Keresés

Részletes keresés

muszak01 Creative Commons License 2019.03.04 -3 0 67341

Tegyél alá tömörgumi abroncsot, vagy Hoffherr féle acélkereket. A fogászod meg fog rajtad gazdagodni. Én még traktoron nem láttam lengéscsillapítást. Csak a gumik csillapítanak, meg az ülés. 

Előzmény: Kalasnyikov elvtárs (67331)
lowpici Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67340

Ezen a filmen egy GS-t műtenek. Lehet, hogy nálad is ez a gond:

https://www.youtube.com/watch?v=Dvn15cTEbck

Előzmény: konyalaci (67327)
Molnar_Nobby Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67339

Ritka jó csapat, én még az autóval is oda megyek, ha időm engedi. De a motorok gumijaihoz csak ők nyúlnak.

 

Előzmény: hamvasat (67334)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67338

Azokra amik már rég a bontóban vannak?

Előzmény: yamakka (67336)
Törölt nick Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67337

Kb. 1500-2000 km-em van gumicseréig (nem szoktam teljesen elkoptatni). Jelenleg Pirelli Scorpion II. van a vizes Gs-emen, kb. 11 ezer km. van benne. Az új, 1250-esekre szerelt Michelin Anakee Adventure-rel van már valakinek tapasztalata zaj és tapadás szempontjából? (Az eddig gyárilag szerelt Anakee III. tudom, hogy tartós, de elég zajos gumi...)

yamakka Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67336

Nem légrugós pótok vannak csak)) Emlékezz csak az ifa pótokra! 

Előzmény: nagykunsági (67328)
hamvasat Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67335

Hétvégén megvolt az RT "fogkefés" átpucolása. Minden rejtett zug patyolat tiszta. Kaptak a fényezett elemek egy könnyű polírozást is, mert a bogárnyomok nem jöttek le sima mosással, illetve volt az egyik oldaldoboz fedelén egy cipőnyom.

 

Múltkor lefikáztam a Wunderlich lámpáját, a plexit viszont megdicsérem, mert álomkönnyű volt kipolírozni belőle (géppel) a karcokat.

 

A leömlőt is kifényesítettem :-))))))

 

A héten kész lesznek a GS fényezett elemek, de a lámpatartó konzol még mindig nincs meg, de legalább az RTvel már tudok motorozni :-)

hamvasat Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67334

Szomaton fel lett gumizva az RT. Köszi EKO a közreműködést! Asztalosék nagyon kellemes csalódás volt! Gyorsak voltak, nem lett egy karc sem a felnin. Tisztán vittem a kerekeket, tisztán is kaptam vissza. Aminek külön örültem, hogy nem szarták le, hogy sok lett a súly a keréken, hanem szántak rá időt, hogy úgy forgassák a gumit, hogy jó legyen a tömegközéppont és ne kelljen súllyal telerakni a felnit.

 

A srác elmondta, hogy ők is R17.hu partnerek (onnan rendeltem a gumit), legközelebb rendelhetem hozzájuk és csak oda kell gurulni, kiszedik a kereket, átgumiznak és kész.

 

Aki nem ismerné még őket, bátran ajánlom!

hamvasat Creative Commons License 2019.03.04 0 0 67333

Boxer-gs!

 

Mivel személyes ismerettségem még kevés van Veletek, ha megkérlek megírod a képhez a nickneveket is? Köszi

Előzmény: boxer-gs (67324)
Horpa1 Creative Commons License 2019.03.03 -1 0 67332

Szia Boxer gs!

 

De jó is volt az a karika:)

Előzmény: boxer-gs (67324)
Kalasnyikov elvtárs Creative Commons License 2019.03.03 -1 1 67331

"A fúvott, állítható nyomású abroncs feltalálása miatt lehetett a járművek sebességét, utazási komfortját, és úttartását javítani. "

Láttál te már MTZ-t 50 körül döngetni? Na annak a kereke 0,8 barra van felfújva. Mégis pattog. Engedd már el ezt a gumis hülyeséget. Nem kell baromságokra bíztatni másokat! Miért jó ez neked??

Előzmény: muszak01 (67330)
muszak01 Creative Commons License 2019.03.03 0 0 67330

Nem leengedésről van szó, megfelelő nyomás beállításról. Bakra ültetett rakománynál valaminek át kell venni a rugózás szerepét, ez a gumiabroncs lehet. Ez nyilván szükségmegoldás. A fúvott, állítható nyomású abroncs feltalálása miatt lehetett a járművek sebességét, utazási komfortját, és úttartását javítani. Régebben míg nem volt a tengelysúlymérés ennyire elterjedve, a kamionos és tehergépjárműves söfőrök igen szerettek megerősített rugózással akár kétszeres megengedett súllyal közlekedni. A személyautód bal első ajtaját kinyitva a "b"oszlopon egyébként a legtöbb típusnál terhelési ábrákat és ahhoz tartozó eltérő guminyomásokat fogsz találni. Lehet hogy a gyárban tudnak valamit, amire Te azt mondod hülyeség? Viszont mint tapasztalt sofőr elmondhatnád hogy időnként mitől sepreget a kamion vontatmány vége oldalra akár 1-1,5 métert is? 

Előzmény: yamakka (67326)
ekowob Creative Commons License 2019.03.03 -2 0 67329

Tényleg?

Tehát nyerges = légrugó?

Előzmény: nagykunsági (67328)
nagykunsági Creative Commons License 2019.03.03 0 0 67328

Mondjuk a nyergesen elég fasza légrugó van, ami ha kell még szintez is. 

Előzmény: yamakka (67326)
konyalaci Creative Commons License 2019.03.03 0 0 67327

Adott egy 1200 RT, ha motorozás után egyből beállok a garázsba, másnap benzinszag fogad. Átnéztem a motort, sehol nincs szivárgás. A képen látható csatlakozók környékén közelről érezni a benzinszagot, de nincs szivárgás akkor sem, ha mozgatom a csatlakozókat.

Hol lehet a hiba?

 

yamakka Creative Commons License 2019.03.03 0 2 67326

Van különbség a max terhelhetőség,és a túl terhelt közt.Soha nem jutott eszembe,hogy pl nyergesen leengedjem a pót 6 kerekét,ha üresen húzom.Vagy rápumpáljak,amikor 24 tonnát viszek.Egyébként eredetileg az üresen pattogásról volt szó.Tudom,hogy egy motor szállító tréler más.De ha az már bakra ül,nyilván lengés csillapítás se lesz.Én már erről nem akarok veled tovább beszélgetni.

 

Előzmény: muszak01 (67325)
muszak01 Creative Commons License 2019.03.03 -4 3 67325

Tudod a megfelelő gumiabroncsnyomást? Valószínűleg senki sem, amíg nem tapasztalja ki a megfelelő nyomást az adott utánfutóhoz, terheléshez. A túlterhelés nem feltétlenül vezet stabilitás vesztéshez. Nem láttam még egy utánfutót sem oldalára felfestett nyomásértékkel. A gumikat a maximális nyomásra szokták pumpálni, nehogy meghajoljon jelszóval. Nekem a pattogás esetén a guminyomással variálás be szokott jönni. A pattogás általában a szükségesnél nagyobb nyomás esetén jelentkezik. Egyébként ezt a trükköt egy utánfutó kölcsönzős mondta el amikor útközben reklamáltam hogy pattog a futója. Gondold át mi a jobb: végigpattogni az úton, vagy kisebb nyomással stabilan haladni. Nem tudom hány túlterhelt szerelvénnyel pattogtál már. Egyébként mindenki azt csinál amit akar, meg amit tud, amíg ezzel önmagát és másokat nem veszélyeztet nincs probléma. 

Előzmény: yamakka (67315)
boxer-gs Creative Commons License 2019.03.03 -1 1 67324

Csak úgy, találtam. 3 éve gurultunk egyet páran.

Kalasnyikov elvtárs Creative Commons License 2019.03.03 -1 1 67323

Látod erre jó az internet. Mindenki onthatja magából a baromságokat következmények nélkül. :(

Előzmény: yamakka (67315)
Kalasnyikov elvtárs Creative Commons License 2019.03.03 -1 2 67322

Előzmény: Bartolini (67317)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.03.03 -6 6 67321

A minusolós embernek !

 

 Lapozz vissza barátom ! Kihagytál pár hozzászólásomat ! :))))

Előzmény: HorváTH 69 István (67320)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2019.03.03 -5 1 67320

Én amit találtam ( mondjuk , K16-oshoz ) A Wunderlichnél van passzoló tartóval , meg a Puignál van univerzális , valhogy felbarkácsolható . Mást nem találtam... Nem túl olcsoak 50-és 40E ft-ok . Ha találsz jobb vételt , megoszthatnád itt , mert nekem is kellene...

Előzmény: Dokypapa Kiss János (67319)
Dokypapa Kiss János Creative Commons License 2019.03.02 0 0 67319

Sziasztok , egy kérdés , fehér index búra és  kiegészítő kis plexi a kézhez oldalra , K1200Gt/2007 . merre keressek. köszönöm.

Matt1989 Creative Commons License 2019.03.02 0 0 67318

Csak nem Ő szerelte? 1 perc 15mp-nél kerül szóba a jelenség, bár a km óráról nem szól a fáma.


https://www.facebook.com/299706513435124/videos/1340892756053912/

Előzmény: cs_endre (67316)
Bartolini Creative Commons License 2019.03.02 -1 2 67317

Miért nem kérdezed meg a kiváló szakembert? :)

Előzmény: cs_endre (67316)
cs_endre Creative Commons License 2019.03.02 -2 0 67316

Szervusz A_Kupec!

A szervizt egy kiváló szakember végezte el!

 Ez a jelenség sok mindentől előjöhetett és csak az a kérdés,

hogy valaki tud-e valami magyarázatot adni saját tapasztalat

alapján ezekre a dolgokra.

Előzmény: A_Kupec (67294)
yamakka Creative Commons License 2019.03.02 0 2 67315

A túlterhelés által keletkezett stabilitás vesztést még tetőzni a nem megfelelő guminyomással?Gondold ezt át!

Előzmény: muszak01 (67314)
muszak01 Creative Commons License 2019.03.02 -4 0 67314

Szükségmegoldásként a guminyomást kell csökkenteni amikor a rakomány pattog. Főleg túlterhelés esetén amikor a rugó összeül és a futómű a fix gumiütközőn felütközött, nincs más megoldás. Az abroncs tulajdonképp légrugó is. Ha túl kicsi lett a guminyomás, a benzinkutakon lehet levegőt is vételezni. 

Előzmény: hamvasat (67307)
Mortoff Creative Commons License 2019.03.02 -1 0 67313

Dobok mailt, ne offoljuk a topikot. :)

Előzmény: hamvasat (67305)
yamakka Creative Commons License 2019.03.02 0 0 67312

Terheléstől függő előfeszítéssel!)

Előzmény: ekowob (67310)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!