hát, nem tudom, én sosem szerettem vezetni... bár általában tartom rosszabbnak a pirosfejűek közül a "régieket"...
a felpörgés pedig rendkívül utálatos, lásd múltkori 13-10, vagy amit sokáig csinált a 17-81, a 11-39 és még lehetne sorolni. igaz, minél finomabban mész a kocsival, annál hajlamosabb a felpörgésre, rám pedig nem jellemző a parketta :)
amúgy ha érdekel valakit, ma a narancssárga volvo-k közül a 225-öt teszteltem a 7-esen, a várakozásokkal ellentétben nagyon finoman és jól működött, lényegében hibajelzés nélkül végig lehetett vele csinálni a 8 órát :)
Első körben jellegzetessége a kocsinak, valamint inkább pörögjön fel váltáskor, mint üssön. Mert ezen felpörgése előtt meg ütött a váltója. De meglátjuk, mit csinálnak vele.
Elvileg a 04-76 futóba került, az utastérben 4 dekni van felszedve, sajnos a "B" hídnál is, remélem nem tűnik el a jellegzetes hangja és megmarad a váltójának is a 4.-be való váltáskor a felpörgése. Vajon vizsgaszemle lesz?
Ha már vsz.: 13-87 fényezéséhez csak gratulálni tudok: a kerékből kb. 2 kiló port és egyéb dzsuvát kapartunk ki, így már nem is volt olyan fényes a kereke...
Nem igaz h nem lehetett volna egy magasnyomásúval végignyomi mielőtt lefényezik...
A piros kapcsolót még mi raktuk bele, anno egy ad-hoc jellegű péntek esti 4-6V alkalmával, amikor megfosztották az eredetijétől. Azóta ez maradt benne.
Kösz szépen Bani! ;) Visszatérve a 806-ra valóban furcsa, hogy az abroncson nem található olajra utaló "nyom", legközelebb ha látom megnézem közelebbről, illettve a tengely másik felét is.