nem tudok hozzászólni! Nem kerestem tavaly felújító helyet hanem vettem egy Sachs szettet!

Én biztos inkább újat vennék a helyedben! :-)

Előzmény: Faterson (125930)
Faterson Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125930

Szia!

Köszi! Ők azt ajánlották, hogy felújítják a lendkereket, a kupplung szerkezettel együtt! Kb 90-ért!

DE gondolom akkor máshol is foglalkoznak kéttömegű lendkerék felújítással!

Előzmény: gabo011 (125929)
gabo011 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125929

Ha vannak még terveid az autóval akkor pedig csak az új 2 tömegű szett lesz a megoldás!

Kérdezd meg itt mennyi az annyi: http://www.focusauto.hu/index.php?menu=webshop&grp=grp_1_79_82&prodid=161

Én itt vettem az enyémbe (1.9 Pd)! :-))

Előzmény: Faterson (125928)
Faterson Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125928

Szia!

Köszi a választ!

Ezeket nem csinálja, remélem, hogy nincs baja, bár nagyon sok km van már a kocsiban, öreg 17 éves!

Valószínű kupplungozni kell, és fel akartam készülni, hogy milyen lehetőségek vannak.

Nem akarom egytömegűsíteni, de az új kéttömegű kb 250ezer Ft, na az durva!

Csak azért kérdeztem, hogy az ilyen öreg autóknál, hogy szokták ezut a problémát megoldani, mert gondolom senki nem vesz rá újat!

 

Előzmény: joco83 (125926)
Faterson Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125927

Szia!

Köszi a választ!

Jogos! Meg is találtam, de itt a cégnél le van tiltva a youtube! :-)

Este megnézem otthon!

Előzmény: cs!rke (125925)
joco83 Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125926

Ha leállításkor nem csattan, és menet közben gyorsításkor nem ráz, akkor jó a 2tömegűd. Én is egytömegűsítettem, utánna 6 szor kellett levenni a váltót javítaní, mert mindíg tönkrebaszott valamit :( Mióta 2tömegűm van, Szami kevlárral a tárcsán, nincs gond az autoval. (kinyomócsapágy kivételével minden kuplung alkatrész bontott) Lehet jó az egytömegű valakinek évekig is, de nem megy többet éves szinten 10Ekm-nél. Én évente legalább 60Ekm-t megyek.

Előzmény: Faterson (125924)
cs!rke Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125925

Ha visszaolvasol, akkor találsz pro és kontra érveket az egytömegűsítés mellett. Első alkalommal legtöbbször még az ára sem szól mellette.

A hibás működés ellenőrzése meg nem túl bonyolult, de ezt szerintem Te is meg tudtad volna találni:

http://www.youtube.com/results?search_query=k%C3%A9tt%C3%B6meg%C5%B1+lendker%C3%A9k

Előzmény: Faterson (125924)
Faterson Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125924

Sziasztok!

 

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

Nem tuning, de itt olvastam egyszer, hogy ha kipurcan a kettőstömegű lendkerék, és mivel az új ára horror, ezért lehet valahogy "egytömegűsíteni". Az autó: AUDI A6 2,5 TDI 1995 (AAT)

Tudnátok ebben segíteni, hogy hogy is van ez pontosan, illetve kihez lehet fordulni?

Egyébként mik az egyértelmű hibajelenségek, illetve ha majd a váltó le lesz véve, hogy kell megvizsgálni a lendkereket?

Köszi előre is! 

Üdv!

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125923

Kösz. Hát, asszem megfogadom a tanácsot.

Előzmény: Jena307 (125920)
polipó Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125922

Ja és ne feledjem, gratlálok a működő szekérhez.

Remélem legközelebb már nem a tesztben nevezel és versenyezhetünk!

Előzmény: TDITomi (125910)
polipó Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125921

Köszönjük az olajat!!

Ne feledd a cooler hűtűst megoldani legközelebbre!

 

Előzmény: TDITomi (125910)
Jena307 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125920

Ez idáig OK. de ha jót akarsz faragni akor nem lehet kihagyni bizonyos dolgokat, mint pl. Krézit az adagolóval kapcs, mert lehet hogy ezzel is megy, de lehet olyan szarul állít előtöltést hogy kinyírod vele a motort (ez szélsőséges példa) nagyon nem mindegy hogy mit is csinál fordulaton egy adagoló, mert hogy 11es elem az magában lófasz, sőt anyagilag sem mindegy hogy eszik füstöl mint a disznó és csak megyeget vagy megy mint a disznó füst nélkül és még nem is eszik, és ennek az alapja az adagoló. Sajnos valamit valamiért, Krézibácsi tényleg tele van melóval de lehet megoldaná hogy reggel oda este el előre egyezetetve. Az 502 kell !!! Neked azért nemjó mert nem az autódhoz porlasztódhoz van alakítva az adagoló, a nyitónyomás rajtad nem segít, azt csak azért kell fentebb húzni hogy az égési végnyomás miatt ne égjen vissza, nekem pl 230bar mert úgy sikerült, a reggeli indítási füstért nem a porlasztó a hibás hanem az adagoló. Ebből az adagolóból rendesen megfaragva, meg cooler meg értelmes csiga kényelmesen megvan a 170ló, és kajálni sem fog.

 

Előzmény: Törölt nick (125919)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125919

Van benne igazság, persze. Krézi előtt meg én is megemelem a kalapom, de... Nekem ez az autóm. Nem az egyik autóm, amivel eljárok gyorsulgatni, meg ilyenek. 43 éves családos ember vagyok, dolgozom mindenfelé az országban. Nem küldhetem el hetekre az adagolómat sehová. Azt lehet, hogy reggel időben leparkolok valaki műhelye előtt, és este megyek érte, ha kell inkább többször. Szegeden esetleg 2-3 nap. A Feriről azt hallottam, hogy nincs már Szegeden, mondjuk nem friss info. Az 502-vel kapcsolatosan az a tapasztalatom, hogy indításkor dob akkora füstpamacsot az autó, hogy előtte körül kell néznem, nincs-e ismerős, vagy Greenpeace-s, a régivel ilyen egyáltalán nem volt. Lehet, csak nyitónyomást kellene emelni, vagy ilyesmi. Kis WG-s csigusszal (AAZ-é), a régi csúccsal, evvel az adagolóval nagyon élveztem a menést, csak szegény lepukkant, sok volt neki a nyomás, gondolom. Azt sejtem, hogy kéne adagolófaragás mert úgy érzem túl hamar veszi el a kaját, nem támogatja a magas fordulatszámot (teherautóról van mégiscsak). Amúgy nekem nem kell az, hogy 170-nél még hátbarúgjon. Odáig menjen jól erőlködés nélkül.

Előzmény: Jena307 (125917)
vwm Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125918

Köszi a választ,hasonloképp állok mint ventotd,kellenne pár ötlet,átnézhetné a kocsit,és persze van 1-2 hiba amiben segíthetne.

Tök kezdő vagyok még,egy féligse kész autóval.Esetleg ha A Feri olvassa írjon már rám ha van egy kis szabadideje vagy valaki.

Jena307 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125917

Én úgy fognék hozzá hogy az adagolót kapásból elküldeném Krézinek, mert az szépkevés hogy boxer/jumper nagy adagoló, meg  felújított, attól még nem alkalmas a tuninghoz, az 502 kell, egy baromság lenne visszatenni a gyárit mivel elnyúlik vele az égés és füstöl már 140le-körül, labdát szintén Krézitől, coolert építetni vagy racingbazar. Én készre építeném és  csak belőni vinném el akár az ország másik felére is ha ott értenek hozzá rendesen. Szeged Környékén A Ferit kérdezzétek meg nem e vállalná, bár már rég azt mondta hogy egész autóhoz nem nyúl már. Ha meg ott nincs senki, fel kell menni pestre vagy pusztaszabolcsra nem egy nagy távolság.

Előzmény: Törölt nick (125916)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125916

Sziasztok!

 

Na, én is csatlakozom a "Szegeden keresek ..." kezdetű mozgalomhoz. Tulajdonképpen a legtöbb minden, (motor, adagoló, turbó, csúcs) alkalmassá tenné az autómat a jelenleginél nagyobb teljesítményre, de össze kéne hangolni. Ami van, Vento vr6 bódé, alumotor valamelyik G IV-é, Pug Boxer v. Citroen Jumper 11×? felújított adagoló, 502-es csúcsok, GTB1749 vizes csiga, EMAP korrektül kivezetve, normális drucklabda nincs még, nagy PD szívósor még beépítetlen, cooler nincs még. Igazából ebből a hardverből szeretném a füst nélküli maximumot hozni, nem vagyok versenyző. Ami kell még természetesen megvenném hozzá, de nem váltok 7 lyukú Race izére, meg ilyenek. Sőt kacsingatok az eredeti csúcsok felé, mert nem volt rosszabb, viszont kevésbé volt szúrós szagú a kocsi. Szerintem 160-170 ló reális cél, de javítsatok ki, ha nem.

Maico685 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 125915

Grat,jó lesz ez! :)

A régi bimoto vasaddal mi lett?

Elbontottad?

Előzmény: TDITomi (125910)
Jena307 Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125914

Konkrétan mit szeretnél?

Előzmény: vwm (125911)
tdik Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125913

elsöre*

Előzmény: tdik (125912)
tdik Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125912

vagány...tetszik....első elég jó idők...gratulálok Tamás!

Előzmény: TDITomi (125910)
vwm Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125911

Sziasztok.

Szegeden keresenék valakit aki jártas és tud segíteni dízel tuningban.

Köszi.

TDITomi Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125910

Első menetbe ez sikerült,köv versenyre összeáll :)

Ádikaa Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125909

2,5 V6 TDI-be ilyen márkáju volt gyárilag. Gondolom a tiedbe is.

Előzmény: DannerTDI (125908)
DannerTDI Creative Commons License 2012.05.13 0 0 125908

Sziasztok!

Wahler termosztáttal van valakinek tapasztalata? 1.9tdi AFN-be kellene. Egy éve lett cserélve, de tegnap megint úgy döntött, hogy 62 fok a kényelmes hőmérséklet és csak emelkedőn volt hajlandó feljebb menni. http://www.vwspares.co.uk Erről az oldalról szoktam rendelni mindent, ami van nekik a kocsihoz, nagyon olcsók és csak márkás cuccaik vannak, de a termosztát kényes ügy, ezért gondoltam rákérdezek itt is, mielőtt megrendelem.

gabo011 Creative Commons License 2012.05.12 0 0 125907

Ez nem is autó hanem repülő baszki! :-))

Előzmény: garret (125905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!