Keresés

Részletes keresés

ltnine2 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 873
Én kis kék fóliázást láttam szintén a jobb első lámpatesten....Nem sikerült a legminőségibbre, dehát a célnak megfelelő. Ha tényleg ilyen problémát jelent, akkor le kellene az összes jobb elsőt fóliázni.
Előzmény: LoLkA (871)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.27 0 0 872

Értem, és én is így cselekednék. Viszont van egy szabály, miszerint helyi járatot végző buszon kötelező utastéri világításnak lennie. Helyköziben lehet lekapcsolni. Pár sofőr él is a lehetőséggel. Ilyenkor jó utazni az Evadysokon, mert gyönyörű a kék leddel megvilágított konzol minden ülés felett. Ha az olvasólámpát felkapcsolod, teljes a díszkivilágítás, mivel az 5 kicsi legy is gyönyörű :)

Legjobb az, amikor a késő esti járaton lekapcsolod a világítást, majd erős sikoly hallatszik a hátsó félből :)

Előzmény: mikipapa72 (869)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 871
Már láttam olyan szólót, ahol le volt fóliázva a jobb első lámpatest, de az tuti a sofőr akciója volt.
Előzmény: mikipapa72 (869)
dud996 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 870
"Majd ha bekövetkezik a baj, baleset vagy súlyosabb eset akkor biztosan lépni fognak."

Jajaja... Persze... :)

Mivel a sofőr nem lát ki megfelelően a szélvédőn, valószínűleg az Ő hibája lesz a baleset is. És itt szerintem tenni is fognak egy jóóó nagy pontot, de az előbbi tény nem fog érvényesülni... (Ahogy ezt a világot, meg a működését ismerem...)
Előzmény: mikipapa72 (869)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 869

Remélem BPY-083 topiktárs olvassa ezt a topikot. A sofőr azért kapcsolta le a belső világítást, mert a DKV és az ITK többszöri gépkocsivezetői figyelmeztetésre sem volt hajlandó változtatni a buszok belső, utastéri világításán. Ugyanis olyan erős fénnyel világít még a kissebb fokozaton bekapcsolva is a belső világítás a buszokon, hogy szinte lehetetlen kilátni a sofőrnek az első szélvédőn annyira tükröződik. Megoldás lehetne az első két fénycsövet kivenni a buszokból vagy lefóliázni a lámpa búrákat. De ezeket nem engedik meg a sofőröknek. Majd ha bekövetkezik a baj, baleset vagy súlyosabb eset akkor biztosan lépni fognak. A sofőr a te és mások biztonságának érdekében cselekedett így.

Garficicus Creative Commons License 2009.11.26 0 0 868
Azért a MÁV-ot nem lehet összehasonlítani a DKV-val sem méretben, sem alkalmazott létszám, sem kiterjedettség, sem gazdasági mutatók tekintetében. Más részről a MÁV-nál az aranytojást tojó tyúkot már levágták...
Előzmény: M44 409 (867)
M44 409 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 867

"A fentiek alapján az esetlegesen keletkező veszteséget keresztfinanszírozással megteremtik..."

 

Remek megoldás lenne...

A MÁV-nál igen sok időbe telt mire rájöttek, hogy ez nem járható út. Vagy csak igen rövid távon.

Előzmény: Garficicus (864)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.26 0 0 866
Jegyáremelés hatásai
Ugyan nem debreceni hír, de kísértetiesen hasonló hatásokat generál majd. Az írás egy kis összehasonlítás tulajdonképpen arról is, hogy máshol hogyan csinálják.

A lényeg pedig ebben a két mondatban: "a 4%-os tarifaemelés hatására a városvezetés is mindössze 0,6%-os jegyárbevétel-növekedést vár. Ez azt jelenti, hogy az áremelés hatására ismét csak a bliccelés nőne, illetve a tömegközlekedést használók száma csökkenne"

Jó lenne, ha a DKV ilyeneket nem venne félvállról, lenézően, legyintően, mert a 4,5 % januári áremelés és a decemberi járatritkítás a fenti hatásokat vizionálja.
LoLkA Creative Commons License 2009.11.24 0 0 865
Mire való a mobiltelefon? :)

Telefonálásra. :)
Előzmény: unikumi (863)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.24 0 0 864
(Azért kiváncsi lennék arra, hogy a városvezetés mit mondana erre pletykákra és arra a kérdésre, hogy megérte nekik átvenni (szétverni) a helyi tömegközlekedést?)

A válasz egyértelmű lenne részükről: IGEN, megérte! Már maga az a tény, hogy a DKV-n keresztül jövedéki termékkel (gázolaj) "kapcsolatba kerültek" elegendő alapot nyújthat elég sok mindenhez, valamint a buszokhoz kapcsolódó szolgáltatáshalmaz későbbi kiszervezése is jól jövedelmező buli lesz...
A fentiek alapján az esetlegesen keletkező veszteséget keresztfinanszírozással megteremtik...
Előzmény: ELS-245 Nexus (857)
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 863
Jogos. De a lényeg, hogy papír alapon is illene megjelennie a menetrendnek :)

Ezután háromban keresgéljek? :S
Mire való a mobiltelefon? :)
Előzmény: LoLkA (862)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.23 0 0 862
Inkább ne. Az összes viszonylatot tartalmazó füzetet kell kiadni. Már így is két füzettel kell járkálni. Ezután háromban keresgéljek? :S
Előzmény: unikumi (858)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.23 0 0 861
Nekem is így tűnik. A minap egy olya sofőrt tettek a 17Y-ra egy kör erejéig, aki azelőtt sosem volt rajta. Tőlem kért segítséget. Elevel 17A-ként érkezett, mert nem találta a 17Y-t a rendszerben, de csak meglett. Fogalma nem volt hol a Határ út és a végállomáson milyen körülmények várják. Azt hiszem sikerült neki korrektűl elmagyaráznom. Mivel nem tudtam vele végigmenni ezért csak reménykedtem, hogy semmi baj nem történt. Egy biztos. A határ útra jó helyen fordult be.

Ez egyértelműen az oktatás hiánya. Gondolom a pénzhiány miatt.
Előzmény: unikumi (853)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 860
Ritkítás ezerrel....:(((
Előzmény: ZotyaJ (856)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 859
"A DKV hatalmas NEM-mel fog felelni, hiszen újságok, net, cég honlapja, és a megállókon kihelyezett új menetrendre hivatkozással nem kíván újabb kiadásokba bocsátkozni!"

Meg kellene előbb tanulni olvasni! Fent a 855. hsz-ben újságok, net, cég honlapja stb....
Előzmény: ELS-245 Nexus (857)
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 858
Azért én nagyon örülnék neki, ha most is egy, a szeptemberihez hasonló igényes kis füzetkében kiadnák az új menetrendeket, akár még valamennyit fizetnék is érte. De utálok pdf alapján mobilos menetrendet készíteni... Abban nem tudok karikázgatni, lehúzgálni dolgokat :)
Előzmény: ZotyaJ (856)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 857
Hát ez elég szégyen!! Legalább akkor már a helyi újságokban meg kéne jelentetni az új menetrendeket, mert hiszen nincs mindenkinek net otthonában, de legalább az újság az emberek többségéhez eljut. Nem csodálkozok azon, hogy veszteséges a cég.

(Azért kiváncsi lennék arra, hogy a városvezetés mit mondana erre pletykákra és arra a kérdésre, hogy megérte nekik átvenni (szétverni) a helyi tömegközlekedést?)
Előzmény: Garficicus (855)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.23 0 0 856
Várható új menetrend könyv kiadása a december 1-től esedékes menetrend módosítások és a többi menetrend változás miatt vagy nem?

Minek? Lehet januártól úgyis változik megint...
Előzmény: ELS-245 Nexus (854)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 855
A DKV hatalmas NEM-mel fog felelni, hiszen újságok, net, cég honlapja, és a megállókon kihelyezett új menetrendre hivatkozással nem kíván újabb kiadásokba bocsátkozni!
Már a nagyarányú utasszámcsökkenésből, valamint a pletykákban közelgő leépítésekből ítélve arra lehet következtetni, hogy a DKV házatáján nagy a gond, racionalizálni, költségcsökkenteni akarnak mindent, ami nem mindig jelent jót az utas számára. Még 5-10 %-os járatritkítást, januári után júliusban újabb 5 % áremelést is el tudok képzelni fél éven belül, ha a DKV így halad lefelé!!!!:(((
Előzmény: ELS-245 Nexus (854)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 854
Várható új menetrend könyv kiadása a december 1-től esedékes menetrend módosítások és a többi menetrend változás miatt vagy nem?.
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 853
Olyan, mintha a cég a saját embereivel sem tudna egészen érdemileg kommunikálni
Nocsak, ezek szerint nem csak nekem tűnik így :D
Előzmény: dud996 (852)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 852
"...de azt nme mondhatod hogy itt nem tudják használni"

Hát... Azért én ezt így nem vágtam volna rá... Július elseje óta végülis tényleg egész jól kezdenek belejönni...

Ma egyébként egyetlen olyan buszt sikerült kifognom, amin működött az akusztikus tájékoztatás, igaz azt kétszer is. De egyszer még ez is leordította a hajunkat. Pislogtunk a sofőr sráccal, meg az utasok is ránk...

Ma próbáltam kicsit informálódni a sofőrök képben létéről az "i"-s viszonylatokkal kapcsolatban. Akadt, akinek úgy kellett az elejéről elmagyaráznom, hogy miről van szó... Az már csak a hab a tortán, hogy volt olyan sofőr, akit nem is tudott a Ruyter utcai terelésről és csak a helyszínen szembesült vele, mert ma volt dolgozott először, mióta életben van az ideiglenes útvonal. Olyan, mintha a cég a saját embereivel sem tudna egészen érdemileg kommunikálni, nemhogy ltnine-nal és az utasokkal...
Előzmény: lmglmg (844)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 851
Az elsődleges probléma ott kezdődött ahogy a DKV hozzáállt és hozzááll az egész szolgáltatóváltáshoz. Az utastájékoztató rendszerek még mai napig kifogásolhatóak, kimaradnak járatok, utaslemaradás és még sorolhatnánk. Aztán meglépte a DKV hogy eltörölte a sima buszbérlet, ezzel jelentős többletköltséget teremtett az utasoknak.
Az utasok részéről nagy várakozás előzte meg a szolgáltatóváltást, aztán sokan csalódtak az egész DKV-ban. A csalódottság blicceléshez (is) vezetett, amire a DKV elsőajtózással válaszolt a napokban.
Naná hogy elmaradnak a bevételek, és nem a várt gazdasági eredményt hozza a cég fél év után. A további utasvesztést is simán kalkulálhat a DKV, hiszen januártól ismét 4,5 % os emelés következik, amivel további kb. 3 %-os utasvesztést realizálhat.
Ha nem változtat a DKV a magatartásán, az árstratégiáján, szolgáltatási színvonalán akkor a nyári iskolaszünet kezdete után nem lesz ki utazzon a buszokon, ami újabb járatszám csökkentést és leépítéseket fog generálni!
Előzmény: mikipapa72 (846)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 850
Negyven fő környékét emlegetnek a rossz nyelvek, a fiatalabb eresztésből.
Előzmény: mikipapa72 (836)
dud996 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 849
Jól tudtad... Csak rühellem lekésni a kedvenc sorozataimat, vagy azért kevesebb időt tölteni mondjuk a szeretteimmel, mert épp kimarad egy járat...
Előzmény: lmglmg (835)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 848
A midibusz témához annyit szólnék hozzá, hogy se az 50-es sem a 46-os pályára nem megfelelőek, csak bizonyos időszakokban. Az 50-esen reggel és délután is van jópár kanyar amikor kitömve közlekedik a busz. A 46-os szintén ilyen, oda már reggel és este is csuklós jár mert a szóló nem elég. Pár kanyar erejéig jók csak ezek a midibuszok és kevés vonalon. A 17Y a jövőben pedig nagyon úgy néz ki, hogy be fog térni az ITK telephelyre az útja során. Amúgy nem ártana neki egy biztonságos, megfelelő fordulót kialakítani, ez a balesetveszélyes tolatgatás kis helyen nincs rendben.
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 847
Egyiken se, nem vagyok sofőr és ott dolgozó sem.
Előzmény: lmglmg (838)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 846
Nem a forda változás miatt küldik el az embereket, kb. 30 vagy több ember eküldése várható. Sokan vannak szerintük, béreket nehezen tudják kifizetni, nem úgy jönnek a DKV bevételei ahogy arra számítottak. Nehéz helyzetben van a cég azt mondják az ismerőseim.
Előzmény: lmglmg (837)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.23 0 0 845
Egyenlőre itt még nem teljesen működik a rendszer...
Előzmény: lmglmg (844)
lmglmg Creative Commons License 2009.11.23 0 0 844
bocs, ezt elnéztem igen, de azt nme mondhatod hogy itt nem tudják használni ;)
Előzmény: unikumi (842)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!