Keresés

Részletes keresés

BPI-553 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244118
00-60 @ vsz
Ajtótlanból nem láttam. Ajtós oldalból semmi extra nem történt vele.
BPI-779 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244117
Előzmény: kawirzbácsi (244115)
Humarci Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244116

hát igen ezeknél a felpörgéseknél a padlósoknál jobban váltanak

225 utas szemmel is jobbnak tűnik

 

(pont tegnap nem buszoztunk Vikivel, kopszi gátra kocsikáztunk ki)

Előzmény: DJ Troli (244114)
kawirzbácsi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244115

Tisztelt Uraim!

Egy kérdésem lenne, hogy melyik IK 415-ös busz vagy buszok (garázs és rendszám szerint) voltak kint tegnap (vasárnap) a 15-ös vonalon.

Előre is köszi az infót.

üdv kawirz

 

DJ Troli Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244114

hát, nem tudom, én sosem szerettem vezetni... bár általában tartom rosszabbnak a pirosfejűek közül a "régieket"...

 

a felpörgés pedig rendkívül utálatos, lásd múltkori 13-10, vagy amit sokáig csinált a 17-81, a 11-39 és még lehetne sorolni. igaz, minél finomabban mész a kocsival, annál hajlamosabb a felpörgésre, rám pedig nem jellemző a parketta :)

 

amúgy ha érdekel valakit, ma a narancssárga volvo-k közül a 225-öt teszteltem a 7-esen, a várakozásokkal ellentétben nagyon finoman és jól működött, lényegében hibajelzés nélkül végig lehetett vele csinálni a 8 órát :)

Előzmény: Törölt nick (244113)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244113

főleg amilyen szép hangja van a B-hídnak, ahhoz kell ez a kis felpörgés. Valami iszonyatjó autó, kis kedvenc mióta megcsinálták anno.

Előzmény: Törölt nick (244112)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244112

Első körben jellegzetessége a kocsinak, valamint inkább pörögjön fel váltáskor, mint üssön. Mert ezen felpörgése előtt meg ütött a váltója. De meglátjuk, mit csinálnak vele.

Előzmény: DJ Troli (244111)
DJ Troli Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244111

"és megmarad a váltójának is a 4.-be való váltáskor a felpörgése"

 

ez miért is jó? :)

Előzmény: Törölt nick (244110)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.07 0 0 244110

Elvileg a 04-76 futóba került, az utastérben 4 dekni van felszedve, sajnos a "B" hídnál is, remélem nem tűnik el a jellegzetes hangja és megmarad a váltójának is a 4.-be való váltáskor a felpörgése. Vajon vizsgaszemle lesz?

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244109

Ill. a 11-44-nek véééééégre megcsinálták a váltóját. Most semmi baja.

A fék nem a legerősebb, a fok-gyem nem mindig hajlandó léptetni, ezen felül jó.

A 13-10-nek sajnos megint össze-vissza kapcsolgat a váltója.

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244108

Ha már vsz.: 13-87 fényezéséhez csak gratulálni tudok: a kerékből kb. 2 kiló port és egyéb dzsuvát kapartunk ki, így már nem is volt olyan fényes a kereke...

Nem igaz h nem lehetett volna egy magasnyomásúval végignyomi mielőtt lefényezik...

Előzmény: bandikaikarus (244041)
BPI-184 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244107

Jah.: D Minden 280asra metál fekete felnit.*-*

Előzmény: FKU-911 (244104)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244106

Emlékszem, amikor pár éve meghallottam a JLA-159-et a 25AGY-n meghajtva... jó is volt.:)

Előzmény: bandikaikarus (244088)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244105

 A bal oldali ajtószárny nem éppen oda való.:)

Előzmény: cooldogg1992 (244068)
FKU-911 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244104

Egyébként jól néz ki.:)

Előzmény: I9-62 (244056)
rally forever Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244103

A piros kapcsolót még mi raktuk bele, anno egy ad-hoc jellegű péntek esti 4-6V alkalmával, amikor megfosztották az eredetijétől. Azóta ez maradt benne.

 

R.

Előzmény: BPI-145 (244089)
Humarci Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244102

az igaz, de lehet ajtótlant is vá.n kanyarban stb

Előzmény: I9-62 (244101)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244101

Ha még a jobb oldalon lenne megérteném :D

Előzmény: Humarci (244100)
Humarci Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244100

mondjuk lehet sűrűn padkázzák a gumit aztán ledörzsölődik :D

Előzmény: I9-62 (244092)
bandikaikarus Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244099

Háttigge'! :/ De már mindegy, menjek csak sok-sok kocsi 018-as híddal! :)

Előzmény: Humarci (244096)
Humarci Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244098

igen a 17-61-ben a 2-es ajtónál volt

Előzmény: BPI-145 (244089)
bandikaikarus Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244097

XD Semmi gond! Mókás volt! :)

Előzmény: I9-62 (244094)
Humarci Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244096

az igen... :(

Előzmény: bandikaikarus (244088)
01-37 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244095

19-81 ott fog elrohadni abban a pozícióban ahogy azt oda letették. ha ez jó kéznek számít akkor mehetne mellé az összes localo is :)

Előzmény: 11-88 (244073)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244094

Legalább hozzáraktad a "D"-t háromszor is ;) Bocs :P

Előzmény: bandikaikarus (244093)
bandikaikarus Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244093

OK, nincs mit! :)

 

Üdv: Bani XDDD

Előzmény: I9-62 (244092)
I9-62 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244092

Kösz szépen Bani! ;) Visszatérve a 806-ra valóban furcsa, hogy az abroncson nem található olajra utaló "nyom", legközelebb ha látom megnézem közelebbről, illettve a tengely másik felét is.

Előzmény: bandikaikarus (244090)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244091

Hát, ha ezt előbb látom, megnéztem volna, 20 perce jöttem vele haza..... de nagyon úgy néz ki, mint ha szabályosan fújva lenne feketére:D

Előzmény: I9-62 (244067)
bandikaikarus Creative Commons License 2011.02.06 0 0 244090
Előzmény: I9-62 (244085)
BPI-145 Creative Commons License 2011.02.06 0 1 244089

Bizony. Kapásból kettőt össze is törtek a markolóval, amikor megtépték a busz elejét és  hátulját. Ez a 2. ajtón lehetett:

Előzmény: BPI-553 (244075)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!