Ez a topic azért indul hogy segitsük egymást tanácsokkal, ötletekkel! Remélem azért országosan több egytengelyes kistraktor van munkában mint a lakohelyem körzetében. Éljenek soká az egytengelyes kistrakik !
Bocs de minden gép tartalmazza az összekapcsolási fordulatot, tudtommal ez valahol 2000-2200 körül van, ha tul alacsony nem tud kipörögni főleg 2üteműek.A rugó feszítésével emeled az összekapcsolási pontot.
A csap ok, már alacsony fordulaton nyit , a pofák és harang tiszta, akkor passz. Esetleg a motor gyengusz nincs nyomaték nem tud kipörögni ekkor is csúszhat viszont ezt jól hallod. Talán mások többet tudnak tudnak.
Helló studiod1! Nem érezném , hogy szorulna a csapokon és alacsony fordulaton már kinyit. A rugón is tekertem már minden fele, hogy kell pontosan beállítani? Köszönöm
Magyarország - N-3, 5 kétkerekű pótkocsik, NT-3 beállító elemek AFS-351 hómarók, ASR-349 tolólapok
A különleges gyártású GUTBROD - ECO-50 hajtómű, kormányrúd pengék.
1985 - a GUTBROD - TERRA licenc engedély lejárata.
1986 - Technikai módosítások saját tervezése, létrehozása a változó rendszer (a "Variable"): az új DSK-317 sebességváltó, 3 sebesség előre és egy hátrameneti sebesség, DSK-316 sebességváltó, AKY és T-2 hajtómű a talajmaró és a rotációs kapa. A hajtóművek teljes mértékben kompatibilis az eredeti GUTBROD és TERRA sebességváltókkal.
1993 - Az első VARI gép a 4 ütemű HONDA GXV 160 motorral (a legendás "lemez" változat).
1995 - A dob fűnyíró megjelenése DSK-316 be: RZS-68/16.
1993-1996 - Az új tartozékok a moduláris VARI rendszer bevezetése - például 2kVA generátor, izzó, burgonyaültető gép, magvető, permetező, ZK-850, AZS-346 Ujjatlan fűnyíró, fűkasza Busatis ujjatlan, NP-1 bar fűnyíró.
Igaz nem terras vagyok de szintén ropsúlyos gép . A csapon könnyedén forog? esetleg túl magas fordulaton kapcsol? csap tisztítás esetleg dörzsár, rugóerő beállítás.
A váltót összeraktam abban a sorrendben, ahogy szétszedtem. Nem működik, szorul. A fedelet levéve minden OK, de ahogy visszarakom és lehúzom a váltó fedelét, nem lehet vele váltani. A váltó villák jó helyen vannak, a görgők jó helyen reteszelnek, ennek ellenére nem megy a dolog. Vagy 10 X széthúztam, nme jövök rá a megoldásra. A csapágyak a fészkükön, a séégerek a helyükön???????
Türelmes ember vagyok, de estére már berágtam, vacak 3 órás munka és 8 óra alatt még a váltó sem megy!!!!!!!!!!!!
Ma szédszedtük a gépet, az alábbi alkatrészekre lenne szükségem mivel a környékünkön nem nagyon találtam olyan helyet ahol normális áron tudnám beszerezni az alábbi alkatrészeket.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4
Szia! Megvan hogy honnan volt olyan ismerős ez a terra! Ezt vagy 2 hete rakták fel baranya megyében hirdették 160ért asszem de volt hozzá sorművelő meg borona is! Fel is hivtam mondta hogy elkelt de örül mert jó helyre került merthogy szerelő vette meg mert a motorja valamit ennek is hibádzott mint a tiszafüredinek! Meg ha megnézitek a képeket látszik az egyik képen hogy hátrább van egy ugyanolyan terra utánfutó még1 szoval ez lefestegeti a gépeket aztán dobja piacra! Egyszer kertitox karcsi még jo régen belinkelt egy terrát fekete volt a kereke és kaolcsán hirdette ugyanez az eladó! Mondjuk ezzel már nem adja a boronát meg a sorművelőt! Hmm lementettem képeket még mikor az eredeti tulaja árulta feltenném nektek hogy akkor hogy nézett ki csdak nem találom sehol.