Azt sejtettem, hogy valami Dél-európai város lehet, de annyira azért nem jó a helyismeretem, hogy ennyiből rájöjjek. Ha még esetleg valami olyan pont is lett volna a képen, ami a Forma-1 futamok kapcsán ismerős lehetett volna, akkor talán lehetett volna valami kis remény... :)
Senki? Akkor elárulom: Monaco van a képen. 5-6 éve lepakolták a vasutat állomásostól a föld alá, hogy több hely legyen a városban. A kép Nice felé nézve készült, az alsó szélén, balra eső út pedig a vasútvonal helyére került.
hopp helyesen: van valakinek régi képe azokról a vágányokról amik most Almásfüzitőn rendessen be vannak nőve gazzal meg fákkal, és a timföldgyár környékén vannak?
Senki sincs, akinek scannere is van meg a számok nagy része is megvna neki. Sok régi újság került ki a netre pl. a Commodore Világ összes száma megvan scannelve.
Nem is rossz ötlet! A főszerkesztőnek elvileg kellene lennie minden számból egynek.
Senki sincs, akinek scannere is van meg a számok nagy része is megvna neki. Sok régi újság került ki a netre pl. a Commodore Világ összes száma megvan scannelve, sőt pl. az 576 Kbyte újság összes száma 1990-2001-ig hivatalosan is DVD-n kiadva, megvehető archívum.
1998-2001-ig létezett, előtte Tolnay Lajos Vasútbarát Klub híradója néven élt, megszűnt a klub is és az újság is. Korábbi lapszámok, hát M62 187 topictárs tudna róla nyilatkozni (meg ki is javít ha rosszul emlékszem a dátumokra!). Volt próbálkozás internetes feltámasztásra, de erre nem került sor mivel nemsokkal később megjelent az Indóház első száma...
Ez igaz régi örökzöld és újra felmerülő téma, h ahol duplavágány volt miért bontották el. Azt már megbeszéltük, h nem a trianoni békeszerződés kötötte ki. Annyi van benen asszem ,h egynél több sínpárral nem épülhet pálya, de a már meglévőket nem érintette. Békéscsaba-Lőkösháza között pedig úgy tudom azért bontották fel, mert féltek, h Románia majd megtámdad minket ezért kimondták ,h nem mehet cska egy vágány és persze sok összeköttetést is megszüntettek ( mind az első mind a 2. VH után, pl. Körösnagyharsánynál meg Battonyánál meg Eleknél). Ebben is lehet igazság, de az is megtörténhetett pár helyen, h azért szedtek fel második vágányt mert a háborúban megrongálódott olyan helyen a vágány ahol cska egy volt és fontos volt ,h legyen vasút ezért felszedték a másodikat és azzal javították a pályát máshol.