Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Egy 2004 és 1.4 es 206 os került hozzám és a levegőszűrőhazban olaj van, a kartergázcsövön folyik be. A kartergázcső csere lehet a megoldás, vagy esetleg ki lehet tisztítani?
Sziasztok. Egy kérdésem lenne ha valaki tudna segíteni esetleg tapasztalt már ilyet. Ha esik az eső a hátsó taposoknál áll a víz, jah és napfénytetős modellről van szó. Válaszokat előre köszi.
Sziasztok, nyakamon maradt egy frissen fenyezett (ezust) tokeletes allapotu jobb elso sarvedo, ha valakinek esetleg jol jonne, akkor budapesten zugloban 7000Ft-ert viheto a heten. 06203603300 😉
Köszönöm a tájékoztatást.Megpróbálok rendelni valahonnan,ha nem sikerül, marad a zárt cellás polifoam, talán sikerül kivágnom belőle,bár a tömítés formáját elnézve, nem lesz egyszerű feladat.
Nem, az a kontra-anya, azzal rögzíted, hogy ne lazuljon ki. A felső 6lapfejű részt forgatva (de akár az alsó menetes szárat is tekergetheted, persze a másik felén ellentartva) tudsz állítani rajta. Ezen viszont lehet, hogy már nem nagyon fog menni, eléggé így látszik, mintha a végén lenne már, de persze egy próbát megér.
A kép nézőpontjából látható felső anyával lehetne állítani ? Mert az csak úgy "ott van" a műanyag menetes száron "funkciótlanul". Nem látom,hogy hol tudná az rövidíteni a bowdent.
Ráadásul az a helyzet, hogy a "sima" 206 -hoz a háromféle lehetséges lámpához egy féle tömítés garnitúra létezik, ebben benne van mindkét oldali tömítés.(cikkszáma:6350FP).
Ugyanakkor a 206+-hoz nem készletben, hanem oldalanként lehet tömítést rendelni, mégpedig -elvileg- két féle létezik -ami azért érdekes, mert lámpa viszont egyféle van.
A lehetőségek:
Jobb oldali: 12620 DAM számig: 6351KL, 12621 DAM számtól: 1607386080
Bal oldali: 12620 DAM számig: 6350KL, 12621 DAM számtól: 1607386180
A DAM szám -ha nem tudnád- a járgányod egyedi azonosítója és megtalálod a bal első ajtónál levő matricán, az alsó rész legfelső számsorának első öt számjegyeként.
A kuplungbowdenen érdemes utánállítani,hamár nagyon fent fog,vagy fölösleges ? Emlékeim szerint az enyémben nem önfeszítő szerkezet van. Az lehetséges ?
A "sima" 206 -os hoz -cikkszám szerint- 3 féle létezik, a 206+-hoz egyféle, de ennek a cikkszáma nem egyezik a 206-os lehetséges cikkszámaival. Tehát nem valószínű.
1.) Az akkumulátort én innen kizárnám. Ha gond van vele, akkor azt az indításnál éreznéd.
2.) A jelenség azzal függ össze, hogy a klíma illetve ventilátor elindulása terhelés növekedést jelent a motor számára, amit a központi egység többlet üzemanyag befecskendezésével kompenzál. Ha nem teszi, ennek két oka lehet.
a.)az információ a terhelés növekedésről nem jut el a vezérlőhöz. Ezt okozhatja valamelyik érzékelő hibája - fojtószelep környékén, de okozhatja a lendkerék érzékelő hibája is- vagy vezeték hiba.
b.)az információ eljut, de a gyors reagálást a rendszer nem tudja végrehajtani, a gyujtórendszer (gyertyák, trafó, kábel) vagy a befefecskendező rendszer elemeinek (fúvókák) hibás működése miatt.
Tudom jobb lenne ennél konkrétabb válasz, de itt végig kell menned egy kizáró úton.
Nem sajnos, menetközben is érezhetően meghúzza a motort. Tegnap kiszereltem a folytószelepet, kitakarítottam de nincs változás. Meleg motornál gyakrabban csinálja. Illetve ilyenkor eltárol 3 hibakódot P1517,P0170,P0338. (Lexia adapterrel nézem)ezek ha nem tévedek keverékképzés gondok. De nem állandó hiba mert nem tárolja, csak akkor tudom kiolvasni amíg nem veszem le a gyújtást. Esetleg lehet hogy gyenge az akksi? vagy valamelyik szenzor a folytószelepnél? esetleg előtétellenállás?
Valaki tud abban segíteni, hogy mitől lehet hogy egy 2006-os (50.000km-el) 1,4 benzinesnél hidegen megtorpan a gáz? Olyan mint ha egy bizonyos fordulaton nem kapna üzemanyagot vagy kihagy a gyújtás. Elindulásnál ez sokszor lefulladáshoz vezet, ha nem pörgeti az ember a kritikus fordulat fölé. Előre is köszönöm a segítséget!
Most mért mondod, írta: 1.1 benzin csak egy óra, nekem meg 2000 HDI, szintén csak egy óra. Legegyszerűbb változatok ezek szerintem, 4 vezeték megy bele, egy piros egy fekete és kettő szürke.
Intel 80386
Kevés feltekerni a fényerőt, az volt az első, nappal bekapcsolt lámpával semmit nem látni, most már igen és este sem vakít el.