Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Barramas Creative Commons License 2000.11.19 0 0 731
yOLORO
Azert 30k-nel meg semmi esetre sem szabadna komolyabban kopni a tarcsanak,meg ha a legrosszabbakat felteteleznenk is Rolad,amit nem teszunk....:))
Ciao
B™
Előzmény: yOLORO (730)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.18 0 0 730
Ja elfelejtettem irni, hogy 30.000Km van az automba.
yOLORO Creative Commons License 2000.11.18 0 0 729
Hali mindekinek!

Egész héten nem volt 1óra szabadidöm, hogy leüljek a gép elé!

Kérdés: volt valamelyikötöknek a kuplunggal problémája??? Mert mintha nekem nagyon elkezdett volna kopni. Egyre magasabban fog, pedig már állítottam is rajta egy kicsit.

GT
Szoktál alk. árakat irogatni.
Tudnál nekem árat mondani egy gyári kuplungtárcsára???

Barramas Creative Commons License 2000.11.17 0 0 728
ujtulaj
En tudok egy kepet,sot,en is meg csak ott lattam,egeszen pontosan az a2 magazin legujabb szamaban,egesz oldalas hirdetesben.Az ara igen korrektnek tunik.
GT
A szerelese ezeknek hazilag is megoldhato,persze minimalis muszaki erzekkel,vagy szaladhatok muhelybe??
A valto tipusat nem tudom,de tolatasnal egy gyurut kell felhuzni,ez a huzalos??
Ciao
B™
Előzmény: ujtulaj (727)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.17 0 0 727
Granturismo!

"A Bontexes váltószoknya nagyon klassz"

Miért érdemes feltenni? Praktikus, vagy azért mert szép? Esetleg mindkettő?

Tudsz valami képet (vagy URL-t) mutatni róla?

Előzmény: granturismo (725)
azesz Creative Commons License 2000.11.17 0 0 726
teljesen egyetertunk, bar meg nem tudok uj arat 147-re de en is ebben a csereben gondolkodom, most egy 1.6 sx bravo-ba rakom a 60.000-ik km-t es eddig meg semmi gond nem volt vele, imadom, a letezo legjobb auto az osztalyaban.

a.

Előzmény: Barramas (721)
granturismo Creative Commons License 2000.11.17 0 0 725
Üdvözlet mindenkinek

T. Barramas kartárs!

A Bontexes váltószoknya nagyon klassz. Olasz gyártmány és a Bravora minden különösebb bűvészkedés nélül fel lehet szerelni mivel autóspecifikus. A váltógomb esetében ha bowdenes váltójú 1.2-es verziód van, akkor a kérd a Renaulthoz vagy az Opelhez való sebváltógombbal, amelyek az 1.2-höz hasonló kialakítású hátramenetkapcsolással vannak szerelve.

Cali.

Köszöntelek a topicban.

Az általad említett áron szerintem nehezen fogsz kapni olyan 1.6-os Bravot/Bravát kapni ami megfelelő lenne. Szerintem szánj rá 100-200eFt-tal többet. 1.7-1.8 körül hatalmas a választék.
Vásárláskor figyelj a váltóra. Mindenképp menet közben próbáld ki a fokozatokat és a visszakapcsolásokat is. A rossz utak lerombolják a futóművet(pláne az elsőt) Ellenőrizd a kerékcsapágyak állapotát. (Legkönnyebben hosszú íves kanyarban teheted meg) Ha szervókormányos a gép álló helyzetben tekerd át végállástól végállásig, ha szuszogó hangot hallasz felejtsd el. A hátsó ablaktörlőt próbáld ki és a index automata kikapcsolót is.

Cali Creative Commons License 2000.11.16 0 0 724
Üdv mindenkinek!
Új emberkeként ezen a topicon nagy lelkesedéssel rágtam át magam a teljes halmazon. Uraim: elismerésem!!! Színvonalas, kultúrált, olaszautó tulajdonoshoz méltó a beszélgetés. Sokféle autót volt szerencsém a magaménak mondhatni, és bizony a tény az, hogy saját, nagyon kellemes feelingje van az olasz verdáknak. A tanácsotokat szeretném kérni: autócsere előtt állok, kb. 1.5-1.6M Ft körül szánnék most kocsira. Ennyiért már lehet kapni '95-'96-os Bravot(Bravát). Természetesen 1.6-ost vennék (sokkal sikerültebb ugyebár, mint az 1.4-es), ti mit tanácsoltok, mire figyeljek oda nagyon a vásárlásnál? Elsősorban a típussal kapcsolatos dolgok érdekelnének, nem az általánosságok(volt-e törve, az azonosítószámok rendben vannak-e stb).

Előre is kösz: Cali

Barramas Creative Commons License 2000.11.15 0 0 723
Hali
Ujtulaj
Jol tetted,vegre ismet kozelebb kerult szivunk csucske az Ot megilleto helyhez...:)
Mas
Tud valaki kozelebbit a Bontexnel akciozott valtokeret+borszoknya+valtogomb comborol??
Hogy megy fel aregi helyere,illetve mi lesz a gyuruvel,nem lesz tobbet tolatas?? :))
Ciao
B™
Előzmény: ujtulaj (722)
ujtulaj Creative Commons License 2000.11.15 0 0 722
Sziasztok!

Megkértem a totalcar.hu legénységét, hogy rakják fel a Bravo fórumot is a címoldalra, mint más autós fórumokat.
Voltak olyan jók, és megtették :)

Barramas Creative Commons License 2000.11.14 0 0 721
Tudom,hogy ez nem az a forum,de olaszok,oruljetek
ismet:ha igaz a hir,az ev autoja ISMET egy olasz auto,nem nemet,nem japan,nev szerint:
ALFA ROMEO 147 :)
Persze,nekem a szivem csucske akkor is a BRAVO.
Ciao
B™
Barramas Creative Commons License 2000.11.11 0 0 720
Ja es itt egy link:
http://www.fiatbravo.net/newbravo/index.htm
ahol van meg kep az uj Bravorol....
Barramas Creative Commons License 2000.11.11 0 0 719
Hali
Csak azokat a kepeket lattam,de annak alapjan is el tudtam donteni,
hogy ez mar nem az az auto,ami volt.Stilus, egyeniseg,design-0.
Persze azert kivancsi leszek,milyen lesz eletben.
Viszont a 147-est nezegetve ra kellett jonnom,hogy nagyon sok reszletben
inkabb Bravo,mint az uj Bravo.
Ciao B™
Előzmény: yOLORO (718)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.11 0 0 718
Barramas
Hol láttál uj bravX-ról képeket???
Vagy csak azokat amelyiknek a linkjét én raktam fel???
Hát én is nagyon gondolkozom, hogy tavasszal alfa tulaj leszek!
Barramas Creative Commons License 2000.11.10 0 0 717
Hali
En eppen az uj Alfa 147-est bamultam az a2-ben,es
eldontottem,mi lesz a Bravo utodja,mar ha eljon az
ideje,persze.
Az uj Bravorol keszult kepek nem igazan nyertek meg a tetszesemet,de a 147....:)
Ti hogy vagytok ezzel??
Ciao B™
Előzmény: yOLORO (716)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.10 0 0 716
HALI

Mindenkinek anyi a dolga, hogy nem jut el a billentyüzetig???

yOLORO Creative Commons License 2000.11.08 0 0 715
warum
OK de miben érzödik a különbség?

TL
GoodYear UltraGrip 5 gumi kellene, 175/60 R14.

Turbo Lada Creative Commons License 2000.11.08 0 0 714
Sziasztok !
Rendelhető nálam új téli gumi minden méretben és márkában.Hívjatok 06 30 9422197!
Pl.
185/65R14
Semperit Ultra grip 3 11500
Michelin XMS 130 12500
185/65R15
Kelly Wintermark 4 13500
Dunlop SP Winter Sport 20000
Eladó egy 164 2.5 TD '91 jó állapotban 1000000 FT-ért
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 713
GT:
Kösz, tudok mindent (jó lesz az a FIAT felni).
Előzmény: granturismo (712)
granturismo Creative Commons License 2000.11.08 0 0 712
Sziasztok. Na én nem tudtam, hogy ennek ET a neve.
A hivatalos felni és gumi táblázat:
Modell:felni:gumi
80 16V:5 1/2Jx14-37:175/65R14-82T
100 16V:6Jx14-43 :185/60R14-82H
:6Jx15-40 :185/55R15-81H
115 16V:6Jx14-43 :185/60R14-82H
:6Jx15-40 :185/55R15-81V
:6Jx15-40 :195/50R15-82V
155 20V:6Jx15-49 :195/55R15-84V
:6Jx15-49 :205/50R15-86V
TD 75 :5 1/2Jx14-37:175/65R14-82T
TD 100 :6Jx14-43 :185/60R14-82H
JTD 105:6Jx14-43 :185/60R14-82H
:6Jx15-40 :185/55R15-81H

Ha valakit a '99 előtti modellek táblázata érdekel azt is beírom.

Előzmény: Törölt nick (711)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 711
Találtam képet egy régebbi hozzászólásban (tuning alatt):


Az ET azt jelzi, hogy a felni felfogatási pontja a felni hossztengelyéhez képest merre van, kifelé, vagy befelé.
Ha kifelé van akkor a szám pozitív, ha befelé, akkor negatív az érték.

Azért a hirtelen érdeklődésem a FIAT felnik különböző méretei iránt, mert egy Alfára akarom felszerelni ezeket téli gumival.

ET 40 a 6J széles Alfa felni, akkor gondolom az a 3 mm eltérés (ennyivel van jobban befelé a FIAT felni) a tökmindegy kategória.

Előzmény: HEC (710)
HEC Creative Commons License 2000.11.08 0 0 710
sportivo

Az egyik márkakereskedés állítása szerint ET37.
A gumidiszkont táblázata szerint ET43.

Jó lenne ha valaki pontosan meg tudná mondani.
Én annyit tudok, hogy egy viszonyszám ami jellemzi, hogy hol helyezkedik el a felni kerékagyra felfekvö síkja a perem síkjához képest. Minél kisebb annál jobban "kinyúlik a sárvédö alól".

(metszetben)
|--------|
\
|
|
| <----
|
|
/
|--------|

Előzmény: Törölt nick (706)
warum Creative Commons License 2000.11.07 0 0 709
Sziasztok!

Én tudok néhány szót mondani a torony merevítőről.
Nekem az előző autómban volt és szvsz tapasztalható a külömbség.
Azomban az a véleményem nálunk nem igazán elterjedt az utcai autózásban inkább csak a tuning atók közt. Austriában szerintem meglepően sok autóban találni ilyet igaz ott a márkakereskedésben is lehet kapni.Pl. magyar ár Skoda felícia 28.000. Ft hozzávetőleg.

granturismo Creative Commons License 2000.11.07 0 0 708
yOLORO
Állítólag sokat számít. Én 40-50eft között láttam.
Sportivo
Bocs. Mi az az ET szám?
Előzmény: yOLORO (707)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.07 0 0 707
GT
Hát nem tudom, hogy ez menyit merevitene a karoszérián. Nagyon jol mutatna a motortérben.
Menyibe kerül egy merevítő???
Előzmény: granturismo (705)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.07 0 0 706
Sziasztok!

Nem tudjátok véletlenül a Bravo/Brava gyári 6x14-es lemezfelni ET-számát?

granturismo Creative Commons License 2000.11.07 0 0 705
Sziasztok
Egy hibajavítás. Az ajtóban sajnos nem a "kebelek" vannak damasztszalaggal becsavarva, csak a kábelek.:-))))
yOLORO
Amikor beállok az udvarba, a felhajtón és az egyik első kerék még az uttesten van a másik már a járdán, akkor halk nyöszörgést lehet hallani. Ez arra utal kogy a kasztni torziós merevsége nem tökéletes. Forszírozott menetnél ez problémát okoz, hiszen kismértékű csavarodás is rontja az útfogást. Ez ellen jó a toronymerevítő ami a két rugótornyot összeköti. Te nagy tuningimádó vagy. Nem gondoltál egy ilyen beépítésére? Másnak van tapasztalata? Volt módom toronymerevítős járgányt kipróbálni, de előtte nem próbáltam anélkül, így a hatását nem tudom.
Előzmény: granturismo (702)
cr2 Creative Commons License 2000.11.06 0 0 704
Köszi.

A zajszigetelést meg azért eröltetem, mert az az érzésem, hogy amikor a Bravaban ülök és mondjuk egy busz zakatol mellettem a másik sávban, valahogy halkabbnak, vagy inkább tompábbnak tűnik a beszűrődő zaj, mint a Fiestában. Mondjuk ott sem vészes, de sajna ez a dilim.

Előzmény: granturismo (702)
yOLORO Creative Commons License 2000.11.06 0 0 703
GT
A Novitec-nél kapható a sima 1.816v Brav_ motorra turbo. Majd 150LE.
Sajnos nem volt még szerencsém Cupehoz. Aztmondják ha valakit megfog az auto akkor nem akar kiszálni belöle, de ha vkinek az auto nem nyeri meg a tetszését azok elég lesujtóan nyilatkoznak a Coupéról.(sajnos)
granturismo Creative Commons License 2000.11.06 0 0 702
Sziasztok.
yOLORO
Bravo HGT menetközben rulez! :-)))
Volt szerencsém kipróbálni, ráadásul a Gellérthegyen, a hegymenete (Citadella) is egészen meggyőző. DE. A tulaj elmondása szerint a forszírozott menetet min. 15l-es átlagfogyasztással "hálálja meg" és ezt a FiatBravoNet topic hozzászólásai is alátámasztják. A 145-nél ugyanez 11-12l és az mindenképpen jobban veszi a pörgetést. A járáskultúra összehasonlíthatatatlan a Bravo javára, de SZVSZ ez egy sportváltozatnál nem az elsődleges szempont. Pedig a 145 tömege is nagyobb. Fenntartom, hogy az öthengeres motor nem erre a célra való. Én inkább a Coupé 1,8 turbóját próbálnám ki benne.:-)))))
cr2
A Dietz-ről. Én a XI. Fehérvári út 44. szám alatti autóhifi üzletben vettem. 3 és 4 eFt között volt az ára. KB befőttesüvegnyi méretű műanyag dobozban van. A doboz tartalma nekem pont elég volt a két ajtó lekezeléséhez. Egy szürke lekvárállagú anyag, vízzel higítható (ha kell). Én ecsettel kentem fel. Felkenéstől számított kb. 15 perc alatt megszárad. Az ajtóborítást le kell szedni. (Ha kell leírom hogyan.) A borítás alatt van egy nejlon felragasztva. Ezt óvatosan le lehet húzni úgy, hogy a ragasztóanyag rajta marad, így a végén szépen vissza lehet tenni. Az ajtón a kebelek damasztszalaggal vannak becsavarva és sűrűn rögzítve, a zárszerkezet vonórúdjainak (nyitó-záró) zörgését habszivacs elemekkel csillapítják. Magán az ajtólemezen pedig bitumenlemezes csillapítás van elsősorban az ajtócsukáskori bádoghang (lásd Wartburg) csökkentésére és ugyanebben játszik szerepet az ajtó oldalmerevítő rúdja is. Az egész ajtó belsejét kikentem, a kábeleket is, csak azokat a részeket nem amelyeknek mozognia kell. Utána még az ajtókárpit belső felén a "gyanús" részeket is. Nekem bejött próbáld ki. De ha már csinálod a gyári hangszórót is cseréld ki egyúttal.
Hi! GT

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!