Nekem csak sajna egy low rádióm van, tehát a CD kizárva. Kazim pedig nem nagyon van, így marad a rádió.
Ha kicserélném a rádiót, akkor az szerintem hülyén nézne ki a keret nélkül. :(((
Nekem hátul is Pioneer van, a 13 cm-es 3 utas fajta. 3 éve kifogástalanul megy. Nem drága cuccok, talán az első 4-es készlet volt 16000.-, a hátsó 2 pedig 13000.- HUF. Ennyit mindenképpen megér.
Én is éppen hangszórócserére készülök. Ki akarom cserélni az első négyet és hátra is szeretnék venni kettőt.
Mik a tapasztalataid a Pioneer hangszórókkal?
Ja és mennyibe kerülnek?
Nekem első dolgom volt a gyári ITT mangszórót(?) kicserélni, mert attól is zörög, ha rezeg a membrán. A Pioneer gyár Bravo/a kerettel első oválokat, és a készlet tartalmaz még két csipogót is. Csak becsavarod a hangszórót, és már mehetsz is.
Szkapi,
fogalmaztam egy kb...tt cirkalmas levelet a szervíznek a benzinszivattyúval kapocsban. Tudod, olyant, amilyet anno közösen is, amikor a gyűrűt intéztük vagy pályáztunk...
Én is alig keveredtem ki a mondatokból komolyabb presztizsveszteség nélkül, szerintem ott összeszalad majd a fél műhely értelmezni.
Mindegy, a lényeg benne van: a probléma, és hogy jelezzék írásban, ha nem bírják bármilyen okból vállalni.
Nekem is javasolták a váltóolaj cseréjét, fel is töltötték az enyémet Total olajjal. Egy darabig jó volt, de utána ugyan olyan szar lett, továbbra is ha kinyomtam a kuplungot abbahagyta, ha alapon volt zörgött a csapágy. Eladtam a gépet, az új is kisértetiesen ugyanazt produkálja. Kurvára idegesít, és a szervíz sem hajlandó semmit csinálni, mert ez gyári. De könyörgöm, így kell zörögnie egy vatta új autónak??
Üdv,
poke
Ui: Az én autóm fehér, a forgalmiban fehér van írva. Azért még jó, hogy ezt legalább eltalálták.
Nekem a jobb első zörög, és marhára idegesít!
Igaz, hogy gyárilag nem ultrabrutál dücc-dücc cucc van a Bravokban, de nekem elfogadhatóan szól, viszont dühítő, hogy majdnem -6 -on kell legyen a basszus, mert ha kicsit is ráadok, és esetleg emeltebb hangerővel hallgatom, minden dobütésnél: krrr, hrrr, brrr...
Holnap megyek szervízbe, ezt is megnézetem, nagyon remélem, hogy rendbe rakják! Majd tájékoztatlak a fejleményekről, mert úgyis ott leszek a szervíz közben a járgány mellett!
A tankszisszenés teljesen normális... Nem az a hiba okozója, viszont ha akkor vagy attól szűnik meg a sípolás, hogy a tanksapka levételével nyomáskiegyenlítést csinálsz, akkor viszont a tankkiegyenlítő szeleppel van gáz, ugyanúgy nem végzi rendesen a dolgát mint Te a munkahelyeden... :-)
Egyébként meg lehet hogy a nagy forgalomban elütöttél egy közlekedési rendőrt, és szerencsétlen fújja a sípot, hogy vedd már észre, hogy be van szorulva a motor alá... Vagyis fújta, mert a múlt heti nagy melegben kihalt szegény, és azért nincs azóta sípolás!? Viszont akkor a közeljövőben elkezd oszlani, és akkor jelentkezhetsz a "Döglött hörcsög az autómban" topicban...
Üdv:
Szkapi, aki még mindig humoros, de még mindig nem jön be neki... :-)))
Sziasztok!
Zörög még valakinek a bal első hangszóró?Már 1 X ki volt cserélve, de még mindig csinálja. Egyáltalán a hangszóró zörög?
Riasztó... :-)
Üdv: Zoli
Gpetií/b>,
jóvanna, akkor benzinszivattyú! Én is a nyomásra gyanakodtam, mert egyrészt nagy melegben jött elő a sípolás, másrészt amikor lecsavarom tankolásnál a tanksapkát, akkor erőteljeset szisszen. Vagyis tényleg a tankszellőzéssel lehet a bibi.
Az a gáz, hogy most nem produkálja, mióta szervízre bejelentkeztem, meg amióta nincs olyan böszme meleg. Az egyik szemem sír, a másik nevet...
Most vigyem, ne vigyem???
A szivattyút mondjam vagy a szellentőszelepet?
Jelentem, a váltó nem zörög a klímától, csak egy kicsit jobban rezonál a motor a nagyobb terheléstől. A benyomott fékpedál viszont kicsit besüllyed, ha bekapcsol a kompresszor (nagyobb vákum -> erősebb rásegítés?).
Többen is írtatok az adagoló sípolásáról. Mi a szar az az adagoló? Nektek mind dízel autótok van? Abban van adagoló (kivéve a common rail-t) Csak találgatni tudok, de talán a benzinszivattyúról beszéltek? Ha valami sípol hátulról, akkor egy dolgot próbáljatok ki: csavarjátok le a benzinsapkát, így kiegyenlítődik a nyomás. Ha elhallgat a sípgép, akkor a tankszellőztetés szelepe nem zár rendesen, vagy éppen nem tud kinyitni. Az enyémben elég jelentős vákuum szokott lenni, de nem sipol.
Autószín: Látom, többeknek is van black ink színű autója. Az enyém is olyan, a forgalmiban mélykék szerepel (korrekt). Eddig mindenki feketének nézte, kivéve egy közterületfelügyelő, aki jól töltötte ki a mikuláscsomagot. Ha valakivel találkoznom kell, akkor azt mondom neki, hogy egy fekete Brava-val leszek. Először mondtam sötétkéket, és azt mondták, hogy ez fekete. Akkor legyen fekete.
Valóban Stancy által írt Anti-Agresszió Kft. a legjobb általam ismert Diavia beszerelő. Több Fiat képviselet is náluk szerelteti be a klímaberendezést.
Nekem is zörög, ha kinyomom a kuplungot, akkor pedig megszünik a zaj. Én is kinyomó-csapágyra tippeltem.
Még a Terminálon írta valaki, hogy Selenia helyett Castrolt tettek a gépébe, mert állítólag a Selenia túl híg (vagy sürü?), de az eredményt a mai napig nem tudtuk meg.
Sziasztok!
Kefe a Ló.
Az enyémbe 1997.05.-be rakták bele a klimát.Az a cég azóta már meg is szünt.DE érdeklödj ott ahol szervizben voltam vele,a cim Bp.XI.Prielle K.u.2.tel:06 1 206 3191 mobil 30/948 3815.
Itt dicsérték a klimám a gyárihoz képest.ezért vettem a bátorságot hogy leirjam azt amit olvashattatok.Probáltam megkeresni a tipusát de csak annyi van leirva hogy DIAVIA in the world.
A Magyarországi forgalmazo:Klima Ipari Centrum RT. Mezötúr Szolnoki u.5. tel:06 56 350 333.
estleg itt érdeklödj.
Valaki kérdezte hogy zörög-e a váltom.Jelentem semmi nem zörög.
Bocs ha unalmas voltam.
Csá Stancy.
A Boldizsár honlapján megnéztem, a répasárgát Fiat-nomenclatura szerint Margerita-narancs/orange-nak hívják.
Erről jut eszembe!
Egész jók ezek a virtuális-autószalonok. Megnézhetjük az extrákat, színt, motort stb. választhatunk, kérhetünk ajánlatot, tesztutat, és még részletet is számol. Azt hiszem az első Fiatos a Boldizsár. Vagy nem? Mindegy.