Köszönöm az eddigi leng.cs. fék. infókat! (Tudom, van még egy-két márkatárs akinek van tapasztalata.) Nem egymás lehetöségeit akarom firtatni hanem korábban említettem, hogy a jobb elsö lengéscsillapító megadta magát és ha már cserérlnem kell akkor egy inkább valami jobbra. (Meg ahogy gyüröm az ipart a fékbetétek is sorra kerülnek.)
GTF, Szanett Ha nem vagyok windischgraetz: HOL VANNAK A RINGEN KÉSZÜLT KÉPEK?
ez tényleg nehéz ügy, és én sajnos nem tudok, talán a Thule kereskedésekben kellene megnézni, kettőt tudok: egy a budai Skála parkolójával szemben van, ott egyébként használtan is árulnak csomagtartók, a másik a Margit krt-on van. Szerintem ezekben kölcsönözni is lehet, minth a Margit krt-on ki is lett volna írva, de ebben nem vagyok biztos.
Egyébként én pont most vettem bicajtartót a Bravamra. Először a tetőre néztem csomagtartót, az eredeti FIAT tetőre 50 felett van, nagyon húzós. Nézegettem boltokban a Bravara nem nagyon találtam, aztán egy FIAT utángyártottra leletem rá egy Fiat-szervízben 16.000-ért, arra jött volna a két bicajtartó, 5000 Ft/db. DE eközben egy Thule-kereskedésben hasonló áron (28.000 Ft) tudtam venni egy hátulra, a csomagtartó ajtaja "fölé" szerelhető kifejezett bicajtartót, nagyon jó, jól is néz ki, teljesen a kocsira simul, biztonságos, igaz, ezen csak bicajt tudok szállítani, de nekem mást úgy sem kell. (A Thule tetőcsomagtartó, csak maga egyébként 32 rongy lett volna...) Gondolom ez rajtad nem segít, de hátha valaki pont most akar venni.
Egy kérdés: Tud valaki olyan helyet pesten, ahol tetőcsomagtartó bérelhető? Marea Weekendre kellene dobozzal együtt. A legolcsóbb rúd (csak a rúd) 26 ezer.
Nekem ilyet akkor csinált az előző Uno-m, mikor a főfékhenger hátsó tömítése elszállt és a fékfolyadék befolyt a szervóba lassacskán. Erősebb gyorsítások során zötykölődött a folyadék, így néha jelzett, hogy kevés van benne.
Van egy érdekes jelenség, én már rájöttem, hogy mi az oka, de felteszem találós kérdésnek:
Ha gyorsulok az autómmal (mint az állat :-), akkor fel-fel villan a kézifék visszajelző lámpája. Mindig olyan 4500-5000 fordulattól, addig, amíg fel nem váltok. Ugyanez kettesben is. Hármasban már nem, akárhogy pörgetem a motort.
Várom az ötleteket, megoldásokat.
Hali!
HEC! Nekem BRADI sport féktárcsáim vannak.
hornyozott, és jobb anyagminőség! Ára:15.000Ft/DB
Gyári fékbetétet vettem hozzá. (ez utóbbi hiba volt, mert szerintem nagyon kemény a gyári betét)
Csillapítokat még nem cseréltem
Lengéscsillapító: Monroe Senzavalami Iteligens (drága de jó)Fiat Punto I. :20000-25000/db
Fékbetét-fékpofa:Textar(kizárólag,drága,de kiválóan fog, nem kopik és tárcsát sem zabálja)
Fiat 900T Pulmino: fékpofa:5000HuF/4db Fékbetét:6000HuF/!db
Tárcsa: Brembo(kizárólag,mert olasz és jó és Brembo) Fiat Punto I.:kb 3000HuF/db
Eddig (ha jól emléxem) 2db hátsó gátló, LIP névre hallgatott és nem volt drága. Hamarosan aktuálissá válik ez első lengéscsillapítók cseréje is, kiváncsi volnék ki mit ajánl.
Kérdésem lenne azokhoz akik már túl vannak rajta.
Ki milyen lengéscsillapítót, esetleg rugót, fékbetétet, féktárcsát rakott, rakatott a kocsiba? Miért pont azt? Tapasztalat? Föleg a nem gyáriak érdekelnének. ("Utángyártott", tuning, ár?)
Sziasztok!
Most szombaton érkeztünk haza egy 3500 km hosszú európai körútról.
A svéd autópályán sikerült asszem világrekordot felállítanom. Mivel ott 110 a megengedett sebesség, én folyamatosan 120-al mentem (gondoltam ebből még nem lehet baj...), így egy 577 km-es szakaszon 30 liter benzint evett meg a másfél éves 1.6-os 100 lovas Bravo, ami, ha jól számolom, 5.2 liter/100km, dugig tömött csomagtartóval, két emberrel...
Amúgy pedig semmi gond nem volt az autóval, tökéletesen viselkedett, és nem fáradtam el benne nagyon hosszú szakaszon sem. (A leghosszabb 10 órás, 1000 km-es út volt egyhuzamban...)
HEC! A légszürőházat vissza nem lehet tenni. Hogy miért nem? Azt inkább személyesen! :-))
nem írom ide. (túl brutál)
Én is szeretnék matricát! Vagy már írtam?
IFO! Én úgy tudom, hogy az 1.2-es kedvezőbben fogyaszt és elég pörgős. Az 1.4-esnek katalógus szerint is 8 liter körül van az átlag, míg az 1.6-os 8,2L.
Sziasztok!
Hec.
Rendelnék 2.SÁRGA!!!!
A Nick nevet felirhatja mindenki a matrica elé vagy után,ugy ahogy az enyémen van.(Az ÁPISZ ban 200.-van nyomtatott betü).
Én ha csinálunk hivatalos KLUB-ot megcsináltathatom a papir munkát,mint már lejjebb irtam.
Tuti a site.
Az én autóm sárga és a sárgára szavaznék.Szerintem legyen mind a kettő kinek melyik tetszik a kocsiján azt teszi fel.A sárga autón nem igazán jön be a kék nem?
Uj vagyok itt csak egy kérdésem lenne hozzátok Bravo tulajokhoz méghozzá az hogy mennnyit fogyaszt egy 1.4-es 12V motor ill a 1.2 16V motor a városi érdekelne a legjobban ?
Ja igen az 1.2 mennyire pörgös ha van valakinek itt a forumban ilyan motorral szerelt gépe akkor dobhatna egy kis infot
Köszi elöre is
Ne felejtsétek le, hogy júl. 15-től bírósági szünet van, azaz hiába adjták be mondjuk júl. 1-jén a papírokat, akkor is csak legkorábban szeptemberben lesz bejegyzés.
Úgyhogy nyugi! Mi is azt tesszük a PuntoII-őn...:-))
Önszervezödött kör vagyunk, nincs vezetöség, csak közösen dönthetünk!
Én is csak javasolhatok:
Eldöntendö kérdések:
1. Fiat Bravo/Brava/Marea ---- Fiat általánosan
2. kék, sárga, kék és sárga ---- FIAT feliratos
Határidö: Június 30.
Utána úgyis jönnek még: honlap, esetleg domain regisztráció, hivatalos legyen-e a klub, ki mit tud megcsináltatni, megcsinálni, felvállalni... meló lesz vele.
Ui.: Nem tartom jó ötletnek a nicknevet a matricára nyomni. Nagyon macerás lehet ha ehte nyomdai úton készülnek(nem lesz két egyforma) és nem lehet elöre betárazni belöle az új tagok részére.
Jelentem úgy tünik a lefulladás abbahagyta. Én gondolkodtam már a waterinjection-on de nem egészen ebben a formában. A furcsa csak az volt, hogy amikor kettesben 3000-3500 környékén (éppen húzattam) lefulladt a fordszámmérö mutatója azonnal leesett majdnem nullára. A motorféküzem miatt ez nem fedte a valóságot. Mintha a computer hülyült volna meg (merthogy a fordszámmérö onnan kapja a jelet).
Rityifi Mit csináltatok, hogy nem lehet visszarakni a légszüröházat?
Stancy Még mindig kíváncsi vagyok mennyi lett a "vége"?
GT Melyik részén? Mit csináltam?
Múlt hétem pénteken Stancy dudált le a Soroksárin egy über.....müvirág transzporterböl. :-))
Matrica-Club Egyre érdekesebb a kérdés, jelenleg (2092) - (2108) kettös van a toppon. Mindenki azt nyalhatná fel amelyiket és ahová akarja. "maranello" igérte a nyomdászkodást, JackRadix a rendelésfelvételt. Nekem is küldhetitek: nick, darabszám, kék-sárga.
DE 1. Még mindig nincs lefixálva.
2. Több forrásból megy a kavarás, hogy legyen cuzammen fiatos klub vele párhuzamosan a matricára az ötlet, hogy a háromszögben a gyári koszorús FIAT felirat. (Nem lesz ez egy kicsit túl nagy falat?)
Nekem egy 1.4-*es volt a 147 előtt , rendesen toltam neki és három év alatt két olajcserém volt,meg a forgásérzékelőt cserélték garaciában,szerintem jó kis gép volt .