Keresés

Részletes keresés

mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 884

Ma még csak dec. 29 van, holnap 30 lesz.:) A midibuszok ha beállnak akkor felkészülten fognak mindennel felszerelve. Ha működni fognak, ment pár sofőr értük Szolnokra de otthagyták őket mert lerobbantak velük, aztán most hétvégén elhozták őket. Minden gépkocsivezetőnek típusvizsgát kell tennie ezekből is, ez mivel még csak pár sofőrnek van meg ezért korlátozva van jelenleg a rajtuk szolgálatot teljesítő sofőrök köre. A bánk még csak pletyka, ki tudja mi lesz.

Előzmény: ltnine2 (881)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.29 0 0 883

Júj az akkor a Bánk lakosainak nem nagyon fog tetszeni hogy Ikarust küldenek majd oda.

Előzmény: mikipapa72 (880)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.29 0 0 882
Nem holnap hanem Kedden dec.1 az kedd lesz.
Előzmény: ltnine2 (881)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 881
Esküszöm, hogy tegnap megálmodtam, hogy midi busz lesz 25-ösön...:)
Szóval akkor holnap 6:42-kor a Vincellérről 2 busz fog indulni egyszerre, egy midi és egy szóló?

A midibuszokba be lett építve az utastájékoztató rendszer?


Bánk érdekes lesz...Ha megvalósulna, akkor kivennék a helyi közlekedésből bánkot, és csak szerződéses járatként, ikarus csinálni?

Köszi az infókat!
Előzmény: mikipapa72 (880)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.29 0 0 880
A midibuszok már be is vannak vezényelve, dec. 1-re. Mindkettő egésznapos tartalékos, elvileg járat nélküli fordát csinál. 3:30-tól 14:30-ig kb. De az egyik szintén dec. 1-re be van írva rásegítő járatnak 25-ösre. Ami azt jelenti, hogy 6:42-kor indulni fog egy sima 25-ös és egy midi rásegítőnek. Véglegesen ha minden igaz majd a 39-esre és az 50-esre kerülnek. Az is új hír, hogy szintén december elsejétől már nem FKF-477 csinálja a Halápi iskolás járatokat hanem BRS-318. A 2 kaposvári 280-ról olyan hírek is terjengnek, hogy majd a Bánki pályát fogják csinálni mert a Volvokat szétrázza az út. 
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.28 0 0 879
Nem. Helyesen A.R.C mondta, turista buszok. Lásd a közbeszerzési eljárás.
Előzmény: Garficicus (878)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.27 0 0 878
Irisbus Evadys Igen ők távolságiak!
Előzmény: A.R.C (877)
A.R.C Creative Commons License 2009.11.27 0 0 877
Egy kérdésem lenne: Ugye elvileg a Irisbus Evadys távolsági busz.? Múltkor utaztam a LJK-182-en, de én úgy érzem hogy ez inkább turistabusz. Jól tudom.?
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 876
Szerintem a '044 lesz, 32-esen láttam.
Előzmény: dud996 (874)
dud996 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 875
:) Úgy látom nem csak én vagyok allergiás a kókány-technic cuccokra... GTZ-826 volt egy rémálom ilyen szempontból - többek közt... :/
Előzmény: ltnine2 (873)
dud996 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 874
Én is láttam. Talán nullanegyvenvalami... És mivel az általam korábban használt típusú fóliát használta, gyorsan el is szeretném határolni magam... Ahogy be lett tákolva a búrába az nem az én szintem és ezekhez már elvből sem nyúlok hozzá.
Előzmény: LoLkA (871)
ltnine2 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 873
Én kis kék fóliázást láttam szintén a jobb első lámpatesten....Nem sikerült a legminőségibbre, dehát a célnak megfelelő. Ha tényleg ilyen problémát jelent, akkor le kellene az összes jobb elsőt fóliázni.
Előzmény: LoLkA (871)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.27 0 0 872

Értem, és én is így cselekednék. Viszont van egy szabály, miszerint helyi járatot végző buszon kötelező utastéri világításnak lennie. Helyköziben lehet lekapcsolni. Pár sofőr él is a lehetőséggel. Ilyenkor jó utazni az Evadysokon, mert gyönyörű a kék leddel megvilágított konzol minden ülés felett. Ha az olvasólámpát felkapcsolod, teljes a díszkivilágítás, mivel az 5 kicsi legy is gyönyörű :)

Legjobb az, amikor a késő esti járaton lekapcsolod a világítást, majd erős sikoly hallatszik a hátsó félből :)

Előzmény: mikipapa72 (869)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.27 0 0 871
Már láttam olyan szólót, ahol le volt fóliázva a jobb első lámpatest, de az tuti a sofőr akciója volt.
Előzmény: mikipapa72 (869)
dud996 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 870
"Majd ha bekövetkezik a baj, baleset vagy súlyosabb eset akkor biztosan lépni fognak."

Jajaja... Persze... :)

Mivel a sofőr nem lát ki megfelelően a szélvédőn, valószínűleg az Ő hibája lesz a baleset is. És itt szerintem tenni is fognak egy jóóó nagy pontot, de az előbbi tény nem fog érvényesülni... (Ahogy ezt a világot, meg a működését ismerem...)
Előzmény: mikipapa72 (869)
mikipapa72 Creative Commons License 2009.11.27 0 0 869

Remélem BPY-083 topiktárs olvassa ezt a topikot. A sofőr azért kapcsolta le a belső világítást, mert a DKV és az ITK többszöri gépkocsivezetői figyelmeztetésre sem volt hajlandó változtatni a buszok belső, utastéri világításán. Ugyanis olyan erős fénnyel világít még a kissebb fokozaton bekapcsolva is a belső világítás a buszokon, hogy szinte lehetetlen kilátni a sofőrnek az első szélvédőn annyira tükröződik. Megoldás lehetne az első két fénycsövet kivenni a buszokból vagy lefóliázni a lámpa búrákat. De ezeket nem engedik meg a sofőröknek. Majd ha bekövetkezik a baj, baleset vagy súlyosabb eset akkor biztosan lépni fognak. A sofőr a te és mások biztonságának érdekében cselekedett így.

Garficicus Creative Commons License 2009.11.26 0 0 868
Azért a MÁV-ot nem lehet összehasonlítani a DKV-val sem méretben, sem alkalmazott létszám, sem kiterjedettség, sem gazdasági mutatók tekintetében. Más részről a MÁV-nál az aranytojást tojó tyúkot már levágták...
Előzmény: M44 409 (867)
M44 409 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 867

"A fentiek alapján az esetlegesen keletkező veszteséget keresztfinanszírozással megteremtik..."

 

Remek megoldás lenne...

A MÁV-nál igen sok időbe telt mire rájöttek, hogy ez nem járható út. Vagy csak igen rövid távon.

Előzmény: Garficicus (864)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.26 0 0 866
Jegyáremelés hatásai
Ugyan nem debreceni hír, de kísértetiesen hasonló hatásokat generál majd. Az írás egy kis összehasonlítás tulajdonképpen arról is, hogy máshol hogyan csinálják.

A lényeg pedig ebben a két mondatban: "a 4%-os tarifaemelés hatására a városvezetés is mindössze 0,6%-os jegyárbevétel-növekedést vár. Ez azt jelenti, hogy az áremelés hatására ismét csak a bliccelés nőne, illetve a tömegközlekedést használók száma csökkenne"

Jó lenne, ha a DKV ilyeneket nem venne félvállról, lenézően, legyintően, mert a 4,5 % januári áremelés és a decemberi járatritkítás a fenti hatásokat vizionálja.
LoLkA Creative Commons License 2009.11.24 0 0 865
Mire való a mobiltelefon? :)

Telefonálásra. :)
Előzmény: unikumi (863)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.24 0 0 864
(Azért kiváncsi lennék arra, hogy a városvezetés mit mondana erre pletykákra és arra a kérdésre, hogy megérte nekik átvenni (szétverni) a helyi tömegközlekedést?)

A válasz egyértelmű lenne részükről: IGEN, megérte! Már maga az a tény, hogy a DKV-n keresztül jövedéki termékkel (gázolaj) "kapcsolatba kerültek" elegendő alapot nyújthat elég sok mindenhez, valamint a buszokhoz kapcsolódó szolgáltatáshalmaz későbbi kiszervezése is jól jövedelmező buli lesz...
A fentiek alapján az esetlegesen keletkező veszteséget keresztfinanszírozással megteremtik...
Előzmény: ELS-245 Nexus (857)
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 863
Jogos. De a lényeg, hogy papír alapon is illene megjelennie a menetrendnek :)

Ezután háromban keresgéljek? :S
Mire való a mobiltelefon? :)
Előzmény: LoLkA (862)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.23 0 0 862
Inkább ne. Az összes viszonylatot tartalmazó füzetet kell kiadni. Már így is két füzettel kell járkálni. Ezután háromban keresgéljek? :S
Előzmény: unikumi (858)
LoLkA Creative Commons License 2009.11.23 0 0 861
Nekem is így tűnik. A minap egy olya sofőrt tettek a 17Y-ra egy kör erejéig, aki azelőtt sosem volt rajta. Tőlem kért segítséget. Elevel 17A-ként érkezett, mert nem találta a 17Y-t a rendszerben, de csak meglett. Fogalma nem volt hol a Határ út és a végállomáson milyen körülmények várják. Azt hiszem sikerült neki korrektűl elmagyaráznom. Mivel nem tudtam vele végigmenni ezért csak reménykedtem, hogy semmi baj nem történt. Egy biztos. A határ útra jó helyen fordult be.

Ez egyértelműen az oktatás hiánya. Gondolom a pénzhiány miatt.
Előzmény: unikumi (853)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 860
Ritkítás ezerrel....:(((
Előzmény: ZotyaJ (856)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 859
"A DKV hatalmas NEM-mel fog felelni, hiszen újságok, net, cég honlapja, és a megállókon kihelyezett új menetrendre hivatkozással nem kíván újabb kiadásokba bocsátkozni!"

Meg kellene előbb tanulni olvasni! Fent a 855. hsz-ben újságok, net, cég honlapja stb....
Előzmény: ELS-245 Nexus (857)
unikumi Creative Commons License 2009.11.23 0 0 858
Azért én nagyon örülnék neki, ha most is egy, a szeptemberihez hasonló igényes kis füzetkében kiadnák az új menetrendeket, akár még valamennyit fizetnék is érte. De utálok pdf alapján mobilos menetrendet készíteni... Abban nem tudok karikázgatni, lehúzgálni dolgokat :)
Előzmény: ZotyaJ (856)
ELS-245 Nexus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 857
Hát ez elég szégyen!! Legalább akkor már a helyi újságokban meg kéne jelentetni az új menetrendeket, mert hiszen nincs mindenkinek net otthonában, de legalább az újság az emberek többségéhez eljut. Nem csodálkozok azon, hogy veszteséges a cég.

(Azért kiváncsi lennék arra, hogy a városvezetés mit mondana erre pletykákra és arra a kérdésre, hogy megérte nekik átvenni (szétverni) a helyi tömegközlekedést?)
Előzmény: Garficicus (855)
ZotyaJ Creative Commons License 2009.11.23 0 0 856
Várható új menetrend könyv kiadása a december 1-től esedékes menetrend módosítások és a többi menetrend változás miatt vagy nem?

Minek? Lehet januártól úgyis változik megint...
Előzmény: ELS-245 Nexus (854)
Garficicus Creative Commons License 2009.11.23 0 0 855
A DKV hatalmas NEM-mel fog felelni, hiszen újságok, net, cég honlapja, és a megállókon kihelyezett új menetrendre hivatkozással nem kíván újabb kiadásokba bocsátkozni!
Már a nagyarányú utasszámcsökkenésből, valamint a pletykákban közelgő leépítésekből ítélve arra lehet következtetni, hogy a DKV házatáján nagy a gond, racionalizálni, költségcsökkenteni akarnak mindent, ami nem mindig jelent jót az utas számára. Még 5-10 %-os járatritkítást, januári után júliusban újabb 5 % áremelést is el tudok képzelni fél éven belül, ha a DKV így halad lefelé!!!!:(((
Előzmény: ELS-245 Nexus (854)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!