Igaz, nekem csak a Balcsin volt dolgom vizi-sünökkel - de nekem nincs rájuk panaszom.
Pedig töredelmesen beismerem, hogy néha nagyon is "lesen" voltam (pl. egy-egy combosabb 2-es viharjelzésben, vagy 1-esben ugyan, de 3 km-re a parttól) - szóval éppenséggel "sünösködhettek" volna velem is - de valahogy nem néztek "finomfalatnak" aznapra.
Integettek ugyan (az mondjuk lefordítva kb. azt jelenthette, hogy: "Mars ki - de azonnal!") - de odáig nem fajult a dolog, hogy közelebbről is meg akarjanak ismerni - mint például a nevemet, lakcímemet, igazolványom számát, stb.
Igaz, én sem integettem nekik vissza (mondjuk egy feltartott középső-újjal) - mert akkor lehet májusra (a szezonra) már szabadulnék is. Ha még lenne hajóm. :-)))) .
csatlakozom. Ne legyünk igazságtalanok a vizizsarukkal. Tegyük a szívünkre a kezünket, a hajósok között is akad meggondolatlan, vagy volt olyan cselekedete. Én eddig csak normálissal vizirendőrrel találkoztam, lehet hogy csak szerencsém volt, de azt mondom, bár mindenki úgy végezné a dolgát ahogy Ők teszik. A szabályokat meg nem Ők hozzák.
Így állunk az új hajóval:
Ma laminálás, holnap kezdődik a belső rész építése
Jópofa jelenet volt amikor megvettem, mert kértem egy pohár vizet és ráöntöttem egy keveset az anyag csücskére.
A víz természetesen szinte ellenállás nélkül átszaladt rajta (én már nyaltam is a szám, hogy "ez az, ez kell nekem") - de a kereskedő srácot kiverte a veríték, hogy hoppá, most lebukott - mert szerintük, kinti alkalmazásra olyan kell, ami vízhatlan.
Megnyugtattam, hogy pont az a jó, amelyik átereszt - mert ez alatt eltűnik a víz - miközben a vízhatlanon meg addig áll tócsában, amíg a nap és szél fel nem szárítja.
Csodálkozott is - mert eddig nála lakókocsihoz és sátorhoz mindenki vízhatlant keresett - ilyet tőlem hallott először. .
Egyébként érdekes dolog ez a "műfű" elnevezés. Az én felfogásomban ez az a fajta anyag (lenne), ami a füvet imitálja...vagyis függőleges szálak állnak ki belőle - mint a fűből.
De ez nem így van. Erre akkor jöttem rá, amikor a lakókocsim elősátra alá és elé vettem 20 nm padlószőnyeget - és azt vettem észre, hogy ezt ott a kereskedésben simán "műfűnek" hívják.
Igaz, zöld színű...de hát ez akkor is egy közönséges, víz-áteresztő padlószőnyeg - semmi más.
Ez konkrétan 500 Ft/nm volt és immár a negyedik szezonjára készül...pedig ez aztán kapott a "jóbol". Nagyon hálás anyag, az biztos. .
A sportpályaborításokon kívül forgalmazunk még dekorációs célokra és épület dekorációs célokra szolgáló műfű burkolatot, melyek többféle szálmagassággal rendelkeznek és különböző (piros, kék, zöld, sárga, fehér, salak) színekben állnak rendelkezésre. 25x4 m-es tekercsekben szállítjuk.
Tom, ho kisbb kellene, de bisztoss van resztli, leeső darab a telepítésnél. Kék helyett esetleg salak? :))
Dunakanyar körül hajózom 2 éve, egyszer sem állítottak meg, elmentem a Tisza-tóra 4 napra, ott volt egy jetes rendőr igazoltatásom, de az is gyors volt....
anno nagyon régen amikor légpárnást teszteltem a Dunán, nem a körülöttem lévő dolgokkal voltam elfoglalva hanem a járgányt figyeltem egyszer csak látom (mert hallani nem hallottam :))) hogy mellettem nagyon ninózik valaki. (hogy honnan került elő :))) Állítólag elé vágtam és lekiabálták a fejemet. (ha ez igaz volt akkor jogos, de egyébként nem volt bünti meg ilyenek.....) gyorsan a légpárnásra terelődött a beszélgetés.... :)
Hajómban ki kellene cserélni a szőnyeget. Nézegettem szőnyegeket, a színnel még nem is lenne gond, de van egy kis félelmem, hogyha "sima" szőnyeget rakok bele akkor látszani fog rajta, hogy ez szobaszőnyeg. (nem mintásat akarok rakni :) Van valakinek ötlete, hol vannak nem tipikus szoba szőnyegek? vagy ettől ne féljek?
Lehet szerencsés vok, de a Dunán csak normális vizirendőrrel találkoztam, sőt a hajóim vizsgáztatását is kedves, segítőkész hatóságiak végezték. Halkan jegyzem meg, a hivatalos ember ellenőrzés, vizsgáztatás alatt ugyanúgy némi stressz alatt van, mint az ellenőrzött és azonnal "visszatükrözi" a pógár viselkedését. Magyarul, ha normális vagy, ő is az, ha vki bunkó, akkor szigorúbb az ellenőrzés.
+ A legtöbb vizirendőrnek uaz a hobbija, mint nekünk! :))
A tűzoltó eszközért nem a Sün kötexik,hanem a vizsgaszemlén a szemlebiztos. Azt is megnézi,hogy 0,5 évnél nem e régebben volt ellenörzésen a ketyere. Minimum 1 kg os porral,vagy habbal oltó készüléket fogadnak el. Lehet próbálkozni nem Magyar szabványos "bóvlikkal" is,de nem ajánlatos. Természetesen a 4 KW alatti motorok ebből a szigorból kiesnek. A vizsgabiztos urak harapnak rá. A sünök ha meglátják,nem hivatalos üzemanyagtárolóban tartod a benyát, kitöltenek részedre egy szép feljelentést,és várhatod a csekket is. Mindjárt rájössz,hogy nem is ollyan nehéz a hivatalos kanna,mivel elúszott az egész éves üzemanyag költséged.
"Az utóbbi hónapokban több száz magyar hajó regiszterét szüntették meg.(Mai infóm)"
Ezt hogy kell érteni? Átírták a hajókat más ország lobogója alá? És ha igen, akkor az idegen lobogó alatt nem a felségvíz törvényei a mérvadók?
"A büntetési célú ,agyonszabályozott, sporthajózásnak az lesz a vége, hogy nem lesz Magyar hajó itthon."
Ez az, ami senkit nem érdekel. A kincstár bevétel-kiesése meg még annyira sem.
Itt egyetlen dolog a fontos: Az, hogy túlburjánzott hivatal alkalmazottai, mind egy szálig, megőrízhessék a valójában tök-haszontalan posztjaikat és fizetésüket...illetve - ha lehet - újabb jogi komplikációkat bevezetni - hogy a frissen végzett csemetéknek is jusson egy-egy íróasztal a Hivatalban.
Szerencsére ezt is el..@...ták. Az utóbbi hónapokban több száz magyar hajó regiszterét szüntették meg.(Mai infóm) Így aztán a sün kérhet amit akar, mert hogy ha egyszer egy mondjuk angol hajón nem kötelező a tűzoltó készülék, akkor az ott nem is számonkérhető. Mellesleg pl a jogsi sem, merthogy ott ilyen nincs.
A büntetési célú ,agyonszabályozott, sporthajózásnak az lesz a vége, hogy nem lesz Magyar hajó itthon. Nem lesz időszakos vizsgáztatási bevétel, nem lesz jogalap büntetni, üzembe helyezési, motorcsere, vagy beépítési eljárás, valamint tulajdonjogszerzési illeték.
Tényleg nem. Azért mert nem kellett nézegetnem, igaz anno a Dodge Ramomban is az volt épp 5001 ccm-es. De nem ez volt a csúcs, hanem a Sierrám v8-as cosworth motorja. Szerencsére még meg van. Várja a hajóját.... Viszont az említett videón tényleg a hengerűrtartalomra vonatkozik. Csakhogy azt divat ide vagy oda, azt ccm-ben kell megadni. A fogyit meg liter/h-ban.