Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Neo515 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125966

Gyenge a vas. :-)

 

Nem tudom-1ik haveré se csörgött nekem meg igen.

Másik haveré meg épp úgy csörgött mint nekem. Neki váltó csere megoldotta a gondot.

Vagy én vagyok kuplung gyilkos(bár új kuplungokat vettem és rögtön csörögtek) vagy szar váltókat fogtam ki.

 

Az összes 5ös váltóm csörgött 1 tömegűvel kivéve az első a DQY.

Ez a hatos ez nem csörög alapjáraton csak néha hideg indítást követően. Ez gyorsításkor csörög.

2300as fordulat után már kussban van akár hogy nyomhatom.

 

Előzmény: joey_audiklub (125960)
joco83 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125965

Nálam Golf3-ban (keresztmotor) bevált az egytömegű, az A6-ból kibasztam mint macskát szarni! (szerintem inkább váltó függő 5v.- 6 gang)

Előzmény: DannerTDI (125964)
DannerTDI Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125964

Nem akarok nagyon beledumálni, mert nem értek hozzá, de nem arról van szó, hogy nekünk hosszmotoros csávóknak bejött az egytömegű, míg keresztmotoros társainknak valamiért nem az igazi?

marco tdi Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125963
ha nem akarsz 250et kidobni es tartos megoldast akarsz, akkor ez az egyetlen lehetoseg. Nekem 6 gang egytomeg van, szami kevlarral, soha nem volt bajom vele, minimalis rezonancia van, de a bakok is kemenyebbek amiatt is lehet...
Előzmény: Faterson (125955)
marco tdi Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125962
nem, soha nem csorgott, se nem zorgott, ez gyari audi 240es egytomegu, szivar AAT. A nagy kulonbseg, h ez Audi, nem vw, regen meg tobb hangsulyt fektettek a kulonbseg erzekeltetesere, mint most, persz biztos van kezzel foghatobb oka is...
Előzmény: Neo515 (125958)
joey_audiklub Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125961

Krézi,

 

Lenne 4 új Audi, hidegen eléggé füstölnek... Kéne rá adagolót csinálni, bevállalod?

 

 

 

:D

joey_audiklub Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125960

Hi,

 

7 éve van meg a 80asom gyárilag 1 tömegű lendkerékkel, és se a váltóm nem szart be, se nem csörög semmi.

Mit rontok el?  :)

Előzmény: Neo515 (125958)
plzltn Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125959

Mondjuk ettől még áll a kérdés, nem feltételezem, hogy magadat összekoszolni akarván jönnél meglátogatni.

 

Előzmény: plzltn (125948)
Neo515 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125958

Neked nem csörög egyik ford. tartományban sem?

 

Hihetetlen de nekem az összes 1 tömegűm csörgött.

TDi-n és a PD-n is.

TDin a VR6os szerkezettel és a t4el is. Mind új cucc volt.

 

PD-n meg a RS2es cuccokkal-itt lehet ezért mert a benzin motor nem ugyan az int a dízel ugye. Valószínű, hogy elég volna más(dízel) tárcsa és nem volna csörgés de nincs se kedvem se pénzem kidobni való hogy kipróbálgassam. :-(

Előzmény: marco tdi (125953)
Neo515 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125957

Igaz-nincs nagy nyomatéka.

De ettől függetlenül nagyon sokat kibír ez a kóceraj.

A motor úgy van függesztve hogy meg sem bírod mozdítani pedig 22éves autó lassan.

Előzmény: JettaTDI (125951)
Neo515 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125956

Azta. Az nagyon drága.

 

Ne újítasd mert feleslegesen fogod kidobni a pénzt.

Lehet pár hónapig jobb lesz ha van szerencséd de lehet pár nap után ismát csörömpölni fog.

Külföldön sem találni olcsóbban?-nézz körül külföldi angol fórumokon-rá kéne kérdezni ott is hátha egy 100 000el olcsóbb.

Simán elképzelhető, hisz minden szinte külföldről érkezik.

 

1tömegű utcára nem a legjobb megoldás.

Van rezonancia és csörgés is sajnos.

 

 

Biztos létezik jó 1 tömegű is de az ára is meg van.

Anno haver kocsijában(RS fábia) volt szinter ami nem csörgött(forintban cca 200 000-be került) de azzal meg tudni kellett elindulni-vagyis a komfort 0 volt indulásnál.

Előzmény: Faterson (125947)
Faterson Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125955

Hi!

Vannak érvek pro és kontra 1tömegű és 2tömegű mellett. 

A 100-as C4 2,5 TDI-ben ha jól tudom, egytömegű van eredetileg, az is az egyik megoldás, hogy belerakni azt, a hozzá való kuplung tárcsával. A szerkezet nem tudom, hogy ugyanaz-e.

 

 

Előzmény: marco tdi (125953)
JettaTDI Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125954

Mást nem cseréltél közben?

A gyári nullással tökéletesnek kell lennie!

 

Felnit nem raktál föl másikat? A rossz ET csinál ilyet amit írsz!

Előzmény: viktorG3 (125944)
marco tdi Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125953
mindig felkapom a fejem,ha vki C4esrol ir...
Miert is nem szeretnel egytomegut rakni bele? Mi ennek a pontos oka? Nekem az van benne es tokeletes, semmivel sem erezhetoen rosszabb, es fillerekben kerul, foleg a 250hez kepest...

Előzmény: Faterson (125947)
JettaTDI Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125952

Ott a pont :)

Előzmény: Törölt nick (125942)
JettaTDI Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125951

Azért én kíváncsi lennék h milyen nyomatékot produkál egy ilyen szívó benzines 2500 alatt..

Szerintem a nyelveddel megállítod a főtengelyt :D:D

 

Úgyh nem a japánok számlájára írnám azt h még megy az autó :)

Előzmény: Neo515 (125934)
Andor 1993 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125950

üdv valaki segítsen nekem az audi a6 2.5-tdi v6 180-ló quattro porlasztója jó-e vw passat 2.5-tdi v6 150-ló 4motion egyezik-e a porlasztó ? 

cuba.71 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125949

"Tudnak ezek a japánok úgy tünik"

Nekem is mostanában.....:)

Összeált végre,és jó.

Előzmény: Neo515 (125934)
plzltn Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125948

Pilisvörösvár.

 

Előzmény: Törölt nick (125941)
Faterson Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125947

Ja, akkor félreértettük egymást, mert, ahogy korábban írtam, ők adták a 250 ezres árat az újra,

és mivel ez nagyon drága, ezért két lehetőséget javasoltak:

1.) egytömegűsíteni (nem szeretném)

2.) lendkerék + kupplungszerkezet felújítás kb. 90ezer

 

Egyébként mindenhol 250-et mondanak erre a típusra....

 

Azóta találtam olcsóbb helyet is, ahol kompletten felújítanak mindent, de még nem tudom pontosan mi lesz, mert a váltó még fent van az autón.

Üdv!

Előzmény: Neo515 (125946)
Neo515 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125946

Itt kérdezd meg a pontos árat:

http://www.focusauto.hu/index.php?menu=webshop&grp=grp_1_79_82

 

250et ki nem adnék a lendkerékre.

Annyiért veszel bele motort. Nem olyan új már az a vas, hogy ennyibe kerüljön bele 1 lendítő szerintem.

Előzmény: Faterson (125945)
Faterson Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125945

Szia!

Elküldenéd, hol lehet kapni 130-140-ért az új lendkerekes szettet!

Nekem 250-et mondtak csak a lendkerékre!

Köszi!

Előzmény: Neo515 (125932)
viktorG3 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125944

Ültetett Golf 3-asba teli f.astra szilenteket raktam (lengőkar,hátsószilent) Tud valaki valami összetartási adatot amivel jó lenne?A gyári nullással minden nyomvájú elrántja,2 mili összetartással már sokkal jobb,de nem olyan mint előtte a régi szilentekkel. Többet nem merek adni neki,mert hátha megeszi a gumit. Dőlés gyári. Minden kopó forgó alkatrész új,vagy jó.

 

viktorG3 Creative Commons License 2012.05.16 0 0 125943

Jár hozzánk a szervízbe egy fábia 1.4 Mpi. Ami alapjában véve ohv-s skodamotor,nemtudom az anyagszerkezetébe mennyire nyúlt bele a VW. 10-15 ezrenként olajcsere,80-100 ezrenként lánc,amikor már nagyon zörög. Most figyelj! 600.000 km-körül járhat most. Újonan vásárolt skoda ohv... Bekaphatják a japánok :D

Előzmény: Neo515 (125934)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125942

Egy rendes motornak kellő kenésének kéne lennie a teljes üzemi fordulat tartományban.

Pl egy TDI sose lesz csapágyas.

(saját kocsimban 510ekm-t mutat a számláló 1500-1600-nál váltok városban,de sokat megyek vele 1000-es fordulat körül, és 30ekm-nél előbb sose cserélek olajat, azt mégse akar tönkremenni...)

Az meg hogy más autógyári kacatok meg mit birnak, meg mit nem, kit érdekel...?

Nem véletlen mellőzzük a BMW-t Opelt, Fordot, meg a japánokat, ha tuningról van szó...

Előzmény: JettaTDI (125933)
Törölt nick Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125941

Merre laksz?

Lehet mozgok  feléd mostanában.

Előzmény: plzltn (125940)
plzltn Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125940

Budapesten vagy észak-nyugati környékén hova javasolt vinnem a háromhengeres dízelem adagolóját? Számomra ézékelve tökéletesen működik, de kiereszti magából az üzemanyagot. Reggelre mindíg gázolajos a szíjoldali környezete. (szimering?)

Most alkalmas, mert a blokkal is lesz munka úgyis.

afntdi Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125939

Vízhőmérséklet jeladó/érzékelő a hivatalos neve. :)

A hengerfejből kijövő egyik csőben van ha jól emlékszem a motorburkolat alatt.

Előzmény: rage. (125938)
rage. Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125938

A hűtöben lévő?(már feltéve ha van máshol:)

Előzmény: afntdi (125937)
afntdi Creative Commons License 2012.05.15 0 0 125937

Hőgomba csinált nálam ilyet.;)

Előzmény: rage. (125936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!