Most elbizonytalanítottál, de a " a Kefe a ló, a Kefe a ló" kifejezés a Markos-Nádas duó híres Hugyos Józsi ekőadásából van, amikor a "riporter" Nádasnak magyarázza a Hugyos Józsi fia, a Markos, hogy " a Kefe a ló"...
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Találd... érdekel a dolog... azt, hogy ki vagyok, nem egy nagy durranás kitalálni, de a "kefe a ló" sztorid kiványcsivá tesz :-)
[OFF]Van egy Psion 3a is eladó... ha kell valakinek, jelentkezzen![/OFF]Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Ha valaki csatlakozni akar... általában 13 óra körül szoktunk ebédelni az euro centerben. ha valaki dzsoinolni akarna, akkor nincs akadálya. Jelszó: belépés nem csak Fiattal, de ajánlott.
[OFF]Eladó a Nokia6110-es telefonom, linkkábellel 20eFt.[/OFF]Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
emlékszel a kanyarra a hegyről lefelé az Eurocenterhez? najá. és te emlékszel a kanyarra a hegyről lefelé az Eurocenterhez. Tudod, még a zasztavával :-)))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
"Eck: biztos mindig nyomja neki, mint állat :-))) (nomen est omen)" Tudod jól mennyire nyomom... ma megyünk ebédelni megint? emlékszel a kanyarra a hegyről lefelé az Eurocenterhez? :)))
"Szkapi: Ha ez a neved, akkor a te autód tulajdonképpen egy "lovas-kocsi" :-)" Ja... lekerekített gumipatkóval (persze hogy nincs harag... ilyen hüje nickkel odeonnal mint nekem van????!
"Maranello: úúú ez egy kicsit sok lett, 1000 boccs! csak elkapott a FIATfeeling. Egyéb mérés: (előző 2 héten)"Én is írnék eredményt: Budapest Pápa átlag 130 km/h sebességgel (szinte végig 170 km/h sebességgel, de egyszer volt 198 is) két bőröndnyi cuccal, 4db számítógéppel 15" és 17" monitorokkal három személlyel, egyszer volt csak nagy átrendeződés a csomagok között az M1-en, amikor is feltünt a távolban egy útszéli fehér Audi.
Nos a lényeg: 7,5 literes fogyasztás... ez vegyes fogyasztási adatnak számít???Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
1. Bravo
2. 1.6 SX
3. Klíma van
4. AC on: 7.8/8.5; AC off: 7.3/7.8
5. AC on: 7.4/7.6; AC off: 6.8/7.3
6. AC on: 6.8/7.4; AC off: 6.2/6.6
Ebböl a felmérésböl számomra az is kiderül, hogy sokunknak van légkondija. A kérdésem egyszerü. Nektek is zörög a váltó alapjáraton bekapcsolt légkondinál?? Ha benyomom a kuplungot elhallgat. A szervízben mindig leráznak, hogy ez minden 1.6os légkondis Brava/o-nál tapasztalható. Engem borzasztóan idegesít, nyugtassatok meg, hogy nektek is kinyomócsapágyas a gép!!
Üdv,
poke
Yellowboy,
Király a géped belülröl is. Nagyon jó az a yellow fíling az egész autón. Gratula.
Ezt az 5.7-et Németországból hazafele 140-150km/h-nál sikerült mérni.szerintem ez egész jó.A városit én egy kicsit sokallom ,de ez miattam van,nem igazán közlekedek lassan.
Végre sikerült képeket felrakni,nézzétek meg.Remélem tetszik?
www.nexus.hu/yelloboy//fiat1.jpg
www.nexus.hu/yelloboy//fiat3.jpg
Nem írom le mind de elmegy egész fiat8.jpg-ig.
Rityfity,
nem ott lakom, hanem Veszprémbe szoktam menni arrafelé. Nem szeretem az autópályákat, mert unalmasak, a vezetés élménye mindig a kis utakon jön elő, és még szép is a vidék. Csak akkor megyek autópályán, ha gyorsan kell eljutni valahova, ha nem sietős, akkor mindig kis utakat választok, lehetőleg minél isten háta mögöttibbet.
Ez persze nem azt jelenti, hogy Biatorbágy már a térképen sem szerepel, sőt!
Szívesen laknék ott, inkább, mint itt Pesten.
Nem tudod, mennyiért mérnek ott egy telket? Komolyan kérdem...
A fütyülős benzinadagolóra még mindig senki nem tud javaslatot?
Általában vegyes használat, de a városi is országúti tempó inkább. Úgy megyek, hogy mindig zöldre érjek oda. (Begyakorlott unalmas napi ingázás.) 80-110. így nem kell megállásra pazarolni a drága nedűt. A km-órát nem nézem, inkább a fordulatot. Ha jó a kocsi hangja, azt szeretem. 50-nél 3. vagy 4., de csak váltogatok föl-le. Ha megunom, akkor inkább megyek 75-80-nal. Sajnos ezt hiába mondom a rendőröknek, azok csak nem akarják megérteni... :-( "Én nem pazarlom a kőolajat! már csak 70 évig van belőle!!!" Most is itt fityeg az orrom elött egy 8000-es helyszíni. Alig tudtam kidumálni. Budai rakpart lágymányosi lejáró után 150 m. Valaki szarakodott... 109-el fényképeztek le. Alig tudtam megállni és visszamenni.:^) A rendőr így fogadott: "Te ez nem a kis Schumi? Tudja, hogy maga ma itt dobogós? A 2. helyezett csak 99."
úúú ez egy kicsit sok lett, 1000 boccs! csak elkapott a FIATfeeling
Egyéb mérés: (előző 2 héten)
1. tartósan 4100-4650 rpm (140-160 kmph)
4 fő, full csomag
nagyon kevés fékezés,
generátor terhelés: tompított fény, alap muzsika
6,829-7,008 l/100 km
2. 115-135 kmph
országút (előzések, kisebb fékezés, gyorsítás)
néha 4., nagyon ritkán 3.
2 fő, kevés csomag
5,545-6,058 l/100 km
3. kemény 90!!!
öregasszony követése órákon át, azaz halál
5., asszem 2650 rpm
2 fő csomag nélkül
5,01 (de lehet, hogy volt az 4,9 is, mert az úton visszafelé fejvesztés terhe mellett leelőztem a banyát, aztán....)
A modernebb klímák elvileg kikapcsolnak full gázkor.
Az enyém is, 3500 rpm körül érezni lehet, hogy ugrik a gép, na akkor csak a ventill fújja a hideg levegőt (ui. még akkor is van elég páraelvonás).
A klimával kapcsolatban az én tapasztalatom az, hogy a fiat által közölt 8-10 LE csökkenés szerintem jóval több. Nem tudom ti hogy vettétek észre, de teljesen máshogy kell vezetni olyankor a gépet (szvsz. közel 15 LE-vel is gyengíti az autót...) Pedig azért az ember úgy gondolná, hogy egy több, mint 100 lóerős autónál ha 10-15 le-vel gyengébb is lesz, azért előzni még tud normálisan...(hát nem annyira) Nekem egy fokozattal lejjebb kell váltanom, mint klima nélkül, vagy inkább kikapcsolom előzéskor, nehogy váratlan meglepetés érjen egy szembejövő vasaló személyében... Nem mondom nagyon jó dolog a klima, nem fárad el annyira az ember vezetés közben melegben, de azért nagyon oda kell figyelni, hogy hogyan használod, mert irtózatosan meg is lehet betegedni tőle...
Ez ügyben is várom a ti észrevételeiteket...
Sziasztok!
K. Trout!!! Te Biatorbágyra szoktál járni??
Én ott lakom! :-)
Egyébként a klíma közel 300.000Ft beszereléssel. (Diavia) Kb: 8-10LE-t vesz le a teljesítményből.
Én is most érdeklődtem, mert nagyon gondolkozom a beszerelésén.
Az eddig beérkezett fogyasztási adatokat összesítve, és átlagolva (statisztikailag) a köv. url-en nézhetitek meg:
http://maxnull.freeweb.hu/fiat/bravo.xls
(ui: a nem egyértelmű adatokat próbáltam közpszintre hozni)
Természetesen továbbra is várom az adataitokat, legalább lesz egy táblázat, ahol mindenkinek megvan a kocsi tipusa...stb.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Bocsi a névtévesztés miatt. Ma elkezdem szétszerelni a széket. A mindig odanyulok nem megoldás. Hja 174 vagyok, de a hirtelen beszállásnál igenis odaverem a térdem (tudom, te nem, pedig nekem a haverjaim is mondták!) és ha előrehajolok a felengedett ülésnél, lefejelem a kocsi napellenzőjét. Nekem valami konkrétabb megoldásra lett volna szükségem, de azért köszi!Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Azt az utat én is nagyon szeretem. Nagyot lehet autózni rajta, csak kár, hogy rossz az út. Két apró eltérés azért van. Van klímám, és félős utitársam is. (Bár asszem, öregszem, mert azt vallom, hogy inkább legyen mindkettő, mint egyik sem)
Sziasztok!
Már 1 hete vagyok tulajdonosa egy 3 éves Brava-nak, ezért veszem a merszet, hogy kérdezzek tőletek. Az autóban egy "LOW" típusú rádió van. Mennyiért cserélik ki egy "High" típusúra, vagy van-e más lehetőség egy kultúráltabb hangcucc beszerelésére?
Egyébként 1 hét után "még" csak pozíitív tapasztalataim vannak az autóval. Munkám miatt sok típust vezetek (P306, VW-Vento, Golf, Skoda-Felicia, Punto, Seat-Toledo), de eddig talán csak az új Toledo-ban fogadott hasonló kényelem és nyugalom, mint a Brava-ban.