Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zsezse00 Creative Commons License 2020.06.25 0 0 32843

Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Egy 2004 és 1.4 es 206 os került hozzám és a levegőszűrőhazban olaj van, a kartergázcsövön folyik be. A kartergázcső csere lehet a megoldás, vagy esetleg ki lehet tisztítani? 

Törölt nick Creative Commons License 2020.06.24 0 0 32842

Túl az ilyenkor kötelezőkön -gyújtás, alapjárat-, ha kormányszervós  a járgány, figyeld meg, hogy a jelenség nem függ-e össze a kormány mozdulatokkal.

Tehát: hidegen alapjáraton kezd el tekergetni a kormányt. Ha leáll, vizsgáld meg azt a szenzort/vezetékét, amelyik a szervókör vezetékén található.

Előzmény: sneci1977 (32826)
kapitany2014 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 32841

Sziasztok. Egy kérdésem lenne ha valaki tudna segíteni esetleg tapasztalt már ilyet. Ha esik az eső a hátsó taposoknál áll a víz, jah és napfénytetős modellről van szó. Válaszokat előre köszi.

S4mu3l Creative Commons License 2020.06.23 0 0 32840

Sziasztok, nyakamon maradt egy frissen fenyezett (ezust) tokeletes allapotu jobb elso sarvedo, ha valakinek esetleg jol jonne, akkor budapesten zugloban 7000Ft-ert viheto a heten. 06203603300 😉

zsloti Creative Commons License 2020.06.23 0 0 32839

175/65R14

 

Előzmény: TarrG (32838)
TarrG Creative Commons License 2020.06.22 0 0 32838

Mekkora kerék van rajta? 

Előzmény: zsloti (32836)
Laci1973. Creative Commons License 2020.06.22 0 0 32837

Szia, köszönöm szépen a válaszod izzó hiba volt

Előzmény: Törölt nick (32791)
zsloti Creative Commons License 2020.06.22 0 0 32836

Sziasztok!

Vettem egy Peugeot 206 os 1999 es 1.4 benzines kisautót a gyereknek ,első autónak.

Viszont a kilométer órája nagyon csal .Ha 50 ez mutat a GPS szerint 60 al megy, ha 90 akkor meg 110 környékén.

Lehet ezzel kezdeni valamit?

Köszönöm

Zs

 

Intel 80386 Creative Commons License 2020.06.22 0 0 32835

Alapjáratoddal lesz a baj szerintem.

Előzmény: sneci1977 (32826)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32834

Köszi! 

Előzmény: FeZ_ (32831)
immortal100 Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32833

Köszönöm a tájékoztatást.Megpróbálok rendelni valahonnan,ha nem sikerül, marad a zárt cellás polifoam, talán sikerül kivágnom belőle,bár a tömítés formáját elnézve, nem lesz egyszerű feladat.

A végső megoldás pedig a 2mm fúrószár.

Előzmény: Törölt nick (32827)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32832

Ennél nem a bowdent kell rövidíteni, hanem a bowdenkülsőt hosszabbítani. A végeredmény ugyanaz. ;-)

Előzmény: Törölt nick (32830)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32831

Nem, az a kontra-anya, azzal rögzíted, hogy ne lazuljon ki. A felső 6lapfejű részt forgatva (de akár az alsó menetes szárat is tekergetheted, persze a másik felén ellentartva) tudsz állítani rajta. Ezen viszont lehet, hogy már nem nagyon fog menni, eléggé így látszik, mintha a végén lenne már, de persze egy próbát megér.

Előzmény: Törölt nick (32830)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32830

A kép nézőpontjából látható felső anyával lehetne állítani ?
Mert az csak úgy "ott van" a műanyag menetes száron "funkciótlanul".
Nem látom,hogy hol tudná az rövidíteni a bowdent.

Előzmény: FeZ_ (32829)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32829

Pont azt fényképzted le, bár már eléggé ki van tekerve az állítója.

Előzmény: Törölt nick (32828)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32828

Levettem az akkut, és megnéztem a bowdent. 

Hol van ezen állítási lehetőség? 

Törölt nick Creative Commons License 2020.06.21 0 0 32827

Ráadásul az a helyzet, hogy a "sima" 206 -hoz a háromféle lehetséges lámpához egy féle tömítés garnitúra létezik, ebben benne van mindkét oldali tömítés.(cikkszáma:6350FP).

Ugyanakkor a 206+-hoz  nem készletben, hanem oldalanként lehet tömítést rendelni, mégpedig  -elvileg- két féle létezik -ami azért érdekes, mert lámpa viszont egyféle van.

A lehetőségek:

Jobb oldali: 12620 DAM számig: 6351KL, 12621 DAM számtól: 1607386080 

Bal oldali:    12620 DAM számig: 6350KL, 12621 DAM számtól: 1607386180

 

A DAM szám -ha nem tudnád- a járgányod egyedi azonosítója és megtalálod a bal első ajtónál levő matricán, az alsó rész legfelső számsorának első öt számjegyeként.

Előzmény: immortal100 (32824)
sneci1977 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 32826

Senki nem tud segíteni?

Előzmény: sneci1977 (32816)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.20 0 0 32825

A kuplungbowdenen érdemes utánállítani,hamár nagyon fent fog,vagy fölösleges ?
Emlékeim szerint az enyémben nem önfeszítő szerkezet van. Az lehetséges ?

immortal100 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 32824

Köszönöm a tájékoztatást.A gondom az,hogy a tömítő szivacsbetétek kezdenek tönkremenni és a búra beázik. Új tömítés kapni pedig lehetetlen.

Az RS-nél kapható komplett, olcsóbb "tuning" lámpák vásárlásán gondolkodtam,de ott mindegyiket csak 206-ra jelöli.

 

Előzmény: Törölt nick (32823)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.20 0 0 32823

A "sima" 206 -os hoz  -cikkszám szerint- 3 féle létezik, a 206+-hoz egyféle, de ennek a cikkszáma nem egyezik a 206-os  lehetséges cikkszámaival. Tehát nem valószínű.

Előzmény: immortal100 (32822)
immortal100 Creative Commons License 2020.06.20 0 0 32822

Sziasztok!

 

A következő tiszteletteljes kérdésem lenne: 2009-es gyártású 206+ hátsó lámpája, méretben,csatlakozásban, megegyezik e a sima 206-tal?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

George Vargas Creative Commons License 2020.06.19 0 0 32821

Rendben! Köszönöm a hozzáértésedet! 

Akkor ezt a 7végén végignézem és remélem meg lesz a bűnös! ;-)

 

Előzmény: Törölt nick (32820)
Törölt nick Creative Commons License 2020.06.15 0 1 32820

1.) Az akkumulátort én innen kizárnám. Ha gond van vele, akkor azt az indításnál éreznéd.

2.) A jelenség azzal függ össze,  hogy a klíma illetve ventilátor elindulása terhelés növekedést jelent a motor számára,  amit a központi egység többlet üzemanyag befecskendezésével kompenzál. Ha nem teszi, ennek két oka lehet. 

a.)az információ a terhelés növekedésről nem jut el a vezérlőhöz. Ezt okozhatja valamelyik érzékelő hibája - fojtószelep környékén, de okozhatja a lendkerék érzékelő hibája is- vagy vezeték hiba.

b.)az információ eljut, de a gyors reagálást a rendszer nem tudja végrehajtani, a gyujtórendszer (gyertyák, trafó, kábel) vagy a befefecskendező rendszer elemeinek (fúvókák) hibás működése miatt.

 

Tudom jobb lenne ennél konkrétabb válasz, de itt végig kell menned egy kizáró úton.

Én a következő sorban haladnák:

1. gyertyák (A gyetyakép sok mindent elárul)

2. Üresjárati szabályozás környéki szenzorok (MAP szenzor is), lendkerék helyzet érzékelő.

3. Fúvókák.

Előzmény: George Vargas (32818)
pumpili Creative Commons License 2020.06.14 0 0 32819

Sziasztok!

 

Van néhány megmaradt alkatrészem a régebbi 1.1, 1.4, és 1.9D típusokhoz. Ingyen vagy pár sörért vihetők! :)

A teljesség igénye nélkül:

Légszűrő házak, motorvezérlők, ü.a. szivattyúk, kapcsolók, CD-tár, kormánylégzsák, stb..

A cuccok a 18. kerületben, Pestszentimrén vehetők át, a mailem publikus.

 

George Vargas Creative Commons License 2020.06.13 0 0 32818

Hy!

 

Nem sajnos, menetközben is érezhetően meghúzza a motort. Tegnap kiszereltem a folytószelepet, kitakarítottam de nincs változás. Meleg motornál gyakrabban csinálja. Illetve ilyenkor eltárol 3 hibakódot P1517,P0170,P0338. (Lexia adapterrel nézem)ezek ha nem tévedek keverékképzés gondok. De nem állandó hiba mert nem tárolja, csak akkor tudom kiolvasni amíg nem veszem le a gyújtást. Esetleg lehet hogy gyenge az akksi? vagy valamelyik szenzor a folytószelepnél? esetleg előtétellenállás? 

Előzmény: Törölt nick (32807)
befaster Creative Commons License 2020.06.12 0 0 32817

Köszi, megnézem. 🙂

Előzmény: Dzsotti- (32810)
sneci1977 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 32816

Sziasztok!

 

Valaki tud abban segíteni, hogy mitől lehet hogy egy 2006-os (50.000km-el) 1,4 benzinesnél hidegen megtorpan a gáz? Olyan mint ha egy bizonyos fordulaton nem kapna üzemanyagot vagy kihagy a gyújtás. Elindulásnál ez sokszor lefulladáshoz vezet, ha nem pörgeti az ember a kritikus fordulat fölé. Előre is köszönöm a segítséget!

Dati84 Creative Commons License 2020.06.12 0 0 32815

Kedves Márkatársak,

 

A következő jelenséggel kapcsolatosan kérném, hogy ötleteiteket, tapasztalataitokat osszátok meg velem.

Adott egy 2005-ös évjáratú 206CC, amelynek a központi zárja a következőt produkálja az akku lekötését követően.

- Távirányítóval a lámpák villognak a nyitás és zárás gomb megnyomásakor, a relé is kattan annak

módja szerint, azonban az ajtók reteszelése nem történik meg, csak a csomagtartó kerül bezárásra.

Nyitás esetén nem nyitja vissza a csomagtér fedelet sem.

- Próbáltam kulccsal is a műveletet, de ott is ez a helyzet. A zárandó oldalt és a csomagteret zárja de nyitásra nem reagál.

Gyakorlatilag nincs központi zár jelen helyzetben.

Kérem ha bármi információtok van ez  ügyben ne habozzatok megosztani.

 

Köszönöm szépen a segítséget! :) 

Dzsotti- Creative Commons License 2020.06.11 0 0 32814


morcibacsi

Most mért mondod, írta: 1.1 benzin csak egy óra, nekem meg 2000 HDI, szintén csak egy óra. Legegyszerűbb változatok ezek szerintem, 4 vezeték megy bele, egy piros egy fekete és kettő szürke.

 

Intel 80386

Kevés feltekerni a fényerőt, az volt az első, nappal bekapcsolt lámpával semmit nem látni, most már igen és este sem vakít el.

Előzmény: morcibacsi (32812)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!