Az inkább fürdésre, napozásra, pecázásra lesz kialakítva. Azt szeretném, ha ott van valaki akkor közel érezze magához a vízet. A belmotorok elférnak alatta is. De ezen még dolgoznunk kell, mire meglesz a végső forma
Egyébként ma raktunk fel egy ultraflex távírányítót, hármonknak sikerült fél óra alatt kitalálni, hogy ezt hogyan lehet a Hondához kötni, pedig volt használati utasítás. De azon is csak az igazodik el aki már egyszer összerakott egy ilyet. De végül is jó lett, sőt megbízhatónak tünik a belső része. Nem túl szép, de jó!
Miután a dolog nem úgy megy, hogy kiválasztod és megveszed, hanem viszed azt ami van, így egy Garmin eTrex Vista HCx lett. Ez kapható, a kiválasztott, az csak rendelhető. Ez is hajós, egy méterig vízálló, de nem úszik, ezért kénytelen leszek hajóra tenni. A többit majd meglátom.
A sárga, akril-anyagú hajótestemet le merjem-e fújni, egy szintén akril-alapú és szintén sárga spray-festékkel?
Nagyon ráférne egy kis festés (pl. a javítások elkendőzésére) - de őszintén szólva, fosok attól, hogy hámlani kezd idővel - pláne a víz-alatti részeken.
Az "akril-akril megbonthatatlan barátságról" semmilyen konkrét adatom nincs - tartósan víz alatti körülmények közt meg pláne nincs egy szál se. .
Tanácsot kérnék. Adott egy használt hajó, ami idáig vízen volt tárolva és algagátlozva volt. Már eléggé odavolt, lecsiszoltam az eredeti gél rétegig. Én nem vízen fogom tárolni. Kell rá kenni valamit és ha igen mit?
Lehetett volna. De ezt a testet szeretném alkalmassá tenni, mind külmotor, mind belmotor (elektromos, vagy diesel) használatára. Ezért is nincs abszolut kidolgozva a fartükör.
Okulva a múltkori hibából, a tönkcső már javított kivitel, ha nem beépített motor megy rá, akkor felcsavarunk egy kúpos burkolatot.
"a vaterán praktiker outlet néven vadi uj cuccokat jóval ár alatt praktikeres számlável lehet venni. érdekes, felettébb".
Ez abszolút érthető, működő - és még nem is túlzottan etikátlan kereskedés. A dolog 3 tételből tevődik össze - és ezek magyarázzák a dolgot:
1 Tétel: A Praktiker (és társai) azért kapják alacsony beszállítói-árszinten az árut, mert egyszerre, kiszámítható ütemezésben és egy szerződésre - NAGY MENNYISÉGET rendelnek. Egy Praktikus megrendelhet egyszerre 3 ezer darab fúrógépet az egész hálózatába - havi 250 darabos leszállításra...amit egy kisbolt soha - ezért a neki ajánlott ár lényegesen alacsonyabb.
2. Tétel: Ahhoz, hogy még jobb árakat kapjon, a tételek tovább kell(ene) növelni - amit kapun belül már nem tudnak fokozni - ezért a kereskedést kiviszik az áruház kapuján kívülre - és bevonnak olyan "partizán-viszonteladókat" is - mint pl. a Vaterás-pali.
3. Tétel: Az áruház fenntartása rohadt nagy pénzt emészt fel (rezsi, személyzet, reklám, stb.) - szemben a "gerilla-viszonteladókkal" - akiknek a saját rezsijük szinte nulla (Vatera-jelenlét, egyszemélyes ügyintézés, stb.)
Vagyis ezeknél egyesül a 3 tétel - azaz kihasználják a Praktiker nagy-tételes beszerzési árait - viszont rendkívül alacsony rezsiköltséggel árusítanak.
Így lehet olcsóbb ugyanaz (!) az árucikk egy ilyen "partizán-eladónál"....mint odabent, a csilivili áruházban. .
Hasonló versenyt a horvát halászok már 30 év óta csinálnak a tengeren, 8 méteres fahajókkal és 4 lovas Thomos motorokkal ha jön a vihar :) Néha a vihar nyer!! de a halászok azért hazajutnak. :)
"a vaterán praktiker outlet néven vadi uj cuccokat jóval ár alatt praktikeres számlável lehet venni. érdekes, felettébb"
Azért is érdekes, mert ez szemre egy 4-es Yamaha gyengébb kidolgozásban, de hogy hogyan hozzák ki a kínaiak ugyanabból a 112 ccm-ből azonos fordulatszám mellett az 5 LE-t 4 helyett, az érdekelne.