Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2508
Egyetértek. Amúgy a képek ugyanazt a kocsit mutatják, és mint látható a kocsit felborították kicsit mutogatták rajta magukat, utána rádobáltak mindenféle cuccokat, felgyújtották és odébbáltak. A sok marha fotoriporter meg fényképezte vadul. Egy csomó különböző kép van róla az interneten meg az ujságokban. Pld. a Népszabadság mai számának címlapján is ez a szerencsétlen járgány lángol egy másik felvételen. Senkinek sem jutott eszébe hogy esetleg el kéne oltani. Teljesen kiégett. Egy másik fotón már másik két hasonszőrű kocsi mellett van teljesen kiégve. Épp az imént leírtak miatt én sem szimpatizálok a globalizációval, de erről az egészről nekem inkább a futballhuliganizmus és a futball esete, mint jelenség jut eszembe.
Előzmény: Attiska (2507)
Attiska Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2507
Ehh, szerencsétlen Brava, mit tehet a dolgokról? Az ilyen embereket nem értem, ahhoz tényleg nagyon bátornak kell lenni, hogy egy autót (ami közismerten a buzi anarchisták veszedelmes ellenfele :) ) felborítsanak/felgyújtsanak. Nem tudom, hogy ez a fasz, aki ennek a Bravanak az alján áll, mit szólna, ha így látná saját autóját...
Előzmény: granturismo (2506)
granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2506
Bocs, szóval ez:
granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2505
Ez még brutálisabb:
granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2504
Jaj bizony a globalizáció!
Nehogy a Fiat végét jelentse!
Mint ezét itt:

Genova 21.07.2001
:-(
GTF Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2503
Grandturismo,

teljesen igazad van. Es hat azert a Marelli sem egy piskota ceg, nem kell nagyon felteni es ugy tudom, hogy a szekere is jol halad (A Mercedes V osztaly muszerfala Magneti Marelli, csak azert irom, mert eppen a napokban lattam). Vagy peldaul fenyszorogyartasban igencsak vezeto pozicioja van, az is igaz, hogy a Bosch-val kozos vallalkozasban (ugye jol tudom).

Sajna a Marelli eladas az nagyon is kezzelfoghato dolog, bar az utobbi idoben nemigen hallottam, hogy mik a fejlemenyek.

Egyszoval hajra Marelli.

Ez a globalizacio meg borzaszto dolog. Talan a Stilo lesz az utolso, amibe FIAT benzinmotorok kerulnek. Kiraz a hideg.

Csak ugy erdekessegkent, az elmult ket hetemet Boxbergben, a Bosch tesztpalyajan toltottem (Nem mint Boschos). Ott volt ket Stilo, egy 3 es egy 5 ajtos. Eddig csak kepeken lattam oket, igy eloben eleg jonak tunnek, bar volt rajtuk nemi torzitas. Es meg egy tortenet. Az egyik teszt Alfa 156-osnak, amelyiknek BOSCH elektronikaja volt, az elktronika szabaly szeruen feher porra egett. Nem szetolvadt, hanem por alakban megsemmisult. Szep latvany volt.

GTF

Előzmény: granturismo (2501)
GTF Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2502
Draga Szanettom!

Ezt meg nem is mondtad, hogy azon a pecsi uton szerettel bele AZ autoba. Aztan meg nezem itten, hogy nemi izgalmat is vittel itt a topicba, ami ugyebar alapvetoen autos temaju forum. De ketsegtelen, hogy a tortenethez hozzatartozik es a Brava az mar csaladtag. Csak az a baj, hogy az agyban nehezen fer mar el. :)

GTF

Előzmény: szanett (2500)
granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2501
Sziasztok!
GTF
A méretbeli különbségek nem biztos, hogy a nagyobb méretű oldalra billentik a mérleg nyelvét akárcsak az élet annyi más területén!:-)))
Olvastam én is az eladási tervekről. Sajnos a globalizációs folyamatok nem kedveznek a nemzeti vállalatoknak. De a Fiat eddig erősen a "saját kútfőből" megoldásokat támogatta.
A Marelli eladása azért letaglózna. Csak felsorolnék egy-két céget akik a Marelli holding égisze alatt tevékenykednek és önállóan is megérnének egy-egy megemlékezést arról mit adtak az autóstörténelemnek:
Carello
Weber
Solex
Cofap
Veglia Borletti
Siem
Jaeger
Selespeed

Ez utóbbi (szekvenciálisan , akár a kormánykerékről kapcsolható sebességváltó rendszer) gyártását önálló cégbe vitte a Marelli. Itt is a könnyebb eladhatóságra gondolok.

K.Trout
Ajánlanám, hogy azért próbáld ki a 147-et egy próbaúton is.
Itt lehet igazán megtapasztalni a 147 előnyeit.
A Bravo-val nem sok hasonlóságot lehet felfedezni. A 147 padlólemeze a 156-os lerövidített változata a Bravo-val szemben, amely elől macPherson, hátult csatolt lengőkaros, az Alfa elől-hátul független több lengőkaros felfüggesztéseket alkalmaz. Motorja a 106LE-s blokk a 96-os Alfa motorblokk egyszerűbb változata. Hengerenként 2-2 gyertyával, de változó szívószelep vezérlés nélkül. Ez a blokk a Fiat csoport új Modular családjába tartozik. Tehát a Fiat 1.8 blokkjával mutat hasonlóságot.
a Bravo 1.6-os blokkja régebbi gyökerű hiszen a Tipo is ezt a "szivet" hordta. Ez a Fiat "Torqe" blokk nevet kapta. A Bravo megjelenésekor a hengerfejet módosították a Tipo-hoz képest. Az Alfa váltó egy teljesen új fejlesztésű többszörösen szinkronizált egység, amelynek szintén semmi köze a Fiat (valljuk meg, néha kissé akadós) váltójához. Szóval Alfa műszakilag mindenképp felette áll a Bravo-nak. Az viszont igaz néhány megoldásában nem tud fölé nőni. De ettől én még ugyanúgy imádom a Bravo-t. Hisz ez lenne a dolgok rendje hogy egy újabb modell jobb, tökéletesebb a régebbinél. Mégis, de sokszor nincs ez így!

szanett Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2500
Sziasztok Mindenkinek.

Akkor folytatnám én is a sort, a miért éppen Bravo/a?
Az ugy kezdődött, hogy van egy GTF álnevű férfi aki kb két hétig nem aludt új Puntó vagy Brava döntésképtelensége miatt.Na jó nem bonyolítom, az igazság az, hogy én nagyon szeretem az olasz autókat, motorokat, és GTF döntött AZ autó mellett, és megvette a szép piros Bravat.
Én már akkor rég szerelmes voltam GTF-be,és megkértem, hogy jöjjön el velem Pécsre.Azon az uton lettem szerelmes abba AZ autóba.
Vagyis a piros Bravaba.
Hosszú időnek el kellett telnie, mig megszereztem,(kb 7 hónap) de sikerült!!GTF-nek el kellett adnia, én pedig, mint potenciális vevő, megvettem.Igy történt az, hogy a kecske is jól lakott, és a káposzta is megmaradt.
Igazán ezt a történetet nem ilyen rövidnek kell elképzelni, csak annyi minden történt közben velünk, hogy egy egész brazil sorozatot irhatnék belőle.
Mindegy a történet mostani eredménye, vagyis a LÉNYEG:

ENYÉM a férfi akiért odavagyok, és enyém AZ autó amiért odavagyok.S most jön a legjobb: mi most kisbabát várunk,próbáltam visszaszámolni, hogy mégis, mikor történhetett az eset, és még az is elképzelhető, hogy a Bravaban fogant a mi kicsikénk(A János-hegyen)
Igy a Bravat igazi családi autónak nevezhetnénk.

Röviden ennyi.Remélem nem untattam senkit a mi kis történetünkkel.

Sziasztok

Ui: A Ringen augusztusban!!!!!Senki se feledje el!!

Attiska Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2499
grantourismo!

Gratulálok! 1000%-os leírás. :) Azt nem is gondoltam volna, hogy a 1,2 16V motorba nincs Marelli. :(

Előzmény: granturismo (2497)
GTF Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2498
Udv granturismo!

Erdekes anyagot irtal. Csak annyit fuznek hozza, hogy a Bosch a Marellihez kepest egy gigaszi nagy ceg, meg akkor is, ha a mosogepeket es egyebeket nem szamitjuk. En az autoiparban dolgozgatok es ez tudom mit jelent (A Microsoft hasonlat az jol fedi a kepet). Ugy tudom, a Marellit mar egy jo ideje el akarja adni a FIAT. Nem tudom miert.

GTF

Előzmény: granturismo (2497)
granturismo Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2497
Jó napot T. sporttársak!

A Bravo család minden tagját közvetlen, teljesen elektronikus gyújtásrendszerrel szerelik. Ez talán abból a szempontból jelentős, hogy elmarad a hagyományos gyúltáselosztó és rotor egység, amely oly sok bosszúságot okozott az régebbi autók tulajdonosainak. Nem mintha a Bravo gyújtásrendszere ettől megbízhatóbb lenne. Sajnos.:-((

Nézzük csak egy kicsit a gyújtórendszereket!

A négyhengeres négyütemű motorjainkban 2-2 henger teljesen szinkronban jár, csak mikor az egyik hengerben éppen a sűrítő és terjeszkedő ütem közötti felsőholtpont van, azaz ekkor kell a gyújtószikra, illetve kissé ez előtt az előgyújtás miatt, akkor a másik, párhuzamosan járó hengerben éppen a kipufogó és szívó ütem közötti felső holtpont van. Ha ebben az időpontban szikrát adunk erre a második hengerre mi történik? Semmi, hisz a henger épp üres. Azaz megtehetjük, hogy egy közös gyújtótrafóról erre a két hengerre párhuzamosan elvezetjük a gyújtást. Az egyik gyertya gyújtani fog, a másik meg szikrázik egyet az üres hengerbe. Ha a másik két hengerünkre is csinálunk egy ugyan ilyen, közös egységet kész a gyújtórendszer. Azaz tulajdonképpen a négyhengeres motoroknál 2 gyújtótekercs is elég. Megspóroltunk 2 db gyújtótekercset! Erre ugranak az autógyártók!
A kisebb motorú Bravo-k (1.2, 1.4, 1.6) gyújtásrendszere igy működik. Az ezekbe szerelt ún. DIS egység tulajdonképp egy közös műanyagházba szerelt 2 db gyújtótekercs.
Szóval ez a megoldás nem valami kultúrált lévén a gyertyák-gyújtókábelek életük felét fölösleges üzemben töltik. Bár a gyertyáknál a fölösleges szikrák segítenek az elektródák tisztán tartásában, azonban pld. a gyújtókábelek és a nagyfesz. kontaktusok (gyújtófesz cca. 30 kVolt) életét ez a megoldás igencsak megrövidíti.
Mennyivel ideálisabb az a megoldás mikor közvetlenül a gyújtógyertya fölé szereljük a transzformátort. Igy nem kell gyújtókábel sem. Igaz rendesen négy trafó kell viszont nem kell még a DIS egység sem. A vezérlőegységből kell négy 12V-os sima vezetéken elvezetni a gyújtójelet a trafókra és azok közvetlenül adják a gyújtást a gyertyákra. Nem ez lenne az igazi megoldás? Nahát az 1.8, 2.0 modelleknél ez így van. (Gpeti,Rityifi:-))

A Bravo gyártásának kezdetén még eléggé szerteágazó befecskendező rendszerek (Weber-Marelli IAW, Bosch több változata, Hitachi) mára kissé átalakult. A Hitaci az egyetlen alternatíva amellyel az 1.8-t szerelik. Ez a hőhuzalos légmennyiségmérős rendszer messze a legjobb a Bravo befecsik közül. Egyáltalán, szeretem az 1.8-blokkot! Különösen az 1.8 131 lóerös változó vezérléses változata véleményem szerint a legjobb jelenleg gyártott Fiat motor.
A Marelli IAW befecskendező rendszer kiveszett a sorból, amelyet főképp azért sajnálok, mert olasz gyártmány és nem is rossz rendszer. Pedig gyárják ma is, él és virul a például IAW van a VW csoport 1.4 100 LE motorján is. Szóval mi jelenleg nem tapasztalhatjuk meg a Bravóban vajon milyen az IAW. Ellenben saját bőrünkön tapsztaljuk a Bosch rendszerek megbízhatatlanságát. A Bravo hibák döntő többsége a gyújtás-befecskendezés-üzemanyagellátás területén jelentkezik. (Bár ez általában minden autómárkára igaz.)
A Bravo-ban legtöbbet meghibásodó alkatrész a lambdaszonda szintén Bosch termék.
A Bosch pedig egyre inkább egyeduralkodóvá válik a gépjármű elektronika terén, de nem éppen berendezéseinek minősége, megbízhatósága okán. Számomra a Bosch az autóelektronika Microsoftja. Akik pedig megállíthatnák, például pont a Marelli még asszisztálnak is. A Fiat-Marelli feltalálta a gyűjtőcsőves befecskendezést, majd eladta a Bosch-nak. Ez mire volt jó?....

Szóval Bravo gyertyák.:-))
Ezek után talán érthető, hogy nem favorizálom a Bosch-t, de szerencsére ennek nemcsak ideológiai okai vannak. Olaszautós pályafutásom alatt (mely egybeesik autós pályfutásommal):-) örömmel tapasztaltam hogy pld. az Alfa 33 szinte kivetette magából a Bosch gyertyát!:-) Alapjárata megbolondult, meg-megbotlott. Mindezt az akkor világújdonságként beharangozott négyelektródás "csodagyertyával". mellékesen elmondanám, hogy ilyen gyertyát a Golden Lodge már akkor 10 éve gyártott.
Sajnos azt is el kell mondanom, hogy a Marelli sem igazán aktivizálta magát Bravo gyertya ügyben.
Egyetlen modellvariánsban sem szerepel első beépítésű Marelli gyertya.

Az én örökös favoritom az NGK. ez egy japán termék és látszólag nem sok köze van az olasz járgányokhoz. A 90-es évektől számos olasz modell kapott első beépítésben NGK gyertyákat.
Nekem is csupa jó tapasztalatom van ezzel a gyertyával. Arról nem beszélve hogy a BKR 6 EKC típusú gyertyát kimondottan Fiat motorok számára fejlesztették ki.
A második helyezett a Golden Lodge. Ez az angol cég csendben, nem nagy csindadrattával, de teszi a dolgát és kiváló gyertyákat készít. Az olasz járgányok pedig "szeretik" a GL-t.

Ezek után pedig jöjjön egy kis táblázat az érdeklődőknek:

NGK BKR6EKC: 1.4,1.6,1.8
NGK DCPR8EKC: 1.2 (az 1.2-be más gyertya kell, alacsonyabb a hőértéke)
Golden Lodge 2 HLDR: 1.4,1.6,1.8
Champion RC7BMC: 1.8,2.0
Champion RA4HCX: 1.2
Champion RC8BYC: 1.6,1.8,2.0 (ez újabb)
Beru 14FGR-7 CTU: 1.8,2.0
Bosch FR6LDC: 1.6,1.8,2.0
Fiat 7GBMSR: 1.8,2,0 Ez utóbbit nem tudom valójában ki gyártja.

Cserekor mindenképp ellenőrozzük a gyújtókábeleket is. "nyomorgatott", sérült kábelt kapásból cseréljük. A kábel egyenáramú ellenállása 3-20 Kohm közé essen (ez függ a hossztól).

GTF Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2496
Sziasztok!

Ujra topic kozelben vagyok, jo par idombe bele kerult, hogy atnezzem mik tortentek az utolso hetekben. Latom, sokan leirtatok, miert FIAT es miert Bravo. Igy, kisse megkesve, en is megirnam az en tortenetemet.

A tortenet a kilecvenes evek elejen kezdodott, szuleimmel egyutt egy auto vasarlasan gondolkoztunk. Kozosben, mert kozel laktunk es meg tudtunk osztozni rajta. Persze mint szakma beli, en nezelodtem. Akkoriban az osszegyujtott penzbol ket lehetoseg kinalkozott. Suzuki, vagy Punto (persze a legegyszerubb kivitel). Hat eleg volt egyszer kinyitni a cucuki ajtajat, meg beleulni, hogy a verseny eldoljon. Ilyen autot regen hordott a fold magan, de ez mas tema. Igy indult meg a FIAt orulet nalam. Mondanom sem kell, hogy egy 55 pacis Punto az nem egy sportgep, de mint tudjatok, egy Olasz 1.1-es motor az o kis porgossegevel, hangjaval annak van azert "feeling"-je. El is telt 6 ev, a kis Punto dolgozott tisztesseggel es hiba nelkul, amikor kijott a Punto II. A Punto I.-et ekkor jo nagy engedmenyekkel adtak, igy belem otlott, hogy hat akkor csereljuk le, itt az alkalom. El is mentem az SPQR-hez, ahol mondtak a kis Puntora egy korrekt beszamitasi arat. Nomarmost, amikor ott tenferegtem, amig a muszaki atvizsgalast csinaltak, ott allt a telepen AZ auto.

AZ auto egy piros Brava volt, 1 evesen. Es beleultem (Mar sokan leirtatok, milyen erzes a kormany moge beulni, en is ezt ereztem). Es ugyan mar belottem magam a Puntora, de attol a naptol kezdve nem voltak ejszakaim, es egy dolog lebegett a szemem elott: piros Brava. Kicsit feltem is, mert 1 eves volt, de az SPQR adott ra +1 ev teljes koru garanciat, de akkor is, ket hetig az a kerdes foglalkoztatott, hogy uj Punto, vagy hasznalt Brava. Es az egyik reggel felebredtem (pontosabban felocsudtam revuletembol, angyalok szalltak le, ebol tudtam, hogy...) ...hogy meg kell vennem a Bravat. Es ha aznap mar nem lett volna ott, mert valaki elvitte volna, akkor elvonultam volna a hegyek koze es maig remete eletet elnek es nemasagi fogadalmat tettem volna.

Azt meg el kell hogy mondjam, hogy a kis Puntot szo szerint megsirattam, hihetetlenul eltalalt auto volt. Szoval igy lettem nekem Brava. A tortenetnek egyebkent nincsen vege, de ezt nem en fogom elmeselni, hanem valaki mas itt a topicon. Annyit eloljaroban, hogy a vasarlas utan szuk egy evre el kellett adnom (el is adtam), mert egy lakasvasarlas elvitte minden penzemet. De mint minden tortenetnek, ennek is happy end a vege.

-----------------

Solymi, udvozollek a forumon. Auto HiFi ugyben kivancsi vagyok, mire jutottal.

-----------------

HEC, Stancy, Rityifi, a gyorsulas kepek sajna meg mindig nincsenek elohivva (Az utolso).

GTF

K.Trout Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2495
Múlt pénteken, miközben a Kék Villámon dolgoztak a szervizben, volt időm lófrálni a szalonban, és körbenézegettem a 147-es Alfát.
Alább olvashattok vegyes érzéseimről.

A 147-es Alfába rögtön beleszerettem, már akkor, amikor még csak képek voltak róla a neten. Amikor meg a Campona bevásárlóközpontban egy kiállított példányt körbeszimatolhattam, egészen elaléltam.Most pedig már bele is csüccsentem.

Az autót kívülről, gondolom, nem kell bemutatni. Gyönyörű. A neten rákerestem a tecnikai jellemzőkre és természetesen az árra is. Meglepő volt számomra, hogy viszonylagosan alacsony árért (4M HUF)az alapfelszereltségű 3 ajtós változat milyen gazdagon felszerelt. 6 légzsák körbe-körbe, ABS, klíma, elektromos állítású és fűthető tükrök, persze szervo, 1.6-os 100 lovas motor, stb.
Nos, lehet, hogy csak én nézem nagyon-nagyon kritikus szemmel a dolgokat, de néhány furcsaságra azért felfigyeltem.
A vezetőoldali ülésbe beülve nincs gond. Kényelmes az autó, a műszerfal elég jól néz ki, áttekinthető.A rádió és kezelőszervei szépek, a 6 (8?) hangszóróból tisztán és jól szól a zene. A klímaberendezés külön hátrafelé is löki a hideg levegőt egy résen keresztül a kézifék bögött a kardánbox hátulján kialakított fúvókán.

A rádió alatt két fiók van kialakítva. Kicsit megnyomva lassan kicsúszik a középkonzolból mindkettő. Az egyik egy pohártartó, a másik egy bankkártyatartó. Mindkettő létjogosultsága megkérdőjelezhető, legalábbis ami a középkonzolt illeti. Szvsz szerencsésebb lett volna más helyt keresni. Pl lenn a kardánboxon a váltó környékén, ami viszont szerintem úgy ahogy van, gagyi.
Tényleg sajnálattal kell mondanom, mert úgy tűnik, a gazdag felszereltség ára ez volt, hogy a középkonzol alatti rész rendkívül elnagyolt, a sebességváltó, kézifék és a szivargyújtó környéke a legolcsóbb japán autók világát (Suzuki,stb.)idézi...:-(((

Beállítottam magamnak megfelelő vezetési helyzetbe az ülést. A tükrök a Bravo-hoz hasonlatosan jók, és bár picik, de nincs gond a látótérrel.

Ezután beültem a hátsó ülésbe úgy, hogy úgy hagytam az első ülés beállításait.. Én 188 cm magas vagyok. A hely nekem viszonylag elég volt, bár a térdem erősen súrolta az első ülést. Hosszú úton már lehet, hogy párszor meg kell állni nyújtózni...
Annál is inkább, mert a legmegdöbbentőbb az volt, hogy a hátsó ülés támlájának dőlészöge rendkívül meredek, majdnem függőleges!!! Úgy kell ülni a hátsó ülésben, mintha karót nyeltél volna!
Nem hiszem, hogy hosszú úton ez kényelmes lenne, sőt!!
A csomagtartóba is bekukkantottam, ennek mérete nem lehet sokkal nagyobb a Bravoénál...

Hát röviden ennyi. Az autó menettulajdonságairól nem tudok mondani semmit, hiszen a szalonból természetesen nem tudtam kivinni. Beindítottak ott egyet, és a motor adatait nézve és hangját hallva az 1.6-os 103 LE-s változat motorja valószínüleg ugyanaz, mint ami a Bravo-ban van.

Összességében szerintem az autó akkor lenne élvezhető - legalábbis esztétikailag - maradéktalanul, ha nem az alapváltozatot kéri az ember, de akkor már gondolom, az ár jelentősen emelkedik...

Méretét - és a csomagtartót - tekintve olyanok élvezhetik, akiknek még kicsi gyerekük van, vagy már kiröppentek a gyerekeik. Ideális autó lehetne fiatal párok számára, ha Magyarországon a fiatal párok megengedhetnének maguknak egy ilyen autót...

Hát röviden ennyi. A menettulajdonságokról majd akkor, ha netalán sikerülne egy tesztvezetést kieszközölnöm...:-)))

K.Trout

K.Trout Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2494
Szevasztok!
Javaslatot szeretnék kérni ablaktörlő lapátok cseréjére, már amennyiben tudtok olyat ajánlani, amit érdemesebb venni, mint a FIAT-kereskedésben.
(Bravo-hoz.)
Kösz!
Szkapi Creative Commons License 2001.07.23 0 0 2493
doggie!

Én nem tudom milyen k@ki van a palacsintában, de nekem a legújabb linkre is a "Pédzs kennot bi diszpléjd"-et kapom az arcomba...

Pedig nagyon szeretném már látni a logókat! :-)

Üdv: Szkapi

stancy Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2492
Még valami.
Az Olasz autosokkal egy találkozot szervezünk Szeptember 15-16.idöpontal ez uton szeretnék meghivni minden olasz auto örültet.Szállás és satöbbi iránt érdeklödni Attiskánál itt a forumban vagy az olasz auto topikban.
remélem minnél többen eltudnak jönni.Jó buli volt az elözö meeting is.
stancy Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2491
Sziasztok!
Doggie.
Gratula,ilyenre gondoltam."3".Köszönjük szépen.
Csá Stancy.
Rityifi Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2490
Hello Doggie!

Nekem az 1-es, és a 4-es tetszik :-)
Hol vannak a többiek? (mindenki nyaral ilyen időben?)

doggie Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2489
Egy oldalon az összes kreációm:
http://maxnull.fw.hu/fiat/fiat.htm
vagy ha lusta vagy irogatni, akkor
klikk ide...
Előzmény: doggie (2488)
doggie Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2488
Délelőtt nem müködött a freeweb, de most már rendben elérhető...
Most próbáltam egy másik gépen is, ott müxik. Ha nem megy másnak sem, szóljatok, mert akkor inkább egy html oldalon összesítem, és azt biztos meg tudjátok nyitni...
Előzmény: Gobe (2487)
Gobe Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2487
Doggie: egyik linkedet sem tudom megnyitni... :o( Pedig kíváncsi vagyok... :o)

Gobe

doggie Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2486
Fido dido!
Akkor jó, hogy tisztáztuk a dolgot, mert én enm értettem miről is vitatkoztunk... :-)
Ime egy újabb!
Esetleg egy
mozgó animáció...
Fido Dido Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2485
Doggi!

Nekem ez tetszik jobban, érmint amire válaszolok.
Gratulálok!

Fido

Előzmény: doggie (2477)
Fido Dido Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2484
Hi Doggie!

Félreértettél, mert én is félreértettelek. Azt hittem, hogy a beépített CD képét akarod feltenni, és mivel nálam csak egy piros X jelent meg, ezért próbáltam viccesen jelezni, hoyg az én cd-m jobban néz ki.
Tehát sorry!

Fido

Előzmény: doggie (2478)
Szkapi Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2483
doggie!

Én egyik linket sem tudom elérni... Mi van velük?

Szkapi Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2482
Ilyen lett az új hangszóróm...

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Fido Dido Creative Commons License 2001.07.22 0 0 2481
Doggie!

Ott is csak az orra látszik.
:-)

Fido

Előzmény: doggie (2477)
doggie Creative Commons License 2001.07.21 0 0 2480
Link javítva...
- mégiscsak fáradt vagyok ...;-)
doggie Creative Commons License 2001.07.21 0 0 2479
Újabb fórum
logo
(nem bírok aludni)
Előzmény: Fido Dido (2476)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!