Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dex Creative Commons License 2000.01.20 0 0 64
FanTom,

OFFOFFOFF (nagyon)
Komolyan mondom, kész röhely, hogy az ember élete egyik legnagyobb kiadását úgy éli át, hogy jóformán szívességet tesz neki a k!+/==!+!ott kereskedő, ahhelyett, hogy hason csúsznának egy ilyen túlkínálatos piaci helyzeben. Őrület. És mindenhol még át is próbálnak verni, pedig szép árrés van az új autókon, meg egy zsák pénzt leszednek a szaxervízben rólad...ismerős mindenkinek. Pesze ott is lopnak, csalnak, hazudnak.

Esküszöm, a vietnámi kofák a szakadt piacon nagyobb odaadással árulják a gagyi filléres szutykot, mint az autókereskedők a több milliós járműveket.

Remélem, azért nem nagyon hintáztatnak meg az M0-nál, ez az első új kocsim, amit teljesen magam finanszírozok, így nagyon fájna, ha nem lennének fair-ek.

Bravo!

Dex

Előzmény: FanTom (63)
FanTom Creative Commons License 2000.01.20 0 0 63
Dex

nem gázos a pali, csak a módszer volt ismerős... én azért nem náluk vettem a kocsit, mert nem volt éppen olyan felszereltség amit szerettem volna, és nem tudtak még beszámítási árat mondani az autómra...
Megbeszéltünk egy időpontot, hogy átvizsgálják az autómat, kimentem reggel Halásztelekre, ott pedig közölték, hogy nem is ismernek Mátrai Lászlót. Na nem ilyen durván, hanem letagadták, hogy megbeszéltek volna valamit...ha megbeszéltek egyáltalán. Akkor kértem egy új időpontot, amiről nem kaptam konkrét visszajelzést, közben egy másik helyen elfogadható árat mondtak. De a fickó azóta sem hívott, szerintem a Fiat autóeladási rendszerében meglátta esetleg a nevemet egy másik kereskedőnél és emiatt hagyta a dolgot a fenébe. Nem tudom. Mindenesetre a Fiatnál sokkal emberközpontúbb volt az eladás, mint pl. a Renaultnál... attól hánynom kellett. Meg is mondtam nekik.
Szervizben pedig nekem a Konczot ajánlották.
A Néro M5 szintén az a kategória aki mindent megígért és semmit sem tartott meg. Ezért nem volt biznisz :-))) (Ugyanígy jártam az Auto Danubianál)

FanTom

Előzmény: Dex (62)
Dex Creative Commons License 2000.01.20 0 0 62
A Nagymező sarok az. Nem a Mátrai, hanem egy másik pali, egy világosabb hajú adta el nekem a kocsit. Ő ajánlotta a magnócserét is. Miért, gázos a faszi?

Dex

Előzmény: FanTom (61)
FanTom Creative Commons License 2000.01.20 0 0 61
Dex

Én változatlanul azt mondom: NE!
Nekem volt szerencsém egy olasz síúthoz egy kb. 1 hónapos Opellel (céges) de nem nagyon örült neki. Azért az autópályán az ember nem tudja nagyon visszafogni a talpát, és nem biztos, hogy az első 1000 kilométeren ez szerencsés. Ez az én véleményem.
Az M0-nál melyik kereskedésben voltál? A Nagymező sarkán? Nem a Mátrai László az aki rábeszélt a rádiócserére?

VMax
Nekem is 185-ös gumikkal adták az autót, és amit megnéztem minden szalonban 185-ös gumikkal volt szerelve. (Firestone, Dunlop) Szerintem nyár környékén válthattak Fiaték...

Egyébként azt nem tudom, hogy egy nagyobb szub mennyire fogja az amúgy is zörgésre hajlamos dolgokat mégjobban szétszedni????
Bár inkább az elején érdemes szétnyomatni, mert akkor még gariban lehet okoskodni.

FanTom

Előzmény: Dex (60)
Dex Creative Commons License 2000.01.20 0 0 60
Köszi a jótanácsokat mindenkitől!

Az még mindig érdekelne, hogy mi a véleményetek a sítúrás bejáratásról. Merem vagy nem merem?

Magnó:

Tehát akkor van valami műanyag kütyü, ami leszűkíti a műszerfalat a megfelelő helyen? (ha jól értem..) Akkor végülis nem olyan nagy zűr. Persze, gondolom gyatrábban néz ki az egész. Különben majdnem a Punto Sportingot vettem, abban már a high rádió Blaupunkt és subwoofert is adnak hozzá. Valami kilencvenvalahány rugó és állítólag nagyon jól szól (a kereskedő állítja)

Dex

Előzmény: VMax (59)
VMax Creative Commons License 2000.01.20 0 0 59
Dex,

szerviz ugyben: En a nero m5-re szavazok, azon egyszeru okbol kifolyolag, hogy bent lehetsz az autod mellett, szmmel tarthatod, es kerdezoskodhetsz is, amire tobbe-kevesbe szakszeruen meg valaszolnak is.

Magno: ki kell venni a gyari radiot, ez ket tompa vegu vajazokessel gond nelkul megy. Nekem egyebkent azt mondtak, hogy celszerszam szukseges hozza, es a rajzat nem adhatjak ki, mert "titkos". K@pjak be... Ha gondolod szivesen kiszedem a radiod, sot mitobb van DIN meretu adapterem normal radiohoz is. (Sajnos az auto osszetort, de az altalam vett extrakat kiszereltem). Ha hozol masikat, meg be is tehejuk az ujat, nem egy nagy etwas. Ha te csinalnad, figyelj arra, hogy a hangszorocsatin levo feher adaptert huzd le, mert az csak a low radiohoz passzol, gyanitom nem tenne jot egy rendes radionak. A High magnorol: ugyanaz a grundig gyartmany, mint a low, csak van CD vezerlese, mint emlitetted. Ahhoz kepest, hogy gyari egesz jol szol, de ennyi penzert (mennyiert is cserelnek ki?) gyanitom, hogy tehetnel bele valami rendesebb hifihez kozelebb allo fejegyseget.

Gumi: Nekem 175-os volt a 99-es auton. Itt tobben szentul eskusznek, hogy az oveken 185-os van. En meg egyet sem lattam 185-os gumival, max 195/50-15-tel, de az ugye mas teszta. Lehet, hogy modositottak a gyariak idokozben.

Előzmény: Dex (56)
prb Creative Commons License 2000.01.20 0 0 58
Én is kicseréltettem a rádiót. A pontos összegre nem emlékszem mivel nem volt megterhelő. Az új rádió (Alpine) javíthatatlanul tönkrement és visszarakattam a gyárit, ezt ingyen megcsinálták a kötelező szervíz alatt.
Legjobb szervíz nincs csak kevésbé rossz.
A korábban tapasztalható volt egy kis zörgés de mára "meggyógyult".
Ha jól tudom van egy olyan fogyasztóvédelmi rendelet, hogy ha egy termék hibás akkor a kereskedő az átadást követő három napon belül köteles kicsrélni. (Ezt nem tudom biztosan de kérdezd meg, lehetőleg ne a kereskedőnél.) Persze egy ilyen hibának a valószínüsége közel 0, de mivel nem hajszárítót veszel így érdemes ezzel tisztában lenni.
FanTom Creative Commons License 2000.01.19 0 0 57
Én nem mennék egyből fejjel a falnak...
A tapasztalataimat szívesen megosztom, bár még csak néhány hetes az autó.
Az M0-nál én is beszéltem a kereskedővel (majdnem ott vettem az autót) és nekem is felajánlották a high rádió cserét, mert nem volt kéznél olyan felszereltségű autójuk. Utólag visszagondolva nem is olyan egyszerű a dolog.
Mert ismereteim szerint az alap (low) rádióval csak 2 db hangszóró jár, és ha jól emlékszem az is más típusú, mint a másikban. A high rádió viszont 6 hangszórós, és tud cd-t vezérelni. Nem is szól rosszul. (most nem kell egetverő minőségre gondolni, de nem rossz). Szerintem a hangszórócserét nem csinálták volna meg, mert amikor megkérdeztem, hogy - mi lenne ha - kiszedetném az alaprádiót, mert egy minőségi zenet szeretnék beletenni, akkor mondták, hogy annak bizony munkadíja van, kb. 30 ezer... a kiszerelésnek!!! De lehet, hogy csak a gondolattól próbáltak eltántorítani. Nem tudom. Mindenesetre a fiatnál azt hiszem 3-4 ezer forint az a műanyag idom, ami szabbványos készüléket is tud fogadni, viszont láttam egy ilyenbe szerelt fejegységet, és kiábrándítóan ronda volt...
Én is hosszú voltam, de szívesen megosztom a tapasztalatokat!!!

FanTom

Dex Creative Commons License 2000.01.19 0 0 56
Sziasztok!

Én tegnap fizettem be a FIAT M0-nál az 1.6 SX 16V bravora. ABS+klíma akcióban 150.000 (!!!) volt bele, extra még a ködfényszóró, a metálfényezés (sötétkék), az elektromos, fűtött külső tükrök (valószínűleg át is veszem jövő csütörtökön).

Néhány kérdés:

Az átvételre egy nappal el merjek-e menni olaszországi sítúrára? Azért ott sztráda, szerpentin, hólánc-eszerlánc meg minden közbejön, mondjuk csak egy utasom lesz és közepes mennyiségű holmim. Tetőcsomagtartót semmiképpen nem rakok föl. Szóval durva lenne így bejáratni vagy sem?

Melyik a legjobb, legmegbízhatóbb szervíz ma Budapesten?

Az alap fapad magnó nem tud CD-t vezérelni... Ha le akarom cserélni a magnót szabvány beépíthető magnóra, hogyan tehetem? Csak azért, mert nyilván kell valami alkatrész, ugyanis a gyárinak egyedi mérete van.

A kereskedő ajánlotta, hogy ha lesz egy kocsi az un. High magnóval (ami vezérel CD-t) akkor elcserélhetem arra. Milyen az a high magnó? Mit tud, hogyan szól?

A prospektuson az áll, hogy a gumiméret 175/65 R14. Sokan írtátok, hogy 185-ös dukál. Ez nyomdahiba vagy egyszerűen a 2000-es kiszerelés ilyen?

Kiváncsi lennék arra is, hogy nennyire stabilak a kötőelemek. A halálom, mikor elkezd csörögni zörögni a műszerfal/kalaptartó/ablakemelő stb. Olyasvalaki véleményére lennék kiváncsi, akinek van legalább 30-40.000 Km az autójában és kockakövön is autózik néha.

Bocs, hogy hosszú voltam, de nagyon izgatott vagyok az új autóm miatt.

Dex

VMax Creative Commons License 2000.01.05 0 0 55
Whitey, igazan berakhatnad azt a kepet ide. Nem szegyen masodszor is probalkozni :)

Addig is Bravo banda, nezzetek el ide:
http://www.hoermann-motorsport.de/

Előzmény: Whitey (54)
Whitey Creative Commons License 1999.12.21 0 0 54
Hát ez nem jött össze...
Whitey Creative Commons License 1999.12.21 0 0 53
Nálam ez a csúcs! Beraktam wallpapernek is.
NpL Creative Commons License 1999.12.21 0 0 52
1000 bocs, csak párhuzamosan keverek az Alfa topic-on, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs, bocs
eltévesztettem a házszámot!
Előzmény: NpL (51)
NpL Creative Commons License 1999.12.21 0 0 51
Hello!
Kösz az infót, már megnéztem az EXTRA-s honlapot, tényleg király, szép munka, meg most már egyre inkább kezdek belezuhanni az Alfákba. Nnna. Mit gondoltok, milyen Alfát lehetne 1 milka körül kifogni? Jó lenne, ha sportos lenne, (4WD nem kizáró ok, most is van ilyen az autómban), lehetőleg ne legyen rozsdahalmaz, (fogyasztás nem érdekel annyira). Ti mint profi Alfások milyen esélyt láttok egy autóra, ha 1 milkából gazdálkodhattok?

NpL

Előzmény: VMax (47)
Toms Creative Commons License 1999.12.21 0 0 50
Sajnos tapasztalattal nem szolgálhatok, mert nem Bravo-val járok. Azért egy képem van :


Bár ez Brava, azthiszem...

Whitey Creative Commons License 1999.12.21 0 0 49
Van itt az a másik topic az Autók fogyasztása. Ebből jutott eszembe, hogy itt megkérdezzem, hogy mi a tapasztalatok, hogy amikor a benzinszint visszajelzője kigyullad, akkor még mennyi van a tankban? Könyv szerint 7 liter, én ezt el is hittem, de egyszer mejdnem szívtam miatta.
1dam Creative Commons License 1999.12.21 0 0 48
Hi!

A sivító hanghoz szólnék hozzá. Igaz, nekem Uno-m van, de volt hasonló problemám. Végülis két lehetséges dolog jött szóba: 1. generátorszíj, 2. bordásszíj vezetőkerék csapágy. Az utóbbi volt a tettes.

Üdv: 1dam

VMax Creative Commons License 1999.12.20 0 0 47
NPL: www.extra.hu/alfa-romeo
Ez egy web-klub, ingyenes

MAGYARORSZÁG

Alfa Romeo Club
JTakács Ákos elnök
1525 Bp. Pf. 147
Tel.: 267-27-00

Ez tagdijas klub, viszont szerveznek mindenfele osszejoveteket, pl. osszel volt a ringen. A kepeket a weben lathatod.

Bye!

Előzmény: NpL (46)
NpL Creative Commons License 1999.12.20 0 0 46
Sziasztok!
Bocs, hogy off vagyok, de végre egy topic, ahol nem fikázzák az olasz autókat. Tudom hogy ez egy FIAT topic, de segítségre lenne szükségem. A FIAT Magyarországtól tudom, hogy nincs Lancia klub Magyarországon, (megint bocs az off-ért), az Alfa klubnak meg nincs meg a mélcíme. Kérésem, egyrészt ha vki tudja az Alfások mélcímét, előre is kösz. Másrészt érdekelne a véleményetek, érdemes-e egy Lancia klubot kreálni, (pl. szerintetek van-e annyi Lancia-s hogy működne a klub) vagy csináljunk-e inkább egy Olasz Autók klubját,(erre azért is szükség lenne, hogy a közvélemény ne csak a fapados német autókat értékelje megbízhatónak). A klub címszó alatt ne tagdíjakra gondoljatok, meg egyéb ilyen visszaélési lehetőségekre, hanem csak magára az ötletre. Lehetne pl. szervizektől, autóklubtól kedvezményeket kicsikarni, találkozókat szervezni, költségfedezés mehetne ki-ki alapon, és teljesen nyilvánosan.

Előre is kösz a hozzászólásokat,
Üdv mindenkinek:
NpL

Whitey Creative Commons License 1999.12.20 0 0 45
Nem, ez nem az. Ennek mechanikus, köszörülő hangja van. Az AC pumpát ismerem, az halkan duruzsol hátulról 3-4 mp-ig, miután gyújtásra teszem.
Előzmény: VMax (42)
prb Creative Commons License 1999.12.20 0 0 44
A szervízben igen gyakran mondanak hűlyeségeket.
Egyszer elvittem az autót, hogy nem gyorsul rendesen. A munkafelvevő megkérdezte, hogy hány kilóméter van benne. Mondtam, hogy 30000, mire közölte velem, hogy elkopott a motor. Ugyanott mások szerint az AC pumpa nem megfelelő nyomással nyomja a benzint, de volt aki a hidrotőke hibályára gyanakodott. (Ez nem tudom mi lehet.) Végülis nem mertem otthagyni.
stika Creative Commons License 1999.12.20 0 0 43
A szervo király, állva is nagyon könnyen lehet forgatni, menet közben mégis azonnal érezni a csúszósságot, útegyenetléseget. Pl. a Könyves Kálmánon a Fertő-Elnök utca között a külső sáv nagyon hullámos meg egyes helyeken le van marva. Ha erre ráhajtok akkor a kormány elkezd enyhén ficánkolni. Előtte egy Astrát hajtottam, az a közelébe se jött.
Igen Whitey, pontosan ez a tünet. Tavaly télen nem tapasztaltam (decemberben vettük), csak most, de mégsem a hideg lehet az oka, mert garázsban is csinálja, ahogy már írtam.
VMax Creative Commons License 1999.12.20 0 0 42
Ha jobb hatulrol jon, akkor az az elektromos AC. Egyszeruen felnyomja az uzemanyagrendszer nyomasat az eloirt ertekre, aztan leall, majd ujraidul ha kell. Ez tok normalis, leven benzin nelkul meg egyik auto sem megy....
Előzmény: stika (38)
Whitey Creative Commons License 1999.12.20 0 0 41
Ez engem nagyon érdekelne! Hol lehet ezt a Szabolcsot elérni?
Előzmény: Pitypang (39)
Whitey Creative Commons License 1999.12.20 0 0 40
Hallok bizony! Közvetlenül beindítás után kb. 1 mp-ig. olyan, mintha egy rücskös alumíniumlemezen húznál végig hirtelen egy csavarhúzót, nem? Nálam csak idén télen jelentkezett először, nyáron még soha.
Előzmény: stika (38)
Pitypang Creative Commons License 1999.12.20 0 0 39
Whitey !

Szabolcs volt a neve a szerelőnek aki végül megoldotta az indítási problémát.

Üdv

stika Creative Commons License 1999.12.20 0 0 38
Tapasztaltatok már inditáskor kb. 1-2 mp-ig egy sivító hangot? Fűtött garázsban és -10 fokban is hallom mostanában. Mintha ékszíj lenne, de akkor miért csak indításkor? Amúgy pöccre indul bármilyen időben.
Whitey Creative Commons License 1999.12.20 0 0 37
Most már értem! Én úgy vettem észre, hogy a szervó jól közvetíti az úttest állapotát. Pl. esőben, nyálas időben puhábbnak érzem, ami figyelmeztet is egyben a rossz körülményekre. Száraz időben meg pont ideális a kormány "keménysége".
A bajuszkapcsolóval meg szerencsére ezidáig semmi gond nem volt, szerintem jól meg van szerkesztve.
Előzmény: prb (36)
prb Creative Commons License 1999.12.20 0 0 36
Kedves Whitey!

A bajuszkapcsoló állítólag gyenge konstrukció. Az nem tudom, hogy az 1.6-ban más típus van-e.
A szervókormányról mondottakat úgy értettem, hogy vezettem egyszer egy Colt GLX-i-t nyáron. Tíz kilóméterenként esett utánna sütött a nap és száraz volt az út. A nedves és minden bizonnyal csuszós valamint a száraz szakaszokat kormányzás közben egyáltalán nem lehetett érezni. Lehet, hogy megszokás kérdése, de engem nagyon zavart.

Előzmény: Whitey (30)
Whitey Creative Commons License 1999.12.19 0 0 35
Hello Pitypang!

Ezt a mondatot nem értem: "Ha inditással kapcsolatos problémád van Rögtön kérd hogy a Szabolcs töltse le a legujabb szoftvert hogy jók legyenek az arányok mert más nem tudja megcsinálni"
Csak azért kérdezem, mert nekem néha vannak indítási problémáim.

Előzmény: Pitypang (31)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!