Ez a topic azért indul hogy segitsük egymást tanácsokkal, ötletekkel! Remélem azért országosan több egytengelyes kistraktor van munkában mint a lakohelyem körzetében. Éljenek soká az egytengelyes kistrakik !
lenne egy kérdésem most szereztem egy terrát (terra t153L) hogy kell beállitani a gyújtást az a baj hogy a lendkeréktöl nem férek hozzá a megszakitókalapácshoz. mert szikra az van de hiába öntök a hengerbe benzint nem is pöfög ezért gondolok a gyújtásbeállitásra.
Örülök akkor hogy sikerült! Hát én nekem meg majdnem hasonló a helyzetem mint aa tied! Nekem van egy aky hajtóművem 1,25 métert rotáz egyszerre viszont nekem meg azzal van bajom hogy sajnálom rátenni a motort mert fene tudja sajnálom olyan magas fordulaton pörgetni.
Köszönöm a választ! úgy csináltam ahogy írtad, jó lett. Csak én szilo helyett FBS- t használtam.
Olyan jó és szép lett a hajtómű, hogy nem akarom befogni rotázásra. Úgyhogy, ma este vettem egy sima, nem váltós nagyon jó állapotú rota hajtóművet egy tizesért. Adtak hozzá egy sor vadi új kapasort is tengellyel.
Én óvatosan bekalapáltam a helyére ugy hogy ne deformálodjon nagyon mikor bepattant a közepét ami ugye kupos azt ütöttm hogy a szélei táguljanak! Ezután plusszba kivülröl mégsziloplasztal bekentem és annyi!
Kész vagyok a T20- as felújításával. Kicseréltem az összes csapágyat és szimeringet. Már csak egy dolog van hátra az alsó zárókupak berakása. Azt szeretném kérdezni, hogy azt be kell ütni, vagy csak tolni? Szárazon kell betenni, vagy valamilyen ragasztóval? Köszönöm!
köszönöm a választ!Ezt az irányt veszem,amit tanácsoltál!
Tulajdonképp ismerösi körömben van egy álló tomos motoros kisgép,30éve nem lett hozzányulva a gyújtáshoz!!!Na?Tehát meg van a megoldás!Kösz mégegyszer!!!
Nem nem ugy értettem hogy gyujtotekercset cserélgess stb. Sött...
Viszont az 52 é egy az egybe jo rá, megbizhato és még sok van olcson kapni jot.
Leszeded a terra lendkerekét meg a komplett gyujtásrészt aztán egyszerüen rápakolod a tomos motornak a gyujtásrészét megszakitostol tekercsestöl cakk pakk aztán a lendkerekét.
Ennyi már van is szikrád. Én akkor csináltam mikor betojt a terra gyujtása. Nem megszakitos hanem a modernebbik. Akartan hozzá venni alkatrészt és nagyon horror volt az ára. Akkor tanácsolták nekem is itt a neten az 52 ét. Vettem egy komplett robi 52 öt bagoért. Átszereltem a gyujtásrészt, egy orába se telt és megbizhatoan müködik azota is. Bár már nem nálam hanem a szomszédnál. Késöbb megjavitottam az 52 is és azota nagyon szeretem azt a kis gépezetet de ez már egy másik forumba valo. :)
sziasztok!Szeretném trafósra átalakitani a gyújtást a Terrámon!
valaki esetleg csinált ilyet?több gyújtó tekercset cseréltem,mindig gond van a gyújtással.szakáll képzödik a gyertya hézagon,mitöl lehet,kösz a segitséget!
Szia! Az olajat az alsó csavarnál tudod leengedni. Döntsd úgy a gépet, hogy lehetőleg ne maradjon benne régi olaj. Felönteni, a váltón lévő bentőnyíláson keresztül kell. Olaj mennyiség: 1,25 liter .
Megörököltem egy Terra T20 egytengelyes 1981 évjáratú 2+1 sebességes traktort, de gépkönyv és tapasztalat nélkül. Egyszerű a kérdésem: hogy kell a hajtómű olajat kicserélni?
A csigakerék magasságában látok egy leeresztő- (feltőltő?)csavart és egyet a sebességváltókar mellett. Egy nívócsavart a váltókar alatt. Legegyszerűbbnek az tünik, ha a csigakerék melletti csavarnál eresztem le és tőltöm fel, de akkor hogy használom a nívócsavart? Előre is köszi az választ: Péter
Sziasztok! Ma vásároltam egy komplett új berántószerkezetet a terrára és abban már 3 nyelv indít! Szóval szerintem csak a régi berántókban van még egy nyelv az újak már 3 nyelvesek!
Nem tettem alá tömítést, Én használtan vettem, most szedtem szét először, nem volt alatta tömítés csak szilikon tömítő paszta. Én is így szándékoztam összerakni.
Talán majd hétvégén lesz időm foglalkozni vele, ha a kerti munka engedi és akkor, ha baj van hívlak.
Üdv! Ha lötyög a kuplungcsésze akkor vagy kikopott a csapágyfészek vagy maga a csapágy szar már vagy esetleg a tengely kopott meg de az szerintem nem valószinű! Gyárilag is egy nyelv van nem több a berántóban!