Keresés

Részletes keresés

unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 853
Olyan, mintha a cég a saját embereivel sem tudna egészen érdemileg kommunikálni
Nocsak, ezek szerint nem csak nekem tűnik így :D
Előzmény: dud996 (852)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 852
"...de azt nme mondhatod hogy itt nem tudják használni"

Hát... Azért én ezt így nem vágtam volna rá... Július elseje óta végülis tényleg egész jól kezdenek belejönni...

Ma egyébként egyetlen olyan buszt sikerült kifognom, amin működött az akusztikus tájékoztatás, igaz azt kétszer is. De egyszer még ez is leordította a hajunkat. Pislogtunk a sofőr sráccal, meg az utasok is ránk...

Ma próbáltam kicsit informálódni a sofőrök képben létéről az "i"-s viszonylatokkal kapcsolatban. Akadt, akinek úgy kellett az elejéről elmagyaráznom, hogy miről van szó... Az már csak a hab a tortán, hogy volt olyan sofőr, akit nem is tudott a Ruyter utcai terelésről és csak a helyszínen szembesült vele, mert ma volt dolgozott először, mióta életben van az ideiglenes útvonal. Olyan, mintha a cég a saját embereivel sem tudna egészen érdemileg kommunikálni, nemhogy ltnine-nal és az utasokkal...
Előzmény: lmglmg (844)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 851
Az elsődleges probléma ott kezdődött ahogy a DKV hozzáállt és hozzááll az egész szolgáltatóváltáshoz. Az utastájékoztató rendszerek még mai napig kifogásolhatóak, kimaradnak járatok, utaslemaradás és még sorolhatnánk. Aztán meglépte a DKV hogy eltörölte a sima buszbérlet, ezzel jelentős többletköltséget teremtett az utasoknak.
Az utasok részéről nagy várakozás előzte meg a szolgáltatóváltást, aztán sokan csalódtak az egész DKV-ban. A csalódottság blicceléshez (is) vezetett, amire a DKV elsőajtózással válaszolt a napokban.
Naná hogy elmaradnak a bevételek, és nem a várt gazdasági eredményt hozza a cég fél év után. A további utasvesztést is simán kalkulálhat a DKV, hiszen januártól ismét 4,5 % os emelés következik, amivel további kb. 3 %-os utasvesztést realizálhat.
Ha nem változtat a DKV a magatartásán, az árstratégiáján, szolgáltatási színvonalán akkor a nyári iskolaszünet kezdete után nem lesz ki utazzon a buszokon, ami újabb járatszám csökkentést és leépítéseket fog generálni!
Előzmény: mikipapa72 (846)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 850
Negyven fő környékét emlegetnek a rossz nyelvek, a fiatalabb eresztésből.
Előzmény: mikipapa72 (836)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 849
Jól tudtad... Csak rühellem lekésni a kedvenc sorozataimat, vagy azért kevesebb időt tölteni mondjuk a szeretteimmel, mert épp kimarad egy járat...
Előzmény: lmglmg (835)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 848
A midibusz témához annyit szólnék hozzá, hogy se az 50-es sem a 46-os pályára nem megfelelőek, csak bizonyos időszakokban. Az 50-esen reggel és délután is van jópár kanyar amikor kitömve közlekedik a busz. A 46-os szintén ilyen, oda már reggel és este is csuklós jár mert a szóló nem elég. Pár kanyar erejéig jók csak ezek a midibuszok és kevés vonalon. A 17Y a jövőben pedig nagyon úgy néz ki, hogy be fog térni az ITK telephelyre az útja során. Amúgy nem ártana neki egy biztonságos, megfelelő fordulót kialakítani, ez a balesetveszélyes tolatgatás kis helyen nincs rendben.
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 847
Egyiken se, nem vagyok sofőr és ott dolgozó sem.
Előzmény: lmglmg (838)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 846
Nem a forda változás miatt küldik el az embereket, kb. 30 vagy több ember eküldése várható. Sokan vannak szerintük, béreket nehezen tudják kifizetni, nem úgy jönnek a DKV bevételei ahogy arra számítottak. Nehéz helyzetben van a cég azt mondják az ismerőseim.
Előzmény: lmglmg (837)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 845
Egyenlőre itt még nem teljesen működik a rendszer...
Előzmény: lmglmg (844)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 844
bocs, ezt elnéztem igen, de azt nme mondhatod hogy itt nem tudják használni ;)
Előzmény: unikumi (842)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 843
Viszont a honalapon bármikor láthatod, melyik busz hol jár éppen!
Előzmény: lmglmg (841)
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 842
Nincs?
Konkrétan a hivatkozott weboldalon is térképen lehet nyomon követni az éppen közlekedő járatokat. A fedélzeti tájékoztatás is príma. A rendszer ugyanaz, ami itt a villamosokon és trolikon van, csak ott rendesen karbantartják, és használni is tudják.
Előzmény: lmglmg (841)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 841
Jah, és utastájékozató sincs ;)
Előzmény: lmglmg (840)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 840
Az árak miatt nyávogósok, és nem megelégedetteknek mutatnám ezt a kis táblázatot, hogy nem csak mi vagyunk drágák, van olyan város, ahol még villamos sincs, és nem minden alacsony padlós, klímás, s mégis drágább...

PK Zrt oldaláról
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 839
A buszok száma nőtt, és a buszokat is vezetni kell valakinek....

Szóval én kötve hiszem, hogy hatalmas elbocsájtások lennének, mivelhogy nem egy húú de nagy látszámmal kezdett a DKV.
Előzmény: mikipapa72 (836)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 838
Megkérdezhetem, hogy melyik buszon vagy? ugyértve hogy LMG .. ?
Előzmény: mikipapa72 (836)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 837
Háth ezen hány embert spórolnak? 9?
Előzmény: mikipapa72 (836)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 836

A gépkocsivezetőknek pár napja már említették a forda változásokat decembertől és a járat ritkításokat is, várható volt. Ezek a után a sofőrök elbocsájtása sem meglepő hisz most ez a fő téma a cégnél, leépítés lesz.

lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 835
Én ugy tudtam, nem szereted a műanyag dobozokat, amiben semmi kreativitás és szépség sincs...
Előzmény: dud996 (834)
dud996 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 834
:/ Pedig már vártam volna Őket ki... Meg szerintem nem csak én...
Előzmény: Törölt nick (827)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 833
Lenne még egy kérdésem hozzád:

A légterelő üvegek mindig rácsúsztak a korlátra, ezért megrögzítettétek a fekete kis tartókat, és raktatok egyet pluszban a függőlegesen is. Ez mind szép és jó, de mintha elfogyott volna ez a kis tartó. Még van egy pár busz, amibe kéne ilyet rakni!
Előzmény: I-shift (832)
I-shift Creative Commons License 2009.11.22 0 0 832

Na, hát a Te "szerelő" ismerőseidnek is traktorosnak kellett volna menni...((((

 

Milyen víznek kéne a hátsó hídból kifelé menni?????????

Előzmény: mikipapa72 (824)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 831
jó lenne tudni.
Előzmény: ltnine2 (830)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 830
Jó kérdés...:)
Előzmény: Törölt nick (829)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 829
Tegnap este 22 óra körül, egy kérdés!
Miért lett felfeszítve a tankbeöntő ajtaja,mikor ott volt a kulcs hozzá?
Előzmény: ltnine2 (828)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 828
Mikor érkeztek meg?

Tegnap délután még itt voltak:(
Előzmény: Törölt nick (827)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.22 0 0 827
sziasztok!

a két proto visszajött Fehérvárra
Csibike999 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 826
Köszönöm, véletlenül nincs olyan járművetek amiben BFZ 75/600 menetkapcsoló található? pl nosztalgia, vagy valami régi.
Előzmény: dkv260 (825)
dkv260 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 825
CS 37 típusú 21 menet és 17 fék fokozatú bütyköstárcsás menetkapcsoló.
Előzmény: Csibike999 (823)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.20 0 0 824

Igen, össze. Én is úgy tudom, hogy egybe jöttek de a beépítésnél hozzányúlnak elvileg mindhez, mert ezeket a kivezetőket akkor rakják tán össze. A lényeg a víz befele ment nem ki, ezt az Alfások rontották el, ezt mondták a szerelők ismerősömnek.

Előzmény: dud996 (818)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!