Nálam a 26. oldalon 5-össel jelölt csap mozog. Itt külön rajzszáma van ennek az alkatrésznek, ebből arra következtetek, hogy valamilyen módon ki lehet szedni.
Csavarva, húzva nekem nem sikerült. Tönkretenni pedig nem akarom a műanyag házat.
Egy kissé kényes helyen álló 15 méteres ezüstfenyőt kellett eltávolítanunk. Enyhén az épület felé húzott a törzse,ezért felgallyazás után egy feszített kötéllel és döntőékekkel a kívánt helyre fektettük le. A döntést a KERTMOTOR által támogatott,felújított HUSQVARNA 288XP végezte.
Leszedtem az olajterelő lemezt is. Nem látszik, hogy a műanyag furat ki lenne tágulva, de bizonyára kivan, ha lötyög a csap.
Amúgy nem menetes, nem lehet kitekerni. Be van öntve a műanyagba. Megnéztem az olajtank felől is. Onnan az látszik, hogy a másik csap és a menetes szár átmenő, de ennek a csapnak csak a műanyag felöntése látszik, amiben van.
Nem tudom, hogyan fogom beragasztani, mert alig van körben hézag. Esetleg valami folyékony anyagot lehetne bejuttatni injekciós tűvel.
Csak nem tudom mi az a ragasztó, ami vízszerűen folyik, utána pedig teljesen kikeményedik.
Husi szervízben alkatrész szám alapján - szerintem - tudnak hozni műanyagot, ( elképzelhető, hogy dobsz egy hátast az ártól) vagy körbenézel jófogás, vatera bontott alkatrészek után.
Az a lemezt szedd még le, talán jobban látszik, esetleg ki is jön az a csap. Az lenne a jobb, akkor jobban vissza lehetne ragasztani. A rajzon nem látom, hogy menetes lenne, de meg kell próbálni valamelyik irányba tekerni.
Fémházba tőcsavart ( kétkomponensű fémragasztóval) ragasztottam már be, az jó lett.
Van egy Husqvarna 440-es gépem, amit évek óta használok.
Néhányszor ledobta a láncot és egy-két műanyag alkatrész megsérült.
Ez nem is lenne igazán nagy gond, de most vettem észre két rendellenességet, amit helyre kellene hozni.
1. A gépen lévő két fém csap közül, melyek a láncvezetőt pozícionálják, az egyik (ami közelebb van a főtengelyhez) kotyog. Sajnos ez a műanyag házba beöntött csap, így nem lehet cserélni. Így viszont akármennyire is húzom meg a rögzítő csavart, előbb utóbb ki fog kopni, mert a láncvezető egy kicsit tudja mozgatni munka közben.
Ezzel mit lehet kezdeni?
2. Észrevettem azt is, hogy a kuplung fedél belső felén a műanyag alkatrészek ugyancsak sérültek. A fényképen látható műanyag (gumi) perselyt, mely a fém csapra van felhúzva, ugyancsak megette a lánc. Így viszont tud egy kicsit kotyogni a fedél, mert ez illeszti a kuplungfedelet a gépen lévő furatba. Valószínű ez okozhatta, hogy az előbbi pontban írt fém csap is kotyogós lett.
Tudtok abban segíteni, hogy ennek a műanyag perselynek mi a neve?
A szükséges alkatrészek beszerzésében tud esetleg valaki segíteni?
Nemrég cseréltem a Husi 135-ben membránt, ami 4.500 pénz volt, ( csak gyári ZAMA van) és nem esett túl jól...
Próbáltam utánanézni, hogy van-e olcsóbb megoldás ( persze ez nem gyári, vagy Oregon minőség), főleg, ha pl sürgősen kéne, legyen itthon tartalékban, egy membránt kicserélni nem sok idő. Az 560-562-t leszámítva 600-800 Ft-ok.
Jól látom, ugye kb 30 cm-re vannak egymásól a tartóelemek? Itt hányódik a portán egy régi hamszter-oldal, és abból próbálok hirtelen összetaknyolni egy ilyesmi méretű kalodát, persze nekem úgy jó, ha kályhaméretet is tudok rajta vágni.
Fuxi Laci állványzata remekül bevált , rendkívül masszív, acél konstrukció. Az ezek előtti két emberes fa bakon való darabolást leredukáltam önmagamra és a Husira. Már nem kell senkinek "könyörögnöm" ,
hogy gyere segíts legyél szíves másfél két órát fűrészelgetünk egy kicsit...
Cirka öt köbméter viszonylag száraz akác (kora tavaszi tarvágás), készen lett egy délelőtt,