sztem mehet a 2nap. csak maradjunk akkor salgótarján 60kilométeres körzetében a nap végére :) egyik nap lehetne lightosabb többet beszélgetős a másik meg kicsit megmozgatóó sztem. De Ess ismeri a helyi dolgokat én csak kis részeket eresztény meg zagyvaróna környéke.
Szerintem ha ilyen messzire megyunk? - szegedrol odavissza 600+ km akkor mindenkepp 2 napra kene menni, ha 1 nap akkor viszont vasarnap mert szombat munkanap.
Azért mire megtalálod azt a bizonyos jó szerelőt, kisebb vagyonokat el lehet költeni -adott esetben feleslegesen.
No meg nincs is mindenki abban a szerencsés helyzetben hogy a szakmájában meg tudja keresni a szerelőnek a munkadíját (pl. az én jelenlegi órabéremnek alig a 4x-esét kérik egy márkaszervizben rezsióradíjént és a maszek szerelők sem hiszem hogy nagyságrendnyivel olcsóbbak lennének)...
Én ezt mind elhiszem... meg talán még meg is értem... csak nem értek egyet vele... :-) mert a végén hidd el, hogy igy lesz drágább...
A szerelés titka a jó szerelő. És neked CSAK egy fontos dolgod van: a jó szerelő megkeresése... És amíg ő szerel, addig te a saját szakmádban keresd meg a rávalót.
Igen, Takiznak igazat kell adnom. De: -nincs annyi pénzem, hogy ezeket szerelővel csináltassam -szeretem tudni, hogy mik történtek szerelés altt a mocimmal. -meg...ööö...jó móka belülről látni mi is repít az utakon:)
Nekem lesz hol aludnom ha salgótarján környékén maradunk. Salgótarjánba van egy kolesz 700-800körül van maximum egy éjszaka de ez a felső ár amit tudok tippelni azt hiszem Balázsék már szálltak meg ott.
Akkor csörögnie kellett annak üresben is ;) Hengerfejtömítés kell, ha bp-i vagy, akkor ajánlhatom a liszt ferenc téren lévő tömítéskészítőt. Kettő is van, mindkettő normális. Minta kell. Dugóból, kisiparit nem szabad!!! Azt hiszem a pink-nél rendelhetsz normálisat. De, én a helyedben mindezt rábíznám a szerelőre. Lehet, hogy nem is gyári méretű dugó kell bele, stb.
Elpanaszoltam a helyi szerelőnek a csörgésemet, aszonta tuti dugócsere. Most ehhez lenne pár kérdésem. Kell hengerfejtömítés, vagy elég, ha pasztázom? Milyen dugót érdemes venn? Ja, és hol tudok utánanézni, a szelephézag pontos értékének? Köszi
Robi: Botondék rákaptak a tirálra - igy itt szegeden már-már az összes régi endurós bevásárolt egy-egy tirált is... (ők rágják az én nyakamat is, hogy vegyek - jövőre már tirállal akarnak erdélyben hárdozni...). Szóval csináltak egy-két kafa pályát maguknak, hogy legyen lehetőségük edzeni. Ott próbáltam - persze csak a lájtosabb részeken és tény, hogy olyan helyekre jutottam fel, ahová enduróval meg sem mertném próbálni, de az is tény, hogy kb. 20 percig "ültem" rajta és alig haladtam előre valamit... már pedig az én életem a sebesség és a haladás... A helyben ugra-bugra nem az én műfajom.
Nekem mindegy kivel cserélek. A találkozón is jó, meg ha valaki nem lakik túl messze innen Érdről (max. 1-200km) akkor összefuthatunk előbb is valamelyik hétköznap.
Kéne nekem még egy gyári Halogén izzós lámpatest a hagyományos helyett. Olyan van valakinek elfekvőben? Esetleg egy műszerfal km-óra spirállal a bringa kilométerórám helyett? :o) Meg lehet hogy egy gyári hátsó sárvédő is jó lenne mert a Hilti szalaggal felfogatott rendszám eléggé rezeg és félek hogy elhagyom.
Csak terhelés alatt csörög? Mert ha gyűrű, vagy vez.lánc lenne, szvsz üresben is csinálná. Nem lehet, hogy a láncod csapkod menet közben? Még ami eszembe jut, az a kuplungkosár. Ha ki van verődve, az is tud csörögni. De egyébként nem értek hozzá, szerintem vidd el szerelőhöz :)