A Boldizsár honlapján megnéztem, a répasárgát Fiat-nomenclatura szerint Margerita-narancs/orange-nak hívják.
Erről jut eszembe!
Egész jók ezek a virtuális-autószalonok. Megnézhetjük az extrákat, színt, motort stb. választhatunk, kérhetünk ajánlatot, tesztutat, és még részletet is számol. Azt hiszem az első Fiatos a Boldizsár. Vagy nem? Mindegy.
Helló Pokers!
Nekünk nem a sebváltó zörög, hanem a kormány rezonál. De mihelyt megváltozik a fordulatszám, eltűnik a jelenség. Ezt más autóknál is (pl. Opel,Citoen)tapasztaltam. Szerintem nem paranormális, a klíma működése miatt. A működése alatt azt értem, ahogyan működik!
Zoli
Frankón ki lett tárgyalva a szín, nekem legjobban a répasárga teccik...
De arra nem jött reakció, hogy akiknek klímás a büszkeségük, zörög-e alapjáraton bekapcsolt légkondival a váltó????
Kedves Stancy!
Szinte biztos voltam benne, hogy itt valakinek tényleg digit. klímája lesz.Bocsáss meg kérlek, ha úgy érezted, hogy hülyének nézlek. Én senkit nem nézek hülyének, mindenki azt mond, amit gondol, én is ezt tettem, leírtam észrevételemet, véleményemet.
Nagyon jól nézhet ki klímád. Nem tennél be róla egy fotót?! Hadd csorogjon a nyálunk... :-)
Egyébként, ha már Stancy is így felhorkant, kinek pedig olybá légkondia van, tényleg lehet különbség!
Yellowboy!
A matrica nemcsak drága, de lerí róla, hogy utólag van felragasztva, mert vastagabb, és pl. a szellőzőrostélyoknál nagyobb lesz a különbség.
Kefe!
Köszi a választ riasztó-ügyben!
Szín-forgalmi: nekünk Giorgio Sassi van, ami magyarul kőszürke-metálnak van fordítva.A forgalmiban pedig eme bejegyzés áll: kék-szürke.
Az egyik barátom narancssárgás Bravojára a KF-nél répasárgát írtak...
Az én gépem a színskála szerint sassi szürke, a forgalmiban világosszürke van. A sassi szürke a valóságban nem tudom, hogy milyen szín lehet, de hogy az autóm nem világosszürke az holt biztos!
Na most akkor, ha valaki kérdezi a színét, akkor mit válaszolok neki??? :)))
Ez jó téma. :-)
Nekem is a régi Bravo-m Black Ink volt a forgalmiban metálfekete szerepelt.
A mostanim azzuro sinfonia és kékesszürke szerepel a forgalmiban, ami ha láttatok már ilyet (pedig biztos, mert a régebbi képeknél én is láttam a találkozón), akkor tudjátok, hogy ez ilyen lilás-kékes-mittomén még milyen szinű... De nagyon szép, és itt ahol lakom csak ez az egy van Bravo-ból, (Brava-ból van több is ...).
Egy kicsit visszatérve a klímára...
AMC írta, hogy az újak elvileg 3500-as rpm-nél lekapcsolnak. Nos az én Bravo-m idei (2001-tehát nem tartozik a régi kategóriába szerintem), de nem veszem észre, hogy ha odalépek - pl. előzéskor, - akkor kikapcsolna a klimám, és normál erővel húzna az autó. Plusz még egy dolog, ha 3500-nál kikapcsol, akkor mondjuk 160-as tempónál (ez ugye 3500-as fordulat felett van), soha nem kapcsol be a klíma? Ez elég érdekes húzás lenne... Hogy lehet ez? Tapasztalatok? Vélemények?
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A VOLVO, meg a BMW forum nagyobb!!! De még a Devu és a koda is!!! Több a skoda mint a fiat? neeee haaaaggggyyyyuk már esztet!!! ide írjon inkább minden FIATOS!!! Ha mindenki egy topicba ír, még lefőzhetjük őket!FIAT MEGACITY SZUPERKLUB Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Találtam egy zseniális szösszenetet Hooshee egyik válaszában!
"valaki: Mer ugye, rakétaként sose a gyenge autók mennek. És ennek oka van. "
"Hooshee: Na ez nem igaz.. pont a kis, viszonylag gyenge autók tulajai cikáznak ezerrel, pörgetve üveghangig, hogy látsszon, hogy azért megy ez... " Lehet, írni kellene minden fiat fórumban!
hali,
nekem is olyan szinu van, asszem, az en forgalmimba az vagyon irva, hogy barnasvoros, egyebkent a helyes szinnev: bronzmetal (Ez olyan jol hangzik, hogy en ezt hasznalom :)))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nekem például nemrég volt egy kis balesetem. A Fiat szervízben (ahová járok) nincs önálló fényező műhely, ezért X káeftével állnak szerződésben. Az első incidensem alkalmával közölték velem X káefténél, azért nem egyforma az illesztés a lámpáknál mert ez csak egy fiat. A fiat pedig ilyen! Mit csodálkozok rajta, haladjak át a szalonba, ott hasonló szarok a vadi újak, is de egyet sem tudott mutatni. Majd ha lesz egyszer egy rendes autóm, akkor majd renben lesznek az illesztések is! Most ott tart a dolog, hogy a motorháztetőmön több helyen megváltozott a fényezés szine! X káefté felajánlotta, 120eFt-ért lefesti!!! Nincs valakinek valami ötlete miképpen lehetne eljárni egy ilyen kedves cég ellen?Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
A BMW, meg a VOLVO forum nagyobb!!! De még a Devu és a koda is!!! neeee haaaaggggyyyyuk már esztet!!! ide írjon inkább minden FIATOS!!!Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Sza Stancy! Hmmm... szóval ma telefonáltam pont a diavia klímásokhoz, akik azt állították, csak tekerős, hőfokszabályzó gomb nélküli klímájuk van a Fiat Brav*-hoz. Adnál valami kontaktot esetleg magánban aki tud segíteni klíma ügyben???Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
Sziasztok!
Zolika.
Azért még tisztában vagyok a digit klima jelentésével,az enyémben az van.Igaz utolagos Diavia 5 kiloért,de sokkal jobb mint a gyári.Sokkal nagyobb teljesitményü,és nem vesz le annyi loeröt.(ezzel nem futatni akarom magam,csak bosszant hogy hülyének néznek.)
Hogy fel pezsdült az élet itt nálunk.De azért hiányolom a régi berket:))
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Wow... (azaz wűűűű) szerintem elég jó néz ki!
És miért ne írnál ide? Más márkafórumokban is vegyesen vannak a versenyzők nem? Vagy legyen egy kimondottan FIAT fórum???Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Lehet ám hogy a különböző ccm, type stb autók fogyasztását nem kellene ennyire szignifikánsan elhanyagolhatóan átlagolni nem? Persze ez csak egy ötlet... úgyis lesz több, kellene kategorizálni nem? 1.8, 1.6, 1.4, 1.2 lehet hogy jobbak (bár az enyém rontana a dolgokon) lennének az eredmények is...
bár ahogy elnézem, vagy én vezetek vaddisznó módon, vagy sokkal szarabb a kocsim fogyasztása a többiekénél. Szerintem vaddisznó módon vezetek! :-)Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Nos, nem tudom hány kilóméter van a kocsidban, de nekem ugyan ezek a problémáim voltak... Ellentétben veletek, nekem azt mondták: el fog múlni! 20K után így is lett! azóta olyan a váltóm mint a vaj! Csodák csodájára, aki szabályosan akar sávot váltani, kénytelen "megropogtatni" az index kart! Lehet, hogy ezért nem indexelnek egy csomóan sávváltásnál? :-). Nekem még nem tört le... pedig ropogtatom már egy ideje!Kefe, a Ló Az első ló, aki megtanult vezetni :)
1. A gumijaim (az autón...:-))) nagyon tartósan bírják tartani a nyomást. Hosszú idő után most újra megnéztem. Én 2.2 bar-on szoktam tartani, de asszem, a hétvégén a nagy meleg következtében történt, hogy 2.4 bar-t mértem.(Előtte nem mentem vele...) Ezért 0.1 bar-nyi nyomáskülönbségnek megfelelő mennyiséget kiengedtem belőle. Nem tudom, ez csak pszichológiailag van e, de úgy érzem, mintha ettől kicsit lágyabb lenne a rugózás, nem zökken akkorákat a gép...
2.Írtam, hogy fütyül a benzinadagoló. Nos, októberben vettük az autót. A fütyülés először a mostanit megelőző hétvégén jelentkezett, hosszú, 120 km-es út végén. Aztán ezen a hétvégén már egész rövid, 2-3 km-es útszakaszok után is. Ma újra beültem és mentem vagy 30 km-t....és semmi fütyörészést nem tapasztaltam!!!!
A két eset - fütyülés és nem fütyülés közt - csupán egyetlen dolog változott, ami kihatással lehet az autó viselkedésére: a hőmérséklet!
Lehetséges lenne, hogy a felhevült benzintankban keletkezett magasabb nyomás miatt az adagoló valamiért nehezebben tudja ellátni a feladatát, és ezért sípol???
Amúgy péntekre bejelentkeztem szervízre, de most elbizonytalanodtam...
Tényleg nagyon jól domborít a középkonzol ilyen szinekkel... Nagyon tetszik...Ime itt egy kép amit érdemes megnézni, (nem gyenge):
Ezt
se magyar utakra tervezték...