Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2000.12.18 0 0 813
Amúgy melyik Media Markt-ban voltál a Kispestiben. Mert akkor a WKC 5300 típusjelű gépet láthattad. Az Advence annál sokkal szebb a kétszínű előlapjával. Egyébként a gombok elrendezése ugyanolyan.

Előzmény: granturismo (812)
granturismo Creative Commons License 2000.12.18 0 0 812
Ha lenne már közzétettem volna.
Esetleg még a Blaupunkt az amelyik nem ment el teljesen a csicsa-micsa irányába.
Előzmény: ujtulaj (811)
ujtulaj Creative Commons License 2000.12.18 0 0 811
Hááát, megfordult már a fejemben :)
Most keresgélek, hátha találok olyat, amiben van óra is és kinézetre is megfelel.
Nincs valami ötleted?
Előzmény: granturismo (810)
granturismo Creative Commons License 2000.12.18 0 0 810
Te Újtulaj

Esetleg a Grundig megvásárlásán töröd a fejed?:-))

Előzmény: ujtulaj (809)
ujtulaj Creative Commons License 2000.12.18 0 0 809
Granturismo!

De bejön ám! Nagyon jól néz ki szerintem.
Voltam ma a Media Markt-ban, szétnéztem rádió ügyileg.
Fujj, televan csillivilli mjúzikcenter kinézetű helikopter műszerfalakkal...
Grundigot csak kazettásban láttam sajna.
..nekem pedig egy sima 1 CD-s elöl töltős kell.

Előzmény: granturismo (795)
granturismo Creative Commons License 2000.12.18 0 0 808
Ja az utángyártott pollenszűrő betétele semmilyen befolyással nincs a garanciára. Legrosszabb esetben kiveszed. Nyom nélkül.
Előzmény: granturismo (807)
granturismo Creative Commons License 2000.12.18 0 0 807
Sziasztok

alexandrosz
Az Xplod szerintem is csak a külalakjában különbözik. Meg aztán a piros Xplod abszolut nem illik a Bravo-ba
Gábor
Egy egyszerű csillagcsavarhúzóval tudod levenni azt a burkolatot. Amúgy a kezelésiben is le van rajzolva. Ha lenn van egyből látnod kell a pollenszűrőt. A ventillátorhoz belülről tudsz hozzáférni az anyósülés előtt a lábtérben van egy kerek dob. Ennek az alját kell leszerelni, szintén csillagcsavarok tartják. Én "marokcsavarhúzót" használtam azzal a legkönnyebb hozzáférni. Ha kicsavarod akkor lejön a ventillátor és ki tudod tisztítani. Ha ki is akarod emelni akkor még a motor csatlakozóját is ki lehet húzni. Az egész munka nagyon egyszerű semmi rizikó bátran fogj hozzá.

HEC
Honnan kapott vizet utánanéztetek?

HEC Creative Commons License 2000.12.18 0 0 806
Üdv mindenkinek!

granturismo
"egy teljesen zárt térbe..." ezen lehetnek vitatkozni. SZVSZ az IP22-t sem éri el. Amikor a kinyomócsapágyat cseréltük egyértelmüen látszott, hogy vizet kapott. Ráadásul annyit, hogy a ferodol porból jutott a gyapágyba is. Belemosta.
Amikor a féltengelyeket kivettük a szerelö srác mindjárt megjegyezte, hogy nem érti miért nem tudják bekenni egy kis zsirral a kerékagyba csatlakozó bordás részt. 2-3 év és összegyógyul a rozsdától. 14 hónapos verdámon már rozsdásodott.

Előzmény: granturismo (799)
Kerecsen Gábor Creative Commons License 2000.12.18 0 0 805
Kedves GT!

Következő a probléma: Néhány napja csikorog a verda (2000, 1.6SX + klima)levegőfújó ventillátora. A kesztyűtartó felőli magas hangú idegesitő nyikorgó hang, ha kikapcsolom a ventillátort lelassul, majd megszűnik. Korábban olvastam, hogy Neked is volt hasonló problémád, amelyet a ventillátorba beakadt szemét okozott. Amennyire tudom a klimás SX-hez eleve jár a pollenszűrő, amely megléte a ventillátor koszolódását eleve kizárja. Igy vagy nem kosz, vagy kilopták a szervizben a pollenszűrőt. A verda még garanciás, azonban ha elviszem a márkaszervizbe biztos, hogy nem derül ki mi a baj, különösen a szűrő hiánya.
Kénytelen leszek magam szétszedni. Amennyire korábbiakból le tudtam venni a p.szűrő egy hosszúkás műanyagfedél alatt van, melyet két csavar tart, az utasoldali ablaktörlő alatt, közvetlenül a motorházfedél eresze alatt. Ez az? Namost, ha ezt leszedem akkor kell találjak alatta egy pollenszűrőt? A ventillátort látni fogom, esetleg meg is tudom pucolni, vagy kell még valami szerszám, speciális fogás is? Ha nincs pollenszűrő elveszitem a garanciát, ha egy utángyártottat teszek be sk?
(a méreg megesz!)

alexandrosz Creative Commons License 2000.12.18 0 0 804
Az xplód-os (XR) kb. 57e, a sima 5000R(?) talán 55e. Ez a kettő akciós az MM-ben. Van belőlük egy halommal... Asszem a héten én is megveszem. Az olcsóbbik megfelel, az xplód nem szól jobban, szerintem.
Előzmény: granturismo (790)
granturismo Creative Commons License 2000.12.17 0 0 803
Sziasztok
Barramas
És elől kicserélted a hangszórókat vagy maradt az eredeti?
Pere
A végállásos szuszogás nem veszélyes csak zavaró. Ha hiba van akkor nemcsak a végállásokban hanem közben is szuszog sőt súlyos esetben a legkisebb kormánymozdulatra is "szól".
pere Creative Commons License 2000.12.17 0 0 802
Bocsi!
Az előző megszólítás: GT!!!

Ezer bocsi!

pere Creative Commons License 2000.12.17 0 0 801
Barramas!

Az én gépem 1997-es, 1.6os, 61000Km van benne.
Interferencia alatt azt értem, hogy hézagolási problémák vannak a difiben. 70 alatt semmi, 80 felett semmi, a kettő között meg jajjaj! A szervóm pedig csak végállásban szuszog amit ezidáig a megkerülőszelep hangjának tulajdonítottam.
Más.
Olvastam a Cikkes krízist. Annyi hozzászólásom van a dologhoz, hogy:
- nekem is volt 500-om,(1994-ben, imádtam, megsirattam)
- majdnem 100-nál leszakadt a kipuszeleptányér és
nem sok maradt a motorból.
Vicces az egybeesés nem?
Hozzáteszem, ha nem járok hónapokig 0 szelephézaggal (később beállítottam...) nem tolom a kocsit este, lemerült aksival 4km-t.

Na pá!
Örülök, hogy rátok találtam!!! :-)

Előzmény: Barramas (800)
Barramas Creative Commons License 2000.12.17 0 0 800
Hali
GT
Nekem Alpine hangszórók vannak hátul,szépen belevágva a kalaptartóba,de a pontos típushoz várni kell egy kicsit,ma már nem tervezem,hogy lemenjek az autóhoz,de ígérem,reggel megnézem...:)
Fejből lehet,hogy pontatlan leszek,de úgy rémlik, kb 16x23 vagy valami ilyesmi méretű.ovál 3 utas
90/120w teljesítmény ígéretével,azt meg kell hagyni,igen szépen szól még a low rádióval is.
Hát a lehetőségekhez képest persze...:))
Részletek holnap,remélem,azért tudsz majd aludni...:))))
Ciao
B™
Előzmény: granturismo (799)
granturismo Creative Commons License 2000.12.17 0 0 799
Sziasztok!
Barramas
Neked meg Alpine-od van? Részleteket!!:-)
Pere
Először meg kell nézni a folyadéktartályt hátha csak a szint alacsony, de amúgy a szuszogás azt jelenti, hogy levegő van a rendszerben. De ha a szint OK akkor hogyan került oda?....
Kuplung. Nem értem hogy egy teljesen zárt térbe hogyan kerülhet nedvesség ami aztán rozsdásodást okoz. A zsirzás a kopás ellen jó, de oda valahogy viz jutott. Amúgy ezeket a motorokat-váltókat a Pratoelle Sera-i üzemegységben robotok szerelik össze emberi kéz (Gino-k) érintése nélkül. Vagy arra gondolsz, hogy már a beszerelés előtt is rozsdás volt a szerkezet? Na nem, ez nem a Dacia gyár!
A "fütyülés". Hány ezer kilométer van a járgányban és melyik motor?
pere Creative Commons License 2000.12.16 0 0 798
GT!
Régebben említetted, hogy gond ha szuszog a szervó. Miért?
pere Creative Commons License 2000.12.16 0 0 797
Sziasztok!
Lehet, hogy nem vagyok aktuális, de:
a Bravo kuplung gondok többször abból adódtak, hogy a kuplungtárcsa megszorult a nyelestengelyen(rozsda miatt!!!!). Mivel ez folyamatos csúszást eredményezett, a szerkezet is tönkre ment.
(kéne szólni Ginonak a gyárban, hogy tegyen rá egy kis zsírt)
Keresem azt az embert, aki tudja, hogy miért, mitől fütyül a váltó/difi 70 és 80 között.(interferencia vagy kopás)

pere

Barramas Creative Commons License 2000.12.16 0 0 796
Hali
Csakis Alpine a kettő közül,ha jót akarsz...:)
Előzmény: alexandrosz (782)
granturismo Creative Commons License 2000.12.16 0 0 795
Sziasztok!
Újtulaj.
Tényleg neked is bejön a Grundig?
SpeedKing Creative Commons License 2000.12.15 0 0 794
Ujtulaj!

Jól döntöttél! A cd-s rádió és új frankó hangszórók a legjobb megoldás. Csak vigyázz, hogy ki ne nyúlják belőle! :)

Előzmény: ujtulaj (793)
ujtulaj Creative Commons License 2000.12.15 0 0 793
Sziasztok!

Granturismo: Most megadtad nekem a kegyelem döfést... Kellett neked beszúrni ide azt a képet, most rábutultam :)
SpeedKing: Azt hiszem marad a CD-s rádió + hangszóró beültetés...

SpeedKing Creative Commons License 2000.12.15 0 0 792
Igaz, egyik sem üdvözítő megoldás! A CD-s kocsimagnó még mindig a legjobb megoldás.
Előzmény: granturismo (791)
granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 791
Ok Speed King, de gondolom Fm modulátorból is többféle létezik és ezek minősége sem azonos.
Mindegy egyik sem igazán üdvözítő megoldás.
Előzmény: SpeedKing (789)
granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 790
Alexandrosz

Melyik rádióról van szó mert 5000 alatt 3 féle is van?

SpeedKing Creative Commons License 2000.12.15 0 0 789
Hello Gt!

Nem szól azonosan! Az FM-modulátor jobb! Én hallottam mindkettőt. A kazetta adapter minőségétől nagyon függ az egész rendszer megszólalása, egy ilyen kazetta adap. pedig kb. tíz rongy és ez még nem is a legjobb minőségű.

Előzmény: granturismo (788)
granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 788
OK Speed King! Végiggondoltama dolgot igazad van,kevertem a szezont a fazonnal. Szerintem a két megoldás kb. azonos hangminőséget hoz.
granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 787
Szia Speed King
Én ezt az FM modulátoros megoldást neveztem kazetta adapternek. De akkor szerinted mi a kazetta adapter?
Előzmény: SpeedKing (786)
SpeedKing Creative Commons License 2000.12.15 0 0 786
Szia Ujtulaj!

Volna még egy ötletem a discman probláma megoldására. Lehet kapni az úgynevezett FM-modulátort, ami a rádiófrekvenciás sávban kisogározza a rákötött hangfrekis jelet. A rádiódat pedig erre a frekire hangolva már hallhatod is a discman-edet. A baj csak az, hogy a rádió hangfrekiátvitele ha jól emlékszem:40Hz-15KHz-ig van szabványosítva(de lehet, hogy:100Hz-15KHz). Tehát túl jó minőséget nem lehet vele produkálni, de a kazetta adapternél jobb megoldás. Viszont szerintem gyári hangszórószetthez elég. Ha jobb hangszóróid vannak, akkor csakis a cd-s rádió a jó megoldás.

granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 785
granturismo Creative Commons License 2000.12.15 0 0 784
Amúgy találtam egy helyet ahol a Grundig csak 83 eft.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!