Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

IBÉ Creative Commons License 2009.04.19 0 0 3475
Üdv!

Én csak azt nem értem mitől nőne meg a nagyobb keréktől a végsebesség? Ha váltóméretű gumit raksz rá a kerékátmérőd ugyanaz marad. Ellenben a nagyobb felnihez ált . szélesebb gumi jár, így szerintem inkább rontasz a helyzeten. Ha nem váltóméretű gumi kerül rá akkor kmóra szerint lehet gyorsabban fogsz haladni mivel csalni fog az óra de attól az autó végsebessége még nem fog nőni.

Nem értem az egész logikáját. Ennyi a végsebesség meg kell szokni. Nem egy versenyautó,.....
Előzmény: sks2 (3469)
sks2 Creative Commons License 2009.04.19 0 0 3474
OK.Köszönöm!

Sejtettem hogy valami ilyesmit jelenthet.
Kicsit elvetemült ötletként:))Mi lenne akkor,ha mondjuk osztókörmodositoval raknék rá 16"-os bmw felnit 215/65r16 -os gumival.
Van egy garnitura ilyen felnim egész jó gumikkal és csak az osztokörmodosito árából meglenne oldva a probléma!

Ez most onnan jutott eszembe hogy transporterekre és vitokra is ráraknak sokszor 17-18-as felniket,akkor szerintem a transitra se lenne gáz egy 16-os!

bár 120-130tempoval egy osztokörmodositos felnivel?hát nem tudom..lehet hogy veszélyes lenne..
Előzmény: nagykunsági (3473)
nagykunsági Creative Commons License 2009.04.18 0 0 3473
Tourneo a transit személy változata.
Előzmény: sks2 (3471)
sks2 Creative Commons License 2009.04.18 0 0 3472
Ja difi!

A jelenlegi difim nagyon jó,nincs hangja,nem bug,nem morog,ugyhogy csak nagyon végsö esetben cserélném ki.

Ha valakinek van itt 4.11-es difije,korrekt áron és ad rá beépitési garit,akkor lehet ez is érdekelne.
sks2 Creative Commons License 2009.04.18 0 0 3471
Szia Trafó!

5x160? Még egy ilyen hülye méretet...

A 2000utáni transitok nem 6lyukasak?

Egy lemezfelnis honlapon néztem felniket hozzá,ott irtak 15"-ost,de az valami tourneora valo.

A tourneo az valami kivitel változat,vagy mit jelent?
trafo2000 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 3470
5x160 az osztókör,nem egyezik más autóval 2000 utáni transit kereket kellene rápróbálni.4,11 difit keress.
Előzmény: sks2 (3469)
sks2 Creative Commons License 2009.04.17 0 0 3469
ÜDV MINDENKINEK!!

Transittal kapcsolatban lenne egy érdekes problémám!

Az autó egy 93-as 3fös tgk,gyári 14"-os felnikkel 195r14c-s gumikkal.
Sajnos utazóba nem tud többet 100-110-nél,és szinte csak autópályán használjuk
Az lenne a kérdésem,hogyha raknék rá nagyobb kereket ,akkor valszeg megnöne a végsebesség és hogy ez mennyire lenne biztonságos egy ilyen autónál.
érdekelne a felni osztoköre és agymérete és hogy létezik-e ilyen paraméterekkel 15"-16"-ban is felni

Vagy esetleg melyik a létezö leghosszabb áttételü difi,amit alá lehet rakni?

Tehát hogyan tudnám megnövelni az utazósebbeséget legalább 120-130-ra?mert nagyon monoton és fárasztó a pálya 100-zal!

várom a segitséget:-)

HatoStefan Creative Commons License 2009.04.15 0 0 3468

Sajnos nincs errefelé olyan szerelő,aki rendesen ért a Transithoz,a márkaszerviz

pedig megfizethetetlen számomra.Egy fiatos szerelőhöz hordom,ha már én nem tudok vele mit csinálni,de ő csak az általános dolgokat végzi el,a transitspecifikus esetekkel elküld.

Előzmény: trafo2000 (3467)
trafo2000 Creative Commons License 2009.04.14 0 0 3467
Találkoztam már olyannal hogy az új főfékhenger nem volt jó...
Ha a kerékcsapágy lenne,azt inkább gurulás közben hallani,morgó hangot ad.
Ciripelés,az lehet sok minden.Kardánkereszt,függesztőcsapágy,lelógó bovden nekiér a kardánnak,difi hiba stb látni kellene.
Előzmény: HatoStefan (3465)
nagykunsági Creative Commons License 2009.04.14 0 0 3466

Ha levegős akkor nem megy befele a pedál, hanem rugózik, mivel a levegő összenyomható. A folyadék nem.

 

Anno nekem a Samarámnál volt ilyen hiba, a főfékhenger engedett át.

Előzmény: HatoStefan (3465)
HatoStefan Creative Commons License 2009.04.14 0 0 3465

Többször is ellenőriztem a főfékhenger tartályában a folyadékot,de nem fogy belőle.

Nem látok szivárgást sehol sem.A kerekeknél sem.Lehet hogy még levegős?

Szegény Tranyómon egyre-másra bukkannak fel hibák.

Újabban érdekes ciripelő hangot hallok hátulról,ha lassan,de élesen kanyarodok vele,mindkét irányba.Talán kerékcsapágy?

Előzmény: trafo2000 (3464)
trafo2000 Creative Commons License 2009.04.11 0 0 3464
Ez elég rosszul hangzik.
Előzmény: HatoStefan (3462)
nagykunsági Creative Commons License 2009.04.11 0 0 3463
Akkor nem levegős, hanem valahol elmegy az olaj. Vagy folyik, vagy visszaenged a főfékhenger.
Előzmény: HatoStefan (3462)
HatoStefan Creative Commons License 2009.04.11 0 0 3462

Igen,sikerült.23,81 mm. a mérete.14ezer volt a főfékhenger.Kőrbe légtelenítettük,de mégis olyan érzésem van,mintha még egy kicsit levegős volna.Bár a fékpedál bekeményedik,de ha sokáig nyomva tartom,lassan megy befelé.De csak ha erősen nyomom.Amugy jól fékez,megáll mint a bot.

Kellemes Húsvétot Kívánok!

trafo2000 Creative Commons License 2009.04.10 0 0 3461
Sikerült a fékjavítás?Ilyenkor csak az biztos ha leszeditek és megméritek,egy nap alatt megvan az új.Elvileg 24 es,de mérés nélkül nem érdemes venni.
Előzmény: HatoStefan (3459)
Mitsubishi Sapporo Creative Commons License 2009.04.03 0 0 3460
Sziasztok!
Mk II-es Transit alkatrészek eladók.
Komplett 2.4D motor (1980-as Tranyóból), 4.11-es áttételű hosszú difi,
üvegek, ajtók, stb.
Több autó bontásából.
Írjatok, hívjatok ha kell valami. Budapesti vagyok, szállításban tudok segíteni.
06-30-417-53-90
bunuc@citromail.hu
Üdv!
HatoStefan Creative Commons License 2009.04.02 0 0 3459

Sziasztok!

 

Nekem is gondom van a fékkel.Kiderült hogy a főfékhengerből lassan szivárog a

fékfolyadék.A fékrásegítő váqumdob alján végighúzott rongyon állapítottam meg.

Az autó alján,a kerekeknél nem látni szivárgást,tehát biztos hogy a főfékhenger

a ludas.A szerelő is megerősített ebben.Azt tanácsolta,hogy vegyek egy újat,mert a

régi már biztos szét van kopva ezerrel és nem javítható.Csak a méretét nem

tudta megmondani,mert állítólag két-vagy három féle belső átmérő létezik.

Tudja Valaki hogy 90-es Tranyóhoz milyen főfékhenger való?

Előre is köszi.

IBÉ Creative Commons License 2009.04.01 0 0 3458
Valóban nem jó játszani a fékkel. Csak meg akarom tudni milyen alkatrészek kellenek és vinném azokat a szerelőmhöz mert így olcsóbb. Csak most nincs lehetőségem napokig a szerelőnél hagyni a transitot mert a céges ford ranger szintén kidőlt a sorból. Elfolyt belőle a bal első keréknél az összes fékolaj. Nah ott tényleg nincs fék.....Szar érzés....
Előzmény: trafo2000 (3457)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 3457
Itt látszik hogy mindent cseréltünk,legjobb így csinálni akkor pár évig nem kell hozzányúlni.De fékkel nem jó játszani,ha nem vagy biztos magadba vidd szakemberhez inkább.
Előzmény: trafo2000 (3456)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.31 0 0 3456
Nem annyira bonyolult ez.Kereket leveszed,kalapáccsal leütögeted az agyra rozsdásodott dobot aztán már látsz is mindent.Sajnos a féltengelytől kicsit nehéz hozzáférni a rugókhoz,azonban annak kiszerelését nem ajánlom annak aki nem ért hozzá.
Szétszeded,ellenőrzöd a munkahengereket hogy nincs szivárgás a porvédő alatt aztán az új cuccot visszateszed ahogy a régit leszedted.
Erről nincs képem csak ez az egy,itt ki van szedve a féltengely és a kerékagy,új munkahengerek,pofák és rugószett lett beépítve.
Előzmény: IBÉ (3455)
IBÉ Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3455
Bontáshoz segítség? astra g-n már vettem le...Esetleg fényképek?
Előzmény: trafo2000 (3454)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3454
Tisztítás kevés lesz ott szvsz.Mindenképp megbontás és állapotfelmérés.Túlkopott betétek,dobok,törött rugók okoznak ilyen jelenséget.
Előzmény: IBÉ (3452)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3453
Szerintem igazi a kettes is.Verseny transit.Akár csak egy mustang,a verseny Mustang is csak hasonlít az utcaira de az is mustang.És a kettes van eszméletlen keménység.
Előzmény: SumQuiSum (3451)
IBÉ Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3452
Hátsó fékdob leszereléséhez kellene kis segítség, infó..... Elinduláskor "ugrik, kattan " egyet az autó behúzott kézifék után. Remélem egy dobtisztítás segítene.... Vagy valami más ötlet?
Előre is köszönöm....
SumQuiSum Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3451
A Supervan 1 még jó volt, a többi már nem igazi Transit... :( Csak egy úgy kinéző kasztnit húztak egy versenyvázra. Akkor inkább már egy ilyen:
http://www.youtube.com/watch?v=wQ6bCi8HiPI
vagy ilyen, csak nem ennyire rondában :)
http://www.youtube.com/watch?v=j1HJIWSgNEc
De a lényeg, hogy ilyen legyen a menetteljesítménye:)
http://www.youtube.com/watch?v=s0qjkfqcuD0
(nézzétek végig)
Előzmény: trafo2000 (3450)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.30 0 0 3450
http://www.youtube.com/watch?v=KnqdIsBJT0A
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.29 0 0 3449
Valami elektromos hiba lesz,ki kell szedni az óracsoportot és ellenőrizni a csatlakozást,megmérni a feszültséget és a testet ellenőrizni.A kilóméteróraban közös az üzemanyagmérővel,rossz kilóméteróra zavarja az üzemanyagjelzőt.(csak az elektromosoknál,bovdenesnél nem)
Előzmény: roberto34 (3447)
trafo2000 Creative Commons License 2009.03.29 0 0 3448
Ha a chek lámpa világít akkor már tárol hibakódot.Elvileg ford márkaszervizben ki tudják olvasni.
Leszedni az adagolót akkor kell ha azt akarod bevizsgáltatni,azt csak Kecelen tudják.
Előzmény: roberto34 (3446)
roberto34 Creative Commons License 2009.03.29 0 0 3447
A kilóméter óra is siet, 30-ról indul, és ha egyhelyben állok járó motorral, akkor is számol. Egyébként támpontnak minden tankoláskor nullázom a napi számlálót, de akkor épp úgy sikerült. Mióta van mobiltelefon, sokkal könnyelmübb az ember, és hajlamos rámondani, ha nem bírja ki, majd hoz a haver! Hát én így jártam! Vissza a kilóméter órára, mi lehet a baja? Közös a probléma a tank órával?
Előzmény: nagykunsági (3443)
roberto34 Creative Commons License 2009.03.29 0 0 3446
Még nem, de most, hogy mondod, közbe kigyullad a piros lámpa. Leállítás után újraindítás, és nem világít. Valami közelebbi helyet nem tudsz? Győr Sopron megyébe? Le kellem venni ugye, és csak az adagolót vinni!
Előzmény: trafo2000 (3445)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!